21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

כחלון החליט: תוכנית מס בגובה עשרות אלפי שקלים על בעלי 3 דירות ומעלה

שר האוצר משה כחלון בניסיון נוסף להרגיע את שוק הנדל"ן, האם המשקיעים ישקלו כעת למכור?
 |  829
שוק הנדל"ן
Share
בהמשך לניסיונותיו של שר האוצר, משה כחלון, לצנן את שוק הדיור הרותח, ולאחר שביום רביעי האחרון אף אמר על מחירי הדיור כי "זו בועה שתתפוצץ - אנשים עוד יקפצו מהגגות", החליט שר האוצר, כך לפי דיווח בחדשות 2 אמש, לאמץ תוכנית מס שמיועדת למשקיעי הנדל"ן. המס יחול רק על בעלי דירות המחזיקים ב-3 דירות או יותר, כך שמי שבבעלותו 3 דירות ישלם מס מיוחד של 10,000 ש"ח, אלו המחזיקים ב-4 דירות כבר ישלמו 22,000 שקל בשנה, ומי שמחזיק ב-5 דירות ישלם 37,000 שקל בשנה כאשר על כל דירה נוספת ייגבו 15,000 שקלים נוספים. כלומר, מי שמחזיק ברשותו 6 דירות, ישלם 52,000 ש"ח בשנה.


תוכנית המיסוי צפויה להשפיע על עשרות אלפי ישראלים המחזיקים ביותר מ-3 דירות, כאשר כ-38,000 אנשים מחזיקים בשלוש דירות, כ-9,600 מחזיקים בארבע דירות, ומעל 3,000 אנשים מחזיקים בחמש דירות. ישנם כ-350 שמחזיקים ב-10 דירות או יותר.

מטרתה של התוכנית היא בין היתר לעודד את אותם האנשים המחזיקים במספר דירות למכור את חלקן, ובכך להגדיל את צד ההיצע בשוק הנדל"ן בניסיון להרגיע את עליית המחירים. הדבר גם עשוי לגרום למשקיעי נדל"ן לשקול השקעות ורכישות נוספות, וגם להכניס כסף לקופת המדינה מהמס שיגבה.בתחילת החודש כבר נפוצו דיווחים בתקשורת כי באוצר בוחנים אפשרות של הטלת מס מיוחד על בעלי 3 דירות ומעלה. פרופ' עומר מואב התייחס אז לעניין זה בחשבון הפייסבוק שלו וכתב כי "כחלון משדר פאניקה ושובר את שיאי הפופוליזם של עצמו (כבר אין לו עם מי להתחרות)". באותו הפוסט מואב סיפק 3 הערות הנוגעות לאפשרות של המס מיוחד שמתכן כחלון - לכתבה המלאה, לחץ כאן.
 נזכיר כי השבוע אמר כחלון בראיון לערוץ 10 בעניין מחירי הדירות כי "יש כאן בועה, וככל שאני מתעמק ואנחנו עובדים יותר אנחנו מזהים אותה. זו בועה שניפחו אותה קבלנים, שניפחו אותה יזמים, שניפחו אותה הבנקים. חד משמעית יש פה בועה". כחלון הוסיף כי "לפני כמה שנים בבורסה כולם רצו לקנות מניה כי ידעו שהיא תעלה תוך חצי שנה, ואז הגיע פרנקל ואמר שיש פה בועה ובסוף אנשים קפצו מהגגות - זה מה שיקרה גם בשוק הנדל"ן, אין לי ספק. אני חושב שהבועה הזו תתפוצץ, ואני לא יודע להגיד בכמה המחירים יירדו - אבל אין סיבה בעולם שהמצב יהיה כפי שהוא. אין מחסור בדירות. היום יש 30 אלף דירות במלאים של הקבלנים שהם עדיין לא מוכרים אותן. המשקיעים הפסיקו לרכוש - את זה רואים מהנתונים. ולפי הנתונים של החודש האחרון - גם הזוגות הצעירים לא רצים לקנות. מנסים באופן מלאכותי לנפח את הבועה הזאת".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

829 תגובות ב-368 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
368 Mr Jamie 31/08/2017 20:43 הלוואה דחופה
שלום חברים, האם אתה מחפש הלוואה לגיטימית משאיל מהאינטרנט? שמי סיברט, מגרמניה. בבקשה אני רוצה לייעץ לך להיזהר הלוואה מסין וכל חלק של מלזיה כי הם כל הרמאים. אני כבר scammed מעל 6 פעמים עד שנתקלתי הלוואה החברה מ הברית. הם חברה נפלאה ורצינית. הייתי עצה לך ליצור קשר אם אתה זקוק הלוואה מכל סוג שהוא (אישי או עסקי) כי קיבלתי הלוואה מהם ללא כל הלחץ לאחר הפגישה הדרישה שלהם. פרטי הקשר שלהם: Jamie.dimon_kredit@hotmail.com, אני כל כך אסיר תודה.
