אסתי גינסבורג אסתי גינזבורג
צילום: רון קדמי

התשובה של קשת לבר רפאלי ו-x פקטור: אסתי גינזבורג מצטרפת ל'כוכב הבא'

החורף הבא עומד להיות בסימן תחרות הסופר-מודל'ס בטלוויזיה. גינזבורג תגיש את 'חדר המצב' בפורמט החדש של קשת וטדי הפקות שיעלה ביום שלישי
משה בנימין | (2)

לא זכיינית כמו קשת תרשה לעצמה שלא להגיב למינוי המדובר של בר רפאלי ב-X פקטור, וכעת מגיעה התשובה עם סופר מודל משלה. אסתי גינזבורג תצטרף למגישי הכוכב הבא, הפורמט החדש שמשמש כמתיחת הפנים של כוכב נולד הוותיקה, במה שעתיד להפוך ל-Catfight הטלוויזיוני האלמותי.

גינזבורג תגיש את 'חדר המצב' בפורמט החדש של קשת וטדי הפקות שיעלה ביום ג' הקרוב. במסגרתו היא תפנה בשידור חי לצופים בבית שלקחו חלק בשיפוט בתכנית. יוזכר כי זו ההופעה הראשונה של גינזבורג אי פעם כמגישה בטלוויזיה בארץ.

במסגרת 'הכוכב הבא' הצופים בבית משמשים כשופטים ומכריעים באמצעות אפליקציית mako tv, החל מהאודישנים ולאורך כל העונה, האם המתמודד עובר או לא עובר לשלב הבא. גינזבורג תפנה אל הצופים במהלך השידור החי ותשמע מהם על בחירות השיפוט שלהם. את הריאליטי יגיש אסי עזר ואת ביצועי המתמודדים יבחן לצד הקהל, פאנל השופטים הכולל את: אייל גולן, ריטה, רני רהב וצביקה הדר.

לדברי גינזבורג: "אני שמחה ונרגשת לקחת חלק בפורמט החדש לצד אנשי הטלוויזיה והבידור מהשורה הראשונה. בשנים האחרונות בחנתי הצעות רבות שקשורות לעולם הטלוויזיה בארץ - ואני שמחה להצטרף לכוכב הבא ולהפוך חלק מבית חם ומשפחתי".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ko 15/09/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    ולא את זו ...
  • 1.
    ישראל ישראלי 11/09/2013 23:52
    הגב לתגובה זו
    דייייייייייייייי!!!!!!!!!!!! נחנקנו מהזבל הזה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.