מנוע הצמיחה של גיתם? חברת הייעוץ האסטרטגי BBDO IM תעבוד עם 'פריון'
חברת הייעוץ האסטרטגי-תקשורתי BBDO IM מבית גיתם מצטרפת למערך התקשורתי של חברת פריון (PERION) הנסחרת בנאסד"ק ובבורסת תל אביב. שיתוף הפעולה עם BBDO IM הוא חלק מהרחבת פעילותה השיווקית-תקשורתית של החברה הציבורית מול קהלי היעד בארץ ובעולם.
'פריון' מספקת פתרונות טכנולוגיים מבוססי מידע מתקדמים עבור מפתחי אפליקציות. באחרונה רכשה החברה את Grow Mobile האמריקאית בסכום רכישה התחלתי של 17 מיליון דולר, כחלק ממתן פתרונות לצרכי הפרסום של מפתחי אפליקציות וכניסה לתחום המובייל. בשנה האחרונה התמזגה 'פריון' עם ClientConnect, לשעבר חטיבת המונטיזציה של 'קונדואיט'.
חנית מרינוב, סמנכ"לית השיווק של 'פריון': "בפני פריון עומדים אתגרים רבים כחברה מובילה - בכניסה לתחום הפתרונות במובייל, בשיח עם מפתחי אפליקציות, עם המשקיעים ועם הציבור בארץ ובעולם, וכחלק מכך אנו מרחיבים את פועלנו בתחום השיווקי-תקשורתי".
BBDO IM עוסקת בייעוץ אסטרטגי ובניהול הזירה הציבורית ללקוחות בארץ ובחו"ל. החברה היא מבית קבוצת גיתם BBDO, בניהולם של עדו הר-טוב ועמית לבני. לדברי אסף אזולאי, מנכ"ל BBDO IM: "אנו שמחים לשתף פעולה עם פריון, חברת האינטרנט הצומחת ביותר בישראל, ואנו בטוחים שבעבודה ביחד נביא להישגים ולמיצוב החברה בהתאם למטרותיה העסקיות".
- 17.אז מה עם יש להם בעיה? (ל"ת)צמיר 17/07/2014 22:39הגב לתגובה זו
- 16.כמה ציניות (ל"ת)ר 17/07/2014 15:33הגב לתגובה זו
- 15.מושיק 15/07/2014 20:55הגב לתגובה זונדב מסכים ?
- 14.דני ידעני 15/07/2014 15:29הגב לתגובה זומזה פריון? שטראוס? טבע? עוד חברת היי טק שמשלמת לירה וחצי
- 13.ולדימיר 15/07/2014 10:55הגב לתגובה זולפחות גיתם עושים ללקוחות את העבודה. אייטם מייגע בעוד אתר
- 12.יואב 15/07/2014 10:50הגב לתגובה זושהם משרד יח"צ ולא משרד פרסום. שיתמקדו ביח"צ ובמוח של מושיק ועידו ויפסיקו לעשות פרסום גרוע
- כמה שזה נכון... (ל"ת)ארז 15/07/2014 11:55הגב לתגובה זו
- 11.אחת שיודעת 15/07/2014 09:06הגב לתגובה זוהבחור מוכשר ומעניין לעשות מה יעשה עם פריון
- מאד...אני ממש מחכה לזה (ל"ת)15/07/2014 17:24הגב לתגובה זו
- 10.מה יהיה (ל"ת)נו יאללה 14/07/2014 23:18הגב לתגובה זו
- 9.החלטה נכונה של פריון! (ל"ת)לקוחה מרוצה 14/07/2014 19:42הגב לתגובה זו
- 8.החלטה נכונה של פריון! (ל"ת)לקוחה מרוצה 14/07/2014 19:31הגב לתגובה זו
- 7.עידו 14/07/2014 19:06הגב לתגובה זועכשיו גם הרגו את מותג פרד פרי
- 6.בא מהתחום 14/07/2014 18:33הגב לתגובה זוהבחירה הנכונה ביותר. מענה יצירתי, חדשני אבל עם 100% ביטחון בתוצאה. רק מי שמכיר יודע את המהלך האסטרטגי שנעשה פה. IM Gitam מוצר ייחודי בשוק.
- 5.ספאם בע"מ 14/07/2014 17:54הגב לתגובה זואיזו אסטרטגיה נדרשת לחברה שרק מתעלקת על מחשבים של גולשים תמימים???????????
- 4.אחד שמכיר 14/07/2014 16:48הגב לתגובה זובא לי להקיא
- חן 14/07/2014 21:32הגב לתגובה זוכי בכל התמונות הוא מחייך כמו דביל? מהתמונות שלו בקרוזים באיים המלדיביים? מהשקות נוצצות, ובמסעדות מפוארות? אם כן אז אני מבין אותך כי לי הוא עושה חשק להקיא
- 3.גידי 14/07/2014 16:27הגב לתגובה זוקודמיו הביאו עשרות תקציבים ולא הוציאו ידיעה אחת...
- 2.מושיק 14/07/2014 16:17הגב לתגובה זונו באמת
- 1.ירין 14/07/2014 16:14הגב לתגובה זוסתם עוד תקציב
- מרמור משהו? (ל"ת)אפרת 15/07/2014 09:03הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