367 SERGEY YAKUBOVA 21/08/2017 19:57 constantloanfirm1@gmail.com
מבצע ההלוואה ללא הגבלה שלום, מה הם הצרכים הפיננסיים שלך? אנחנו נותנים הלוואות מינימום של $ 2,000.00 עד למקסימום של 100,000,000.00 $ עם משך נוח כי טווחי 1 עד 30 שנים בריבית נמוכה מאוד של 3%. צור קשר באמצעות דוא"ל: constantloanfirm1@gmail.com האם אתה צריך הלוואה עסקית? האם אתה צריך הלוואה אישית? האם אתה רוצה לקנות מכונית? האם אתה רוצה למחזר? האם אתה צריך משכנתא? האם אתה צריך הון ענק כדי להתחיל את ההצעה העסקית שלך או הרחבה? האם איבדת תקווה ואתה חושב שאין מוצא, והנטל הכספי שלך עדיין מתמיד? אנא אל תהססו לפנות אלינו עבור שיתוף פעולה עסקי אפשרי צור קשר באמצעות דוא"ל: constantloanfirm1@gmail.com                                     קבועה
366 Belle 26/02/2017 13:56 או טיפש או פופוליסט בגרוש
הרי ברור שהמס ימצא את עצמו מתגלגל על השוכרים. הוא לא הפוליטיקאי הראשון שמנסה לעבוד על כוחות השוק!
365 רק חובת תיאום מס 28/08/2016 17:04 פותר בעיה באמצעות בעיה אחרת? לא ברור
לא ברור מדוע פוטרים ממס את כלל המשקיעים. לא על דירה זו או אחרת אלא חובת תיאום מס על כלל ההכנסות לנישום. לא די בעובדה שמייבשים את הבורסה מהשקעות, מנפחים את עלות הנדל"ן באופן מלאכותי ופוגעים בפריון המשק כולו, עוד זוכים לאפס מס? דירה היא ההשקעה המניבה היחידה שגם פוגעת במשק וגם יוצרת בעיות חברתיות.
364 khalifa 30/07/2016 07:45 khalifafinancialcompanies@gmail.com
האם אתה איש עסקים או אישה? האם אתה צריך כסף כדי להקים עסק משלך? האם אתם צריכים הלוואה כדי ליישב את החוב שלך או לשלם את החשבונות שלך או לפתוח עסק נחמד? האם אתה זקוק לכסף עבור פרויקט? אנו מציעים הלוואות מובטחות של כל סכום ובכל מקום בעולם (יחידים, עסקים, נדל"ן גופים משפטיים) בשיעור שלנו של 2% מעולים. לקבלת תגובות בקשה לשלוח מידע נוסף לכתובת הדוא"ל הבאה: (khalifafinancialcompanies@gmail.com) http://khalifafinancialcompany.weebly.com
363 יינון 29/07/2016 18:27 האיש וחבורת ילדי הכאפות יועציו
כחלון ויועציו פועלים מהבטן הריקה שלהם בילדותם קשה לפעמים לאנשים לקבל שקיימים אנשים שיש להם אז בוא נראה להם ניקח להם גם אם הם למעשה היו מחושבים וחסכו ולא קנו טלוויזיות וידאו וחסכו בשנות ה80 ראיתי איך הם קונים ואין להם ואיך אני חוסך ויש לי ראיתי מול עייני , אז חייכתי גם היום אני מחייך קנאות ילדותית צרופה של איש וחבורתו התרומה לדירות תהיה אפסית
362 דש 29/07/2016 07:05 התנהגות סותרת של שר שכפי הנראה לא מבין כלכלה...
