modern talking
צילום: יח"צ

Modern Talking גרסת 2014: מיתוג מחדש, 3 תקציבים נוספים ופרפורמנס

מתיחת פנים לסוכנות של אבירן מניר ואמיר כהן. "2014 היא שנת ההתבגרות שלנו; עברנו מחלומות על קמפיינים גדולים לעשיית קמפיינים גדולים"
משה בנימין | (20)

סוכנות הדיגיטל Modern Talking שהוקמה לפני כשנתיים על ידי אבירן מניר ואמיר כהן עוברת מתיחת פנים קלה עם מיתוג מחדש שכולל לוגו ושפה גרפית מעודכנת. בנוסף מצרפת הסוכנות לשורותיה 3 תקציבים נוספים ומשיקה יחידת פרפורמנס, בהתאם לטרנד שתוקף את התעשייה המקומית.

מהלך המיתוג מחדש שנועד להזיז את Modern Talking למשבצת "משרד הפרסום הדיגיטלי" עוצב על ידי חברת 'קראפטה' המנהלת שת"פ אסטרטגי עם המשרד. הלקוחות שהצטרפו לאחרונה הם: תקציב הדיגיטל של 'מאניה ג'ינס', תקציב הניו מדיה של 'אופנת זברה', ותקציב הניו מדיה של 'פארק המים שפיים'.

אבירן מניר: "שנת 2014 היא שנת ההתבגרות שלנו וזו גם הסיבה שערכנו מיתוג מחדש. השנה בה עברנו מחלומות על קמפיינים גדולים לעשיית קמפיינים גדולים. אנו גאים מאוד בלקוחות החדשים והוותיקים שהחליטו להשתולל איתנו הקיץ וממש בקרוב נשיק קמפיין בטכנולוגיה ייחודית בפעם הראשונה בישראל".

אמיר כהן: "ארסנל הכלים הדיגיטליים שיצרנו מאפשר ללקוחות להגיע למצב של win win situation בדגש על תוצאות. אנחנו משלבים בין קריאייטיב חד, כלים דיגיטליים חדשים ומדידים ושירות מעולה וכך למעשה ממקסמים את תקציבי הלקוחות שלנו ומגיעים לתוצאות מרשימות".

תגובות לכתבה(20):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    מדהימים כל הכבוד! (ל"ת)
    איה 20/05/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    שחקו אותה כל הכבוד! אחלה! (ל"ת)
    ששי (לא מהמשרד שלהם) 18/05/2014 18:46
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    jacob 16/05/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
    אבירן אומנם קצת פסיכי אבל יודע לעשות את העבודה
  • תודה ג'ייקוב. אני אכן משוגע :) מודה. (ל"ת)
    אבירן 17/05/2014 22:59
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    מוטי 15/05/2014 17:34
    הגב לתגובה זו
    אבירן תמשיך לתת בראש תן לאנשים חצי מהיכולות שלך וכל המקום פה מיתקדם העלאה
  • 12.
    גדול מימדים 15/05/2014 14:46
    הגב לתגובה זו
    ל 8 יוגב החכם.למה לזלזל . קודם תומר מה אתה מסוגל ואם אתה דווקה יכול לתת דעה מקצועים בתחום זה .לך תחגוג בל״ג בעומר .
  • יוגב 15/05/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    קודם תלמד לכתוב לפני שאתה משחרר את הגאוניות שלך לעולם. אני מסוגל ועשיתי לא מעט וגם הם מסוגלים ועשו - אבל קמפיין לזברה לא יכול להיקרא קמפיין גדול. מה בדיוק הם יעשו עם זה, פעילות ספר לנו פורצת דרך? וכבר עשיתי מדורה עם הילדה אתמול, תודה על ההצעה.
  • מנהל הלקוח 17/05/2014 22:59
    אני במקרה מנהל את הלקוח, אספר לך משהו: בחודשיים האחרונים עלו המכירות של פריטים מאוד מסויימים בזברה ונחש אילו פריטים? אותם פריטים שקודמו באמצעות קמפיין הדיגיטל .... סתם חומר למחשבה
  • 11.
    אני אספר 15/05/2014 14:17
    הגב לתגובה זו
    הם מנהלים תקציבי פייסבוק אינסטגרם של מלא משרדי פרסום גדולים ועובדים בצניעות בלי קרדיט כדי לא לעשות בלאגן כול הכבוד לכם חברים אני גאה בכם
  • 10.
    תודה רבה חברים! (ל"ת)
    אבירן 15/05/2014 14:14
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    תמר 15/05/2014 13:17
    הגב לתגובה זו
    הכי מעולים בתעשיה!
  • 8.
    יוגב 15/05/2014 13:00
    הגב לתגובה זו
    כמה שטויות. זברה? פארק שפיים? אלו הקמפיינים הגדולים שלכם? פרופרומנס?? נו באמת. התעשיה הזאת עפה על עצמה.
  • מדיהמן 15/05/2014 13:22
    הגב לתגובה זו
    מיליון וחצי-שניים בתקציב מדיה. אם זה הרבה אז לבריאות
  • 7.
    תודה רבה רבה (ל"ת)
    אמיר 15/05/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    זה נראה שכל מי שיוצא מזרמון עושה חיל (ל"ת)
    הדר 15/05/2014 12:32
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    גל 15/05/2014 12:27
    הגב לתגובה זו
    נגעת הרווחת! שאפו.
  • 4.
    לירן 15/05/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד תותחים
  • 3.
    איה 15/05/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד! אנשים מוכשרים מאוד
  • 2.
    גיל (ל"ת)
    אין על קלאב אופנה 15/05/2014 12:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מהממים כול הכבד (ל"ת)
    ליטל 15/05/2014 11:58
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.