כחלון החליט: תוכנית מס בגובה עשרות אלפי שקלים על בעלי 3 דירות ומעלה

שר האוצר משה כחלון בניסיון נוסף להרגיע את שוק הנדל"ן, האם המשקיעים ישקלו כעת למכור?
משה כחלון נדל"ן, צילום: לילך צור; עמית אופק
בהמשך לניסיונותיו של שר האוצר, משה כחלון, לצנן את שוק הדיור הרותח, ולאחר שביום רביעי האחרון אף אמר על מחירי הדיור כי "זו בועה שתתפוצץ - אנשים עוד יקפצו מהגגות", החליט שר האוצר, כך לפי דיווח בחדשות 2 אמש, לאמץ תוכנית מס שמיועדת למשקיעי הנדל"ן. המס יחול רק על בעלי דירות המחזיקים ב-3 דירות או יותר, כך שמי שבבעלותו 3 דירות ישלם מס מיוחד של 10,000 ש"ח, אלו המחזיקים ב-4 דירות כבר ישלמו 22,000 שקל בשנה, ומי שמחזיק ב-5 דירות ישלם 37,000 שקל בשנה כאשר על כל דירה נוספת ייגבו 15,000 שקלים נוספים. כלומר, מי שמחזיק ברשותו 6 דירות, ישלם 52,000 ש"ח בשנה.
תוכנית המיסוי צפויה להשפיע על עשרות אלפי ישראלים המחזיקים ביותר מ-3 דירות, כאשר כ-38,000 אנשים מחזיקים בשלוש דירות, כ-9,600 מחזיקים בארבע דירות, ומעל 3,000 אנשים מחזיקים בחמש דירות. ישנם כ-350 שמחזיקים ב-10 דירות או יותר.
מטרתה של התוכנית היא בין היתר לעודד את אותם האנשים המחזיקים במספר דירות למכור את חלקן, ובכך להגדיל את צד ההיצע בשוק הנדל"ן בניסיון להרגיע את עליית המחירים. הדבר גם עשוי לגרום למשקיעי נדל"ן לשקול השקעות ורכישות נוספות, וגם להכניס כסף לקופת המדינה מהמס שיגבה.
בתחילת החודש כבר נפוצו דיווחים בתקשורת כי באוצר בוחנים אפשרות של הטלת מס מיוחד על בעלי 3 דירות ומעלה. פרופ' עומר מואב התייחס אז לעניין זה בחשבון הפייסבוק שלו וכתב כי "כחלון משדר פאניקה ושובר את שיאי הפופוליזם של עצמו (כבר אין לו עם מי להתחרות)". באותו הפוסט מואב סיפק 3 הערות הנוגעות לאפשרות של המס מיוחד שמתכן כחלון - לכתבה המלאה, לחץ כאן.
 
נזכיר כי השבוע אמר כחלון בראיון לערוץ 10 בעניין מחירי הדירות כי "יש כאן בועה, וככל שאני מתעמק ואנחנו עובדים יותר אנחנו מזהים אותה. זו בועה שניפחו אותה קבלנים, שניפחו אותה יזמים, שניפחו אותה הבנקים. חד משמעית יש פה בועה". כחלון הוסיף כי "לפני כמה שנים בבורסה כולם רצו לקנות מניה כי ידעו שהיא תעלה תוך חצי שנה, ואז הגיע פרנקל ואמר שיש פה בועה ובסוף אנשים קפצו מהגגות - זה מה שיקרה גם בשוק הנדל"ן, אין לי ספק. אני חושב שהבועה הזו תתפוצץ, ואני לא יודע להגיד בכמה המחירים יירדו - אבל אין סיבה בעולם שהמצב יהיה כפי שהוא. אין מחסור בדירות. היום יש 30 אלף דירות במלאים של הקבלנים שהם עדיין לא מוכרים אותן. המשקיעים הפסיקו לרכוש - את זה רואים מהנתונים. ולפי הנתונים של החודש האחרון - גם הזוגות הצעירים לא רצים לקנות. מנסים באופן מלאכותי לנפח את הבועה הזאת".
תגובות לכתבה(830):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 369.
    יום טוב, האם אתה בכל סוג של קשיים כלכליים? האם אתה צרי
    מר דרק דאגלס 29/11/2017 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יום טוב, האם אתה בכל סוג של קשיים כלכליים? האם אתה צריך הלוואה כדי לנקות את החובות? האם אתה הולך להגדיל את הכספים שלך? האם אתה איש עסקים שרוצה להרחיב את החברה שלו. אתה מוזמן בזאת ליצור קשר עם הגיבור האמיתי, אמון, הלוואה יעילה ההלוואה המשרד עבור ההלוואה שלך. אני מכיר הן את הפרטים והן את הממשלה על היעילות הגדולה שלנו. השירותים כוללים: * הלוואות אישיות (מאובטח ולא מאובטח) * עסקים הלוואות (מאובטח ולא מאובטח) * שיפוץ ביתי * ממציא הלוואות * אוטומטי הלוואות וכו. .. נא לחזור אלינו, אם מעוניינים, באמצעות easyloanfirm2020@gmail.com אנחנו מוסמכים, אמין, יעיל, מהיר ודינמי. בברכה, מר דרק דאגלס easyloanfirm2020@gmail.com יום טוב, האם אתה בכל סוג של קשיים כלכליים? האם אתה צריך הלוואה כדי לנקות את החובות? האם אתה הולך להגדיל את הכספים שלך? האם אתה איש עסקים שרוצה להרחיב את החברה שלו. אתה מוזמן בזאת ליצור קשר עם הגיבור האמיתי, אמון, הלוואה יעילה ההלוואה המשרד עבור ההלוואה שלך. אני מכיר הן את הפרטים והן את הממשלה על היעילות הגדולה שלנו. השירותים כוללים: * הלוואות 3% זמין ומבטיחים להציע הלוואה
    סגור
  • 368.
    הלוואה דחופה
    Mr Jamie 31/08/2017 20:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום חברים, האם אתה מחפש הלוואה לגיטימית משאיל מהאינטרנט? שמי סיברט, מגרמניה. בבקשה אני רוצה לייעץ לך להיזהר הלוואה מסין וכל חלק של מלזיה כי הם כל הרמאים. אני כבר scammed מעל 6 פעמים עד שנתקלתי הלוואה החברה מ הברית. הם חברה נפלאה ורצינית. הייתי עצה לך ליצור קשר אם אתה זקוק הלוואה מכל סוג שהוא (אישי או עסקי) כי קיבלתי הלוואה מהם ללא כל הלחץ לאחר הפגישה הדרישה שלהם. פרטי הקשר שלהם: Jamie.dimon_kredit@hotmail.com, אני כל כך אסיר תודה.
    סגור
  • 367.
    constantloanfirm1@gmail.com
    SERGEY YAKUBOVA 21/08/2017 19:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבצע ההלוואה ללא הגבלה שלום, מה הם הצרכים הפיננסיים שלך? אנחנו נותנים הלוואות מינימום של $ 2,000.00 עד למקסימום של 100,000,000.00 $ עם משך נוח כי טווחי 1 עד 30 שנים בריבית נמוכה מאוד של 3%. צור קשר באמצעות דוא"ל: constantloanfirm1@gmail.com האם אתה צריך הלוואה עסקית? האם אתה צריך הלוואה אישית? האם אתה רוצה לקנות מכונית? האם אתה רוצה למחזר? האם אתה צריך משכנתא? האם אתה צריך הון ענק כדי להתחיל את ההצעה העסקית שלך או הרחבה? האם איבדת תקווה ואתה חושב שאין מוצא, והנטל הכספי שלך עדיין מתמיד? אנא אל תהססו לפנות אלינו עבור שיתוף פעולה עסקי אפשרי צור קשר באמצעות דוא"ל: constantloanfirm1@gmail.com                                     קבועה
    סגור
  • 366.
    או טיפש או פופוליסט בגרוש
    Belle 26/02/2017 13:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הרי ברור שהמס ימצא את עצמו מתגלגל על השוכרים. הוא לא הפוליטיקאי הראשון שמנסה לעבוד על כוחות השוק!
    סגור
  • 365.
    פותר בעיה באמצעות בעיה אחרת? לא ברור
    רק חובת תיאום מס 28/08/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ברור מדוע פוטרים ממס את כלל המשקיעים. לא על דירה זו או אחרת אלא חובת תיאום מס על כלל ההכנסות לנישום. לא די בעובדה שמייבשים את הבורסה מהשקעות, מנפחים את עלות הנדל"ן באופן מלאכותי ופוגעים בפריון המשק כולו, עוד זוכים לאפס מס? דירה היא ההשקעה המניבה היחידה שגם פוגעת במשק וגם יוצרת בעיות חברתיות.
    סגור
  • 364.
    khalifafinancialcompanies@gmail.com
    khalifa 30/07/2016 07:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם אתה איש עסקים או אישה? האם אתה צריך כסף כדי להקים עסק משלך? האם אתם צריכים הלוואה כדי ליישב את החוב שלך או לשלם את החשבונות שלך או לפתוח עסק נחמד? האם אתה זקוק לכסף עבור פרויקט? אנו מציעים הלוואות מובטחות של כל סכום ובכל מקום בעולם (יחידים, עסקים, נדל"ן גופים משפטיים) בשיעור שלנו של 2% מעולים. לקבלת תגובות בקשה לשלוח מידע נוסף לכתובת הדוא"ל הבאה: (khalifafinancialcompanies@gmail.com) http://khalifafinancialcompany.weebly.com
    סגור
  • 363.
    האיש וחבורת ילדי הכאפות יועציו
    יינון 29/07/2016 18:27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כחלון ויועציו פועלים מהבטן הריקה שלהם בילדותם קשה לפעמים לאנשים לקבל שקיימים אנשים שיש להם אז בוא נראה להם ניקח להם גם אם הם למעשה היו מחושבים וחסכו ולא קנו טלוויזיות וידאו וחסכו בשנות ה80 ראיתי איך הם קונים ואין להם ואיך אני חוסך ויש לי ראיתי מול עייני , אז חייכתי גם היום אני מחייך קנאות ילדותית צרופה של איש וחבורתו התרומה לדירות תהיה אפסית
    סגור
  • 362.
    התנהגות סותרת של שר שכפי הנראה לא מבין כלכלה...
    דש 29/07/2016 07:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אדוני המכובד, אני בעלים של דירה אחת ולא צריך להיות כלכלן דגול על מנת להבין שזהו צעד שגוי שלא לאמר משדר פניקה. האמירות שלך ופעולת המיסוי האחרונה עומדות בסתירה האחת לשנייה. אם אדוני טוען שאין בעיה של כמות דירות בשוק (שכן הקבלנים מחזיקים בכ - 30,000 דירות, הצעירים לא רצים לקנות, המשקיעים הפסיקו לקנות ואבוי עוד מעט בעלי הדירות "יקפצו מהגגות") אני שואל אותך, מדוע אדוני משיט את המס הלא חכם הזה ??? הרי אין בעיה של דירות בשוק !!! לא נותר לי אלא להסיק אחת מהשתיים : או שזהו מהלך פופוליסטי לשמו או שהבנתך בכלכלה בכלל ובשוק הנדל"ן בפרט לוקה בחסר (וזה בלשון המעטה...).
    סגור
  • להוזיל את עלויות הדירות
    לב 28/04/2017 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מקווה שהמטרה של כחלון היא להעלות את היצע הדירות למי שאין על ידי מניעה מבעלי 3 דירות ומעלה לקנות את אותם הדירות, כאשר הביקוש נשאר/ יורד אז מחיר הדירות בהכרח יורד.
    סגור
  • עדיף. דירות זולות מאינפלציה
    בית ה דירתי 07/08/2016 00:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך מס מהדירה השנייה 50 אחוז
    סגור
  • טען עוד
  • 361.
    לא צריך מס
    שי 29/07/2016 02:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צריך לחוקק חוק שכל אזרח יכול להחזיק בדירה אחת וזוג יכול להחזיק בעד שלוש דירות (ככה יש גם דירות להשכרה ו"פנסיה" סבירה למשקיעים). מעבר לשלוש דירות לא ניתן לקנות. בארץ דירות זה משאב לאומי רוצים לקנות עוד שטחים ולהפוך לאיילי נדל"ן תשקיעו את כספכם בנדל"ן מעבר לים. הפיתרון הזה יגרום לצינון כל הספקולנטים והמשקיעים הכבדים מצד אחד ומצד שני עדיין יהיו דירות להשכרה ושוק שכירות. בנוסף ניתן לקבל משכנתא רק על דירה אחת דירת מגורים וכל דירה נוספת מחייבת את המשקיע ב 80 אחוז מימון ומעלה. זה שיש כסף זול בשוק לא אומר שכולם צריכים לגלגל אותו לנדל" על חשבון העתיד של המדינה. כבר היום חלק נכבד מדור העתיד מיואש מהמדינה ופשוט עוזבים את המדינה.
    סגור
  • 360.
    לא צריך מס
    שי 29/07/2016 02:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך לחוקק חוק שכל אזרח יכול להחזיק בדירה אחת וזוג יכול להחזיק בעד שלוש דירות (ככה יש גם דירות להשכרה ו"פנסיה" סבירה למשקיעים). מעבר לשלוש דירות לא ניתן לקנות. בארץ דירות זה משאב לאומי רוצים לקנות עוד שטחים ולהפוך לאיילי נדל"ן תשקיעו את כספכם בנדל"ן מעבר לים. הפיתרון הזה יגרום לצינון כל הספקולנטים והמשקיעים הכבדים מצד אחד ומצד שני עדיין יהיו דירות להשכרה ושוק שכירות. בנוסף ניתן לקבל משכנתא רק על דירה אחת דירת מגורים וכל דירה נוספת מחייבת את המשקיע ב 80 אחוז מימון ומעלה. זה שיש כסף זול בשוק לא אומר שכולם צריכים לגלגל אותו לנדל" על חשבון העתיד של המדינה. כבר היום חלק נכבד מדור העתיד מיואש מהמדינה ופשוט עוזבים את המדינה.
    סגור
  • 359.
    צעד פופוליסטי ונואש. נועד ליצור תנועה בשוק.
    lliorman 28/07/2016 18:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא לשכוח שעל כל קנייה ומכירה המדינה מרוויחה כסף ממיסים. אם ניפחת את מחיר הנכס שלך מעבר לפרופורציה - זו הבועה האישית שלך ולא של כל המדינה.יש כיום אלטרנטיבות לראשון ולתל אביב אז באמת הגיע זמן שמי שרוצה למכור שיירד מהעץ ולא יפרסם סתם ביד 2.
    סגור
  • 358.
    הנה התסריט - בעלי 3 דירות מוכרים דירה . מי קונה ?
    הפוך גוטה 28/07/2016 17:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חסרי הדיור ? לא , המחיר עוד לא מאוד יורד . מי קונה ? בעלי דירה אחת . קונים ומשכירים במחיר הגבוהה . נהנים מירידת המחיר ומתשואה גבוהה יותר ... השוכרים משלמים יותר , בעלי דירות שלא מוכרים מעלים את דמי השכירות (להוזיל את עלות המס החדש). בעלי הדירות החדשים ,שזו להם דירת ההשקעה הראשונה , שמחים להצתרף לחגיגה . המחיר עולה . מי שהתחלף זה בעל הדירה . כחלון - הפתרון הוא אחד - תתחיל לבנות .100 אלף יחידות קטנות לזוגות צעירים . בדיוק כמו שאמרת ללפיד לפני הבחירות .
    סגור
  • 357.
    שר האוצר צודק. גנבו את הדירות מהזוגות הצעירים. שישלמו.. (ל"ת)
    ישראלי 28/07/2016 11:51
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 356.
    הון שלטון
    רפאל 26/07/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכלבים נובחים והשיירה עוברת מה בדיוק לא הבנתם תקראו כותרת היו בכלכליסט משרד המשפטים טרפד הכנסת בוררות תביעות כנגד חברות הביטוח שהובילו ליישומו כחלון מיודענו וסלינגר בכל זאת יש לו גם דברים טובים ותנחשו מיהו מנכל איגוד סוכני הביטוח שעזר לטרפד לכאורא את ההצעה גיא רוטקוף ששימש לאחרונה כמנכל משרד המשפטים וכיום יזכה למשכורת של 1.8מיליון שח כדי שחברות הביטוח ימשיכו בהתעללויות שלהם כלפי המבוטחים ,יעל שקד מה יש לך להגיד בנושא
    סגור
  • 355.
    מס שהוא עוול משווע!
    דן 26/07/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מס הגולגולת הזה לדירה ללא קשר לשווייה איננו צודק והוא עוול ומהווה עוול משווע למשקיעים קטנים. מי שיש לו שלוש דירות בבאר שבע ייאלץ לשלם מס לעומת מי שיש לו דירה אחת בצפון תל אביב שעליה מקבל בעליה סכום הרבה יותר גדול של השכרה והוא איננון משלם מס. אני קורא לכל בעלי הדירות האלה כמוני להתארגן ולתבוע את המדינה בבית הדין הגבוה לצדק!
    סגור
  • 354.
    הליצן דופק את הפריפריה ואנשיה..והם ימשיכו להאכיל אותו (ל"ת)
    המפלמן 25/07/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • משכירים בפריפריה יעלו את דמי השכירות ב 50% על דירה זולה (ל"ת)
    העלאת דמי השכירות 26/07/2016 08:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 353.