אדוני המכובד, אני בעלים של דירה אחת ולא צריך להיות כלכלן דגול על מנת להבין שזהו צעד שגוי שלא לאמר משדר פניקה. האמירות שלך ופעולת המיסוי האחרונה עומדות בסתירה האחת לשנייה. אם אדוני טוען שאין בעיה של כמות דירות בשוק (שכן הקבלנים מחזיקים בכ - 30,000 דירות, הצעירים לא רצים לקנות, המשקיעים הפסיקו לקנות ואבוי עוד מעט בעלי הדירות "יקפצו מהגגות") אני שואל אותך, מדוע אדוני משיט את המס הלא חכם הזה ??? הרי אין בעיה של דירות בשוק !!! לא נותר לי אלא להסיק אחת מהשתיים : או שזהו מהלך פופוליסטי לשמו או שהבנתך בכלכלה בכלל ובשוק הנדל"ן בפרט לוקה בחסר (וזה בלשון המעטה...).
לב 28/04/2017 16:46 להוזיל את עלויות הדירות
אני מקווה שהמטרה של כחלון היא להעלות את היצע הדירות למי שאין על ידי מניעה מבעלי 3 דירות ומעלה לקנות את אותם הדירות, כאשר הביקוש נשאר/ יורד אז מחיר הדירות בהכרח יורד.
בית ה דירתי 07/08/2016 00:29 עדיף. דירות זולות מאינפלציה
צריך מס מהדירה השנייה 50 אחוז
361 שי 29/07/2016 02:13 לא צריך מס
צריך לחוקק חוק שכל אזרח יכול להחזיק בדירה אחת וזוג יכול להחזיק בעד שלוש דירות (ככה יש גם דירות להשכרה ו"פנסיה" סבירה למשקיעים). מעבר לשלוש דירות לא ניתן לקנות. בארץ דירות זה משאב לאומי רוצים לקנות עוד שטחים ולהפוך לאיילי נדל"ן תשקיעו את כספכם בנדל"ן מעבר לים. הפיתרון הזה יגרום לצינון כל הספקולנטים והמשקיעים הכבדים מצד אחד ומצד שני עדיין יהיו דירות להשכרה ושוק שכירות. בנוסף ניתן לקבל משכנתא רק על דירה אחת דירת מגורים וכל דירה נוספת מחייבת את המשקיע ב 80 אחוז מימון ומעלה. זה שיש כסף זול בשוק לא אומר שכולם צריכים לגלגל אותו לנדל" על חשבון העתיד של המדינה. כבר היום חלק נכבד מדור העתיד מיואש מהמדינה ופשוט עוזבים את המדינה.
360 שי 29/07/2016 02:11 לא צריך מס
צריך לחוקק חוק שכל אזרח יכול להחזיק בדירה אחת וזוג יכול להחזיק בעד שלוש דירות (ככה יש גם דירות להשכרה ו"פנסיה" סבירה למשקיעים). מעבר לשלוש דירות לא ניתן לקנות. בארץ דירות זה משאב לאומי רוצים לקנות עוד שטחים ולהפוך לאיילי נדל"ן תשקיעו את כספכם בנדל"ן מעבר לים. הפיתרון הזה יגרום לצינון כל הספקולנטים והמשקיעים הכבדים מצד אחד ומצד שני עדיין יהיו דירות להשכרה ושוק שכירות. בנוסף ניתן לקבל משכנתא רק על דירה אחת דירת מגורים וכל דירה נוספת מחייבת את המשקיע ב 80 אחוז מימון ומעלה. זה שיש כסף זול בשוק לא אומר שכולם צריכים לגלגל אותו לנדל" על חשבון העתיד של המדינה. כבר היום חלק נכבד מדור העתיד מיואש מהמדינה ופשוט עוזבים את המדינה.
359 lliorman 28/07/2016 18:32 צעד פופוליסטי ונואש. נועד ליצור תנועה בשוק.
