TV

שפ"מ מוכנה לחגים: הפיצה סרטון של חברון זלצמן שביט על "הג'ונגל במדיה"

בקול ישראל מחזרים אחר המפרסמים באמצעות משרדי הפרסום. למרות ש-y&r ישראל מחזיק בתקציב הפרסום הסרטון הופק על ידי לחברון זלצמן שביט
משה בנימין | (21)

החגים בפתח ושפ"מ המשמשת כגוף שמנהל את השיווק והמכירות של רשתות הרדיו הפועלות תחת קול ישראל, החלה לפעול בקרב משרדי הפרסום המייצגים את המפרסמים הגדולים במשק.

סרטון פרומו עצמי לשפ"מ, תחת השם ספר הג'ונגל של המדיה, שמופץ בימים האחרונים בקרב משרדי הפרסום, מזכיר למנהלי המדיה ומנהלי הלקוחות את האפקטיביות של רשתות קול ישראל תוך כדי ציון נקודות החולשה של הטלוויזיה והאינטרנט. הסרטון הופק על ידי משרד הפרסום חברון זלצמן שביט למרות שתקציב הפרסום של שפ"מ מוחזק על ידי y&r ישראל. שיתוף הפעולה עם חז"ש הוא פועל יוצא של הייעוץ העסקי שמעניקים בעלי המשרד דודי חברון ואסי שביט לשפ"מ וקול ישראל.

יוזכר כי בקול ישראל נכללות הרשתות 88FM, רשת ג', רשת ב', רשת א', קול המוסיקה, רשת מורשת, קול ישראל ברוסית - רק"ע וקול ישראל בערבית - רשת ד'.

דודי חברון אמר לאייס: "רצינו להבין מה עובר בראשו של המפרסם הנבוך שמתלבט בין ברירות המחדל המיידיות כמו טלוויזיה ואינטרנט. מצאנו שבקול ישראל יש כח קנייה שמורכב מ-920 אלף מאזינים המוגדרים כקונים העיקריים - מי שעושים את רוב הקניות בבית".

תגובות לכתבה(21):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    איפה גדעון? איפה? 27/08/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    סרטון בנאלי והקריאטיב מעודכן לשנת 2012....
  • 15.
    ר.א 27/08/2013 00:18
    הגב לתגובה זו
    האיורים חמודים,לא משהו חדש אבל תמיד נחמד לראות.
  • 14.
    הו, איך שגלגל מסתובב... (ל"ת)
    חוני 27/08/2013 00:00
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    אחד החזקים שנעשו בשנים האחרונות לשפ"מ (ל"ת)
    אחד שמפרגן 26/08/2013 23:45
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    חברון זלצמן שביט 26/08/2013 18:32
    הגב לתגובה זו
    לאט לאט אבל בטוח. כל המלעיזים הם כנראה שכירים מתוסכלים וזקנים שמנהלי קריאיטיב צעירים אומרים להם מה לעשות
  • 11.
    שלישיית לא יוצלחים 26/08/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
    שלישייה בינונית מינוס, כבר שלוש שנים הם הדבר הבא הבא הבא רק ששום דבר לא קורה. מייצרים חסויות עלובות בלי אף עבודה ראויה אחת. מייצרים זבל ומעלים אינספור טוקבקים על עצמם. בדיחה שמיצתה את עצמה מזמן. נקסט
  • מיטל 26/08/2013 20:34
    הגב לתגובה זו
    למה אי אפשר לפרגן בענף הזה, בייחוד כשמגיע? אנשים יורים לעצמם ברגל ואז מכנסים ישיבות, מבטלים קקטוסים ומבטלים עמלות ובוכים... אם יפרגנו קצת יותר, כולם ירוויחו יותר. ותחשבו על זה...
  • 10.
    פיהוקקקקקק (ל"ת)
    סרט מצויין בשביל y&r 26/08/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אמת בפרסום 26/08/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    כי בשניה השש עשרה, נרדמתי
  • 8.
    פרסומאי 26/08/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    כבר ראינו עשרות פעמים את החצי אנימציה חצי איור, אין פה שום דבר חדש. הסרטון לא ממש מעביר את המסר. חברת בייקרי ככל הנראה עשתה להם את הפרוייקט ורואים, כל הפרוייקטים שלהם נראים אותו הדבר.
  • 7.
    פרסומאית 26/08/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    ארוך ולא קולע
  • 6.
    וואו!! (ל"ת)
    אחת שיודעת 26/08/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יוראי 26/08/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    למרות שההתבססות על המחקרים היא איננה רצינית, הרי כל אחד מאיתנו יודע לשלוף מהמגירה בעת הצורך מאות מחקרים שמעידים באופן כזה או אחר על מגמה ואפקטיביות חשיפה של כל מדיה. אותי יותר עניין מה כל זה אומר על Y&R..
  • 4.
    איפה ימי גדעון הטובים איפה?!? (ל"ת)
    מיכאל 26/08/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    26/08/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    כשהגעתי ל"תעשה לי קצת סדר" שם הקריין עושה קול "מצחיק" כדי "להצחיק" שם זה נגמר.
  • מצחיק (ל"ת)
    חחח 26/08/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אחד שיודע 26/08/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    האם זאת הדרך של שפ"מ להגיד שתקציב הפרסום עובר לחברון זלצמן?
  • (ל"ת)
    שביט 26/08/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אדיר 26/08/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    סרטון פוגע וחזק. סחתיין חז״ש
  • בכלל לא (ל"ת)
    26/08/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
  • בככל כן. לזה קוראים פיצוח (ל"ת)
    27/08/2013 12:26