    מה האלטרנטיבה למשקיעי הנדלן
    ג ו זוננה 25/07/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כשאגח ממשלת גרמניה נסח בתשואה שלילית ואגח ממשלת ארה"ב נסח בתשואה של 1% בשנה לא יקרה כלום אם כתוצאה מהקנס שמתכנן כחלון להטיל תשואה על דירת מגורים בפקקטה מדינת ישראל תיתן תשואה של 2.5% בשנה בתוספת של 4% עליית ערך ריאלית בשווי הנכס עדיין זו תהיה ההשקעה הסולידית הכי אטרקטיבית שיש מה כחלון האדיוט מצפה שפנסיונרים שעבדו כל חייהם ורכשו כמה דירות ימכרו אותם בשביל מה?! בשביל להשקיע בבורסה, בהייטק, בתעשייה או אולי בחקלאות מס לא יפטור את הבעיה הוא בסך הכל גורם לך להבין שאתה תרוויח פחות ואתה למד לחיות איתו רק כוחות השוק, תנאי הכלכלה ומהלכים שישחררו היצע של דירות לשוק יגרמו לירידת מחירים
    סגור
  • 352.
    הליצן דופק את הפריפריה ואנשיה..והם ימשיכו להאכיל אותו (ל"ת)
    המפלמן 25/07/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 351.
    זו הפנסיה כאשר הבנק והמדינה רק גוזלים
    המפלמן 25/07/2016 14:46
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אז להתחכם ולקנות באזור יוקרה שמחר גם הוא יעשה כותרת, או להוציא את הכסף לחול. שם הריבית כפולה וביבי לא מתהפך כל יום. כן ביבי..
    סגור
  • 350.
    מס צריך להיות על שווי דירות ולא לפי מספר נכסים זולים (ל"ת)
    לא יעבור בג"ץ 25/07/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • צודק..זו בדיחה. מחיר בעירת פיתוח אינה דומה לתל אביב
    בצרי 25/07/2016 15:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האם הוא באמת רוצה שנזרוק את החסכון מהדרום? הוא דופק רק את הבוחרים שהאמינו לו. והאחראי שידע על כך הוא ביבי המלך , שהנביא כבר אמר את מה שהעם אוהב...ש...
    סגור
  • בחיים לא ניתן להטיל מס ללא הבחנה!!!!!!!!!! (ל"ת)
    נכון 25/07/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 349.
    כמה ישלם על שלוש דירות מחולקות לשלוש (ל"ת)
    אבי 25/07/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 348.
    כחלון וביבי מנותקים מהעם, חנקתם אותנו, איו עבודה, אין
    דודי 25/07/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כלום חות ממשכנתה ועכשיו אתם שודדים אותנו? לא מספיק כול מה שלקחתם??? רק המיליונרים והטייקונים חוגגים פה, הרסתם אותנו! צריך להחליף אתכם דחוף!!!
    סגור
  • כחלון מבין בכלכלה???הצחקתם אותי אבל ביבי צוחק על כולם (ל"ת)
    יניב 25/07/2016 15:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 347.
    אני שאלה
    מומי 25/07/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לי ולאשתי יש דירה וירשנו כ"א דירה מההורים זה נחשב שיש לי דירה וחצי או שלוש דירות?
    סגור
  • 346.
    ביבי
    איתי 25/07/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ביבי נתן אישור משלוש דירות כי יש לו 2 דירות ששוות כמו 20 דירות בב"ש
    סגור
  • 345.
    מס לא שיוויוני. מחיר 3 דירות פריפריה נמוך מדירה בת"א.
    לימור 25/07/2016 08:35
    הגב לתגובה זו
    15 0
    את מי אתה מעניש? אנשים ששילמו מיסים וחסכו לעת זיקנה כדי שלא יהיו לנטל על המדינה? פשוט בושה. לכחלון יש יועצי אחיתופל. התקשורת תחבק אותו אבל העם יזרוק אותו.
    סגור
  • 2 דירות יקרות לא ימוסו ו 3 דירות זולות כן ימוסו???????? (ל"ת)
    ברור 25/07/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 344.
    מס מפלה. לא יעבור בג"צ. נתארגן להגיש בגצ"ים!
    שמרית 25/07/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    12 1
    אדם עם 2-3 דירות בב"ש ישלם מס ואדם עם דירת יוקרה בת"א לא ישלם. זה חלם! זה מס מפלה. כחלון נכשל והוא בהיסטריה. תחזיר את המפתחות יפה ופשוט תלך הביתה.
    סגור
  • 343.
    תודה משה, הודעתי לשוכרים על עלייה של 10%
    בעל דירות 24/07/2016 23:59
    הגב לתגובה זו
    9 2
    הרי מושון של כולנו, אתה באמת לא חושב שביבי או שרה או חיים כץ או כל החברים שלך כולל דרעי ישלמו מס, נכון מושון טיפשון שכמותך? אבל כל בעלי הנכסים שעכשיו שיא עונת ההשכרות ומעברי הדירות רצים לעדכן מחיר. כי היום זה 4 מחר 3 מחרתיים 2 דירות. לכן שוכרים יקרים מס כחלון יצא לדרכו
    סגור
  • 342.
    מס קנס
    חיים 24/07/2016 23:21
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כחלון מה שאתה עושה התאים לסטלין ולבולשביקים בוא תיכנס אלי הביתה ותהרוג אותי כי הפכת אותי בטמטום שלך לאוייב העם תלך להיות שר אצל ארדואן לא נשלפ לך אגורה כי אנו שילמנו מכספינן על הדירות ומשלמים מס עליהם ולא תקבל שקל יותר תצטרך להכניס 200000איש לבית הסוהר
    סגור
  • 341.
    כחלון ויועציו - מהלכים אחרונים כניראה קינאה צרופה
    ציון 24/07/2016 22:58
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בשבועות החולפים תגובות וכיוונים הזויים של כחלון ויועציו ניראים יותר כמו חבורהה יוצאי משפחות קשות יום שלא ידעו ההורים לתכנן שום מהלך בחיים וכעת בא להם להראות לכל אלה שיש להם מה היא קינאה צרופה ותהומית בת שנים רבות צעדים של כיתה / גן איך לקחת עוד מס על מס מאנשים ולתת מענה חד-פעמי קלוש במקום להעלות דרמטית את ההיצע ועוד בסוף לאן הולך כל הכסף הזה הרי מישהו צריך לממן את ההון השחור ( בו קשה להילחם) את החרדים את הערבים את המתנחלים כמו יועצי כחלון מגיעים ממישפחות מצוקה - מהרגע בו הם החליטו לחקות מהלך של פתיחת קופות גמל לילדים ועוד בחסות ביטוח לאומי ברור לכולם שזה מהלך "למדנו מהם" אז כעת גם בו ניראה וניקח לכם טפו איזו מדינה נהייתה לנו ועוד לאן הולך הכסף הזה 1. לפתוח חשבון בקפריסין או פורטוגל 2. למכור הכל ולקנות בספרד או ארהב חברים לא להצביע יותר לא בנט ולא כחלון שניהם תחפושת רעה
    סגור
  • 340.
    כחלון ויועציו - מהלכים אחרונים כניראה קינאה צרופה
    ציון 24/07/2016 22:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בשבועות החולפים תגובות וכיוונים הזויים של כחלון ויועציו ניראים יותר כמו חבורהה יוצאי משפחות קשות יום שלא ידעו ההורים לתכנן שום מהלך בחיים וכעת בא להם להראות לכל אלה שיש להם מה היא קינאה צרופה ותהומית בת שנים רבות צעדים של כיתה / גן איך לקחת עוד מס על מס מאנשים ולתת מענה חד-פעמי קלוש במקום להעלות דרמטית את ההיצע ועוד בסוף לאן הולך כל הכסף הזה הרי מישהו צריך לממן את ההון השחור ( בו קשה להילחם) את החרדים את הערבים את המתנחלים כמו יועצי כחלון מגיעים ממישפחות מצוקה - מהרגע בו הם החליטו לחקות מהלך של פתיחת קופות גמל לילדים ועוד בחסות ביטוח לאומי ברור לכולם שזה מהלך "למדנו מהם" אז כעת גם בו ניראה וניקח לכם טפו איזו מדינה נהייתה לנו ועוד לאן הולך הכסף הזה 1. לפתוח חשבון בקפריסין או פורטוגל 2. למכור הכל ולקנות בספרד או ארהב חברים לא להצביע יותר לא בנט ולא כחלון שניהם תחפושת רעה
    סגור
  • 339.
    מה התשואה על דירה בארהב או אירופה?
    המפלמן 24/07/2016 22:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש אנשים שזו הפנסיה,אז נמכור שתי דירות קטנות,נקנה גדולה, נפצל...אבל כבר אין ריבית,אין אמון, נוציא את הכסף החוצה. שם לא מתלהמים ושולפים.
    סגור
  • 338.
    אם אני אקנה וילה ואחלק אותה ל5יחידות נראה לכם שזה עוקף? (ל"ת)
    איציק 24/07/2016 18:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 337.
    כול מי שיש לו ילדים לא צריך בועת נדלן ,כול כך הרבה
    בא 24/07/2016 17:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגובות ,אבל לא לעניין חברה .
    סגור
  • 336.
    הכל עובד על "היצע וביקוש"..
    שוכר דירה 24/07/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    27 0
    שוק השכירות עובד על "היצע וביקוש" בדיוק כמו בדירות למכירה ואין שום היגיון "להסיט" דירות להשכרה- לדירות למכירה
    סגור
  • נו ואם הדירה שותה כסף אז לא תמכור?! (ל"ת)
    אחד 24/07/2016 20:27
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • ל-סתם אחד-דירה תמיד שותה כסף, אז מה? (ל"ת)
    אני 26/07/2016 22:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ומי יפגע מכך?? השוכר, וכל שוק השכירות עם היצע נמוך.. (ל"ת)
    השני 24/07/2016 22:26
    הגב לתגובה זו
    24 0
    סגור
  • זאת עבדות מודרנית ,השוכר משלם את המשכנתה של איזה
    בא 24/07/2016 17:20
    הגב לתגובה זו
    2 6
    משקיע מושחת .
    סגור
  • חחח, העיקר לא משלם ארנונה מושחתת ומשכורות מושחתות של פק
    אני 26/07/2016 22:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פקידי האוצרף, בנק ישראל, שרי ממשלה, מנהלי ביטוח לאומי, חברות ביטוח, נמלי התעופה והים, חברת חשמל, ומי לא? אבל דווקא השכן שלך שהצליח להרים את הראש מעל המים מוציא לך את העיניים, או שזה בעצם הטוקבקיסט של האוצר עם המנטרה הקבועה של משקיעים מושחתים, רק אל תשימו לב איך אנחנו דוםפקים את האזרחים מכול הכיוונים....
    סגור
  • אתה משלם את ההוצאות של בעל הסופר, שכ"ד ומשכנתה של
    נתן 25/07/2016 21:52
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בעל החנות, וכיו"ב, אבל דווקא מי שמאפשר לך דיור הוא מושחת? מילא היית אומר שראשי המדינה מושחתים שלא בונים לזוגות צעירים ולא נותנים מענקים לדירה ראשונה, אבל דווקא השכן שלך שהיתה לו ראיית הנולד ותעוזה יותר משאי פעם תהיה לך מוציא לך את העיניים???
    סגור
  • משקיע מושחת????
    מה? 24/07/2016 22:39
    הגב לתגובה זו
    11 0
    ואם לא המשקיעים שנותנים דירות להשכרה, איפה בדיוק אתה רוצה שהשוכר יגור??? (באוהל.. אין לו עדיין הון עצמי לקנות דירה...)
    סגור
  • כאשר תגור ברחוב בלי שתהיה לך אופציה לשכור תהיה מבסוט
    שמטוב 24/07/2016 22:08
    הגב לתגובה זו
    14 2
    תאמר לעצמך "דפקתי את המשכירים" כאשר אתה מנסה להרדם על שדרה ברחוב. אם אתה חושב שהמשכיר יתן לך את רכושו בגלל שאתה סובל- תשכח מזה. התוצאה היחידה מהמהלך הטיפשי של כחלון תהיה העלאת גובה השכירות או העדר דירות להשכרה.
    סגור
  • 335.
    Vהמשקעים בלחץ היסטרי כחלון אתה תותח (ל"ת)
    כולנו כחלון 24/07/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    6 10
    סגור
  • 334.
    כחלון אתה מוכר קנדומים עם חורים -עבדת על כולנו (ל"ת)
    t אבי אבוקסיס 24/07/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 333.
    כחלון אני לא מבין למה ביבי לא עוזר לך.?..למה ?
    לביבי נתניהו 24/07/2016 16:09
    הגב לתגובה זו
    3 4
    לא מבין את ביבי ראש הממשלה למה הוא לא נותן לכחלון גיבוי האם טובת העם לא חשובה לו ? נראה לי שלביבי לא מתאים שיש כוכבים לידו אבל העם לא פראייר העם רואה הכול....נב אני מקווה שלפחות לא ישים לכחלון רגל......
    סגור
  • בי הוא שהשיא את כחלון למהלכים האחרונים.
    שמטוב 24/07/2016 22:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכנסות ממיסים ירדו כי המשק ניכנס למיתון . לכן ביבי הטיל מיסי בעלות על דירות, על משה פחלון הוא הטיל את המשימה להסביר לנו למה עוד מס הוא לטובת חסרי דיור.
    סגור
  • ככה בדיוק מחסלים את מי שמאיים מבחינה פוליטית...... (ל"ת)
    נתן 25/07/2016 21:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 332.
    ירשמו דירות על אנשי קש, יגלגלו את המס לשכר הדירה.
    צביצ 24/07/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    6 4
    המדינה תרוויח מס נוסף, אנחנו נמשיך לאכול אותה. שלטון הימין רע למדינה ולעם. מצביעי הימין בוגדים בעם היהודי בשם פולחן ההתנחלות והכיבוש.
    סגור
  • אכן בוגדים בנו ובמיתנחלים לגמרי
    ציון 24/07/2016 23:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מעבירים עוד כספים למתנחלים כמו סמים סמים קשים זו עבירה
    סגור
  • מי שינסה לגלגל יגלגל שבלולים בדירה הריקה
    אחד 24/07/2016 20:29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות שכ"ד ישאר בלי שכ"ד!
    סגור
  • הלו תתעורר, זו בעיה כלל עולמית,יש נהירה של העולם השלישי
    נתן 25/07/2016 21:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למערב המפותח, ויש התפוצצות אוכלוסיה ויש מעבר למשפחות חד הוריות וכולם צריכים דירות. תתעורר למציאות במקום לשבת על הרצפה עם חיתול רטוב ולבכות ולצעוק על כולם.
    סגור
  • 331.
    זה מס קטן מידי 22 אלף היה גורם למכור דירות קטנות. (ל"ת)
    שישקו 24/07/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 330.
    לא ניתן להטיל מס שלא מתייחס לשווי הדירות ורק למספרן (ל"ת)
    אין היגיון 24/07/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • ממתי לביבי הקלקן ולכחלון כלבלבו יש שכל או מוסר ?
    שמטוב 24/07/2016 22:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה איכפת להם ממך ?
    סגור
  • הם פשוט מצאו את הפריירים שעדיין משלמים מיסים...... (ל"ת)
    נתן 25/07/2016 21:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 329.
    חחח הכי הרבה תגובות בהיסטורית ביזפורטל לידיעה ונחשו...
    אזרח 24/07/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    9 5
    מי רוב המגיבים. כמובן משקיעים יאלה חברה נגמרה החגיגיה משהו הצליח להעיר אותכם אבל כבר מאוחררררר יאלה רוצו
    סגור
  • אתה טועה בזהות המגיבים
    שמטוב 24/07/2016 19:52
    הגב לתגובה זו
    8 4
    ההמונים מבינים שכחלון דופק אותם והם יעיפו מהפוליטיקה. זה לא משקיעים זה שוכרי דירות ששונאים עכשיו את כחלון בגלל שהוא יביא להעלאת שכר דירה.
    סגור
  • 328.
    כחלון קודם תגבה מס הכנסה מכל המשכירים המשתמטים..... (ל"ת)
    משלמת מס הכנסה 24/07/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • את מתכוונת לבעלי הווילות שמשכירים עשרות יחידות בחסות
    נתן 25/07/2016 21:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מס הכנסה שמעלים עין, וגם לא ישלמו מס כי זה בית אחד.
    סגור
  • 327.
    כחלון תמשיך אל תפחד מאף אחד
    כחלון 24/07/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    11 11
    כחלון אל פחד תמשיך אל תפחד
    סגור
  • אל תפחד, מקסימום זו הקדנציה האחרונה וסוף הקריירה הפוליט
    נתן 25/07/2016 21:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הפוליטית. ביבי עשה זאת שוב....
    סגור
  • 326.
    זה יגביר את הביקושים לדירות יקרות במרכז... (ל"ת)
    כלכלן 24/07/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • זה בדיוק, אבל בדיוק, מה שיקרה
    שישקו 24/07/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מי שיש לו 3 דירות פשוט יקנה דירה אחת יקרה במרכז. הוא לא ייתן ל1.2 מליון לשכב בבנק ב 0 מעשה
    סגור
  • אתה מפספס הרעיון
    אחד 24/07/2016 20:31
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הרעיון לשים סיכה בבועה. לגרום להגברת מכירות עצירית מחירים ירידת מחירים....ובום פיצוץ בועה ואז ההשקעה בדירה במרכז תהיה עם תשואה שלילית!!!
    סגור
  • 325.
    כחלון צודק. חייבים להחזיר את הדירות לזוגות הצעירים.
    ישראלי 24/07/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    7 9
    אזרחים בעלי תאוות-בצע רכשו דירות, ושלחו את הזוגות הצעירים לעזאזל. חייבים להחזיר את הדירות לזוגות הצעירי.