לא לשכוח שעל כל קנייה ומכירה המדינה מרוויחה כסף ממיסים. אם ניפחת את מחיר הנכס שלך מעבר לפרופורציה - זו הבועה האישית שלך ולא של כל המדינה.יש כיום אלטרנטיבות לראשון ולתל אביב אז באמת הגיע זמן שמי שרוצה למכור שיירד מהעץ ולא יפרסם סתם ביד 2.
358 הפוך גוטה 28/07/2016 17:52 הנה התסריט - בעלי 3 דירות מוכרים דירה . מי קונה ?
חסרי הדיור ? לא , המחיר עוד לא מאוד יורד . מי קונה ? בעלי דירה אחת . קונים ומשכירים במחיר הגבוהה . נהנים מירידת המחיר ומתשואה גבוהה יותר ... השוכרים משלמים יותר , בעלי דירות שלא מוכרים מעלים את דמי השכירות (להוזיל את עלות המס החדש). בעלי הדירות החדשים ,שזו להם דירת ההשקעה הראשונה , שמחים להצתרף לחגיגה . המחיר עולה . מי שהתחלף זה בעל הדירה . כחלון - הפתרון הוא אחד - תתחיל לבנות .100 אלף יחידות קטנות לזוגות צעירים . בדיוק כמו שאמרת ללפיד לפני הבחירות .
357 ישראלי 28/07/2016 11:51 שר האוצר צודק. גנבו את הדירות מהזוגות הצעירים. שישלמו.. (ל"ת)
356 רפאל 26/07/2016 11:23 הון שלטון
הכלבים נובחים והשיירה עוברת מה בדיוק לא הבנתם תקראו כותרת היו בכלכליסט משרד המשפטים טרפד הכנסת בוררות תביעות כנגד חברות הביטוח שהובילו ליישומו כחלון מיודענו וסלינגר בכל זאת יש לו גם דברים טובים ותנחשו מיהו מנכל איגוד סוכני הביטוח שעזר לטרפד לכאורא את ההצעה גיא רוטקוף ששימש לאחרונה כמנכל משרד המשפטים וכיום יזכה למשכורת של 1.8מיליון שח כדי שחברות הביטוח ימשיכו בהתעללויות שלהם כלפי המבוטחים ,יעל שקד מה יש לך להגיד בנושא
355 דן 26/07/2016 09:20 מס שהוא עוול משווע!
מס הגולגולת הזה לדירה ללא קשר לשווייה איננו צודק והוא עוול ומהווה עוול משווע למשקיעים קטנים. מי שיש לו שלוש דירות בבאר שבע ייאלץ לשלם מס לעומת מי שיש לו דירה אחת בצפון תל אביב שעליה מקבל בעליה סכום הרבה יותר גדול של השכרה והוא איננון משלם מס. אני קורא לכל בעלי הדירות האלה כמוני להתארגן ולתבוע את המדינה בבית הדין הגבוה לצדק!
354 המפלמן 25/07/2016 15:38 הליצן דופק את הפריפריה ואנשיה..והם ימשיכו להאכיל אותו (ל"ת)
העלאת דמי השכירות 26/07/2016 08:17 משכירים בפריפריה יעלו את דמי השכירות ב 50% על דירה זולה (ל"ת)
353 ג ו זוננה 25/07/2016 14:56 מה האלטרנטיבה למשקיעי הנדלן
כשאגח ממשלת גרמניה נסח בתשואה שלילית ואגח ממשלת ארה"ב נסח בתשואה של 1% בשנה לא יקרה כלום אם כתוצאה מהקנס שמתכנן כחלון להטיל תשואה על דירת מגורים בפקקטה מדינת ישראל תיתן תשואה של 2.5% בשנה בתוספת של 4% עליית ערך ריאלית בשווי הנכס עדיין זו תהיה ההשקעה הסולידית הכי אטרקטיבית שיש מה כחלון האדיוט מצפה שפנסיונרים שעבדו כל חייהם ורכשו כמה דירות ימכרו אותם בשביל מה?! בשביל להשקיע בבורסה, בהייטק, בתעשייה או אולי בחקלאות מס לא יפטור את הבעיה הוא בסך הכל גורם לך להבין שאתה תרוויח פחות ואתה למד לחיות איתו רק כוחות השוק, תנאי הכלכלה ומהלכים שישחררו היצע של דירות לשוק יגרמו לירידת מחירים
352 המפלמן 25/07/2016 14:49 הליצן דופק את הפריפריה ואנשיה..והם ימשיכו להאכיל אותו (ל"ת)
351 המפלמן 25/07/2016 14:46 זו הפנסיה כאשר הבנק והמדינה רק גוזלים
אז להתחכם ולקנות באזור יוקרה שמחר גם הוא יעשה כותרת, או להוציא את הכסף לחול. שם הריבית כפולה וביבי לא מתהפך כל יום. כן ביבי..
