ספי עובדיה יחליף את גלית אלטשטיין: מונה למנהל מחלקת החדשות בגל"צ

הכתב בכנסת ימלא גם את תפקיד מנהל מחלקת החדשות, במקומה של אלשטיין, שסיימה את תפקידה בתום 8 שנים, ותשתלב בתפקידי הגשה בכירים
אלכסנדר כץ | (4)
נושאים בכתבה גל"צ

ספי עובדיה, כתב הכנסת של גל"צ, מונה למנהל מחלקת החדשות של התחנה הצבאית. עובדיה יחליף בתפקיד את גלית אלטשטיין, שתשתלב במערך המגישים הבכירים בתחנה לאחר שסיימה את תפקידה בתום 8 שנים.

עובדיה (29) החל את דרכו בגל"צ כחייל, ומאז מילא שורה של תפקידים עיתונאים, בהם כתב כנסת וכתב ספורט, עורך ומגיש משדרי אקטואליה ויומנים.

על המינוי החליט מפקד גל"צ ירון דקל, שהודיע על כך היום (יום א'). לפני כ-3 שבועות פרסם דקל קול קורא שהזמין את אנשי התחנה להגיש את מועמדותם לתפקיד, מהם נבחר כעת עובדיה.

רק לאחרונה מונה אסף ליברמן למגיש 'בוקר טוב ישראל', עילי לוין לעורך אותה תכנית, וכתבת הכלכלה יונה לייבזון הצטרפה ל'יהיה בסדר'.

בהודעת התחנה מסר דקל כי "אני שמח וגאה מאוד שדור העתיד של גלי צה"ל מוכיח עצמו ולוקח את המושכות של ניהול התחנה בתפקידים בכירים. אני בטוח ביכולותיו של ספי עובדיה להוביל את מחלקת החדשות של גל"צ להישגים עיתונאים רבים בהם השגת סקופים וידיעות בלעדיות ולהמשיך את עבודתה המצוינת של גלית אלטשטיין, שבמשך 8 שנים מילאה את התפקיד על הצד הטוב ביותר. מרגע זה, אני וכל גל"צ מתגייסים לסייע לספי להיכנס לתפקיד החדש, שהינו אחד מהמורכבים והמאתגרים בתחנה ובכלי תקשורת בישראל בכלל".

ספי עובדיה מסר כי הוא מודה לדקל "על האמון שנתן בי ונרגש לקראת האתגר הגדול המונח לפתחי, להצעיד את מחלקת החדשות של גלי צה"ל לפסגות חדשות. ברצוני להודות גם לקודמתי בתפקיד גלית אלטשטיין, על שמונה שנים של עשייה אינטנסיבית וקשה וברוכה למען מחלקת החדשות ומאזיני גל"צ".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    קרן 17/03/2014 23:48
    הגב לתגובה זו
    גם מוכשר בטירוף גם צעיר גם נראה לא רע בלשון המעטה וגם תענוג לשמוע את הסקופים שלו העיתונאי מס' 1 בארץ ללא מתחרים המון הצלחה לספי בפקיד ידעתי שיגיע רחוק
  • 3.
    כל הכבוד לספי. בהצלחה (ל"ת)
    ערן 16/03/2014 13:17
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    גם איש מקצוע וגם אחלה בן אדם... גלצ הרוויחו. (ל"ת)
    מלך 16/03/2014 12:32
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מקווה שיביא את רוח הסקופים שלו למערכת הרדומה (ל"ת)
    יוצא גלצ 16/03/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.