    סגור
  • להחזיר מה שלא היה שלהם? רק מרוקאי מההרים חושב כך.
    בצרי 25/07/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זו הפנסיה שלי שלא האמנתי בבנקים. עכשיו לא מאמין לממשלה. אילו קניתי אחת בתל אביב ו...?
    סגור
  • מה קשור פנסיה?
    מה קשור פנסיה? 25/07/2016 16:35
    הגב לתגובה זו
    1 3
    היית משקיע את כל הפנסיה שלך במניה בודדת בברוסה? אז למה השקעת אותה בדירה? מישהו אמר לך שהנדלן חייב לעלות? לכל השקעה יש סיכון, ובתור אחד שלקח את הסיכון הזה, אתה אמור לדעת שהמחיר של הדירות יכול גם לרדת ואפילו גם להתרסק. זה חלק מהמשחק
    סגור
  • 324.
    שוק הנדל"ן - תגובה לשר כחלון
    ד.א 24/07/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הטלת קנסות על מחזיקי דירה נוספת או על קבלנים מחזיקי קרקעות כל אלו יגולגלו על הלקוח בקצה שהוא מחוץ לעסקת הקומבינציה. האוצר לא רוצה להוריד את מחיר הדירות, גם לא הבנקים. האוצר בוחר בדרך הקלה ולא יותר מקורות הכנסה חדשים דרך השקעה בהכשרה בתחום הרובוטיקה ועוד. האוצר לא מצמצם את המיסים העקיפים בתחום הבריאות, חינוך מזון ארנונה מים רכב דלק ועוד. האוצר נמנע מלהשקיע בהקמת תעשייה מתוכחמת ובתי ספר מקצועיים כדי שבמרכז ובפרפריה תהיה עבודה לכולם. כלכלה מתנהלת בין היצע לביקוש. וכאשר ההיצע בתחום הנדל"ן לא מאוזן מול הביקושים אז מחירי הדירות יעלו עוד ועוד. כאשר נבחרי הציבור אין להם מושג בניהול מערכות כלכליות ובצמצום הוצאות ללומדי ישיבות, קצבאות לחרדים, ליהודה ושומרון לפרוקיטים ממשלתים שהם פילים לבנים, ל- 5 מערכות מיחשוב שונות בקופות החולים ומשרד הבריאות ועוד. באופן מעשי לאוצר ולבנקים אין עניין להוריד את מחירי הדירות . ההיצע לא מסוגל להדביק את קצב גידול האוכלוסיה, עלייה, גירושים כלומר את קצב יצירת משקי בית חדשים במדינת ישראל. ובשביל היצע צריך לשחרר קרקעות בין אשדוד לקרית מלאכי, קיבוצים ומושבים.
    סגור
  • אין בעיית היצע... זו רק קלישאה.
    אחד 24/07/2016 21:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יש בעיית ביקוש ספקולנטי שלא יודע שובע. לא עלייה לא גדול דמוגרפי גרושין כלום כלום. את העובדה הבוהקת הזו ניתן להבין כאשר רואים שאין עלייה ריאלית בשכ"ד כבר עשור ובעובדה שתשואת השכירות כאם היא הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! אין מחסור בדירות יש בעייה בחלוקה שלהם לציבור
    סגור
  • כנראה אתה משקיע נדלן כבד
    יוסי 24/07/2016 20:36
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אחרת לא מובנים ההיסטריה והלחץ שלך. כחלון יוריד את מחיר הדיור. הוא זיהה בדיוק איפה הבעיה : יזמים חזירים גנבים, משקיעים עשירים שקונים דירות ללא הבחנה, ושיטת שיווק קרקעות דפוקה. לפעמים החגיגה נגמרת !
    סגור
  • 323.
    כחלון הולך ומוליך לאבדון
    יורם 24/07/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כמו מרבית החלטותיו כחלון ממשיך לירות מהמותן ומפזר החלטות חסרות הגיון כמו למשל ,הטלת מס רכוש כבד על קקבלנים ,מיסוי כבד על בעלי דירות, הסיפור על בועת הדירות שתתפוצץ וכוו..הפסק את המהלכים הפופוליסטים עם ניחוח בולשביקי!הצף את השוק עם עשרות אלפי דונמים של קרקעות,הבא חברות בניה זרות עם רקורד בניה מוכח! ובא לציון גואל!!!את כל זאת אני מניח אתה יודע ,אז בקשה צריך רק ב י צ י ם!!!
    סגור
  • 322.
    כל הכבוד לכחלון (ל"ת)
    כלכלן 24/07/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 321.
    ביזיון
    רפאל 24/07/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שיפסיקו לעבוד עלינו כחלון וחבורתו אין שום כוונה להוריד את מחירי הדירות הרי יכלו לשחרר קרקעות לבנית עשרות אלפי דירות מחיר למשתכנז נעשה בפינצטה כדי להגיד שעושים משהוא המטרה גבית מיסים תוך השתלחות בבעלי דירות שהם האשמים והעברת הכסף כהטבות לטייקונים תוך זריקת פירורים לעמך בצורת תוספת של 30 שח לחודש והפחתת מס מעסיקים ומס הכנסה לחברות העשירות מישהו זוכר את מס מקביל שבוטל והיום הוא חסר יותר מתמיד למערכת הבריאות ?הצפת השוק בדירות זולות כיום תפיל את הכלכלה המקולקלת ממילא של ממשלת הגרגמלים
    סגור
  • סוף סוף אחד שהבין את הבולשיט של ביבי. (ל"ת)
    נתן 25/07/2016 21:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 320.
    ביבי מאשר לך מס כזה ? מה יהיה עליו ועל סביבתו??? (ל"ת)
    יוסי 24/07/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ביבי יגיד: אירן אירן אירן ערבים ערבים ערבים שמאל שמאל
    שמטוב 24/07/2016 19:55
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אבל הפעם הטריקים של שקרניהו לא יעבדו. הוא יחד עם כחלון הולכים לפח האשפה.
    סגור
  • 319.
    סוציאליזם של המאה 21. ארץ אוכלת יושביה, כחלון אבוד. (ל"ת)
    יוסי 24/07/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 318.
    תתפטר! הרסת את מעמד הביניים שגם ככה הולך ונשחק!
    משה 24/07/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    7 8
    כחלון תתפטר ומיד! מהיום שעלית אתה רק הולך ושוחק אותנו! ממה נחיה הזוגות המבוגרים? מקצבת ה זקנה העלובה? מהפנסייה הירודה? חסכנו כל חיינו וחיינו בצמצום בכדי שיהיה לנו קצת כסף לזקנה. ואתה בא והורס אותנו? אתה עוכר ישראל! תחפש את הכסף אצל קובי מיימון וכל החברים שלך המיליארדרים.תניח לנו לחיות בשקט!!!
    סגור
  • 317.
    אידיוט. הופך אנשים אמידים ובעלי הון לפושעים. (ל"ת)
    מוטי 24/07/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 316.
    סוציאליזם - אבל לא יעזור לו
    ג ו זוננה 24/07/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מתמקדים בטפל ולא בעיקר - מנסים ליצור מצג שיש מצוקת דיור בישראל. לא זכור לי שראיתי משהו גר ברחוב בישראל. מי שרוצה לרכוש דירה מסוגל לעשות זאת בפרט באזור המרוחק בין 40 דק' לשעה מהמרכז. הבעיה שנוצרה בישראל היא שכלכלה של מדינה שלמה נשענת על ענף אחד הוא הנדלן כאשר כל שאר המגזרים מצביעים על ירידה ואת זה יש לתקן. המס שמציע כחלון הוא סוציאליזם לשמו מי שנכשל בחייו או הצליח פחות לא יוכל לרכוש דירה בלאו הכי או לאגור נכסים אז בעצם מה אומר כחלון אלו שנכשלו כנראה ימשיכו להיכשל אז בשבילם בואו נהרוס גם את אלו שהצליחו. הבנאדם באובססיה ליצור מפולת בשוק הנדלן דבר שיחריב מדינה שלמה וייצור אבטלה גבוה ופגיעה בפרנסתם של רבים לו רק חברות הבניה - אדריכלים, מתווכים, מהנדסים, עו"ד חברות כמו נגב קרמיקה, חמת, מדגל, פלסאון ועוד ועוד ולאחר מכן מה נעשה ועדה כדוגמת רבינוביץ כדי לעודד השקעה בנדלן ונחזיר את כל ההטבות שהיו על המדינה ליצור יציבות במשטר המיסויי שלה ולא להתערב בשוק באמצעות מיסים המס של כחלון לא ישפיע אז במקום תשואה של 3% בשנה תהיה תשואה של 2.5% בעולם של אגח גרמני בתשואה שלילית so what
    סגור
  • נו באמת. מי שאין לו כסף לדירה אין לו כסף לרכב פרטי.
    שמטוב 24/07/2016 19:58
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מבחינתו דירה בת השגה פירושה לא 40 דקות נסיעה נסיעה אלא שעתיים למקום עבודה, כנ"ל חזרה ממקום עבודה כי יכול להשתמש רק בתחבורה ציבורית. קצת שכל לא יזיק לך.
    סגור
  • 315.
    כל המהלך יפגע רק בשוכרי דירות בסופו של דבר
    larina 24/07/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    9 7
    כמו תמיד נפגעים החלשים , מה מר כחלון חושב למי יעבירו את הנטל ? או שימכרו את הדירות שמשכירים ואז יהיה מחסור עוד יותר גדול בדירות להשכרה או שיעלו דמי שכירות עוד יותר . במקום לטפל ביצאו דירות ולהתמודד עם הקבלנים ובעלי קרקע עושים שטויות .
    סגור
  • לא השוכרים ישלמו
    אחד 24/07/2016 21:47
    הגב לתגובה זו
    2 5
    בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות שכ"ד ישאר בלי שכ"ד!
    סגור
  • 314.
    פאניקה
    א 24/07/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כחלון בפאניקה הוא טוען שהבועה תתפוצץ, אם כך למה צריך את המס הזה, שרק יגרום לעליית שכר הדירה, ואז אנשים לא יצליחו גם לשכור דירה.
    סגור
  • 313.
    מס עושק (ל"ת)
    ירון 24/07/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • קינאה צרופה - להרוס לאחר
    ציון 24/07/2016 23:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קינאת ילדות של כחלון ויועציו תמיד קינאו באלה שחש להם כעת אפשר להיכנס בהם העיקר להרוס את המדינה כמו כת פלישתים
    סגור
  • 312.
    לגבות כאלה סכומים על דירות זולות זאת הלאמה!! (ל"ת)
    חופש הקניין רץ לבג"צ 24/07/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 311.
    כחלון חזור למעברה
    רפאל 24/07/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    6 6
    כנראה שכחת מאיפה אתה כל פעולותיך למעשה פוגעים קשות במעמד הביניים הנעשק ונשדד בחסות החוק לכאורע החלטותיך משדרים פאניקה תכניס לך לראש שהגרגמל לא יתן לך להצליח אז תרד מאיתנו מיסים לא יעזרו תן הטבות לבעלי דירות כמו שאתה נותן לטייקונים וכך ישתחררו לשוק עשרות אלפי דירות כך או כך המפולת בדרך
    סגור
  • 310.
    לפחות הוא מנסה לעשות משהו,זו הדרך נכונה
    איתן 24/07/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    5 9
    לפחות הוא מנסה לעשות משהו,זו הדרך נכונה בצד הגדלת ההציע , מיסוי דירות -> אין הגיון במיסוי שוק ההון ופטור בשוק הנדלן
    סגור
  • כאשר טיפש מנסה לעזור הוא רק מזיק.
    שמטוב 24/07/2016 20:00
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כחלון גרם לנזק לדיור יותר מכל קודמיו.
    סגור
  • 309.
    כחלון יורה לכול הכיונים יריות סרק בסוף הוא יתפתר
    אריה 24/07/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    7 4
    המנטרה ידועה מרואש
    סגור
  • 308.
    מס עושק
    רפאל 24/07/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    6 3
    שלב הבא הטלת מס על פקדונות בריבית 0 שמקבלים מהבנקים ומי שלא ישקיע בבורסה הכושלת מס כפול כחלון הכח-- שכל אחד ישלים כמיטב הבנתו
    סגור
  • 307.
    מטרת המס שזרחים לא יחזיקו יותר מ 2 דירות
    לתוהים 24/07/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    4 7
    ולהזרים יותר דירות לשוק ובכך להוריד מחירים. זה לא בא לעשות צדק של תשלום מיסים.
    סגור
  • לא ימכרו אף דירה. יעבירו על שם של מישהו אחר. (ל"ת)
    שמטוב 24/07/2016 20:01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 306.
    דחוף חזק שיקפצו
    נועה 24/07/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    10 3
    כמה פופוליסט, אולי תשים כיתת יורים נגד בעלי הדירות, יש כמה משטרים אפלים שכבר עשו זאת. חסר בושה וערכים, מי שטרח כל חייו ודאג לפנסיה, תדחוף אותו שיקפוץ מהגג.
    סגור
  • זעקות קוזאק נגזל
    אחד 24/07/2016 21:49
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סך הכל הוא מנסה לתקן טיפה את תעדוף המיסוי שלו זוכים הספסרים על פני כל עסק אחר... אז עכשיו זה כיתת יורים.... נו טוף
    סגור
  • 305.
    עליית מחירים במרכז וירידה בפריפריה
    שאול 24/07/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מי שברשותו הון להשקעה בדירה -יעדיף להשקיעה בדירה אחת במרכז פטורה ממס מאשר 3 בפריפריה החייבים במס
    סגור
  • 304.
    כחלון הולך הביתה (ל"ת)
    שמוליק 24/07/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 303.
    פנסיונרים עשירים וחזיריים מחזיקים בדירות להשקעה
    שאפו לכחלון 24/07/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    7 20
    לא מעט פנסיונרים בעיקר יוצאי המערכת הבנקאית שקיבלו הלוואות בנקאיות בתנאים מעולים עוד כשעבדו בבנקים . השקיעו ברכישת של דירות להשקעה ויושבים על פנסיה שמנה והכנסה נוספת משכירויות של אותן דירות והם אלה וכדוגמתם המנפחים את בועת הנדלן ...איזה עתיד יש לצעירים ?
    סגור
  • כך בדיוק התנהלה תעמולה אנטישמית נגד יהודים בגרמניה. שהם
    עמית 25/07/2016 22:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מוצצים את דם הגויים שבזבזו את כול הכסף על שתיה, והיהודים לא אז האשימו אותם.
    סגור
  • גם אתה מקנא
    ציון 24/07/2016 23:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה להרוס לאחר גם אתה שייך לחבורת כחלון הקנאית לכל מי שיש לו מה עשו לך רע אם יכולת היית עושה כמותם כחלון ויועציו רואים כעת תמונה ומקנאים וכוונתם טהורה להרוס למי שטוב לו
    סגור
  • מיסוינ
    חנה 24/07/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הפנסיונרים החזרים שאתה קורה להם שלמו מס והשקיעו בתבונה. זו חוצפה חהטיל מס כל אחד משקיע היכן שבא לו לא יתכן שאחרי ששלמו מס יגבו מהם עוד מס מה היה קורה עם ההשקעה חא היתה מצליחה אז היו מידרים להם מס כחלון תתפטר במרום חאיים
    סגור
  • 302.
    כל הטפילים שבעד הפגיעה כדי להינות מדבר שלא מגיע להם (ל"ת)
    מי פה החזיר 24/07/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    30 4
    סגור
  • 301.
    כניעה לאספסוף ופגיעה בזכויות יסוד (ל"ת)
    לך 24/07/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • 300.
    ל-280: 34% זה מס שולי לבעלי שכר מ-19,801 ש"ח עד
    דודי 24/07/2016 08:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    41,410 ש"ח. מס רווחי הון על רווחים בבורסה (אם מרוויחים) הוא 25% מהשקל הראשון. לבעלי שכר עבודה המס עד 5,220 ש"ח הוא רק 10% (לפני נקודות הזיכוי) ולאחר מכן המס השולי עולה ל-14% ו-21% עד שכר של 19,800 ש"ח. ההשוואה שעשיתה בין המס על שכר עבודה למס ריווחי הון פשוט אינה נכונה.
    סגור
  • 299.
    צעדיי כחלון מצביעים על בלבול ופניקה מוחלטת. (ל"ת)
    רועי 24/07/2016 08:02
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סגור
  • 298.
    "ממה אתפרנס?" שואלים החזירים לכו לעבוד (ל"ת)
    בדיחה פשוט 24/07/2016 08:01
    הגב לתגובה זו
    5 13
    סגור
  • דווקא אנחנו עבדנו ועובדים בעוד אתה מתבטל ומילל. (ל"ת)
    עמית 25/07/2016 22:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • קנאי
    ציון 24/07/2016 23:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קנאי כמו כחלון ויועציו אז בוא נהרוס לאחר בדיוק כמו הפלישתים היום
    סגור
  • אוי למדינה שבה הדרך היחידה להרוויח היא למכור את זמנך (ל"ת)
    דניאל 24/07/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 297.
    רק החזירים על גב אדם עובד נגד המהלך (ל"ת)
    שמעון 24/07/2016 08:00
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 296.
    בקיצור, מס רכוש למעמד הביניים בלבד.....כחלון המושחת (ל"ת)
    ומה אתפרנס איןעבודה 24/07/2016 07:31
    הגב לתגובה זו
    8 6
    סגור
  • לא מושחת - פשוט קנאי מילדות קשה
    ציון 24/07/2016 23:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קנאי שנולד למישפחה ברוכה ולא מתכננת
    סגור
  • בדיוק נגד המנטליות שלך הוא עובד התפרנס כחזיר על גב האדם (ל"ת)
    נורא פשוט 24/07/2016 07:59
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • ישלך משיכה רצינית לנושא החזירים.כדאי שתתייעץ עם ווטרינר (ל"ת)
    עמית 25/07/2016 22:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 295.
