modern talking
צילום: יח"צ

Modern Talking גרסת 2014: מיתוג מחדש, 3 תקציבים נוספים ופרפורמנס

מתיחת פנים לסוכנות של אבירן מניר ואמיר כהן. "2014 היא שנת ההתבגרות שלנו; עברנו מחלומות על קמפיינים גדולים לעשיית קמפיינים גדולים"
משה בנימין | (20)

סוכנות הדיגיטל Modern Talking שהוקמה לפני כשנתיים על ידי אבירן מניר ואמיר כהן עוברת מתיחת פנים קלה עם מיתוג מחדש שכולל לוגו ושפה גרפית מעודכנת. בנוסף מצרפת הסוכנות לשורותיה 3 תקציבים נוספים ומשיקה יחידת פרפורמנס, בהתאם לטרנד שתוקף את התעשייה המקומית.

מהלך המיתוג מחדש שנועד להזיז את Modern Talking למשבצת "משרד הפרסום הדיגיטלי" עוצב על ידי חברת 'קראפטה' המנהלת שת"פ אסטרטגי עם המשרד. הלקוחות שהצטרפו לאחרונה הם: תקציב הדיגיטל של 'מאניה ג'ינס', תקציב הניו מדיה של 'אופנת זברה', ותקציב הניו מדיה של 'פארק המים שפיים'.

אבירן מניר: "שנת 2014 היא שנת ההתבגרות שלנו וזו גם הסיבה שערכנו מיתוג מחדש. השנה בה עברנו מחלומות על קמפיינים גדולים לעשיית קמפיינים גדולים. אנו גאים מאוד בלקוחות החדשים והוותיקים שהחליטו להשתולל איתנו הקיץ וממש בקרוב נשיק קמפיין בטכנולוגיה ייחודית בפעם הראשונה בישראל".

אמיר כהן: "ארסנל הכלים הדיגיטליים שיצרנו מאפשר ללקוחות להגיע למצב של win win situation בדגש על תוצאות. אנחנו משלבים בין קריאייטיב חד, כלים דיגיטליים חדשים ומדידים ושירות מעולה וכך למעשה ממקסמים את תקציבי הלקוחות שלנו ומגיעים לתוצאות מרשימות".

תגובות לכתבה(20):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    מדהימים כל הכבוד! (ל"ת)
    איה 20/05/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    שחקו אותה כל הכבוד! אחלה! (ל"ת)
    ששי (לא מהמשרד שלהם) 18/05/2014 18:46
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    jacob 16/05/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
    אבירן אומנם קצת פסיכי אבל יודע לעשות את העבודה
  • תודה ג'ייקוב. אני אכן משוגע :) מודה. (ל"ת)
    אבירן 17/05/2014 22:59
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    מוטי 15/05/2014 17:34
    הגב לתגובה זו
    אבירן תמשיך לתת בראש תן לאנשים חצי מהיכולות שלך וכל המקום פה מיתקדם העלאה
  • 12.
    גדול מימדים 15/05/2014 14:46
    הגב לתגובה זו
    ל 8 יוגב החכם.למה לזלזל . קודם תומר מה אתה מסוגל ואם אתה דווקה יכול לתת דעה מקצועים בתחום זה .לך תחגוג בל״ג בעומר .
  • יוגב 15/05/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    קודם תלמד לכתוב לפני שאתה משחרר את הגאוניות שלך לעולם. אני מסוגל ועשיתי לא מעט וגם הם מסוגלים ועשו - אבל קמפיין לזברה לא יכול להיקרא קמפיין גדול. מה בדיוק הם יעשו עם זה, פעילות ספר לנו פורצת דרך? וכבר עשיתי מדורה עם הילדה אתמול, תודה על ההצעה.
  • מנהל הלקוח 17/05/2014 22:59
    אני במקרה מנהל את הלקוח, אספר לך משהו: בחודשיים האחרונים עלו המכירות של פריטים מאוד מסויימים בזברה ונחש אילו פריטים? אותם פריטים שקודמו באמצעות קמפיין הדיגיטל .... סתם חומר למחשבה
  • 11.
    אני אספר 15/05/2014 14:17
    הגב לתגובה זו
    הם מנהלים תקציבי פייסבוק אינסטגרם של מלא משרדי פרסום גדולים ועובדים בצניעות בלי קרדיט כדי לא לעשות בלאגן כול הכבוד לכם חברים אני גאה בכם
  • 10.
    תודה רבה חברים! (ל"ת)
    אבירן 15/05/2014 14:14
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    תמר 15/05/2014 13:17
    הגב לתגובה זו
    הכי מעולים בתעשיה!
  • 8.
    יוגב 15/05/2014 13:00
    הגב לתגובה זו
    כמה שטויות. זברה? פארק שפיים? אלו הקמפיינים הגדולים שלכם? פרופרומנס?? נו באמת. התעשיה הזאת עפה על עצמה.
  • מדיהמן 15/05/2014 13:22
    הגב לתגובה זו
    מיליון וחצי-שניים בתקציב מדיה. אם זה הרבה אז לבריאות
  • 7.
    תודה רבה רבה (ל"ת)
    אמיר 15/05/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    זה נראה שכל מי שיוצא מזרמון עושה חיל (ל"ת)
    הדר 15/05/2014 12:32
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    גל 15/05/2014 12:27
    הגב לתגובה זו
    נגעת הרווחת! שאפו.
  • 4.
    לירן 15/05/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד תותחים
  • 3.
    איה 15/05/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד! אנשים מוכשרים מאוד
  • 2.
    גיל (ל"ת)
    אין על קלאב אופנה 15/05/2014 12:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מהממים כול הכבד (ל"ת)
    ליטל 15/05/2014 11:58
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.