המקבץ חוזר// מגבונים לתינוקות, ערכה חד פעמית לברית מילה ועומר אדם
*** משרד יחסי הציבור goodnews בבעלותה של רותם שדה יטפל במותג מגבוני התינוקות FRESHONES שיוצא עם פיתוח חדש של מכסה רב פעמי למגבונים. עוד בתחום הצרכנות, מטפל המשרד במותג Smart Trike המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תלתי-אופן לגיל הרך. בתחום הצרכנות והבריאות, קיבל המשרד את מותג מילה טובה - ערכה סטרילית לשימוש חד פעמי לביצוע ברית מילה. המשרד יטפל גם במותג Developland, מתחם חוויתי להתפתחות תינוקות ברמת השרון וב-FUTURECELL המייבאים ומשווקים גאדג'טים, אביזרים לסלולר ומוצרים טכנולוגיים נוספים.
*** משרדי יחסי הציבור FPCI בניהולה של מיכל מרמרי, ודוניצה תקשורת בניהולו של נחום דוניצה, זכו בתקציב יחסי הציבור של התערוכה החקלאית אגריטך. התערוכה והכנס הנלווה אליו ייערכו בין 28-30 באפריל 2015 במרכז הכנסים בתל אביב. לפי הערכות, אגריטך תמשוך כ-30 אלף מבקרים, מתוכם כשליש מחו"ל. FPCI יטפל ביח"צ חו"ל ואילו דוניצה - ביח"צ המקומי.
*** משרדה של אורית שחם-וולך החל לטפל בתקציבי יחסי הציבור של מטבחי סמגל, שמתכננים ומעצבים מגוון סגנונות של מטבחים, ושל רשת שוורץ הום קולקשיין המתמחה בעיצוב של פרטי ריהוט ואביזרים לבית בהתאמה אישית.
*** משרד יחסי הציבור רוז רוה המתמחה בתחום האופנה, הטיפוח והלייף סטייל, יטפל בתקציב המותג החדש של הזמר עומר אדם - חברת green, שתשווק מוצרי שיער לעיצוב וטיפוח השיער למספרות נבחרות בארץ. את החברה הקים אדם בשיתוף עם הסוכן שלו אסף אטדגי. ממשרד רוז רוה נמסר: "אנו שמחים על הצטרפותו של עומר למשפחתנו ובטוחים שיצליח בתחום העסקי כפי שהצליח בתעשיית המוזיקה".
- 1.שילונדע 16/11/2014 13:16הגב לתגובה זוגם לח. גם טואלט. גם לקטנים. וגם יציאה. טואלטאלך
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