    לא מבין אותו. הוא מעודד בניה להשכרה מחד ומדכא אותה
    ירון 24/07/2016 01:48
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מאידך. הרי מה עושים המשקיעים? הם רוכשים דירות במימון עצמי ומשכירים אותן. על ההכנסות מדירה שניה ומעלה מוטל מס. אז מה רוצים מהמשקיעים האלה? שלא יקנו? ואז ההיצע יגדל או ייפחת? על רכישת דירה שנייה הם משלמים 8% מס רכישה. בנוסף למע"מ של 17% בנוסף למיסי בניה ואגרות שגלומים בעצם הבניה. זה מהלך פופוליסטי שלא יביא לכלום למעט העלאת שכר הדירה ו/או שינוי רישום בעלות ע"ש הסבתא או הדודה ושאר קומבינות. הוא יורה לכל הכיוונים כשהמהלך העיקרי שלו, מחיר למשתכן לא מביא לשום הפחתה במחירים כי אם ההיפך. מגדיל ביקושים. בדיוק כפי שתוכנית מע"מ 0 של לפיד הייחה גורמת.
    סגור
  • מבינים שאתה חזיר שרוצה לשדוד בלי רגולציה (ל"ת)
    מוסר קלוקל 24/07/2016 08:02
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 294.
    כחלון העם איתך בדרך לפיצוץ הבועה. (ל"ת)
    מני 24/07/2016 00:28
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • 293.
    כתבה מוצלחת ביותר !!! (ל"ת)
    אזרחית אנונימית 23/07/2016 23:46
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 292.
    אני מחכה לתוכנית הבאה הפקעה מהמשקיעים מדירה חמישית
    איל 23/07/2016 23:05
    הגב לתגובה זו
    13 3
    ומעלה לטובת ציבור הנענקים ממחירי הדירות
    סגור
  • במיוחד אלו שלא טרחו לבקר בבית ספר.... (ל"ת)
    עמית 25/07/2016 22:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 291.
    מס לא הגיוני
    שמואל 23/07/2016 22:52
    הגב לתגובה זו
    20 6
    אדם שרכש 3 דירות בטבריה בערך כולל של מליון שקל ישלם מס קנס ואדם שרכש 2 דירות יוקרה בת"א בערך של 15 מליון לא ישלם אגורה. מישהו מוכן להסביר את האפסורד? איפה השכל הישר וההגון.
    סגור
  • ומכאן נובע...
    ניחוש בלבד 24/07/2016 08:40
    הגב לתגובה זו
    8 0
    המשקיעים שבבעלותם מספר דירות בפריפריה (איפה שגם ככה יש היצע גדול יותר) ימכרו אותן ויקנו דירות באזור המרכז (איפה שגם ככה יש מחסור חמור יותר בדירות, ושם גם נמצאים כל מקומות העבודה). באופן לא מפתיע גם לא מציינים לאן ילך כל הכסף. האם "קופת המדינה" זה אומר שהכסף יושקע בתשתיות תחבורה ציבורית למשל או יופנה לציבורים ספסיפיים בלבד (כמו שכבר התרגלנו)? כרגיל, יותר נזק מתועלת.
    סגור
  • איזה הגיון אתה מחפש אצל מישהו שעובד בשליפה ?? (ל"ת)
    דוד 24/07/2016 00:34
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 290.
    ישר כח כחלון הצלח במשימתך -כמו שהצלחתה בסלולר (ל"ת)
    זבולון 23/07/2016 22:51
    הגב לתגובה זו
    9 12
    סגור
  • חחח איבד את כול הנקודות שצבר בסלולר, וביננו מה עשה חוץ
    עמית 25/07/2016 22:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזה בכלל? וכעת התגלה בחידלון האשים שלו. האמת?כחלון הוא הבועה....
    סגור
  • הלוואי שיצליח
    מוטי 24/07/2016 07:27
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אבל,אין דמיון בין סלולר לנדלן
    סגור
  • 289.
    שלא יעבדו עליכם
    אחד 23/07/2016 22:44
    הגב לתגובה זו
    6 4
    בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות ישאר בלי שכ"ד!
    סגור
  • אפשרות נוספת
    מוטי 24/07/2016 07:29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    העלאת דמי השכירות,כך שיפצה על המס החדש
    סגור
  • 288.
    כאחד שלהוריו יש שלוש דירות אני מסכים איתו בכל מילה
    אסף 23/07/2016 22:42
    הגב לתגובה זו
    7 10
    אל תפחד מאף אחד , גם הוריי התרעמו על המס החדש אך אחרי הסבר קצר שאנחנו ילדיהם תקועים ללא דירות הם הבינו שעדיף שיימכרו את הדירות וישקיעו את כספם שהרויחו בזעת אפם כאנשי צווארון כחול וישקיעו באפיקים שלא על חשבון דור שלם!
    סגור
  • כן אנחנו מאמינים לכול מילה שלךך, פתאט (ל"ת)
    עמית 25/07/2016 22:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תגיד להוריך שימכרו וישקיעו בבורסה , כך לא ישאר לך כלום (ל"ת)
    דוד 24/07/2016 00:38
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • 287.
    מהלך נכון וצודק. כחלון לך עם זה ותצליח בע"ה
    איל 23/07/2016 22:37
    הגב לתגובה זו
    10 11
    ואל תקשיב לכל בעלי הדירות להשקעה שמייללים פה על מר גורלם. הם לא מסכנים וגם לא יהפכו למסכנים בעקבות המהלך. הגיע הזמן להגדיל את היצע הדירות במדינה. יישר כח !!!
    סגור
  • קנאי - שייך לחברי ילדות הקנאים של כחלון
    ציון 24/07/2016 23:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קנאי ועושק זולת זה בעייני היום כחלון ועוד לאן הולך הכסף שלי.....................
    סגור
  • חזרת לימי שתו לי אכלו לי , טוקבקיסט מטעם כחלון אתה (ל"ת)
    דוד 24/07/2016 00:40
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 286.
    כל המהלכים עד עכשיו כשלו .........
    אילן 23/07/2016 22:36
    הגב לתגובה זו
    8 4
    מס שבח לא פתר את הבעיה מס רכישה גבוה לא פתר את הבעיה דיור למשתכן לא פתר את הבעיה מה מביא את כחלון למחשבה שהמס הזה יושיע את הקריירה שלו?? הוא עדיין לא הבין שרק הגדלת ההיצע ו/או הורדת הריבית יביאו את הישועה
    סגור
  • הוא לא מנסה בכלל לפתור,רק מחפש תירוצים לאזןאת מס החברות (ל"ת)
    עמית 25/07/2016 22:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 285.
    כחלון בבחירות הבאות או צלש או טרש או 16 מנדטים או אפס
    כחלון תתעורר ומהר 23/07/2016 22:00
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אבל מי שבכול מיקרה מרוויח זה אדון ביבי ......אם אתה מצליח אתה אייתו ואם אתה נכשל אתה מפנה לו דרך ....בנוסף לא התפלא אם ביבי יעשה איזה ספין בדקה ה90 וייקח בשבילו את הקרדיט כחלון אל תירדם בשמירה תהיה ערני
    סגור
  • בבחירות הקרובות כחלון אפס מנדטים. גרם נזקים לכולם. (ל"ת)
    שמטוב 24/07/2016 07:46
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 284.
    חהחהחהחהחה
    שוכי 23/07/2016 21:43
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כחלון הוא בושה, מי יאכל אותה זה כל אלו שקנו במחיר של דירה אחת בגבעתיים שלוש בבאר שבע ועכשיו חוטפים חום. כחלון תמשיך הלאה עוד שנתיים חצי מכמות הדירות להשכרה ייעלמו מהשוק ומחיר השכירות יעלה ב60%
    סגור
  • 283.
    לא להאמין לאן התדרדרנו כולנו - לקינאה ושינאת האחר
    יואל פ 23/07/2016 21:24
    הגב לתגובה זו
    11 5
    כניראה שהתשתית של כולנו זה כולנו שונאים ומקנאים באלו שכילכלו חכם צעדיהם וכעת אנחנו באים לקחת ולגזול מהם ממונם חלומם פנסיה אולי. כחלון זה מאד דומה להלך החשיבה של שכנינו ממיזרח ועד הירדן..... הכיצד...
    סגור
  • טעית זו פשוט קנאות אישית מסונוורת - לא קלטת מה
    ציון 24/07/2016 23:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ילדות קשה של כחלון ויועציו שמובילה למהלכי קינאה באחר להרוס לאחר לא יביא תועלת לא נורא
    סגור
  • יש גם מס על בעלי קרקעות לבניה הוא מחזיר את המס
    זה רק התחלה 23/07/2016 21:59
    הגב לתגובה זו
    5 2
    וזה רק ייקר עוד את הקרקע. המטרה שלו היא מיסים ועוד מיסים הוא גם איש חסר מעוף ויודע רק להעלות מיסים. איך כאלה אנשים מצליחים בחיים. ואיך מדענים פרופסורים ופיזיקאים נאלצים לחפש עבודה בחו"ל. רק פה זה קורה
    סגור
  • 282.
    מדינה מופקרת
    מימון 23/07/2016 21:14
    הגב לתגובה זו
    16 9
    ילדות קשה וקינאה זה מה שמוביל אותו ואת יועציו אנשים עשו בחוכמה וחבורתו לא לכן הגיעה עת גזל כבשת הרש פויה לאן הגענו אל תצביעו לו יותר - תישבעו בכך
    סגור
  • כבשת הרש?! בעלי 3+ דירות?! הלו אתה רציני? (ל"ת)
    אחד 23/07/2016 22:45
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 281.
    כחלון תהיה כמו אריאל שרון בולדוזר שדוחף קדימה בלי פחד (ל"ת)
    כמו אריאל שרון.... 23/07/2016 21:02
    הגב לתגובה זו
    6 9
    סגור
  • 280.
    מס 35 % על עבודה,25% על השקעה בבורסה
    אחד 23/07/2016 20:51
    הגב לתגובה זו
    16 6
    למה רק 10% על השכרת דירה .ומי שמחזיק 3 דירות זה כבר עסק לכל דבר . שלמו מס מלא כמוני. קאפיש
    סגור
  • כי הדירה נקנית מהכסף נטו אחרי ששולמו עליו (ל"ת)
    מיסים רבים!!! 24/07/2016 07:58
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • נו כמו כל עסק שאח"כ משלם מיסים על רווח.. (ל"ת)
    אחד 24/07/2016 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מה עם מס שבח? מה עם מס רכישה? הוצאות עו"ד
    צר עין שכמותך 23/07/2016 22:01
    הגב לתגובה זו
    7 3
    תיקונים בדירה וברכוש המשותף. התשואה על דירה מאוד נמוכה ויש מס על שכר דירה. ואין קיזוז הפסדים ופחת והוצאות, בגלל אנשים כמוך שר חסר עמוד שדרה נטפל לבעלי הדירות וזה יחזור אליך כבומרנג כי תורך יגיע בקרוב
    סגור
  • מה קרה לקחו לך את ביצת הזהב
    אחד צר עין 24/07/2016 05:20
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מס שווה לכל הכנסה . אין מה שיגיעה אלי כי אין דירה . אבל אם כבר התחלת איתי ברעות, אז אני מקוה שערך הדירות שלך יחתך ב % 50 אמן
    סגור
  • גם מס הכנסה משלמים רק מ5270 ש"ח. אם היית עובד היית יודע (ל"ת)
    שרי 25/07/2016 22:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • קנאי
    ציון 24/07/2016 23:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמו כל חבורת ילדות קשה חבורת כחלון
    סגור
  • 279.
    או כחלון תכנס פנימה אולי תלמד משהו
    כלכלן 23/07/2016 20:34
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מחזיקי הנכסים לא ימכרו בחיים כל עוד לא יהיה פטור ממס שבח וגם אם תפטור ממס שבח סך הנכסים המדובר הוא 50000 כמה ימכרו? באיזה מחיר? למי? כל אלו שאלות פתוחות הנתון הברור הוא השפעה מיידית על שכד לא בבת אחת אבל בהדרגה שכד ידביק את המס ויכניס לשוק המשני( שכירות) זרז רציני . כחלון יש דרכים טובות הרבה הרבה יותר
    סגור
  • 278.
    כחלון הבור לא יודע מה הוא עושה!!
    באר שבעי 23/07/2016 20:25
    הגב לתגובה זו
    9 6
    לכל בעלי הדירות לא למכור בשום פנים בכוח!!תעלו את מחירי השכירות.אין לרוב השוכרים לאן ללכת חוץ משכירות.אם זה מה שהוא מוכן לעשות אז על תרחמו על השוכרים.כל מחירי השכירות יקפצו חזק מאוד גם למי שיש רק דירה אחת להשכרה גם הולך להרוויח מזה בגדול.כחלון אתה פשוט בור ועם הארץ.פשוט פוליטיקה מלוכלכת במיטבה. כדי להשלים כסף לקופה ממציא מיסים כמו העלאת מס רכישה והחזרת מס שבח.הוא מעונין רק במיסים ולא בהורדת מחירי הדירות.ככה לא מורידים מחירי דירות.מי שיקפוץ מהגג אלה לא המשקיעים.יש להם כנראה מספיק אחרי כל העליות של השנים האחרונות.מי שיקפוץ אולי אלה האנשים שיקנו במחיר למשתכן ויקחו משכנתאות של 90 אחוז שלא יהיה להם איך להחזיר.הם יהיו אלה שידפקו בסופו של דבר. קשה לי להאמין שהוא יעשה את זה כי הוא לא טיפש ברמות כלכך גבוהות.
    סגור
  • 277.
    אם צריך כל כך הרבה מיסים ולא רוצים להוריד מס על הבורסה
    מצב המדינה בכי רע 23/07/2016 20:20
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אז כנראה אנחנו בדרך להיות יוון. כחלון צוחק על הצבור הוא סך הכל משקר את הצבור . מגייס כסף ומשיג אהדה מחסרי הדיור . יוצר שכבה של נזקקים בכוח. כחלון בדרך הביתה ביבי חיסל אותו.
    סגור
  • 276.
    מיסוי דירות
    דוד מחדרה 23/07/2016 20:08
    הגב לתגובה זו
    6 6
    הכסף הזה יפול על האנשים ששוכרים דירות. מחירי השכירות יעלו חזק ויפול על החלשים. שיחזור לבית ספר ללמוד כלכלה ותגובות
    סגור
  • שטויות
    אחד 24/07/2016 21:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות שכ"ד ישאר בלי שכ"ד!
    סגור
  • משלמים לך 20 ש"ח לטוקבק אז אתה עושה העתק הדבק כול הזמן (ל"ת)
    שרי 25/07/2016 22:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 275.
    שר טיפש שיזיק רק לשוכרים!!!
    משה 23/07/2016 19:38
    הגב לתגובה זו
    10 8
    בעלי הדירות יגלגלו את המס לשוכרים! הם לא ימכרובגלל 12 אלף שח בשנה, כאשר הדירה יכולה לעלות בשנה ב100 אלף שח!!! רק השוכרים, עבורם מלאי הדירות קבוע ומצטמק עם הזמן, ישלמו את מלוא המחיר!!! שר טיפש ולא הגון. הרי ברור שכל ממוחה בינוני יודע להסביר לו את התוצאה המזיקה לשכבה גדולה וגדלה של אזרחים, ובמיוחד אלה שבמילים יפות השר רוצה לעזור להם בדיור.
    סגור
  • שטויות
    אחד 23/07/2016 22:46
    הגב לתגובה זו
    6 4
    בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות ישאר בלי שכ"ד!
    סגור
  • טעות בחשבון
    מנשר 24/07/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    5 0
    החישוב שלך היה נכון , אם מספר השוכרים היה קבוע או היה יורד, אבל המספר גדל כי ההיצע איננו מדביק את הדרישה, לכן שכר הדירה יעלה , והשוכרים ישלמו את האיוולת של כחלון
    סגור
  • לא הבנת את השורה התחתונה
    אחד 24/07/2016 21:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ההיצע הדביק מזמן את הביקוש למגורים. לא הדביק ולא ידביק את הביקוש לספקולנטים. עולם השכירות מגלם את הביקוש האמיתי לדיור ואילו עולם הרכישה מגלם בתוכו גם את הספקולנטים מהסיבה הפשוטה שמי שגר בשכירות הוא לטא ספקולנט. השוק מוצף בדירות להשכרה כגודל ההתלהבות והמינוף כך עודף והצפת הדירות שלא לצורך...מחירי השכירות לא הולכים לעלות.
    סגור
  • ובינתיים מחירי השכירות רק עולים ואנשים משלמים. (ל"ת)
    שרי 25/07/2016 22:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 274.
    ובעלי המשרדים? איזה דפוק כחלון הסה (ל"ת)
    אנני 23/07/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 273.
    לך הביתהההההה
    לוי 23/07/2016 19:09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    וועד בית אין לך סיכוי גם עם כל ה-750000 ש״ח שכול חודש מתווסף לך
    סגור
  • 272.
    עוד רעיון מטומטם של כחלון
    שוכר מיואש 23/07/2016 18:48
    הגב לתגובה זו
    11 4
    לא רק שלא הוריד את המחירים, הם ימשיכו לעלות ולצערי גם השכירויות יקפצו עכקיו. כנראה נגור באוהל.
