TV

אין יותר יהודה אבל יש קמפיין: צפו במייקינג אוף לסרטון דלתא עם נינט טייב

יהודה לוי ונינט טייב נפרדו אבל החיים צריכים להמשיך, ולכן, אין כמו להתנחם בזרועותיו של קמפיין בפריים טיים, עבור חברת ההלבשה התחתונה דלתא
כתבי אייס | (2)

לאחר הדיווחים הרכילותיים המסעירים של אתמול על הפרידה בין הזוג המלכותי יהודה לוי ונינט טייב לאחר 8 שנות זוגיות, מסתבר שהחיים ממשיכים. חברת ההלבשה התחתונה דלתא, לא היתה יכולה לבקש טיימינג מתאים יותר כדי לצאת בקמפיין החדש שלה לקולקציית מאצ'תונים בכיכוב נינט.

במקביל לסיפור הפרידה שמרוח על גבי כל עיתון, עמוד אינטרנט ומסך טלוויזיה עולה סרטון פרסומת חדש של נינט יחד עם הדוגמן הברזילאי מרסיו גומז. הקמפיין יכלול בנוסף קמפיין תוכן באינטרנט, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות, פעילות בנקודת המכירה, ופעילות ברשתות החברתיות ובאינסטגרם. שווי ההשקעה בקמפיין מוערך בכ-5 מיליון שקלים, כך לדברי החברה.

קרדיטים: משרד פרסום - אדלר חומסקי, סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן, מנהל קריאייטיב - עידן רגב, מנהלת לקוחות - ענת לבנטון, ארט - קארין גרוס, קופי - קובי כהן, אורי שוהם, סופרוויזרית - מיכל יצחקי, תקציבאית - ספיר סדרס, מנהלת הפקה - מיטל צורף, מפיקה - רחלי זטלוואי, במאי - אוהב פלנץ, חברת הפקה - מולה, בית פוסט - סנובול, צלם- רומן, צלמי סטילס יריב פיין וגיא כושי

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    עדי 26/08/2013 18:11
    הגב לתגובה זו
    גועל נפש ירדת לזנות אני מתביישת בשבילך על פרסומת זנותית אפסיק לקנות בדלתא ,ילדים גם צופים בפרסומת המינית המגעילה וחבל
  • 1.
    צופה 21/08/2013 21:05
    הגב לתגובה זו
    גאונות של המשרד פרסום-חם לו אז נכוו לו מאוורר לתחתונים במקביל גם נבשל את הביצים כדימוי לביצים המחוממות שלו בתחתונים במקביל נביים מדהים אבל ממש מדהים ונצלם גם בעדשות רחבות שייראה מגניב ונביא לוק בפוסט של סרט מיושן גאונות ממש גאונות רק איפה הקריאטיב?????????????
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.