מי זאת נעה, ולמה כל כוכבי הקמפיינים של ראובני פרידן מסרו לה מזל טוב?
כמדי שנה, משרד הפרסום ראובני פרידן שמלווה בהתנדבות את עמותת "אחת מתשע" מעלה עבורה קמפיין להגברת מודעות לסרטן השד בקרב נשים צעירות.
במסגרת הקמפיין של 2014, כל הכוכבים שמופיעים בפרסומות של לקוחות ראובני פרידן: גל גדות, בר רפאלי, יובל שרף, עדי הימלבלוי, יהודה לוי, אלירז שדה, דביר בנדק, משה איבגי, ציפי שביט, טל ברמן ומפורסמים נוספים העלו בימים האחרונים לחשבון האינסטגרם והפייסבוק שלהם תמונות בהם נראים מחזיקים בלונים ורודים ועליהם ברכות ליום הולדת 30 של בחורה אנונימית בשם נעה.
התשובה לשאלה המתבקשת בנוגע לזהותה של "נעה" היא שמדובר בנעה רז, תקציבאית במשרד הפרסום ראובני פרידן. הסלבריטאים נרתמו לחגוג לנועה יומולדת 30 לטובת מטרה חשובה: קמפיין המעלה למודעות את המסר כי נשים שהגיעו לגיל 30 צריכות להיבדק אצל כירורג שד.
הנתונים מצביעים על כך כי רבע מהחולות החדשות בסרטן השד מידי שנה הן נשים צעירות, מתחת לגיל 50. מדובר ב-1,000 נשים בכל שנה, שהסרטן שעלול להתגלות אצלן מהיר ותוקפני יותר, ולאור זאת הגילוי המוקדם קריטי עבורן. לפיכך, המסר המרכזי של הקמפיין הינו: "הגעת לגיל 30? לכי להבדק לגילוי מוקדם של סרטן השד".
ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני פרידן: "בבסיס המהלך עומדת תובנה מעניינת שגילינו - המודעות לכך שסרטן השד יכול לפגוע בנשים צעירות עלתה מאוד, אך קיים בלבול רב בנוגע לצעדים שצריך לנקוט כדי להיבדק. הרוב המוחלט של הנשים לא יודעות באיזה גיל להיבדק, אצל מי (גניקולוג? רופא משפחה?) וכיצד (בדיקה עצמית? ממוגרפיה?). המטרה שלנו הייתה לעשות סדר בבלאגן - הגיל הרלוונטי הוא 30 והכתובת לבדיקה היא כירורג שד.
- התוצאות החלשות של נטו גרמו לעדי עזרא לקבל מניות בשווי מצומק
- פעם שלישית בר רפאלי: תשמש שוב כפרזנטורית בקמפיין חדש ל-FEMINA
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יעל שפירא, מנכ"לית עמותת 'אחת מתשע': "כיום נשים נקראות להיבדק לגילוי מוקדם של סרטן השד רק מגיל 50, ואולם לגבי נשים צעירות אין כל הנחיה או מדיניות. נשים אלו אינן מודעות לצורך להיבדק ואלו שמכירות את הנושא אינן יודעות מה עליהן לעשות ומה נכון בכל גיל. מטרת העמותה הינה להעלות את המודעות בנושא בקרב נשים צעירות, ולעודד אותן ללכת לכירורג שד מדי שנה לבדיקה ולייעוץ, החל מגיל שלושים, מתוך ידיעה כי גילוי מוקדם של המחלה מציל חיים".
- 4.כל הכבוד למשתתפים זה מוברך וחשוב! (ל"ת)המציל נפש אחת בישראל 21/03/2014 14:16הגב לתגובה זו
- 3.כי הציבוריודע מי זו? 20/03/2014 14:53הגב לתגובה זו.
- 2.ג׳יזס 20/03/2014 13:11הגב לתגובה זואני בדרך כלל נמנע מלטנף, אבל זה פשוט הוציא ממני את זה בכוח.
- 1.אחלה מהלך (ל"ת)דנית 20/03/2014 12:55הגב לתגובה זו
כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.- רגע לפני הסופ"ש: הסיפורים של השבוע ב"ביז מדיה"
- מראיינים פליטים, חושבים על המשפחה: כתבי המלחמה באוקראינה מדברים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?
איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.
אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.
דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT, חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.
בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.
- פטריק דרהי מסתבך - עלול לאבד את השליטה בענקית התקשורת, אלטיס
- אאוטבריין פספסה את צפי האנליסטים בהכנסות אך הכתה אותו ברווח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7