    סגור
  • 271.
    תחזור למכור צמיגים בחיפה (ל"ת)
    אפס מאופס הכחלון הזה 23/07/2016 18:38
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 270.
    זה בכלל לא מס כבד לפחות לגבי משכירים במרכז
    ינאי 23/07/2016 18:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מי שמכניס 15-20 אלף שקל חודש מהשכרת 3 דירות במרכז בקושי ירגיש 1000 שקל מס
    סגור
  • 269.
    @@@ שכר הדירה לא יעלה! אין צורך במשקיע אחד נוסף בשוק @@
    דורון מחולון 23/07/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כל שנה שוכרים בני 30 פלוס עוזבים את שוק השכירות ועוברים לגור בבית משלהם, וכך באופן טבעי מתפנות דירות להשכרה לאחרים. בלי משקיעים בשוק כל 50,000 התחלות הבניה השנתיות ישמשו את השוכרים האלה, בין אם הם יקנו אותן במסגרת מחיר למשתכן או לא. (את זה גם עומר מואב אומר, והוא מבקר את כחלון בד"כ). זה אומר ש 50,000 דירות להשכרה יתפנו ויכנסו אליהם בני 24 שפעם ראשונה יוצאים מבית ההורים! אם הצעירים הללו לא מסוגלים לעמוד בשכר הדירה, בעלי הדירות יאלצו להוריד אותו כי אחרת ישארו עם נכס ריק מדיירים! המסקנה היא ששכר הדירה לא יעלה ובהחלט יכול לרדת, כל מה שצריך זה שיבנו הרבה! אגב ב 2015 שכר דירה ב 5 חדרים ירד בכל רחבי הארץ! למרות הגדלת המיסוי על המשקיעים ביוני 2015. תבינו - בעלי הבתים כבר מזמן לא מצליחים לקבל את המחיר שחלמו עליו. אחרת לא היו נותנים לתשואה השנתית לרדת בשמונה השנים האחרונות מ 6% ל 3% שזו פגיעה חזקה פי כמה מהמס!
    סגור
  • 268.
    פעולה נכונה- יגרום לצינון הביקושים
    אדם 23/07/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    9 9
    בריבית ברמה אפס הביקוש לדירות הוא אין סופי כי אין אלטרנטיבה ל השקעה פיננסית למי שלא בקיא בשוק ההון. אין אפשרות להגדיל את הצע הדירות במהירות לכן הפעולה מבורכת ונכונה.
    סגור
  • אם למישהו יש 3 דירות והוא יצטרך למכור אחת
    חווה 23/07/2016 20:18
    הגב לתגובה זו
    9 3
    הוא בעצם צריך לבחור בין תשלום מס שבח או מס שהוא יכול לגלגל על השוכר אם לא הכל לפחות חלק. מה עדיף לו? מס שבח של אלפי שקלים או מס גולגולת על דירה?
    סגור
  • לא ימכור. יעביר דירה על שם מישהו אחר. (ל"ת)
    שמטוב 24/07/2016 07:51
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • ימכור 2-3 דירות ,יקנה בית פרטי ויחלק ל-10. (ל"ת)
    שרי 25/07/2016 22:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • וישקיעו את הכסף בריבית אפס? חחחח (ל"ת)
    אז הם ימכרו 23/07/2016 19:53
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 267.
    200000 דירות יד 2 למכירה ואין קונה .
    כל ענף הבניה .צריך? 23/07/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ענף הבניה צריך . לעשות חשב מסלול מחדש . בכל התחומים : איכות בניה. חריגות בניה. תחשיב רווח מוגזם למ"ר. פסקי דין מצחיקים .
    סגור
  • 266.
    ההשקעה בדירות היא הפנסיה
    אילן 23/07/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    14 3
    ההשקעה בדירות היא השקעה בפנסיה לכל מי שלא רצה להשקיע בקופות הפנסיה שעושקות אותנו בדמי ניהול מנופחים ומופרזים .
    סגור
  • צריך לתת לזקנים פנסיה של שכר מינימום . לפני שהוא
    עכשיו כחלון 23/07/2016 19:54
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מדרדר את הזקנים לתהום. כמו שהוא דואג לאמא שלו
    סגור
  • באמת ? שלי מהפנסיה הולכת לכיסים של מנהלי הקופה
    שמטוב 24/07/2016 07:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ועוד שליש מפסידים בהשקעות מטומטמות (בגלל חוסר הניידות של מושקעים בפנסיה המנהלים עושים שם חגיגה של כסף ללא פיקוח).
    סגור
  • 265.
    מה הוא יעשה עם כאלה שרכשו משרדים ומרויחים יותר
    כחלון 23/07/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שכר דירה? העשירים מזמן קנו משרדים ולא דירות
    סגור
  • 264.
    מאבק של איש בודד
    אמיר 23/07/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    8 2
    זה לא רק מאבק על הורדת מחירי דירות , זה גם מאבק של כחלון על עתידו פוליטי . שעון בחירות מתקתק והסגיו קטנים עד כה , לכן האיש נחוש לעשות כל דבר , שירים אותו בעיני בוחרים . יהיה מעוט שיפסיד, אך רוב ירוויח . זהו מאבק של איש בודד - כי בפוליטיקה אין חברים .
    סגור
  • הצבור לא רוצה סטלין והלאמה (ל"ת)
    הוא עושה שטויות 23/07/2016 19:54
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • כחלון עשה מעשה התאבדות פוליטי
    שמטוב 23/07/2016 18:53
    הגב לתגובה זו
    11 1
    הוא עוד לא קולט שיש לו עכשיו מאות אלפי מאוכזבים מהגזירות שהוא מפיל עליהם. מבינים כבר שהוא רק ייקר את שכר הדירה ולא יוזיל בכלום את מחיר הדירות. מי ששוכר דירה וחושב שהמיסים לא יגולגלו עליו הוא איש תמים. די בקרוב הוא יבין שכחלון הוא שגרם לעליית דמי השכירות. מי שחושב שאיע אפשר להעלות את שכר הדירה יווכח שטעה. רוב בעלי הדירות הם לא פריירים הם ימצאו את התחבולות כיצד לגלגל את המיסים על שוכרים, אילו שפטורים מהמס יעלו גם כן את שכר הדירה. השוכרים הם החוליה החלשה: בעלי הדירות יוכלו לוותר על שנה שנתיים השכרה עד שכחלון יעוף הביתה, לעומצ זאת השוכרים אין להם אופציה לא לשכור, הם לא ימצאו דירות זולות ויאלצו לשלם. שנתיים ללא מגורים כלשהם אינו אופציה לגביהם. יש תמימים שחושבים שבעלי הדירות יאלצו להתפשר. אז לא הם לא צריכים להתפשר יש להם מקו מגורים וקצת כסף הם יחכו שנתיים בלי להתפשר.
    סגור
  • 263.
    הפך עצמו לשותף בדירות של מי שקנה. הוא מזכיר לי את
    כחלון 23/07/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    15 1
    העולם התחתון הם מבקשים דמי חסות והוא "רק" 1000 שח לחודש אין הבדל בערסיות . צדק חצרוני בכל מילה
    סגור
  • נו אני קניתי אוטו ומשלם אגרה שנתית עליו. אז? (ל"ת)
    אחד 24/07/2016 22:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 262.
    הוא בסך הכל רוצה לכסות על הגרעון בתקציב
    שקרים של כחלון 23/07/2016 15:14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הם הודו שיש להם גרעון בתקציב ולא ברור איך זה קורה למרות עודף המיסים אמנם ראינו איך החשבת הכללית מעבירה מהר מהר סכומים לגפני העיקר שהוא יהיה מרוצה וישאר במדינה . אבל עידן עופר לא . הם גם אמרו שזה נועד לכסות על הגרעון בתקציב לכן המסקנה היחידה שהם לא צופים מכירת נכסים אלא רק העלאת מס. חחחחחחחחחח
    סגור
  • גרעון שהוא יוצר ע"י הורדה סמלית של מס הכנסה והטבות משמע
    שרי 25/07/2016 22:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משמעותיות לחברות ומעסיקים.
    סגור
  • 261.
    כולם יחזרו להשקיע בבורסה הכושלת
    עכשיו 23/07/2016 15:12
    הגב לתגובה זו
    10 4
    ואז ביבי יעלה עוד את המס בבורסה ויפיל אותה
    סגור
  • אף אחד לא חוזר לבורסה הישראלית.
    שמטוב 23/07/2016 18:55
    הגב לתגובה זו
    12 1
    לאחר התעלולים של ביבי ושל כחלון כל מי שיש לו כסף מבין : בישראל שונאים משקיעים קטנים אז הם ילכו להשקיע במקום אחר.
    סגור
  • הברירה היחידה שלהם היא הורדת מס על הבורסה
    אולי אתה צודק 23/07/2016 22:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אם לא יעשו כן אז הכסף יברח להם
    סגור
  • 260.
    הפגיעה הכי גדולה של כחלון היא אבדן אמון בממשלה
    הפגיעה של כחלון 23/07/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    13 1
    האנשים יבינו שזאת רפובליקת בננות . שאין לסמוך על אף מילה שלה. מדינה שמתנהלת בחוסר אחריות כי מי שמנהל אותה זה צבור מתלהם שנדבק מ"האביב הערבי" וגם הם ישאירו פה הרס וחורבן מדהים לראות איזה אנשים רעים יש פה . איזה שמחה לאיד כשטייקון שכבר אין פה נופל או מטילים עליו מס ? מדהים לראות איזה אנשים קנאים וצרי עין יש פה ואיזה מנהיגות קקה יש פה העיקר להישרד. אין להם שום דרך שום כיוון . ממשלה שמחבלת בכל דבר . לפעמים נראה לי שביבי ושרה מתנקמים בעם אחרת אין הסבר לטמטום שקורה פה להפכפכות בכל נושא ולשקרים שמפוזרים פה. עם מפחיד שאם פעם יהיה פה רעב או מלחמה הם פשוט יהפכו לקניבלים. יאבדו צלם אנוש. אני מזמן התנתקתי מהמקום הזה לא קונה כלום לא מעניין אותי דירות ולא אצביע לאף אחד פה. העם הזה ראוי למנהיגים האלה ובצדק בורחים מפה . וכבר בתנך אמרו עם נבל ולא חכם תראו איך הם צדקו עוד לפני 2000 שנה. מצאו פה מגילות שנכתבו בכתב החרטומים שבו מתלוננים תושבי כנען על שבט העבירו או חבירו (העבריים) שהם מסכסכים בין התושבים תראו כלום לא השתנה זה בגנים שלכם. אתם ראויים לכחלון וביבי .
    סגור
  • 259.
    ירושה זה לא השקעה
    עוד 23/07/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    8 2
    לא סביר לקחת בחשבון דירות שנתקבלו בירושה
    סגור
  • אם הן ביזנס אז למה לא?! (ל"ת)
    אחד 23/07/2016 22:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 258.
    כניראה כחלון ממש שרוט נגד בעלי הממון
    ציונה 23/07/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    9 2
    ניראה הסכלות של קינאה צרופה אם תיסתכלו על כל מהלך שלו זה מנוע אחר לחלוטין פשוט ילדות קשה וכעת צריכים להגשים לו חלום
    סגור
  • אל תתבלבל, הוא לא נגד המיליונרים שגרים בפנטהאוס של מאה
    שרי 25/07/2016 22:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מיליון בת"א.
    סגור
  • כחלון דואג לטייקונים נותן חינם קרקע לחברות לבניה להשכ
    אאאא 23/07/2016 23:13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    להשכרה ובאותו זמן מכריח פרטיים לממן במיסיםצ את הקרקע שיתן לטייקונים. במקום שחבר'ה צעירים ישכרו דירות ישנות בבתים בלי מעלית הם יוכלו לשכור רק דירות חדשות מהטייקונים שיקבלו את הקרקע על חשבון הציבור. החוזה של אפריקה ישראל המשכירה לפי התוכנית הגאונית של כחלון אומר בערך שלשוכרים אסור לנשום בבית. כמו כן כל מי שמקבל קרקע מסובסדת להשכרה יכול להשכיר את רוב הדירות במחיר השוק. למה להעדיף את חברות הטייקונים על פני פרטיים שרכשו במיטב כספם?
    סגור
  • כולם התנפלו על חצרוני היחיד שצעק המלך הוא עירום
    אז???? 23/07/2016 19:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הבין תכף מי זה כחלון
    סגור
  • 257.
    למכור ולהשקיע בנדלן בחול
    ציון 23/07/2016 14:55
    הגב לתגובה זו
    15 4
    נלך עם הכסף למקומות בו מברכים אותנו ולא מקנאים ושונאים אותנו כמו כחלון
    סגור
  • וכך תתרום בהרבה יותר למדינה... (ל"ת)
    אחד 24/07/2016 22:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • גם בחו"ל תשלם מס (ל"ת)
    א. 23/07/2016 23:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כן, משלמים מס אבל בניכוי כ ל ההוצאות, כולל פחת ! (ל"ת)
    גוגו 24/07/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • קדימה סע בחו"ל אין מס שמעתי (ל"ת)
    אחד 23/07/2016 22:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 256.
    תוציא עכשיו מכרז ליריעות ברזנט כדי למתוח מתחת לכל
    כחלון 23/07/2016 14:52
    הגב לתגובה זו
    6 2
    בניין גבוה במדינה. כי שמעתי שקבוצת אנשים בעלי 3 דירות החליטו לקפוץ . לא חבל לך שהם ימותו ? כל כך הרבה מתאבדים וכל השטח לבניה יהפוך לבתי קברות. אתה כבר סמל לפשיטת רגל מוסרית . פה גדול ושכל קטן
    סגור
  • 255.
    מיסים ומיסים
    אברהם 23/07/2016 14:12
    הגב לתגובה זו
    11 1
    האיש ההוא יודע רק להטיל מסים, אין בראש שלו מחשבה אחרת, אולי הגיע הזמן להוריד מסים במקומות אחרים כגון הבורסה, לתת ריבית כל שהוא לחסכונות, תכניות חסכון שנותנות ריבית כל שהיא, אנשים יפסיקו לקנות מניות,
    סגור
  • רק הליכוד יכול { למחוק את המדינה } לבחור ליכוד חחחחחח (ל"ת)
    דוד 23/07/2016 18:36
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 254.
    שיחזור לנהל את אוטו כחלון , פשוט טמבל !!!
    ALFA 23/07/2016 13:59
    הגב לתגובה זו
    19 2
    הכסף יברח לחול והמחירים לא ירדו.... בסך הכל מדובר במעט דירות יחסית חוסר... דירות שמשמשות ברוב המקרים אנשים מבוגרים כתחליף לאין פנסיה במדינת ישראל !!!! פשוט אפס... אגב חלק מהכסף ילך לדירות יוקה... במקום 3 דירות ... דירת יוקרה אחת... והמחירים לא ירדו... בגלל חוסר קרקעות במחיר שפוי ובגלל עודף מיסים בישראל !!! לידיעתכם !! דירה חדשה בבירה במזרח אירופה 70 מר בבנין חדש באיזור טוב 230000 אלף שח בלבד , בגימור הרבה יותר טוב מפה !!! עם תשואה לא פחות טובה מישראל... לא נורא פחלון קדנציה ראשונה... אחרונה.... ואחת יותר מדי.... רק כשהעם יבין שהימין דופק אותו בכח וחזק רק אז אולי תהיה פה מהפכה חברתית אמיתית...
    סגור
  • כשל שם וכך היגיע לליכוד המושחט היצילו אותו אפס
    שמוליק 24/07/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאופס
    סגור
  • זה סניף של יחימוביץ. מסתבר שהיא קובעת פה ומהלכת
    זה לא ימין 23/07/2016 20:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אימים. וגם היא אחת שבאה ממשפחה עניה וסיפרה שאת המשכורת הראשונה שלה היא בזבזה על נעלי פומה וגינס ליוויס. אשה ששמחה שתקעה את הגז והבריחה את כיל והזילה דימעה כשכחלון הגשים לה חלום להוריד את שכר הבכירים כאילו מישהו מאיתנו הרוייח משהו מהמהלך זולת כמה פופוליסטים וקנאים כמוה שגדלו בבית עני ורוצים שכולם יהיו עניים כמוהם וביבי הוא החלום הרטוב של יחימוביץ . אפילו הרצוג לא היה מעז לעשות מה שביבי עושה . ואם היה עושה מיד הימין וביבי וכחלון וכל החנטרישים היו עושים לו מהומות. ביבי הוא שמאל קיצוני
    סגור
  • 253.
    יוריד את מחירי הדירות וגם את השכירות
    אין ספק שזה ישפיע 23/07/2016 12:42
    הגב לתגובה זו
    4 12
    זה לא יגולגל לצרכן השוכר. כי יחליפו ידיים במחיר דירות יותר נמוך , אלה שאין להם 3 דירות וזוגות צעירים יקנו במחירים יותר נמוכים,ואז גם התשואה על ההשכרה תעלה ומחירי השכירות ירדו.
    סגור
  • בעלי 3 דירות יבחרו למכור את הדירה הכי דפוקה שיש להם
    ממש ישפיע 23/07/2016 20:02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ולא בטוח שמי שיקנה לא יתמשכן למוות
    סגור
  • אף אחד לא מוכר, אלא אם כן יקבל מחיר טוב ויקנה דירה יותר
    שרי 25/07/2016 22:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריווחית. זה הכול. מה השטויות הללו?
    סגור
  • 252.
