בעננים: שרון למברגר ואורלי אטלס-כץ מונו למנכ"לים משותפים ב'ענני תקשורת'

עד לאחרונה שימשו למברגר ואטלס-כץ כמנהלי חטיבות בחברה. אודי מירון ששימש עד כה כמנכ"ל, ישמש כיושב ראש פעיל ויוביל את הפיתוח העסקי
משה בנימין | (1)

חברת התוכן וההפקה 'ענני תקשורת' שכוללת ארבע חברות בת בתחומי ההפקה, ערוצים, פוסט ואינטראקטיב מבצעת שינויים בשדרת ההנהלה הבכירה. מייסד החברה אודי מירון, ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל יפנה את כסאו לטובת מינוי כפול של שרון למברגר ואורלי אטלס-כץ שישמשו כמנכ"לים משותפים.

למברגר ואטלס-כץ שימשו עד לאחרונה כמנכ"לי חטיבות בחברה. למברגר מועסק ב'ענני תקשורת' מיום היווסדה. בין היתר כיהן כמנהל השיווק של הקבוצה ומנכ"ל ערוצי הלייף סטייל והיה אחראי, בין היתר, להשקתם של המותגים המובילים של החברה כמו ערוץ האוכל, ערוץ "בריאות.", ערוץ הטיולים ועוד.

אורלי אטלס כץ ניהלה בעבר את תחום שיווק הצעירים בסלקום, ניהלה את אגף השיווק של הוט ובשש השנים האחרונות משמשת כמנכ"ל ויאקום ישראל. אטלס-כץ אחראית, בין היתר, לערוצים ניקלודיאון, MTV ישראל וקומדי סנטרל וכיו"ב, וכן תכניות כמו "החממה", "גן חיות", ו"החיים האמיתיים של אבי הזמר" שהיו תחת אחריותה.

מירון, ששימש עד כה כמנכ"ל החברה, ישמש כיושב ראש פעיל ויוביל את הפיתוח העסקי של הקבוצה תוך התמקדות בפיתוח חטיבה שתעסוק במיזמי תוכן נושק לטכנולוגיה ופיתוח עסקי 'ענני' בשוק הבינאלומי. לדבריו: "המציאות העסקית של הזדמנויות בארץ ובעולם מובילה את 'ענני תקשורת' להערכות חדשה. אני שמח ששני מנהלים מוכשרים בעלי רקורד מוכח של הצלחות, כמו אורלי אטלס-כץ ושרון למברגר, יחזיקו בהגה והחברה וינהלו אותה באופי היצירתי-יזמי שמאפיין אותם ואת ענני תקשורת, ויאפשרו לי להתמקד בפיתוח מנועי הצמיחה החדשים".

חברת התוכן וההפקה "ענני תקשורת" נוסדה בשנת 1996 ע"י אודי מירון, ונחשבת לאחת מחברות התוכן וההפצה הגדולות בישראל, בבעלותה למעלה מ-15 ערוצי טלוויזיה, ביניהם ערוץ האוכל, ערוץ הטיולים, ערוץ החיים הטובים, ערוץ אגו, ערוץ בריאות ועוד. לצד הפצת והפקת ערוציה, "ענני תקשורת" היא המפעילה המקומית של ערוצי התאגיד העולמי "ויאקום" ניקלודיאון, MTV ישראל, ניק ג'וניור וקומדי סנטרל ובנוסף מייצגת את הערוצים MSNBC ו-CNBC בישראל.

ל"ענני תקשורת" ארבע חברות בת בתחום ההפקה, ערוצים, פוסט ואינטראקטיב, המרכיבות את ארבעת העיסוקים המרכזיים של החברה: ייצור והפקת ערוצי טלוויזיה (ענני ערוצים), חברות הפקה ( שמיים ו-NUTZ) ייצוג ערוצים בינ"ל בישראל (אנה הפקות), הפקת תוכן טלוויזיוני ותוכן דיגיטלי אינטראקטיבי (מארס) והפקת פוסט (פוסט אופיס). החברה מייצרת מדי שנה כ-400 שעות הפקת תוכן מקורי וכ-100 שעות הפקות בינ"ל, שעד כה נמכרו לשידור למאות מדינות ברחבי העולם ולמאות ערוצים בינ"ל במעל למאה טריטוריות.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אורלי מלכה שאפו! 29/04/2014 16:20
    הגב לתגובה זו
    עברה טסט ראשון ומשחת אותה בענק!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.