ענף הפרסום מחלק מתנות: מי מחלק צ'קים, איפה יקבלו אלפייה ומי נסע ליוון
טוב, ברור כבר לכולם שזאת לא הייתה השנה של ענף הפרסום. שנה שאולי החלה בסימן חיובי אך הרבעון החולף, על רקע מבצע 'צוק איתן' השיב את כל התעשייה לבונקר - תרתי משמע. השנה העברית החדשה כבר בפתח ויש לא מעט סיבות לרצות ולהמתיק את הגלולה עם מתנת חג - אז מי יקבל אלפייה, מי יקבל 750 שקלים, מי נסע ליוון ומי יקפוץ (בנוסף לתלושים) למופע לזכרו של אריק איינשטיין?
במשרד הפרסום ענבר מרחב G בבעלותם של ירון מרחב, חן ענבר וקבוצת התקשורת G יקבלו העובדים 400 שקלים בתלושים. בבן נתן גולן בבעלותם של צור גולן וענת בן נתן יקבלו העובדים כרטיס ויזה נטען על סך 300 שקלים בנוסף לכרטיס חישגד ושיהיה במזל. בסוכנות המדיה החברתית iSOCIA בבעלותו של קובי גמליאל יקבלו העובדים שוברי באליגם על סך 300 שקלים.
במשרד הפרסום y&r ישראל המנוהל על ידי אדם אבנון וגיא בר ייצאו העובדים לחופשה מרוכזת בסוכות כאשר ימי החופש יוענקו לעובדים כמתנת חג על חשבון המשרד. במשרד הפרסום EXPERT של יסמין מרחב ואייל בר יקבלו העובדים 350 שקלים בתלושי סופרפארם וישראכרט. במשרד הפרסום אפיקים בבעלותו של יגאל רווח יקבלו העובדים "לפי בקשתם" תוי קנייה של שופרסל.
במשרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי, בבעלותו וניהולו של רמי יהודיחה, יקבלו העובדים 350 שקלים בתלושי רב תו. בחברת שילוט החוצות לביא מדיה ויתרו על התלושים ובמקום זה קפצו לחו"ל - כל העובדים נסעו יחד לחופשה ביוון באי קרפטוס. במשרד הפרסום פוגל אוגילבי בבעלות משפחת פוגל, ובניהולו של ניר פרח יקבלו העובדים 250 שקל, כמו גם במשרד הפרסום ברזני שבו יקבלו העובדים לחג צ'ק על סך 250 שקלים.
במשרד הפרסום טוויסטד בבעלותם של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן-מור "הולכים על גישת המאני מזומני". העובדים יקבלו צ'ק בסכומים שונים לפי הוותק עד ל-1000 שקלים.
במשרד הפרסום גיתם BBDO יעניקו לעובדים תוי זהב של שופרסל על סך 400 שקלים יחד עם כרטיס גרוד של חישגד וכרטיס להופעה לזכרו של אריק איינשטיין של חברת סלקום. בחברון זלצמן שביט - משרד הפרסום בבעלותם של דודי חברון גבי זלצמן ואסי שביט יקבלו העובדים 300 שקל בתלושי חג. במשרד הפרסום dsay בבעלותו של תמיר יולביץ' יקבלו העובדים תלושים לחג על סך 350 שקלים. עובדיו של אדם שוב בסוכנות המדיה החברתית ריפרש יקבלו 350 שקלים בתלושים. ב-BLINK של שגיא חמץ יקבלו העובדים 350 שקל בתלושים לשופרסל. בסוכנות המדיה החברתית של לירון בן ארי TheySay יקבל הצוות צ'ק על סך 400 שקלים.
בחברת שילוט החוצות ברעם מדיה בבעלותו של גיא ברעם יפנקו את העובדים בצ'ופר שחורג לטובה מהממוצע בענף עם תלושים בסך 750 שקלים. אצל ה-HOOLIGANS (הפסיכים) יעניקו לעובדים 313 שקלים, למה? "כי זה מספר מזל וזו מסורת חוליגנית" כך מסבירים שם.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
במשרד הפרסום לעומק התודעה בבעלותם של און גולדשטיין, זיו פופלבסקי, ארז מי-טל והשותף החדש רמי יהושע יקבלו העובדים 500 שקל בתלושים לחג. בקבוצת מקאן נותנים לעובדים גיפט קארד של לאומי קארד ותווים לשופיקה מבית מקאן. באדלר חומסקי יקבלו העובדים 300 שקלים בתלושי חג לשופרסל. במשרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס בניהולו של גיא קלנר יקבלו העובדים 350 שקל בתלושים לטיב טעם (לקוח המשרד) או אחרים לבחירתם.
בגזרת יחסי הציבור: במשרד יחסי הציבור של רני רהב העובדים יקבלו מהבוס מתנה חגיגית על סך 500 שקל, עובדי המשרד פאר לוין בבעלותם של ממי פאר ואיתן לוין יקבלו העובדים 400 שקלים במזומן. במשרד יחסי הציבור UNIK בבעלותו של יועץ התקשורת ניסים דואק יקבלו העובדים 450 שקלים בנוסף ל-2 חולצות "מבית הלייבל החדש של המשרד, גם לילדים". עוד יקחו הביתה עובדיו של דואק "עץ פלפל חריף כדי שהתחת יבער לכולנו כל השנה" לדבריהם. במשרד יחסי הציבור אולמדיה יקבלו העובדים תווים בשווי 350 שקלים.
במשרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ' בבעלותם של איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ' הלכו על סדנת צוות במלון כרמים "שהייתה מוצלחת במיוחד" לדבריהם וכן, כמובן, גם תלושים לחג. משרד יחסי הציבור Kliger/BB&A בניהולו של ערן קליגר יעניק לראש השנה תלושים על סך 500 שקלים וטיפול מפנק בספא התאילנדי Sheva Spa בהילטון תל אביב.
משרד הפרסום מאותה הקבוצה BB&A בניהולם של מוטי בן בכר וקובי אמזלג יעניק לעובדים 500 שקל בתלושים וארוחה במסעדה היפנית הטרדנית TYO בתל אביב. בארד תקשורת בבעלותם של יובל ואייל ארד יקבלו העובדים 300 שקל בתלושים לחג.
ואצלנו בקבוצת קו מנחה, המפעילה את האתרים ביזפורטל, תפוז, פליקס, תקדין ואייס, קיבלו העובדים מארז לחג הכולל בין היתר יין, דבש ושמן זית, והכל מבתי עסק בדרום.
רוצים למחות על הסכום שקיבלתם? חושבים שהבוס קיפח אתכם? בא לכם לצחוק על המתחרים? טקבקו. חג שמח.
- 6.עלק 1000 שקל (ל"ת)מכיר עובדי טוויסטד 28/09/2014 09:18הגב לתגובה זו
- 5.ביהושע הכי קמצנים - 200 ש"ח בתלושים (ל"ת)שלומצי 24/09/2014 10:45הגב לתגובה זו
- 4.לביא 23/09/2014 14:02הגב לתגובה זואין על לביא , זה פינוק אמיתי לחג .
- 3.מהתחום 22/09/2014 16:47הגב לתגובה זוכמו שצריך..
- 2.יעל 22/09/2014 13:55הגב לתגובה זווזה עוד בעידן שאחרי יובל סיגלר שהיה הקמצן הראשי...
- 1.יריב 22/09/2014 12:33הגב לתגובה זומה זו הקמצנות הזו? להיות מספר אחד וכו...
- מקאן תמיד היו קמצנים בכל מה שקשור לתנאים... (ל"ת)עובדת מקאן לשעבר 22/09/2014 14:37הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