    סליחה אחי כחלון
    יא 23/07/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סליחה שעבדתי קשה כל חיי, סליחה שבאמת ראיתי ברכה , סליחה שחסכתי וקניתי נכסים, סליחה ששילמתי את כל המיסים ומעולם לא העלמתי או התחמקתי, סליחה שאני יעזוב אם תמשיך לנסות לחלוב את אילו שנושאים בעיקר בנטל המיסוי, נמאסת מהטיפשות ורוע הלב!!
    סגור
  • 251.
    הורדת המחיר רק עם הורדת מחיר הקרקע - בולשיט!!!!!!!!
    קונה ולא מוכר 23/07/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    10 3
    עוד בולשיט גדול, המחרים ירדו רק אם מחירי הקרקע ירדו. לפי מספרי כחלון מודבר גג ב40,000 דירות אנשים יעברו דירות לילדים כבר עכשיו. קישקוש מקושקש והוא יודע את את ועושה עוד ספין. היחידי שניסה לפתור היה לפיד. ומי יאכל אותה בסוף? שוכרי הדירות ישלמו יותר וזה כל כך ברור. לכחלון לא באמת אכפת. מכניס את הידים לכיס של השוכרים שגם ככה בקושי גומרים את החודש ונמצאים בחובות. בושה גדולה. תוריד את מחירי הקרקע בחצי ואז כל השוק ירד. לחלופין תעלה את מס הרכישה ב100% לבתים של מעל 15 מיליון שקל ובתים של 10 מיליון שקל בחמישים אחוז. בתים ב7ץ5 מיליון בארבעים אחוז, ככה יהיה אפקט דומינו והמחירים ירדו. הוא יודע את זה ולא עושה. העלאת מיסים ל 2-3% משוק הדירות יוריד את כל המחירים.
    סגור
  • הדובים התעוררו והם מתחילים להתגרד
    שר הנפט 23/07/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בואנה, אתה גאון... איך לא חטפו אותך לתפקיד שר האוצר? לך תלמד קצת על החיים ואז תדבר, זה שאתה מדקלם משפט ששמעת איפה שהו לא באת מעיד שככה פותרים בועה.
    סגור
  • 250.
    כחלון אני מעלה את השכירות ב20000 שח הכל על השוכר (ל"ת)
    כישלון 23/07/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • הוא לר רוצה לפוצץ את הבועה אלא להגדיל מס
    זה מה שכחלון רוצה 23/07/2016 15:17
    הגב לתגובה זו
    9 1
    השוכרים יעדיפו במקום לשלם שכירות יקרה לקנות דירה והמחירים של הדירות לא ירדו. מהלכים של טיפש
    סגור
  • נועד לכסות את הגרעון . הוא צופה שיכנס לו כסף
    המהלך של כחלון 23/07/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    10 1
    וזה אומר שהוא צופה שבעלי הדירות לא ימכרו את הדירות אלא ישלמו יותר מס ויקזזו על חשבון השוכרים . יעלו קצת לשוכרים והם ישלמו בלית ברירה. לכן השוכרים יהיו עוד יותר מסכנים
    סגור
  • 249.
    כחלון ויכולתו להתמודד עם משוואה בנעלם אחד בלבד
    יוסי 23/07/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    9 4
    מר כחלון היקר אתה שוב טועה, אתה שוב מגלה את בורותך הכלכלית יחד עם פקידי האוצר, המשקיעים הרבה יותר חכמים ממך, והם יעשו לך בית ספר, הם יקפצו מגג אחד לגג שני: 1. מה שאתה לא רואה, שמזמן המשקיעים קונים דירות על שם הילדים, (תשים לב לכמות הערות אזהרה בטאבו..) 2. 3 דירות 1000 שקל בחודש, מישהו כבר עשה את החשבון פה בכמה להעלות את שכר הדירה. (זה חשבון שכחלון יודע לעשות). 3. יש מי שכתב, המשקיעים מחכים, שהמחירים ירדו ואז יקנו שוב על שם הדודה... 4. איך תתמודד עם מישהו שיפנה לבג"צ על זה שיש לו אמנם 3 דירות, אבל שלושת ילדיו גרים בבתים אלו. (אז מה להעניש את המשקיע ב-12,000 שקל בשנה , כי עזר לילדיו). 5. 3 דירות בקריות, זה כמו דירה בתל אביב ?!, אז איפה השכל? 6. אתה תשרוד עוד שנה, המשקיעים הם לנצח, הם המניע הכלכלי שלך מר כחלון אם לא הבנת, נכון מר כחלון על פי תפישתך המתמטית , שעדיף 8% מס רכישה (עלק משקיע לא קונה, רושם על שם הילד), ואתה מקבל אפס מס או מעט מס לילד שקנה דירה ראשונה דרך האבא המשקיע, לא עדיף 3% ולקבל מס כלשהו. 6. המיסים ירדו והכנסות המדינה ירדו,כי לא נתת למשקיעים להמשיך ולקנות
    סגור
  • הוא לא צריך להתעמק בתוצאות
    סיבכת את קחלון 23/07/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שתקתם כשהוא סידר לכם שיחות מטומטמות במחיר נמוך רק שלא ידעתם שהוא סיבסד את גולן טלקום בכספי המיסים שתקתם כי לא הבנתם שתיק הפנסיה שלכם נשחק שתקתם כי הבן שלכם לא התפרנס בחברות האלה כולנו שילמנו על זה בדלת האחורית. וגם כעת המבצעים הם רק לשנה אחת אחכ זה עולה ל 100 שח. וגולן בהפסדים ופשיטת רגל. רק הממשלה מכריחה אותו באיומים להמשיך בזה כדי לא לקלקל לכחלון את התהילה. אז בחרתם את כחלון להוריד את מחירי הדירות וזה מה שהוא יודע לעשות תמכור 2 דירות ותקנה אחת מהממת .
    סגור
  • מזמן קנו בברלין ובארה"ב. (ל"ת)
    המשקיעים 23/07/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • תגרמו לכך שיהיה פה מס רכוש וזהו
    אתה ושכמותך 23/07/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ומי שירויח זה רק האוצר. גם ככה כל המהלכים של כחלון עקומים וכל מה שקורה בכלכלה זה נועד כדי שהממשלה תרויח. יחימוביץ וחבריה עזרו הכי הרבה לביבי להתעשר עם שישנסקי רק כשיחימוביץ הבינה שאת מחיר שישנסקי על הגז היא משלמת היא וחבריה העדיפו שהגז ישאר קבור לנצח. היא ורוזנטל עשו מלחמת חורמה נגד כיל והצליח להם . האיש מתקפל מפה רק לא ברור מדוע סירבה החשבת ולפיד למכור את כיל ורק לגרום נזק למשקיעים. כמו שהמחאה גרמה להעלאת מס על הבורסה. כך הדירות יגרמו למס רכוש לכווווו לם. בגלל זה כחלון קרא למפלגה כוללנו כי כולנו נשלם על כל דבר פה. ורק הממשלה תרויח. אם יש לכם 3 דירות בפריפריה או בסביון אז תמכרו הקנס הוא על אחזקת כמות דירות ולא על שווין . תמכור אחת מהם וזהו. זה מה שהממשלה רוצה וזה מה שאתם בחרתם אז תאכלו מה שבישלתם. כשיצאו פה נגד הטייקונים והבריחו אותם שתקתם כי חשבתם שזה לא יגיע אליכם ואני הבנתי מיד שזאת ההתחלה עם שכר הבכירים לסקטור מסויים, שישינסקי הדירות ואחכ החשבון בנק . מגיע לעם הדביל הזה סתיו ושמולי חוגגים על הטמטום שלכם
    סגור
  • 248.
    מס כפול
    דוד 23/07/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    9 4
    לפי חוק על שכירות של שלושה דירות צרכים לשלם מס שולי שיכולה להגיע עד 40 אחוז,ועם אגרה חדשה של 12000 אלף בשנה מס יכולה להגיע יותרמ 60 אחוז,זה עושק אמתית של משקעים.
    סגור
  • 247.
    כול מי שיש לו ילדים לא צריך מחירי נדלן גבוהים ,מי שצריך
    פפפ 23/07/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    9 0
    את זה אלה רק קבלנים ,בנקים ,וכמובן משרד האוצר .מיסי נדלן.
    סגור
  • 246.
    צעד נכון אבל לא מספק
    תוכנית טובה 23/07/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    11 8
    בנוסף עליו להטיל מס רכוש על משקיעים זרים, בעלי קרקעות לבניה,ולאסור על רכישת דירות לתושבי חוץ. במקביל עליו לשווק יותר קרקעות ויותר בזול.
    סגור
  • הכי טוב זה למכור את המדינה במכירת חיסול. יכניס המון כסף
    שמטוב 23/07/2016 19:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    וכל המשקיעים הקטנים יברחו מפה. מה אתה חושה שאם יענישו משקיעים זרים את תרוויח ? הם יברחו מפה ולא ישקיעו בכלום. ביבי מגן על משקיעים גדולים וכחלון מבריח משקיעים קטנים. משקיעים זרים ישקיעו רק במדינות שמכבדות את ההשקעה שלהם. בלי משקיעים זרים המדינה שלנו תקרוס. גם אזרחי ישראל ישקיעו רק בחו"ל, למה להם להשקיע בארץ ? מה הם מטומטמים שיתנו לחלוב אותם ?
    סגור
  • צריך להחליף את העם המטומטם הזה שרק הורס כל דבר
    בנוסף 23/07/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתם עם של נעשה ונשמע אין לכם שכל לחשוב עם של קנאים צרי עין דוחים
    סגור
  • 245.
    דירה זאת לא פנסיה ,זה מוצר יסוד , מי שרוצה פנסיה שיפתח
    פפפ 23/07/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    9 17
    קרן פנסיה ,מי שרוצה השקעה , בשביל זה יש בורסה , חבורת בעלי דירות מושחתים ועלובים שכמוכם .
    סגור
  • יש לי קרן פנסיה שהמנהלים שם שודדים אותה בחסות המדינה. (ל"ת)
    שרי 25/07/2016 22:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תלך ללמוד לפני שאתה מגיב
    קקק 23/07/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כי שאני מכניס כסף לבורסה חברה בורסאיתכונה איתו נדל"נ מניב לסוגיו השונים ,בגדול המדינה הולכת למחנק אשראי בפנסיה כך שנדל"ן מניב הוא אלטרנטיבה לא רעה בכלל ,תגור בשכירות לא כל אחד חייב דירה בבעלות ,דירה בבעלות זה מותרות
    סגור
  • מה איתף ? למדת בקורס מזורז כמה מילים מפוצצות ?
    שמטוב 23/07/2016 19:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נראה שאינך מבין שוםפ דבר מעבר למילים שלמדת. הבורסה בישראל לא שווה כלום, המון הבטחות ותשואה אפס או שלילית. אסור להשקיע בה. אנשים השקיעו בבתים רק בתור מיפלט מהבורסה. עכשיו הם ישקיעו רק בחו"ל.
    סגור
  • הם יחזרו לבורסה כמו ילדים טובים. (ל"ת)
    יר 24/07/2016 21:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • פפפ בקרנות פנסיה של היום שודדים מאיתנו את הכסף !!! נקבל
    ALFA 23/07/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נקבל בפנסיה אגורות ... ונהיה זקנים עניים !!! מי שמרוויח בחסות החוק זה החברים של מפלגות השלטון שמנהלים את הקרנות !!! לך לרואה חשבון ותבדוק מה היה קורה ל-100000 שח שהושקעו לפני 20 שנה בדירה ומה קרה לאותו סכום שהושקע בקרן פנסיה , אם לא יורידו מחירי קרקעות ויקלו במיסים המחירים ימשיכו להיות בשמיים !!!
    סגור
  • פתח קופות גמל רק שביבי העביר להם את הכסף לבורסה
    הצבור 23/07/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    5 0
    והם הפסידו . מי שהיה חכם וקנה דירה מקבל עכשיו עונש אם הם היו משאירים כסף בבנק הם היו נזקקים על חשבון המיסים שלך. כדאי לך לפעמים לחשוב. במהלך הזה של כחלון הוא פוגע בזקנים חסרי פנסיה והם יהיו המחאה הבאה או שיפלו עול על ילדיהם. את זה הבנת גאון של קחלון?
    סגור
  • 244.
    שחרר קרקעות והביא חברות בניה מחו"ל, הפסק לשחק בקקה. (ל"ת)
    אמנון 23/07/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 243.
    ללא ספק סכום המס יגולגל על השוכרים שהם השיכבה הכי חלשה. (ל"ת)
    צחי 23/07/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • שטויות
    אחד 23/07/2016 22:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות ישאר בלי שכ"ד!
    סגור
  • כמה אפשר למחזר טוקבק עלוב אחד. (ל"ת)
    שרי 25/07/2016 22:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 242.
    כחלון, אתה בפניקה מושלמת ואין לך דרך לטפל בנושא הדיור. (ל"ת)
    גדי 23/07/2016 09:03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • גדי
    242 23/07/2016 16:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צודק לךחלוטין. הבעת הכל במשפט אחד. איך הגיע אחד כזה למעלה?
    סגור
  • הפשפש ששאג (ל"ת)
    שרי 25/07/2016 22:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 241.
    מה הבעיה,לייקר לשוכרים וכחלון סיים עתידו הפוליטי! (ל"ת)
    משכיר 23/07/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • שטויות
    אחד 23/07/2016 22:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות ישאר בלי שכ"ד!
    סגור
  • 240.
    העיקר יש להם כסף לדירה כעת מהאלפים שהם מרויחים
    סתיו שפיר ושמולי 23/07/2016 08:29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בזכות מחאת הקוטג' . ממשלה של עלובים ובולשביקים ישראל היא לא מקום לחיות בו . כי זאת מדינה של קנאים ומיסים כל בעלי ההון בורחים מפה בצדק . המדינה רוצה פה רק נזקיים שתלויים בחסדיה . יגיע היום שלא יהיה פה ממי לקחת שקל יהיה פה גרוע יותר מהודו. האנשים באמת יקפצו מהגגות בגלל יאוש . בגלל שדרדרו אותם לעוני מרוד. וכל המהלך הזה בטוח יפגע בצמיחה כי כל הכסף שהמדינה תקח בתור מיסים ירד מכיס האזרחים. כדברי לפיד על כיל. עכשיו המדינה תקבל דיבידנדים ולא המשקיעים אז כל המשקיעים אכן קיבלו 10 אג דיבידנד ומזה ירד מס . ובאמת עם 200 ש"ח דיבידנד הם רצו לקנות דירה מכונית ותכשיטים וישבו לקנח בבית קפה. איך זה שכל המטומטמים נהיים פה חברי כנסת?
    סגור
  • 239.
    חמשת אלפים דירות בשנה בלי לבנות ישר לשוק הקונים
    יוסי 23/07/2016 07:47
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מה אתם חושבים הוא רואה את התמונה בצורה אחרת הוא חייב להוריד את מחירי הדיור והוא עושה הכל וזה הכי קל בשבילו להביא עוד 5 אלף או יותר דירות לשוק בלי להתאמץ
    סגור
  • יוסי
    239 23/07/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא גובה עוד מסים, ותו לא. השוכרים ימממנו את המסים, ודבר לא יקרה למחירי הדירות.
    סגור
  • 238.
    לא הגיוני להטיל מס לפי מספר דירות ולא שווי דירות !!! (ל"ת)
    לא הגיוני 23/07/2016 07:44
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • אין סיכוי שיעבור בג"ץ (ל"ת)
    צודק 23/07/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 237.
    כחלון החליט
    אריה צפון 23/07/2016 07:25
    הגב לתגובה זו
    11 0
    שאלה? מי הוא האדם הכי מסוכן לכל מערכת תשובה! ההדיוט החרוץ .היות והוא בזמן קצר גורם הכי הרבה נזק.
    סגור
  • היה לפניו מר נזק כלכלי לפיד הכושל והרשע
    לא נכון 23/07/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    4 1
    רק נזקים לכווווווווווולם
    סגור
  • 236.
    לא ראוי להיות שר אוצר
    אבי 23/07/2016 05:58
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מיסוי לפי מספר דירות ?כנראה הוא צריך לקפוץ מהגג !ולצאת מייד מתפקיד שר האוצר. לא עושים הכל בשביל להשאר בתפקיד. עצירת שוק הנדלן תביא מיתון ובריחת השקעות לחול .
    סגור
  • 235.
    סליחה שהשקעתי נכון מחיסכונותי , סליחה
    אבירם 23/07/2016 00:44
    הגב לתגובה זו
    12 6
    סליחה שירשתי דירה ,סליחה שעבדתי. כל חיי לכסף הזה סליחה שאני הולך לשלם קנס כמו חמור ,סליחה שהשקעתי נכון סליחה
    סגור
  • אתה לא משקיע אתה ספספר. מחר תקנה גם את כל מקורות המים
    משה 23/07/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    3 8
    ותמכור לזוגות הצעירים ותקרא לזה השקעה? אה?
    סגור
  • בעיה, כול אחד שהצליח יותר ממך מוציא ממך את המיטב..... (ל"ת)
    שרי 25/07/2016 22:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הקים תאגידי מים וגובה מע"מ. ואחכ מדברים על יוקר המחיה (ל"ת)
    ביבי הקדים אותו 23/07/2016 20:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אכן מבקש סליחה שחסכתי והצלחתי בעבודה קשה עם תשלום מיסים (ל"ת)
    יא 23/07/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 234.
