שפ"מ מוכנה לחגים: הפיצה סרטון של חברון זלצמן שביט על "הג'ונגל במדיה"
החגים בפתח ושפ"מ המשמשת כגוף שמנהל את השיווק והמכירות של רשתות הרדיו הפועלות תחת קול ישראל, החלה לפעול בקרב משרדי הפרסום המייצגים את המפרסמים הגדולים במשק.
סרטון פרומו עצמי לשפ"מ, תחת השם ספר הג'ונגל של המדיה, שמופץ בימים האחרונים בקרב משרדי הפרסום, מזכיר למנהלי המדיה ומנהלי הלקוחות את האפקטיביות של רשתות קול ישראל תוך כדי ציון נקודות החולשה של הטלוויזיה והאינטרנט. הסרטון הופק על ידי משרד הפרסום חברון זלצמן שביט למרות שתקציב הפרסום של שפ"מ מוחזק על ידי y&r ישראל. שיתוף הפעולה עם חז"ש הוא פועל יוצא של הייעוץ העסקי שמעניקים בעלי המשרד דודי חברון ואסי שביט לשפ"מ וקול ישראל.
יוזכר כי בקול ישראל נכללות הרשתות 88FM, רשת ג', רשת ב', רשת א', קול המוסיקה, רשת מורשת, קול ישראל ברוסית - רק"ע וקול ישראל בערבית - רשת ד'.
דודי חברון אמר לאייס: "רצינו להבין מה עובר בראשו של המפרסם הנבוך שמתלבט בין ברירות המחדל המיידיות כמו טלוויזיה ואינטרנט. מצאנו שבקול ישראל יש כח קנייה שמורכב מ-920 אלף מאזינים המוגדרים כקונים העיקריים - מי שעושים את רוב הקניות בבית".
- 16.איפה גדעון? איפה? 27/08/2013 11:46הגב לתגובה זוסרטון בנאלי והקריאטיב מעודכן לשנת 2012....
- 15.ר.א 27/08/2013 00:18הגב לתגובה זוהאיורים חמודים,לא משהו חדש אבל תמיד נחמד לראות.
- 14.הו, איך שגלגל מסתובב... (ל"ת)חוני 27/08/2013 00:00הגב לתגובה זו
- 13.אחד החזקים שנעשו בשנים האחרונות לשפ"מ (ל"ת)אחד שמפרגן 26/08/2013 23:45הגב לתגובה זו
- 12.חברון זלצמן שביט 26/08/2013 18:32הגב לתגובה זולאט לאט אבל בטוח. כל המלעיזים הם כנראה שכירים מתוסכלים וזקנים שמנהלי קריאיטיב צעירים אומרים להם מה לעשות
- 11.שלישיית לא יוצלחים 26/08/2013 17:09הגב לתגובה זושלישייה בינונית מינוס, כבר שלוש שנים הם הדבר הבא הבא הבא רק ששום דבר לא קורה. מייצרים חסויות עלובות בלי אף עבודה ראויה אחת. מייצרים זבל ומעלים אינספור טוקבקים על עצמם. בדיחה שמיצתה את עצמה מזמן. נקסט
- מיטל 26/08/2013 20:34הגב לתגובה זולמה אי אפשר לפרגן בענף הזה, בייחוד כשמגיע? אנשים יורים לעצמם ברגל ואז מכנסים ישיבות, מבטלים קקטוסים ומבטלים עמלות ובוכים... אם יפרגנו קצת יותר, כולם ירוויחו יותר. ותחשבו על זה...
- 10.פיהוקקקקקק (ל"ת)סרט מצויין בשביל y&r 26/08/2013 17:02הגב לתגובה זו
- 9.אמת בפרסום 26/08/2013 16:33הגב לתגובה זוכי בשניה השש עשרה, נרדמתי
- 8.פרסומאי 26/08/2013 16:32הגב לתגובה זוכבר ראינו עשרות פעמים את החצי אנימציה חצי איור, אין פה שום דבר חדש. הסרטון לא ממש מעביר את המסר. חברת בייקרי ככל הנראה עשתה להם את הפרוייקט ורואים, כל הפרוייקטים שלהם נראים אותו הדבר.
- 7.פרסומאית 26/08/2013 15:39הגב לתגובה זוארוך ולא קולע
- 6.וואו!! (ל"ת)אחת שיודעת 26/08/2013 15:30הגב לתגובה זו
- 5.יוראי 26/08/2013 15:27הגב לתגובה זולמרות שההתבססות על המחקרים היא איננה רצינית, הרי כל אחד מאיתנו יודע לשלוף מהמגירה בעת הצורך מאות מחקרים שמעידים באופן כזה או אחר על מגמה ואפקטיביות חשיפה של כל מדיה. אותי יותר עניין מה כל זה אומר על Y&R..
- 4.איפה ימי גדעון הטובים איפה?!? (ל"ת)מיכאל 26/08/2013 15:18הגב לתגובה זו
- 3.26/08/2013 15:16הגב לתגובה זוכשהגעתי ל"תעשה לי קצת סדר" שם הקריין עושה קול "מצחיק" כדי "להצחיק" שם זה נגמר.
- מצחיק (ל"ת)חחח 26/08/2013 16:02הגב לתגובה זו
- 2.אחד שיודע 26/08/2013 14:51הגב לתגובה זוהאם זאת הדרך של שפ"מ להגיד שתקציב הפרסום עובר לחברון זלצמן?
- (ל"ת)שביט 26/08/2013 15:33הגב לתגובה זו
- 1.אדיר 26/08/2013 14:24הגב לתגובה זוסרטון פוגע וחזק. סחתיין חז״ש
- בכלל לא (ל"ת)26/08/2013 15:37הגב לתגובה זו
- בככל כן. לזה קוראים פיצוח (ל"ת)27/08/2013 12:26