אסף אזולאי. מנכ"ל BBDO IM
צילום: יח"צ

מנוע הצמיחה של גיתם? חברת הייעוץ האסטרטגי BBDO IM תעבוד עם 'פריון'

חברת הייעוץ מבית גיתם תעניק שירותי אסטרטגיה תקשורתית לחברה הנסחרת בבורסה. 'פריון' מספקת פתרונות טכנולוגיים עבור מפתחי אפליקציות
משה בנימין | (21)

חברת הייעוץ האסטרטגי-תקשורתי BBDO IM מבית גיתם מצטרפת למערך התקשורתי של חברת פריון (PERION) הנסחרת בנאסד"ק ובבורסת תל אביב. שיתוף הפעולה עם BBDO IM הוא חלק מהרחבת פעילותה השיווקית-תקשורתית של החברה הציבורית מול קהלי היעד בארץ ובעולם.

'פריון' מספקת פתרונות טכנולוגיים מבוססי מידע מתקדמים עבור מפתחי אפליקציות. באחרונה רכשה החברה את Grow Mobile האמריקאית בסכום רכישה התחלתי של 17 מיליון דולר, כחלק ממתן פתרונות לצרכי הפרסום של מפתחי אפליקציות וכניסה לתחום המובייל. בשנה האחרונה התמזגה 'פריון' עם ClientConnect, לשעבר חטיבת המונטיזציה של 'קונדואיט'.

חנית מרינוב, סמנכ"לית השיווק של 'פריון': "בפני פריון עומדים אתגרים רבים כחברה מובילה - בכניסה לתחום הפתרונות במובייל, בשיח עם מפתחי אפליקציות, עם המשקיעים ועם הציבור בארץ ובעולם, וכחלק מכך אנו מרחיבים את פועלנו בתחום השיווקי-תקשורתי".

BBDO IM עוסקת בייעוץ אסטרטגי ובניהול הזירה הציבורית ללקוחות בארץ ובחו"ל. החברה היא מבית קבוצת גיתם BBDO, בניהולם של עדו הר-טוב ועמית לבני. לדברי אסף אזולאי, מנכ"ל BBDO IM: "אנו שמחים לשתף פעולה עם פריון, חברת האינטרנט הצומחת ביותר בישראל, ואנו בטוחים שבעבודה ביחד נביא להישגים ולמיצוב החברה בהתאם למטרותיה העסקיות".

תגובות לכתבה(21):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    אז מה עם יש להם בעיה? (ל"ת)
    צמיר 17/07/2014 22:39
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    כמה ציניות (ל"ת)
    ר 17/07/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    מושיק 15/07/2014 20:55
    הגב לתגובה זו
    נדב מסכים ?
  • 14.
    דני ידעני 15/07/2014 15:29
    הגב לתגובה זו
    מזה פריון? שטראוס? טבע? עוד חברת היי טק שמשלמת לירה וחצי
  • 13.
    ולדימיר 15/07/2014 10:55
    הגב לתגובה זו
    לפחות גיתם עושים ללקוחות את העבודה. אייטם מייגע בעוד אתר
  • 12.
    יואב 15/07/2014 10:50
    הגב לתגובה זו
    שהם משרד יח"צ ולא משרד פרסום. שיתמקדו ביח"צ ובמוח של מושיק ועידו ויפסיקו לעשות פרסום גרוע
  • כמה שזה נכון... (ל"ת)
    ארז 15/07/2014 11:55
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    אחת שיודעת 15/07/2014 09:06
    הגב לתגובה זו
    הבחור מוכשר ומעניין לעשות מה יעשה עם פריון
  • מאד...אני ממש מחכה לזה (ל"ת)
    15/07/2014 17:24
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    מה יהיה (ל"ת)
    נו יאללה 14/07/2014 23:18
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    החלטה נכונה של פריון! (ל"ת)
    לקוחה מרוצה 14/07/2014 19:42
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    החלטה נכונה של פריון! (ל"ת)
    לקוחה מרוצה 14/07/2014 19:31
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    עידו 14/07/2014 19:06
    הגב לתגובה זו
    עכשיו גם הרגו את מותג פרד פרי
  • 6.
    בא מהתחום 14/07/2014 18:33
    הגב לתגובה זו
    הבחירה הנכונה ביותר. מענה יצירתי, חדשני אבל עם 100% ביטחון בתוצאה. רק מי שמכיר יודע את המהלך האסטרטגי שנעשה פה. IM Gitam מוצר ייחודי בשוק.
  • 5.
    ספאם בע"מ 14/07/2014 17:54
    הגב לתגובה זו
    איזו אסטרטגיה נדרשת לחברה שרק מתעלקת על מחשבים של גולשים תמימים???????????
  • 4.
    אחד שמכיר 14/07/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    בא לי להקיא
  • חן 14/07/2014 21:32
    הגב לתגובה זו
    כי בכל התמונות הוא מחייך כמו דביל? מהתמונות שלו בקרוזים באיים המלדיביים? מהשקות נוצצות, ובמסעדות מפוארות? אם כן אז אני מבין אותך כי לי הוא עושה חשק להקיא
  • 3.
    גידי 14/07/2014 16:27
    הגב לתגובה זו
    קודמיו הביאו עשרות תקציבים ולא הוציאו ידיעה אחת...
  • 2.
    מושיק 14/07/2014 16:17
    הגב לתגובה זו
    נו באמת
  • 1.
    ירין 14/07/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    סתם עוד תקציב
  • מרמור משהו? (ל"ת)
    אפרת 15/07/2014 09:03
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.