    כחלון יורה לכל הכיוונים
    אבירם 23/07/2016 00:26
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סליחה שירשתי דירה , סליחה שעבדתי כמו חמור 20 שנה לקנות לילדים בית , סליחה שהשקעתי נכון ומשכתי את כל חסכונותי וחיסכון ילדי לקנות דירה,סליחה בחרתי בכחלון שיורה לכל הכיוונים כי הוא שומע ליועצים חסרי דעת פופוליסתים פשוט סליחה. שווה ערך למס עיזבון הבן אדם מת אז מענישים אותו סליחה
    סגור
  • מניע את כל יועציו אותו חלום ילדות
    ציונה 23/07/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה מונע מילדות קשה וקינאה באלה שיש להם אז בו ניקח להם גם הפלחשתינאים רוצים באופן דומה כל חלקה אותה טיפחנו והפרחנו חוסר היכולת של אחרים שילמו לנו על זה ובעיקר נידפוק את בעלי הממון וטוב יותר אם הם אשכנזים - ברכה
    סגור
  • 233.
    מעולה כבר אני מכיר כאלה שמוכרים
    אין לי 23/07/2016 00:05
    הגב לתגובה זו
    3 8
    חבל שלא בוצע קודם
    סגור
  • מה באמת?
    233 23/07/2016 16:58
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כל כך מהר? אתה בטוח? אשרי המאמין. דבר לא יקרה, אלא תוספת מסים.
    סגור
  • אפילו כחלון לא מאמין שהם ימכרו הוא מעדיף מס כדי למלא
    הטיפשים ימכרו 23/07/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    את הבור בתקציב. השוכרים ישלמו יותר
    סגור
  • ראיתי אותך בבנק למשכנתאות לוקח רק 950 אלף שח משכנתא (ל"ת)
    נו בטח קנית 23/07/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 232.
    טוב, בואו ננתח...
    רועי 22/07/2016 23:39
    הגב לתגובה זו
    5 2
    38000 בעלי 3 דירות ומעלה, כמה ימכרו?? ולמה שימכרו, הרי ביטלו את הפטור ממס שבח.. ונגיד ימכרו 10000 בעלי דירות, זה ממש כמו טיפה בים, תוסיפו לזה שחלק מהדירות כלל לא רלוונטיות למשפחה הממוצעת (דירות 1, 2 2.5 חדרים), חלקן אפילו בפריפריה המרוחקת שאבוי הרי אף אחד לא רוצה להתקרב לשם.. אז תכלס כמה דירות רלוונטיות ישתחררו לשוק??? מנגד - ברור שבעלי 3 דירות ומעלה ישיתו חלק מהמס על השוכרים, לא את כולו אבל חלק ממנו. ומעבר לזה היכן השיוויון?? מישהו בעל דירה למגורים ו שתי דירות בערד שמרוויח על כל דירה 1300 ש"ח בחודש, כעת הוא ייאלץ לשלם 1000 ש"ח מס כלומר בערך 35% מס, בעוד מיליונר שמחזיק 2 דירות ישלם על הדירה המושכרת רק 10% מס - מעניין איך יעבור בבג"ץ בקיצור הכל אחיזת עיניים כדי להעשיר את קופת המדינה על חשבון המשכיר והשוכר. מחירי הדירות לא יירדו מהמהלך. מה שכן צריך לעשות זה פטור ממס שבח ומס רכישה גבוה. אוי כחלון כחלון...
    סגור
  • 231.
    מיסים יגולגלו לשוכרים
    רוני עיפרוני 22/07/2016 23:34
    הגב לתגובה זו
    5 3
    40 אלף בעלי דירות להשקעה יקבעו לעלות את שכר הדירה השוק ירתח ומי ישלם את המחיר? אלו שמשלמים שכ״ד , מי יהנו מכך ? אלא שחולבים את המדינה בשימוש בכספי המיסים לכספים יחודיים ( רמז ? חרדים / מתנחלים? להם אין מחסור בדירות.....) ממשלה פופוליסטית עם שרים שאיבדו דרך וכיוון - אולי באמת שיתנו לקובעי הטון את המפתחות..... לדירות של כולנו
    סגור
  • שטויות
    אחד 23/07/2016 22:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות ישאר בלי שכ"ד!
    סגור
  • אתה באמת עיפרון.
    231 23/07/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא נמאס לכם מהאשמת החרדים והמתנחלים? זו אנטישמיות נטו, טהורה. זה מזעזע. טמבל שכמוך. לא נמאס לך מהשנאה וההסתה? תביט ישר ותעסוק בעיקר. מגעיל.ואני כותב בשבת...
    סגור
  • 230.
    ואם יש דירה אחת בצמרת או אקירוב או רו רוטשילד ששוהה15 מ
    יייי 22/07/2016 23:29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    דירההבקריות שווהנ600000שח...דלת של בית בצפון תל אביב . יש דירה אחת בתל אביב עולה 15 מליון אה שכחתי זה חוק לטייקונים
    סגור
  • 229.
    יש לי סעיף שכל החלטה של רשיות המס יש לי זכות לעלות שכ"ד
    שלמה לוי 22/07/2016 23:24
    הגב לתגובה זו
    6 5
    בחוזה שעשיתי ל4 דירות שלי בכרמיאל שכל שינו י של שהממשלה תחליט על תוספת מס יחול על השוכרים . אז נעלה לכולם את שכר הדירה .כחלון איבד כנראה את העשתונות והתחיל להשתולל . לנו יש פתרון . מעלים שכ"ד
    סגור
  • הממשלה טורפת אותך ואתה מטיל זעמך על שוכר מסכן
    ממש חיה טורפת 23/07/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שלא עשה לך כלום. תעניש את הממשלה . ולא את השוכר
    סגור
  • 228.
    לכבות שריפה עם בנזין (ל"ת)
    קח לון 22/07/2016 22:57
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • אכן,
    228 23/07/2016 17:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צדקת. זו בדיוק הסיטואציה.
    סגור
  • 227.
    כחלון , גיס חמישי של ביבי , בבחירות הבאות יחזור לליכוד
    דוד 22/07/2016 22:49
    הגב לתגובה זו
    5 3
    עם זנב בין הרגליים , אחרת ימחק
    סגור
  • בבחירות הבאות יזרקו או לכלבים הוא לא ב"רמה" של הגנבים (ל"ת)
    ALFA 23/07/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 226.
    הו מיסים מיסים מיסים מרוקנים את הכיסים.
    מיסים 22/07/2016 22:44
    הגב לתגובה זו
    4 1
    באהבה לכחלון. ד"ש מחצרוני שצדק בכל מה שהוא אמר
    סגור
  • 225.
    כחלון מפנטז על רשעות הממשלה
    חלומות לפעמים מתגשמי 22/07/2016 22:43
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הסיסמה שלו לבחירות תהיה מעתה אל תאמר כחלון אמור קח לו הכל אם אין לך כלום והקנאה בוערת וצרות העין שורפת הצבע קח לו כי רק אני יקח לו הכל
    סגור
  • 224.
    בושה , כחלון , איזו אלטרנטיבה אתה מספק למשקיעים ???
    דוד 22/07/2016 22:42
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אחרי משבר 2008 כל אלו שכספי הפנסיה שלהם הועברו לבתי ההשקעות בהתאם לדרישתו של אדוננו ביבי { כשהיה שר אוצר אצל שרון } והם הפסידו את רוב חסכונותיהם , החלו להבין שהפתרון הטוב ביותר להשקעה הוא הנדלן ! שר אוצר או ראש ממשלה טוב שיש לו חזון יספק קודם כל אלטרנטיבה לכסף ולא יטיל קודם היטלים הזויים , זה מה שאתה עושה וחבל ,
    סגור
  • 223.
    עוד פגיעה בצריכה הפרטית
    כלכלן בכיר 22/07/2016 21:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא מספיק שאנחנו בהאטה רצינית עכשיו גם הצריכה הפרטית תפגע כי ההכנסה הפנויה של ציבור השוכרים תקטן, בסוף, קופת המדינה תגדל על חשבון השוכרים...אין שוק הון,אין שוק דירות...אין במה להשקיע יותר...אתם לא מבינים שזה דלק למיתון חריף? הצריכה הפרטית היא המנוע הכי גדול של הצמיחה....אני צופה פה אבטלה בהיקף של 10 אחוז פלוס תוך 3-4 שנים....המצב כאן קטסטרופה וזה מורגש מאוד.
    סגור
  • 222.
    עד עכשיו לא דיווחו 30% עכשיו יעלה ל50%
    אלון 22/07/2016 20:59
    הגב לתגובה זו
    11 6
    יש הרבה קומבינות איך לא לדווח אנשים ימצאו דרכים.
    סגור
  • אתה מפספס הרעיון
    אחד 23/07/2016 14:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הרעיון הוא לפוצץ הבועה. זה לא משנה כמה משלמים וכמה לא ברגע שמסנה קריטית תצא מהשוק המחירים יקרסו. זאת המטרה של כחלון
    סגור
  • נדל"ן,זו השקעה כמו כל השקעה אחרת
    אורי 23/07/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לכן ,צריך למסות אותה בדיוק כפי שממסים כל דבר. הבורסה מתה,אבל יש שם מס 25% על רווחים,בדירה אין מס הכנסה,איפה ההגיון. פשוט אין הגיון,הכל קומבינות של הפוליטיקאים,ולכן תמיד ינסו לגנוב את המדינה. פשוט, האנשים יודעים שתמיד מרמים אותם.
    סגור
  • נדלן זה אפילו לא השקעה זה ספסרות (ל"ת)
    אחד 23/07/2016 22:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • איפה אתה חי שאתה לא יודע כמה מיסים יש על דירות
    יש מס על דירות 23/07/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    9 2
    יש מס על שכר דירה החל מ 5000 שח לחודש ומה עם בלאי על דירות תיקונים, עורך דין, רואה חשבון, הרכוש המשותף וכו על זה אין קזוז הפסדים די כבר עם צרות העין והקנאה מי שימכור יקנה דירה בחו"ל ואתה עדיין תצטרך לקחת משכנתא ולהשתעבד לבנק
    סגור
  • כן אבל מתי שצריך לפנות דייר הוא יפתח פה.... (ל"ת)
    אחד 23/07/2016 07:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 221.
    יש כאן מלא אנשים שהם בעד התכנית של כחלון כי הם רק מחכים
    רמי 22/07/2016 20:58
    הגב לתגובה זו
    6 7
    רק מחכים שמחירי הדירות ירדו ואז יקפצו ויקנו דירה שנייה ושלישית. חחחחחחחח פאטתם
    סגור
  • מי שקונה בשוק יורד יפסיד בודאות (ל"ת)
    אחד 23/07/2016 08:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מאיפה הבטחון שהשוק ירד ? (ל"ת)
    שוק יורד 23/07/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אחד
    אחד 23/07/2016 22:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שכר חציוני 6600 שח משכנתא ממוצעת מיליון שח והחזר ממוצע 5000 שח ל30 שנה... המחיר לא יכול לטפס בהרבה יותר....ומה קורה כאשר הוא מדשדש? משכיר נתקע עם 2.18% תשואת שכירות שהיא הכי נמוכה בעולם אחרי טיוואן, תבדוק! ואז עדיף אפילו אגח..ואז דירות משתחררות לשוק תחילה בטפטוף ואחכ בשטפון והמחיר צולל... ולא אמרתי את המילים ריבית, מיתון מלחמה...
    סגור
  • 220.
    מחזיק 3 דירות אני יעלה להם את שכר הדירה
    דני 22/07/2016 20:48
    הגב לתגובה זו
    13 11
    כחלון טיפש .... אני יעלה להם את השכר כל אחד 330₪ ואת ה1000₪. יעביר למדינה. מי שילם הטיפש לא אני גם לא המסכנים שגרים בשכירות
    סגור
  • חכה להפתעה....
    אחד 23/07/2016 21:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה שקרה בעשור האחרון זה שאנשים רצו באמוק לקנות עוד דירות ועוד דירות כי המחיר שלהם עולה...(לא בגלל השכירות שנשחקה) ומה הם עושים בדירות?! משכירים אותם... כלומר שוק השכירות הוצף מעל ומעבר לביקוש ולכן גם תשואת השכירות כאן היא הנמוכה בעולם אחרי טיוואן (תבדוק בבקשה) לכן כל ניסיון לגלגל את שכ"ד יגרור דירה ריקה
    סגור
  • זה אלף ש"ח לדירה חמודי (ל"ת)
    משה 23/07/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • דני, תדאג שחלק (קטן) מהכסף יוקדש ללימוד ושיפור העברית (ל"ת)
    גוגו 23/07/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • שכר הדירה בישראל נקבע לפי יכולת ההחזר של השוכר
    אורי 23/07/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בשלב מסויים,השוכרים יעזבו את הדירות,כי הם לא יכולים לעמוד בהוצאות. השכר קפוא הרבה שנים,וככל שעובר הזמן, האנשים מחמירים עם מצבם הכלכלי. עניין של זמן עד שזה יתפוצץ. אם היית עושה סקר יום לפני המחאה החברתית לפני 5 שנים,לא היית מוצא שותפים רבים ,שדבר כזה יכול להתרחש. זה קורה בבום.
    סגור
  • שכר הדירה נקבע לפי מצב הדירה (ל"ת)
    לא נכון 23/07/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לא נכון. שכר הדירה ישאר והדירה תחולק לשניים וכך יוכפל
    שמטוב 23/07/2016 13:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שכר הדירה. אינך מבין את התירגולת.
    סגור
  • 220. קח 500 ועוד תרוויח תוכנית הזויה
    הלא מאמין 23/07/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל דבר ממסים עובדים עלנו. תמיד יוצרים קבוצות לחץ מבינו ועלנו. ואז אנו מתעלמים מהעיקר. רוצים לפתור ביקוש. תייצרו היצע גדול ואל תבלבלו את המוח עם טריקים טיפשיים.
    סגור
  • לא יעבוד
    אחד 23/07/2016 08:13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אין מחסור בדירות להשכרה. תעלה שכ"ד תשאר בלי שכ"ד
    סגור
  • לא יעבוד
    אחד 23/07/2016 07:37
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מחיר השיווי משקל לא ישתנה כי יחס שוכרים-משכירים לא ישתנה. אי אפשר להעלות את המחיר מבלי לאבד דיירים
    סגור
  • אם בעלי הדירות ימכרו יקטן מספר משכירי הדירות והשכירות
    אאאא 23/07/2016 23:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תעלה.
    סגור
  • אשליות נעימות. שכר הדירה יעלה ועוד איך.
    שמטוב 23/07/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    5 2
    יש דרכים רבות להעלות את שכר הדירה גם כאשר פורמלית השכר לא עולה.
    סגור
  • שטויות
    אחד 23/07/2016 22:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות ישאר בלי שכ"ד!
    סגור
  • מפגר והיכן אתה גר לא בדירה ? אם אתה לא גר בקרטון ברחוב
    מפגר 22/07/2016 22:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואתה משכיר 3 דירות אז יש לך 4 חחח לפחות תלמד לשקר פשוש
    סגור
  • 219.
    שר אוצר חייב לבחור צד, רמז בפנים...
    מורה נבוכים 22/07/2016 20:25
    הגב לתגובה זו
    9 2
    הוא לא בחר בצד של הקבלים וה"משקיעים" נא להכין וזלין.
    סגור
  • הוא לוזר ,מחירי הדירות לא ירדו . כול מי שיש לו ילדים לא
    פפפ 23/07/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צריך מחירי נדלן גבוהים .
    סגור
  • 218.
    דביל. עוד מיסים לא יפתרו את הבעיה כי הם הבעיה (ל"ת)
    סתם אחד 22/07/2016 20:05
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור
  • 217.
    פחלון.נקנה עוד 10 דירות המחירים רק יעלו ויעלו ויעלו (ל"ת)
    עמרם התחמני 22/07/2016 20:00
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • 216.
    איך אני נהנה לראות את המשקיעים מתבכיינים פה בתגובות
    הצופה 22/07/2016 19:58
    הגב לתגובה זו
    19 11
    סוף סוף יעשה צדק ולכל מי שלא היה כסף לקנות דירה לפהי 8 שנים יוכל לקנות דירה עכשיו . הגיע סוף עידן המשקיעים הסוררים שדחפו את עתיד הדור הצעיר בארץ מהחלון.
    סגור
  • זו הפנסיה של הרבה מאד אנשים
    אילן 23/07/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שהחליטו להשקיע בנדלן ולא בקופות הפנסיה שעושקות וגוזלות מאיתנו דמי ניהול מנופחים וחלק ניכר מכספי ההשקעה בקופות הפנסיה האלה הולך לכיסי המנהלים . אין כרגע חלופה אחרת לכסף וכחלון לא מבין את הדבר הפשוט הזה וממשיך לעשות טעויות של חובבן
    סגור
  • נכון,כול מי שיש לו ילדים לא צריך מחירי נדלן גבוהים . (ל"ת)
    פפפ 23/07/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תהנה עד שתבכה.
    שמטוב 23/07/2016 04:15
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מי שאין לו כסף לדירה היום יסבול הכי הרבה כי לא יהיה לו כסף לקנות דירה מוזלת, הוא ישלם הרבה יותר שכר דירה ולא יהיה לו כסף לחסוך לדירה. רק העשירים יהנו, להם יהיה כסף פנוי בכל מקרה והם יהיו אילו שיקנו דירות מוזלות (אל תדאג להם - עם הכסף שלהם הם גם הם ימצאו רכים לעקוף את החוק).
    סגור
  • עוד טוקבקיסט עלוב של כחלון (ל"ת)
    נעים 22/07/2016 22:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • זה צדק? מי שלא היה יכול לקנות לפני 8 שנים בטח שלא יקנה
    חחח 22/07/2016 22:08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כעת. דירה שעלתה 700 אלף עולה כעת 1.5 מליון במקרה הטוב זה ירד ל 1.25 מליון וגם זה לא בטוח. אז תמשיך לחלום ולהאשים את המשקיעים זה אדיוטי. זה לירות בשליח. כנראה לעם הדבילי מגיע מנהיגים כאלה
    סגור
  • 215.
