Modern Talking גרסת 2014: מיתוג מחדש, 3 תקציבים נוספים ופרפורמנס
סוכנות הדיגיטל Modern Talking שהוקמה
מהלך המיתוג מחדש שנועד להזיז את Modern Talking למשבצת "משרד הפרסום הדיגיטלי" עוצב על ידי חברת 'קראפטה' המנהלת שת"פ אסטרטגי עם המשרד. הלקוחות שהצטרפו לאחרונה הם: תקציב הדיגיטל של 'מאניה ג'ינס', תקציב הניו מדיה של 'אופנת זברה', ותקציב הניו מדיה של 'פארק המים שפיים'.
אבירן מניר: "שנת 2014 היא שנת ההתבגרות שלנו וזו גם הסיבה שערכנו מיתוג מחדש. השנה בה עברנו מחלומות על קמפיינים גדולים לעשיית קמפיינים גדולים. אנו גאים מאוד בלקוחות החדשים והוותיקים שהחליטו להשתולל איתנו הקיץ וממש בקרוב נשיק קמפיין בטכנולוגיה ייחודית בפעם הראשונה בישראל".
אמיר כהן: "ארסנל הכלים הדיגיטליים שיצרנו מאפשר ללקוחות להגיע למצב של win win situation בדגש על תוצאות. אנחנו משלבים בין קריאייטיב חד, כלים דיגיטליים חדשים ומדידים ושירות מעולה וכך למעשה ממקסמים את תקציבי הלקוחות שלנו ומגיעים לתוצאות מרשימות".
- 16.מדהימים כל הכבוד! (ל"ת)איה 20/05/2014 14:36הגב לתגובה זו
- 15.שחקו אותה כל הכבוד! אחלה! (ל"ת)ששי (לא מהמשרד שלהם) 18/05/2014 18:46הגב לתגובה זו
- 14.jacob 16/05/2014 11:45הגב לתגובה זואבירן אומנם קצת פסיכי אבל יודע לעשות את העבודה
- תודה ג'ייקוב. אני אכן משוגע :) מודה. (ל"ת)אבירן 17/05/2014 22:59הגב לתגובה זו
- 13.מוטי 15/05/2014 17:34הגב לתגובה זואבירן תמשיך לתת בראש תן לאנשים חצי מהיכולות שלך וכל המקום פה מיתקדם העלאה
- 12.גדול מימדים 15/05/2014 14:46הגב לתגובה זול 8 יוגב החכם.למה לזלזל . קודם תומר מה אתה מסוגל ואם אתה דווקה יכול לתת דעה מקצועים בתחום זה .לך תחגוג בל״ג בעומר .
- יוגב 15/05/2014 15:27הגב לתגובה זוקודם תלמד לכתוב לפני שאתה משחרר את הגאוניות שלך לעולם. אני מסוגל ועשיתי לא מעט וגם הם מסוגלים ועשו - אבל קמפיין לזברה לא יכול להיקרא קמפיין גדול. מה בדיוק הם יעשו עם זה, פעילות ספר לנו פורצת דרך? וכבר עשיתי מדורה עם הילדה אתמול, תודה על ההצעה.
- מנהל הלקוח 17/05/2014 22:59אני במקרה מנהל את הלקוח, אספר לך משהו: בחודשיים האחרונים עלו המכירות של פריטים מאוד מסויימים בזברה ונחש אילו פריטים? אותם פריטים שקודמו באמצעות קמפיין הדיגיטל .... סתם חומר למחשבה
- 11.אני אספר 15/05/2014 14:17הגב לתגובה זוהם מנהלים תקציבי פייסבוק אינסטגרם של מלא משרדי פרסום גדולים ועובדים בצניעות בלי קרדיט כדי לא לעשות בלאגן כול הכבוד לכם חברים אני גאה בכם
- 10.תודה רבה חברים! (ל"ת)אבירן 15/05/2014 14:14הגב לתגובה זו
- 9.תמר 15/05/2014 13:17הגב לתגובה זוהכי מעולים בתעשיה!
- 8.יוגב 15/05/2014 13:00הגב לתגובה זוכמה שטויות. זברה? פארק שפיים? אלו הקמפיינים הגדולים שלכם? פרופרומנס?? נו באמת. התעשיה הזאת עפה על עצמה.
- מדיהמן 15/05/2014 13:22הגב לתגובה זומיליון וחצי-שניים בתקציב מדיה. אם זה הרבה אז לבריאות
- 7.תודה רבה רבה (ל"ת)אמיר 15/05/2014 12:50הגב לתגובה זו
- 6.זה נראה שכל מי שיוצא מזרמון עושה חיל (ל"ת)הדר 15/05/2014 12:32הגב לתגובה זו
- 5.גל 15/05/2014 12:27הגב לתגובה זונגעת הרווחת! שאפו.
- 4.לירן 15/05/2014 12:12הגב לתגובה זוכל הכבוד תותחים
- 3.איה 15/05/2014 12:11הגב לתגובה זוכל הכבוד! אנשים מוכשרים מאוד
- 2.גיל (ל"ת)אין על קלאב אופנה 15/05/2014 12:08הגב לתגובה זו
- 1.מהממים כול הכבד (ל"ת)ליטל 15/05/2014 11:58הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
