מי זאת נעה, ולמה כל כוכבי הקמפיינים של ראובני פרידן מסרו לה מזל טוב?
כמדי שנה, משרד הפרסום ראובני פרידן שמלווה בהתנדבות את עמותת "אחת מתשע" מעלה עבורה קמפיין להגברת מודעות לסרטן השד בקרב נשים צעירות.
במסגרת הקמפיין של 2014, כל הכוכבים שמופיעים בפרסומות של לקוחות ראובני פרידן: גל גדות, בר רפאלי, יובל שרף, עדי הימלבלוי, יהודה לוי, אלירז שדה, דביר בנדק, משה איבגי, ציפי שביט, טל ברמן ומפורסמים נוספים העלו בימים האחרונים לחשבון האינסטגרם והפייסבוק שלהם תמונות בהם נראים מחזיקים בלונים ורודים ועליהם ברכות ליום הולדת 30 של בחורה אנונימית בשם נעה.
התשובה לשאלה המתבקשת בנוגע לזהותה של "נעה" היא שמדובר בנעה רז, תקציבאית במשרד הפרסום ראובני פרידן. הסלבריטאים נרתמו לחגוג לנועה יומולדת 30 לטובת מטרה חשובה: קמפיין המעלה למודעות את המסר כי נשים שהגיעו לגיל 30 צריכות להיבדק אצל כירורג שד.
הנתונים מצביעים על כך כי רבע מהחולות החדשות בסרטן השד מידי שנה הן נשים צעירות, מתחת לגיל 50. מדובר ב-1,000 נשים בכל שנה, שהסרטן שעלול להתגלות אצלן מהיר ותוקפני יותר, ולאור זאת הגילוי המוקדם קריטי עבורן. לפיכך, המסר המרכזי של הקמפיין הינו: "הגעת לגיל 30? לכי להבדק לגילוי מוקדם של סרטן השד".
ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני פרידן: "בבסיס המהלך עומדת תובנה מעניינת שגילינו - המודעות לכך שסרטן השד יכול לפגוע בנשים צעירות עלתה מאוד, אך קיים בלבול רב בנוגע לצעדים שצריך לנקוט כדי להיבדק. הרוב המוחלט של הנשים לא יודעות באיזה גיל להיבדק, אצל מי (גניקולוג? רופא משפחה?) וכיצד (בדיקה עצמית? ממוגרפיה?). המטרה שלנו הייתה לעשות סדר בבלאגן - הגיל הרלוונטי הוא 30 והכתובת לבדיקה היא כירורג שד.
- התוצאות החלשות של נטו גרמו לעדי עזרא לקבל מניות בשווי מצומק
- פעם שלישית בר רפאלי: תשמש שוב כפרזנטורית בקמפיין חדש ל-FEMINA
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יעל שפירא, מנכ"לית עמותת 'אחת מתשע': "כיום נשים נקראות להיבדק לגילוי מוקדם של סרטן השד רק מגיל 50, ואולם לגבי נשים צעירות אין כל הנחיה או מדיניות. נשים אלו אינן מודעות לצורך להיבדק ואלו שמכירות את הנושא אינן יודעות מה עליהן לעשות ומה נכון בכל גיל. מטרת העמותה הינה להעלות את המודעות בנושא בקרב נשים צעירות, ולעודד אותן ללכת לכירורג שד מדי שנה לבדיקה ולייעוץ, החל מגיל שלושים, מתוך ידיעה כי גילוי מוקדם של המחלה מציל חיים".
- 4.כל הכבוד למשתתפים זה מוברך וחשוב! (ל"ת)המציל נפש אחת בישראל 21/03/2014 14:16הגב לתגובה זו
- 3.כי הציבוריודע מי זו? 20/03/2014 14:53הגב לתגובה זו.
- 2.ג׳יזס 20/03/2014 13:11הגב לתגובה זואני בדרך כלל נמנע מלטנף, אבל זה פשוט הוציא ממני את זה בכוח.
- 1.אחלה מהלך (ל"ת)דנית 20/03/2014 12:55הגב לתגובה זו
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא בראש הפריים טיים
בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.

הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו; במהדורות המרכזיות נרשמה יציבות, כשרשת משפרת קצת את הנתונים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבימים האחרונים, עם או בלי קשר לגל הפיטורין הצפוי, מצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-146 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, ששוב חזרה להיות בפער עצום מהמתחרים, עם 75 אלף צופים ו-3.5% רייטינג.
פריים טיים
גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו, עם רייטינג של 17.5% רייטינג ו-415 אלף צופים והיה התכנית
הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.3% רייטינג ו-225 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי מבחינת רייטינג עם 8.2%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. למרות
שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.6% רייטינג ו-39 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-73 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-45 אלף צופים, ואילו אחריו היהי שוויון עם "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.5% רייטינג, ו-32 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.7% ו-95 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 2.4% רייטינג ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.5% רייטינג ו-32 אלף צופים בלבד.
