אסף אזולאי. מנכ"ל BBDO IM
צילום: יח"צ

מנוע הצמיחה של גיתם? חברת הייעוץ האסטרטגי BBDO IM תעבוד עם 'פריון'

חברת הייעוץ מבית גיתם תעניק שירותי אסטרטגיה תקשורתית לחברה הנסחרת בבורסה. 'פריון' מספקת פתרונות טכנולוגיים עבור מפתחי אפליקציות
משה בנימין | (21)

חברת הייעוץ האסטרטגי-תקשורתי BBDO IM מבית גיתם מצטרפת למערך התקשורתי של חברת פריון (PERION) הנסחרת בנאסד"ק ובבורסת תל אביב. שיתוף הפעולה עם BBDO IM הוא חלק מהרחבת פעילותה השיווקית-תקשורתית של החברה הציבורית מול קהלי היעד בארץ ובעולם.

'פריון' מספקת פתרונות טכנולוגיים מבוססי מידע מתקדמים עבור מפתחי אפליקציות. באחרונה רכשה החברה את Grow Mobile האמריקאית בסכום רכישה התחלתי של 17 מיליון דולר, כחלק ממתן פתרונות לצרכי הפרסום של מפתחי אפליקציות וכניסה לתחום המובייל. בשנה האחרונה התמזגה 'פריון' עם ClientConnect, לשעבר חטיבת המונטיזציה של 'קונדואיט'.

חנית מרינוב, סמנכ"לית השיווק של 'פריון': "בפני פריון עומדים אתגרים רבים כחברה מובילה - בכניסה לתחום הפתרונות במובייל, בשיח עם מפתחי אפליקציות, עם המשקיעים ועם הציבור בארץ ובעולם, וכחלק מכך אנו מרחיבים את פועלנו בתחום השיווקי-תקשורתי".

BBDO IM עוסקת בייעוץ אסטרטגי ובניהול הזירה הציבורית ללקוחות בארץ ובחו"ל. החברה היא מבית קבוצת גיתם BBDO, בניהולם של עדו הר-טוב ועמית לבני. לדברי אסף אזולאי, מנכ"ל BBDO IM: "אנו שמחים לשתף פעולה עם פריון, חברת האינטרנט הצומחת ביותר בישראל, ואנו בטוחים שבעבודה ביחד נביא להישגים ולמיצוב החברה בהתאם למטרותיה העסקיות".

תגובות לכתבה(21):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    אז מה עם יש להם בעיה? (ל"ת)
    צמיר 17/07/2014 22:39
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    כמה ציניות (ל"ת)
    ר 17/07/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    מושיק 15/07/2014 20:55
    הגב לתגובה זו
    נדב מסכים ?
  • 14.
    דני ידעני 15/07/2014 15:29
    הגב לתגובה זו
    מזה פריון? שטראוס? טבע? עוד חברת היי טק שמשלמת לירה וחצי
  • 13.
    ולדימיר 15/07/2014 10:55
    הגב לתגובה זו
    לפחות גיתם עושים ללקוחות את העבודה. אייטם מייגע בעוד אתר
  • 12.
    יואב 15/07/2014 10:50
    הגב לתגובה זו
    שהם משרד יח"צ ולא משרד פרסום. שיתמקדו ביח"צ ובמוח של מושיק ועידו ויפסיקו לעשות פרסום גרוע
  • כמה שזה נכון... (ל"ת)
    ארז 15/07/2014 11:55
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    אחת שיודעת 15/07/2014 09:06
    הגב לתגובה זו
    הבחור מוכשר ומעניין לעשות מה יעשה עם פריון
  • מאד...אני ממש מחכה לזה (ל"ת)
    15/07/2014 17:24
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    מה יהיה (ל"ת)
    נו יאללה 14/07/2014 23:18
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    החלטה נכונה של פריון! (ל"ת)
    לקוחה מרוצה 14/07/2014 19:42
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    החלטה נכונה של פריון! (ל"ת)
    לקוחה מרוצה 14/07/2014 19:31
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    עידו 14/07/2014 19:06
    הגב לתגובה זו
    עכשיו גם הרגו את מותג פרד פרי
  • 6.
    בא מהתחום 14/07/2014 18:33
    הגב לתגובה זו
    הבחירה הנכונה ביותר. מענה יצירתי, חדשני אבל עם 100% ביטחון בתוצאה. רק מי שמכיר יודע את המהלך האסטרטגי שנעשה פה. IM Gitam מוצר ייחודי בשוק.
  • 5.
    ספאם בע"מ 14/07/2014 17:54
    הגב לתגובה זו
    איזו אסטרטגיה נדרשת לחברה שרק מתעלקת על מחשבים של גולשים תמימים???????????
  • 4.
    אחד שמכיר 14/07/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    בא לי להקיא
  • חן 14/07/2014 21:32
    הגב לתגובה זו
    כי בכל התמונות הוא מחייך כמו דביל? מהתמונות שלו בקרוזים באיים המלדיביים? מהשקות נוצצות, ובמסעדות מפוארות? אם כן אז אני מבין אותך כי לי הוא עושה חשק להקיא
  • 3.
    גידי 14/07/2014 16:27
    הגב לתגובה זו
    קודמיו הביאו עשרות תקציבים ולא הוציאו ידיעה אחת...
  • 2.
    מושיק 14/07/2014 16:17
    הגב לתגובה זו
    נו באמת
  • 1.
    ירין 14/07/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    סתם עוד תקציב
  • מרמור משהו? (ל"ת)
    אפרת 15/07/2014 09:03
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.