בעננים: שרון למברגר ואורלי אטלס-כץ מונו למנכ"לים משותפים ב'ענני תקשורת'
חברת התוכן וההפקה 'ענני תקשורת' שכוללת ארבע חברות בת בתחומי ההפקה, ערוצים, פוסט ואינטראקטיב מבצעת שינויים בשדרת ההנהלה הבכירה. מייסד החברה אודי מירון, ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל יפנה את כסאו לטובת מינוי כפול של שרון למברגר ואורלי אטלס-כץ שישמשו כמנכ"לים משותפים.
למברגר ואטלס-כץ שימשו עד לאחרונה כמנכ"לי חטיבות בחברה. למברגר מועסק ב'ענני תקשורת' מיום היווסדה. בין היתר כיהן כמנהל השיווק של הקבוצה ומנכ"ל ערוצי הלייף סטייל והיה אחראי, בין היתר, להשקתם של המותגים המובילים של החברה כמו ערוץ האוכל, ערוץ "בריאות.", ערוץ הטיולים ועוד.
אורלי אטלס כץ ניהלה בעבר את תחום שיווק הצעירים בסלקום, ניהלה את אגף השיווק של הוט ובשש השנים האחרונות משמשת כמנכ"ל ויאקום ישראל. אטלס-כץ אחראית, בין היתר, לערוצים ניקלודיאון, MTV ישראל וקומדי סנטרל וכיו"ב, וכן תכניות כמו "החממה", "גן חיות", ו"החיים האמיתיים של אבי הזמר" שהיו תחת אחריותה.
מירון, ששימש עד כה כמנכ"ל החברה, ישמש כיושב ראש פעיל ויוביל את הפיתוח העסקי של הקבוצה תוך התמקדות בפיתוח חטיבה שתעסוק במיזמי תוכן נושק לטכנולוגיה ופיתוח עסקי 'ענני' בשוק הבינאלומי. לדבריו: "המציאות העסקית של הזדמנויות בארץ ובעולם מובילה את 'ענני תקשורת' להערכות חדשה. אני שמח ששני מנהלים מוכשרים בעלי רקורד מוכח של הצלחות, כמו אורלי אטלס-כץ ושרון למברגר, יחזיקו בהגה והחברה וינהלו אותה באופי היצירתי-יזמי שמאפיין אותם ואת ענני תקשורת, ויאפשרו לי להתמקד בפיתוח מנועי הצמיחה החדשים".
חברת התוכן וההפקה "ענני תקשורת" נוסדה בשנת 1996 ע"י אודי מירון, ונחשבת לאחת מחברות התוכן וההפצה הגדולות בישראל, בבעלותה למעלה מ-15 ערוצי טלוויזיה, ביניהם ערוץ האוכל, ערוץ הטיולים, ערוץ החיים הטובים, ערוץ אגו, ערוץ בריאות ועוד. לצד הפצת והפקת ערוציה, "ענני תקשורת" היא המפעילה המקומית של ערוצי התאגיד העולמי "ויאקום" ניקלודיאון, MTV ישראל, ניק ג'וניור וקומדי סנטרל ובנוסף מייצגת את הערוצים MSNBC ו-CNBC בישראל.
ל"ענני תקשורת" ארבע חברות בת בתחום ההפקה, ערוצים, פוסט ואינטראקטיב, המרכיבות את ארבעת העיסוקים המרכזיים של החברה: ייצור והפקת ערוצי טלוויזיה (ענני ערוצים), חברות הפקה ( שמיים ו-NUTZ) ייצוג ערוצים בינ"ל בישראל (אנה הפקות), הפקת תוכן טלוויזיוני ותוכן דיגיטלי אינטראקטיבי (מארס) והפקת פוסט (פוסט אופיס). החברה מייצרת מדי שנה כ-400 שעות הפקת תוכן מקורי וכ-100 שעות הפקות בינ"ל, שעד כה נמכרו לשידור למאות מדינות ברחבי העולם ולמאות ערוצים בינ"ל במעל למאה טריטוריות.
- 1.אורלי מלכה שאפו! 29/04/2014 16:20הגב לתגובה זועברה טסט ראשון ומשחת אותה בענק!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