    כתוצאה מהכאוס שכחלון יוצר האיומים( קפיצה מהגג)
    ירה לעצמו ברגל 22/07/2016 19:51
    הגב לתגובה זו
    4 8
    העלבות לאנשים טובים כמו גב שטראוס. כחלון יורה לעצמו ברגל הוא תוקע כעת הכל . יתכן גם שבעלי דירות ישלמו את המס הזה ובבחירות הקרבות יבחרו מי שלא יטפל לרכוש של האנשים ולמשכורת שלהם. ההאטה הזאת תגרום ליזמי תמ"א לא לעשות מיזמים חדשים כי לא ידוע מה יקרה בעתיד . כשאין בטחון אז כולם יושבים על הגדר. תמ"א הגדילה את היצע הדירות והוא ביד אחת יקח מיסים וביד שניה יפגע בצמיחה ובסיכויי להגדיל הצע דירות. כחלון חי את הרגע בלי לחשוב על התוצאות . וזה גם ביבי יודע היטב לעשות. אכול ושתה כי מחר לא נהיה בממשלה עוד צעד שנובע רק מהרצון לשרוד בשלטון . וזה שירת הברבור של ביבי כחלון . ואני מקווה שהעם יהיה מספיק חכם לא לבחור בפופוליסט לפיד כי זה אותו דבר.
    סגור
  • 214.
    תובנה חשובה סטודנט לראיית חשבון
    ניר 22/07/2016 19:44
    הגב לתגובה זו
    9 12
    כחלון החכם זה יגרור תגובת שרשרת שאנשים מעל 3 דירות יעלו לנו את המחירים ואחריהם בעלי דירה אחת יראו שהמחירים גבוהים יותר זה יגיע גם אלינו איפה ההיגיון?!?!
    סגור
  • אל תדאג... הדבילים גם ישימו מס מהשקל הראשון והמחירים
    ALFA 23/07/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יעלו עוד.... אין שכל אין דאגות...
    סגור
  • לא נראה לי שאתה סטודנט
    אחד 23/07/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    5 2
    יש דירות לשכירות כמו חול גם כתוצאה מריבוי הספסרים המחיר לא יעלה
    סגור
  • 213.
    דירות
    חיים 22/07/2016 19:39
    הגב לתגובה זו
    2 7
    כל מי שיש לו שלוש דירות ומעלה יהפוך את זה לעסק או חברה ובזה הוא כבר יהיה פטור מוריד את מס החברות כל טיפש יהפוך לחברה כעצמאי משלמים יותר מס קל יותר להפוך לחברה
    סגור
  • זה טוב רק לחברות גדולות. (ל"ת)
    שמטוב 23/07/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 212.
    מזמן הפסיקו לקנות פה דירות להשקעה
    המשקיעים 22/07/2016 19:36
    הגב לתגובה זו
    5 3
    הם קונים בחו"ל דירות או קונים משרדים הם משקיעים פחות מדירה ומרויחים יותר . מזה הממשלה לא תעשה כסף . אז כחלון יכריח אותם להפוך את המשרדים לפרה חולבת ולהסב אותם לדירות
    סגור
  • 211.
    מיסוי לפי רווח בלבד
    שיא הטיפשות 22/07/2016 19:29
    הגב לתגובה זו
    7 4
    מיסוי לפי כמות הוא טימטום . מיסוי רק לפי רווח !!!
    סגור
  • 210.
    שכולם ימכרו אולי חלק קטן שבלאו הכי תכנן למכור
    הוא לא רוצה 22/07/2016 19:27
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כחלון ואנשי האוצר שומעים כבר שנה שהבורסה מתה. חברות עזבו את הבורסה ומאיימים לעזוב. הורסים את כל המניות שהצבור השקיע בהם. הצבור הבין שהוא מאבד את כספו. בא לפיד ונתן עוד מכת מוות לבורסה עם טרטור וחובת הגשה על דוח מחזור. לי אישית זה גרם להיזהר ולא להשקיע בבורסה . ועוד מתראיינים אנשי האוצר ומצהירים שהם לא יורידו את המס על הבורסה. פעם הם מכים במי שבחר להשקיע בבורסה ופעם הפ מכים במי שבחר לקנות דירה. כל מה שהצבור יעשה זה לא טוב כי המטרה היא לגנוב את כספם. אז תעשו בשכל ואל תקנו דירות ואל תשקיעו בבורסה . שכחלון מדושן העונג יקפוץ בעצמו מהגג של הכנסת. תייבשו את השוק. אל תקנו כלום גם לא בגדים ולא נעליים .
    סגור
  • 209.
    ממש הפתעה כל יום כותרת -שר לא מנוסה
    שלום 22/07/2016 19:23
    הגב לתגובה זו
    8 4
    כחלון מכניס את השוק ללחץ וגורם בעצמו לעלית מחירים.כמו עם מס שבח התריע לפני וגרם לזעזוע בשוק הדיור.ממש חוסר אחריות .תכלס זה לא יעזור לו עוד 1000 לדירה באזור המרכז בטוח לא יעזור זהו מס לא פופרציוני שיגיע מן הסתם לבג"צ.ולכל אלה ששמחים על מה צרות עינכם אתם תמשיכו להיות הכושים שמשלמים שכר דירה אם עד עכשיון לא הגעתם לזה סימן שאתם לא מוכשרים כל כך "אם אין אני לי מי לי"
    סגור
  • כחלון גם לא מנוסה וגם לא חכם אבל עקשן
    דני 22/07/2016 21:07
    הגב לתגובה זו
    7 6
    הלו כחלון זה לא הולך בכוח כל התוכניות בלי טיפת היגיוןשני דירות של 10 מיליון לא משלם שלוש דירות במיליון וחצי משלם 1000₪ כל השכירות של הדירה השלישית 2000₪ בחודש. מה ישלם 1000₪ אתה נורמאלי אז למכור ואיפה יגרו הזוגות הצעירים
    סגור
  • 208.
    עוד פעם דפקו את השוכרים (ל"ת)
    שני סטןדנטית מתא 22/07/2016 19:23
    הגב לתגובה זו
    7 9
    סגור
  • 207.
    תובנה מעניינת
    ערן 22/07/2016 19:22
    הגב לתגובה זו
    10 7
    כחלון ברור כשמש שאנו השוכרים נישא בתוצאות המשכירים יעלו לנו את המחירים איפה ההיגיון ?!?!
    סגור
  • 206.
    בעיתות מצוקה מתחיל ציד מכשפות
    מעורר רחמים 22/07/2016 19:19
    הגב לתגובה זו
    9 7
    דורסים זכויות של אזרחים כדי לספק את תאוות הנקם של ההמון המתוסכל, מעניין מה בג"ץ יגיד על זה.
    סגור
  • הראשון שילך לבג"צ יצא גיבור
    יוסי 23/07/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מעניין מי הראשון שילך לבג"צ, תאמינו לי למשקיע כזה, שמשלם מיסים כדת וכדין יש סיכוי לנצח: משלמים מיסים בארץ לפי הכנסות, לא לפי מספר דירות מר כחלון פחלון. נתנו כבר מספיק דוגמאות לטיפשוטך השוררת.
    סגור
  • בגץ לא יצא נגד הממשלה במיוחד כשעכשיו הם מאויימים
    בגץ 23/07/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ע"י שקד. וגם ככה לבגץ אין נטיה להיות נגד הממשלה.
    סגור
  • 205.
    הטיפש יודע שהבועה נגרמה מרכישות קטנות של עד 3 דירות
    gg 22/07/2016 19:13
    הגב לתגובה זו
    3 4
    שפתאום כל משפחה בישראל סיגלה לעצמה דפוס השקעה כזה ומדובר דווקא על הקטנים שנוהרים לקנות דירה בכל מחיר הוא בחר בנשק הנכון אבל לא במטרה הנכונה הפ פשוט לא מבינים מה זו כלכלת המונים מה שאומרים להם היועצים צריך לעשות בדיוק להיפך כי הם קשורים ומבינים טוב את העשירונים העליונים בלבד כן לא חשוב בכלל מאיפה הם באו זה רק משמש להם תפאורה הם לא מבינים דבר וחצי דבר במה שקורה אצל משפחה ששני ההורים מביאים טיפה מעל שכר מינימום ואין להם אפשרות אפילו לצאת לסוף שבוע פעם בשנה
    סגור
  • מריבית נמוכה, מהריסת קופות הגמל של הצבור והעברתם לבורסה
    הבועה נגרמה 22/07/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    11 1
    ממס על הבורסה, ומאי בניה של דירות במרכז בכוונה. הצבור ברח למקלט של הדירות. הוא יכל לעשות פינוי בינוי . בפ"ת הדירות לא יקרות ויש שם מרכז עיר שלם עם דירות שמושכרות למסכנים ב 2800 שח מקסימום. וראש העיר מסרב לבנות לפנות את הבנינים הישנים מישהו בממשלה מעיז להגיד לשריף הזה מילה? כל ממזר מלך.
    סגור
  • 204.
    משה כחלון עוד יפתיע את כולם המחירים יצנחו צניחה חופשית (ל"ת)
    הנדלן יצנח 22/07/2016 19:11
    הגב לתגובה זו
    10 9
    סגור
  • באמת?
    204 22/07/2016 22:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתה ממש אופטימי שיש לו ולו מעט שכל. חדל אישים שהגיע למעלה ורק שולף, באקסטזה. אוי לנו ששר אוצר כזה קבלנו. הוא יצר מיתוס של הצלחה בסלולארי, ולא היא: התוכנית היתה קיימת במשרד. לזכותו ייאמר, שהוא הוציא אותה אל הפועל. ואז קיבלנו עונש - הוא עלה למעלה.
    סגור
  • היחיד שיצנח הוא כחלון. אזרחים זועמים יצניחו אותו מהגג. (ל"ת)
    שמטוב 22/07/2016 19:43
    הגב לתגובה זו
    12 6
    סגור
  • הירידות במחירי הנדלן יהיו לא בגלל כחלון
    אילן 23/07/2016 15:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    או שהריבית תעלה או שיהיה משבר בסין או שיהיה איזה משבר אחר שעדיין לא חושבים עליו אבל שום דבר טוב לא יבוא בגלל כחלון......
    סגור
  • 203.
    כחלון לא מבין משהו אחד
    סטודנטית במעמד הביני 22/07/2016 19:11
    הגב לתגובה זו
    9 5
    הבעלים משלם כבר 10 אחוז על הדירה שאני שוכרת למעשה הסוחרים משלמים את ה10 אחוז עכשיו מה שיגרום לכך שהמשכירים לא ימכרו את הדירות והנטל של התוספת מס יפול עלינו הסוחרים איפה ההגיון?!?!
    סגור
  • עוד טוקבקיסט בתשלום
    אחד 23/07/2016 07:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איך בדיוק המס יפול על השוכרים?! הביקוש גדל? ההיצע קטן? הרי כל דירה שנמכרת תמכר לשוכר (תנועות בין משכירים לא מעניינות) המס יפול על המשכירים
    סגור
  • לא שהוא מבין דבר אחד בלבד. הוא לא מבין כלום.
    שמטוב 22/07/2016 19:44
    הגב לתגובה זו
    8 3
    מינו טמבל לשר אוצר.
    סגור
  • 202.
    אשתי ירשה ואני ירשתי ויש לנו גם את הדירה שלנו.מה פשענו? (ל"ת)
    פנסיונר חולה 22/07/2016 18:59
    הגב לתגובה זו
    14 8
    סגור
  • לא פשעתם אבל שחררו
    אחד 23/07/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אני מבין שאתה גר ב3 דירות במקביל... אה לא? אתה גר באחת ו2 מושכרות כלומר זה הביזנס שלך. אז למה הביזנס שלך משלם פחות מאחרים?!
    סגור
  • לא פשעתם אבל כדאי לכם לממש הנכס (ל"ת)
    אחד 23/07/2016 07:57
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • מה השלב הבא? לחייב בעלי דירות 5 חדרים לתת למפונק
    לממש נכס 23/07/2016 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לוזר חדר בדירה חינם? כשהממשלה פוגעת כבר בשוק החופשי וזה עוד בניגוד להצהרות של ביבי בעבר בעד משק חופשי ובלי התערבות פתאם זה מתהפך אז כנראה שהמשק הישראלי הולך לקראת פשיטת רגל או שביבי רוצה לחלק עוד כסף לבוחרים שלו הדתיים והמתנחלים כדי לחזק את שלטונו כבר לא ברור מה ביבי קפיטליסט או בולשביק מה שבטוח שהוא רק לוקח כסף. עלוקה
    סגור
  • אבל מה קשור דתיים ומתנחלים?
    אתה צודק 23/07/2016 21:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כשהיו העבודה בשלטון הם העבירו כסף לבוחרים שלהם הקיבוצים לכסות על ספסרות הבורסה הכושלת שעשו. כל מפלגה בשלטון מעבירה כסף למקרוביה, זה לא חדש. אבל עדיין אף אחד לא עשה מה שכחלון עושה כאן
    סגור
  • 201.
    התעורר שר האוצר
    רווק 22/07/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
    17 7
    כל הכבוד !!!דירה זה דבר בסיסי
    סגור
  • 200.
    מיסים ומיסים
    אלי 22/07/2016 18:51
    הגב לתגובה זו
    18 5
    כחלון כנראה איבד את העשתונות , כל היום חושב ומראשו הקודח ממציא כל מיני מיסים כדי לסחוט עוד ועוד במקום שיעזור לשכבות החלשות שאינם בראש מעייניו , שר האוצר הכי כושל שהיה עד עתה. הבחירות הבאות יוכיחו זאת.
    סגור
  • 199.
    מי בא לברית של כחלון . המוהל בינימין .
    rafilevy101 22/07/2016 18:45
    הגב לתגובה זו
    3 4
    נראה לכם שביבי ישלם מס על הדירות ?
    סגור
  • 198.
    בעל דירה של 20,000,000 לא ישלם, ובעל 3 דירות זולות ישלם (ל"ת)
    החלטה מפגרת 22/07/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • בעל דירה של 20,000k לא פוגע בזוגות הצעירים. (ל"ת)
    גביר 22/07/2016 20:21
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • חחח, ומאיפה אתה חושב הוא קנה אותה והבריח עוד מאורת מילי
    נעים 22/07/2016 23:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחול
    סגור
  • וכיצד לדעתך
    גביר 22/07/2016 22:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החלטה זו תשנה את המציאות, והזוגות הצעירים ירוויחו ממנה? מה חשבת, ברוב תמימותך? זו פשוט עוד שליפה חסרת ערך, שהיתרון שלה, שהיא תכניס עוד כסף למדינה, שיגיע, אל תופתע, מהעלאת מחירי השכירות. והנה לך זוגות צעירים שנפגעים יותר.
    סגור
  • 197.
    Shtark.nathan@gmail.com
    נתן 22/07/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הוא לא מבין איפה הוא חי דין דירה באשקלון , שדרות, נתיבוות, ודימונה כדין דירה בבת״א רמת השרון או גבעתיים.
    סגור
  • 196.
    מי זה ראש הממשלה מה הוא עושה .
    rafilevy101 22/07/2016 18:42
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מתגעגע לשרון .
    סגור
  • 195.
    בחרתם כחלון! תוכלו אותה (ל"ת)
    שרוליק 22/07/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סגור
  • מי שבחר בכחלון בחר בו כדי שיעשה בדיוק את זה. (ל"ת)
    מורה נבוכים 22/07/2016 20:26
    הגב לתגובה זו
    14 6
    סגור
  • פעם אחרונה ! סוף הקריירה של כחלון .. תחלום שייבחר שוב (ל"ת)
    למורה נבוכים 22/07/2016 23:33
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • נהפוך הוא.
    מורה נבוכים 22/07/2016 22:24
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אין כל סיוע לזוגות צעירים, ואין כל פתרון למשבר הדיור. יש שליפה חסרת משמעות, שתכביד על השוכרים, שייאלצו לממן את המס.
    סגור
  • מי שבחר בכחלון יודע שכחלון יקח הכל
    צודק 22/07/2016 22:21
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סיסמת הבחירות שלו תהיה : קח לו הכל ותן לי כי אני קנאי לוזר ומפונק שלא יכול לעשות לעצמו.
    סגור
  • 194.
    מס מהדירה הראשונה. כך לא יקנו ואולי מחירי הדירות לל
    ישראל 22/07/2016 18:37
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לא יעלו.
    סגור
  • יותר טוב. עוד מס ןעוד מס ותתחיל ירידה המונית מהארץ של
    שמטוב 22/07/2016 19:26
    הגב לתגובה זו
    10 5
    הצעירים שיבינו שאין להם עתיד בארץ שיש בה שר אוצר טידיוט.
    סגור
  • 193.
    בו נעשה חשבון ביחד מר כחלון
    משיקו 22/07/2016 18:32
    הגב לתגובה זו
    3 7
    ההיצע יגדל המחירים יפלו ב 30% וככה גם השכירויות על שכירות ב 4000 ש"ח תקבל פחות מ 3000 ש"ח כי אנשים יקפצו מהגגות. עכשיו תוריד עוד 1000 ש"ח בחודש מס חדש. נשאר 2000. ומה עם 10% מס שגם ככה משלמים? בקיצור השוכרים הולכים לקבל מנה הגונה וכנראה גם הם יקפצו מהגג.
    סגור
  • השוכרים דוקא לא יפגעו....
    אחד 23/07/2016 11:39
    הגב לתגובה זו