דה וויס
צילום: צילום מסך ערוץ 2 רשת
רייטינג

עברו את האודישן, אבל: 'דה וויס' דורכת במקום; התנופה של חדשות 10 ממשיכה

למרות לקט ששודר לפני הפריים טיים ושימש כמתאבן לצופים - The voice דווקא מתרחקת מקו ה-30%. המומנטום של 'חדשות 10' ממשיך מאז 'צוק איתן'
משה בנימין | (1)

שלב האודישנים הוא תמיד השלב המרתק יותר בתכניות ריאליטי מהסוג של The Voice. לצערה של זכיינית ערוץ 2 'רשת' חודש הלחימה ביולי פגם בקצב הטבעי של התכנית שבונה על שלב האודישנים כדי לגייס קהל צופים נאמן. פרק האודישנים האחרון ששודר עמד על 28% נאים אך הדרך עוד ארוכה - אמש, למרות לקט ששודר לפני הפריים טיים והיה אמור לשמש כמתאבן לצופים - פרק הדו קרב של התכנית רשם נסיגה קלה לאחור עם 26% רייטינג. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה.

מנגד, הריאליטי של ערוץ 10 'עד סוף העולם' ממשיך לדשדש עם 9.7% בלבד. לאחר The Voice ב'רשת' פרק של 'בלתי הפיך' בשידור חוזר הניב 15.6% לא רעים בכלל. 'אנשי המוזיקה' ב'רשת' ערוץ 2 עם 8.2%. בערוץ 1 משחק הכדורסל בין נבחרת ישראל לנבחרת בולגריה עם 4.2%.

בגזרת הפרה פריים: 'חמש בערב עם רפי רשף' (ערוץ 10) עם 7.5%, 'לונדון וקירשנבאום' (ערוץ 10) עם 7.1%, 'גיא פינס - מהדורת הערב' (ערוץ 10) עם 6.6%, 'מהדורה ראשונה' (ערוץ 2) עם 6.5%, 'עושים סדר' (ערוץ 2) עם 7.2%, 'שש עם' (ערוץ 2) עם 13.2%, לקט של 'דה-וויס' (רשת, ערוץ 2) עם 11.5% ו'תכנית חיסכון' (ערוץ 2) עם 13.5%.

בגזרת החדשות: למרות ירידת מתח טבעית לאחר תום שידורי המלחמה ביולי - נראה כי מהדורת החדשות של ערוץ 10 מצליחה לשמר את המומנטום והתנופה של החודש האינטנסיבי. אמש השיגה המהדורה נתוני רייטינג של 11.1% מול מהדורת חדשות 2 עם 21.5%. בערוץ 1 'מבט' עם 3.6%.

ברצועת הלילה: 'מהדורת הלילה של פינס' בערוץ 10 עם 5.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 7.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.5%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.2%. 'חדשות הלילה' (ערוץ 2) עם 6.7%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אזרח מודאג 18/08/2014 11:19
    הגב לתגובה זו
    ב6 בערב יש ילדים בבית או שתחליטו שמראים את זה רק בחדשות המואחרות קצת מחשבה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.