אחרי שהקימה מיזם לשידוכים: פנינה רוזנבלום תגיש תכנית ברדיו ללא הפסקה
אשת העסקים פנינה רוזנבלום תחל להגיש תכנית אישית בענייני אהבה וזוגיות, ברדיו ללא הפסקה 103FM. התכנית תשודר מיום ראשון הקרוב, בימים ראשון עד חמישי בין 23:00 לחצות.
התכנית החדשה של רוזנבלום, תקצר בשל כך את תכניתו של יוסי סיאס שמשודרת מדי יום בין 23:00 ל-2:00 אחר חצות. כעת התכנית של סיאס תקוצר לשעתיים, מחצות.
בתכנית החדשה של רוזנבלום, יעלו לשידור מאזינים על מנת להתייעץ עמה ולקבל ממנה טיפים בכל הקשור לתחום האהבה והזוגיות.
רוזנבלום, שהחלה את דרכה כדוגמנית ונערת זוהר בשנות ה-70, חולשת מזה 25 שנה על חברת קוסמטיקה שנקראת על שמה. מאז הספיקה גם להשיק ליין לאוכל כלבים, ולאחרונה הקימה מיזם חדש לשידוכי עלית. בסוף 2005 ובמשך 5 חודשים, שימשה כח"כ מטעם הליכוד.
- 10.דניאל 28/02/2014 00:00הגב לתגובה זובושה לתחנת רדיו 103fm/להוריד מיוסי סיאס שעה לטובת הגברת ההזויה ותוכניתה המעוררת בחילה,קשה להאזין לגיבוב הטמטום לקול המאנפף מתחנף,הכאילו יוסי סיאסי,שסיגלה הטיפשה הלאומית.מי מקבל ההחלטות שרצה וקרוב עד כדי כך לטפשות,שהושיבה על כסא היעוץ.רבותי תתעשתו זה מביך ומבזה את התחנה.
- דנה 04/03/2014 17:45הגב לתגובה זותחנה שנותנת במה ליוסי סיאס,לדידי הררי,ליובב כץ,לנתן זהבי,ואפילו לורדה למעט שפטל שקשה לעכל בכל קנה מידה,צריכה להתבייש על היותה הון /תקשורת,מה כישוריה המפוקפקים של רוזנבלום???איזה יעוץ היא למדה???היא יותר הזויה ונפוחה מעצמהמאשר כל דבר אחר.תורידו אותה ומהר וכך ייטב לה ולכולנו.
- 9.מיכל 25/02/2014 16:21הגב לתגובה זולא יוצא כלום מההתאמות שהיא שולחת אף אחד לא עונה לאף אחד. הזויי.....
- 8.פנינה יפה ונשית.בזכות יופייה הצליחה (ל"ת)יודעת להתברג 20/02/2014 02:10הגב לתגובה זו
- 7.ליאת 18/02/2014 13:09הגב לתגובה זואני לא מבינה מה הקשר בין אוכל לכלבים, קוסמטיקה, מצעים, עסקים ושידוכים,היא לא שדכנית, אין לה ניסיון, אין לה את הידע ולא את הוותק , אם כל כך הרבה עסקים איך יש לה זמן להתעסק בנשמות של אנשים
- 6.חרא של אתר יש לה לא שווה כלום !!!! (ל"ת)דודו 17/02/2014 17:21הגב לתגובה זו
- 5.כל הכבוד לפנינה! (ל"ת)אני 17/02/2014 05:23הגב לתגובה זו
- 4.דייייי.....תניחי לנו (ל"ת)רועי 16/02/2014 21:36הגב לתגובה זו
- 3.כמה היא שילמה שתהיה לה תוכנית רדיו (ל"ת)יובל 16/02/2014 19:42הגב לתגובה זו
- 2.בטח שילמה כסף שתהיה לה תוכנית (ל"ת)יובל 16/02/2014 18:33הגב לתגובה זו
- 1.הייתה חכ"ית לשבוע, בואו נוריד את התואר הזה (ל"ת)היא לא הייתה בכנסת 16/02/2014 17:55הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