350 לא יעבור בג"ץ 25/07/2016 13:16 מס צריך להיות על שווי דירות ולא לפי מספר נכסים זולים (ל"ת)
בצרי 25/07/2016 15:36 צודק..זו בדיחה. מחיר בעירת פיתוח אינה דומה לתל אביב
האם הוא באמת רוצה שנזרוק את החסכון מהדרום? הוא דופק רק את הבוחרים שהאמינו לו. והאחראי שידע על כך הוא ביבי המלך , שהנביא כבר אמר את מה שהעם אוהב...ש...
נכון 25/07/2016 15:25 בחיים לא ניתן להטיל מס ללא הבחנה!!!!!!!!!! (ל"ת)
349 אבי 25/07/2016 10:16 כמה ישלם על שלוש דירות מחולקות לשלוש (ל"ת)
348 דודי 25/07/2016 10:00 כחלון וביבי מנותקים מהעם, חנקתם אותנו, איו עבודה, אין
כלום חות ממשכנתה ועכשיו אתם שודדים אותנו? לא מספיק כול מה שלקחתם??? רק המיליונרים והטייקונים חוגגים פה, הרסתם אותנו! צריך להחליף אתכם דחוף!!!
יניב 25/07/2016 15:20 כחלון מבין בכלכלה???הצחקתם אותי אבל ביבי צוחק על כולם (ל"ת)
347 מומי 25/07/2016 09:27 אני שאלה
לי ולאשתי יש דירה וירשנו כ"א דירה מההורים זה נחשב שיש לי דירה וחצי או שלוש דירות?
346 איתי 25/07/2016 09:22 ביבי
ביבי נתן אישור משלוש דירות כי יש לו 2 דירות ששוות כמו 20 דירות בב"ש
345 לימור 25/07/2016 08:35 מס לא שיוויוני. מחיר 3 דירות פריפריה נמוך מדירה בת"א.
את מי אתה מעניש? אנשים ששילמו מיסים וחסכו לעת זיקנה כדי שלא יהיו לנטל על המדינה? פשוט בושה. לכחלון יש יועצי אחיתופל. התקשורת תחבק אותו אבל העם יזרוק אותו.
ברור 25/07/2016 15:25 2 דירות יקרות לא ימוסו ו 3 דירות זולות כן ימוסו???????? (ל"ת)
344 שמרית 25/07/2016 08:32 מס מפלה. לא יעבור בג"צ. נתארגן להגיש בגצ"ים!
אדם עם 2-3 דירות בב"ש ישלם מס ואדם עם דירת יוקרה בת"א לא ישלם. זה חלם! זה מס מפלה. כחלון נכשל והוא בהיסטריה. תחזיר את המפתחות יפה ופשוט תלך הביתה.
343 בעל דירות 24/07/2016 23:59 תודה משה, הודעתי לשוכרים על עלייה של 10%
הרי מושון של כולנו, אתה באמת לא חושב שביבי או שרה או חיים כץ או כל החברים שלך כולל דרעי ישלמו מס, נכון מושון טיפשון שכמותך? אבל כל בעלי הנכסים שעכשיו שיא עונת ההשכרות ומעברי הדירות רצים לעדכן מחיר. כי היום זה 4 מחר 3 מחרתיים 2 דירות. לכן שוכרים יקרים מס כחלון יצא לדרכו
342 חיים 24/07/2016 23:21 מס קנס
כחלון מה שאתה עושה התאים לסטלין ולבולשביקים בוא תיכנס אלי הביתה ותהרוג אותי כי הפכת אותי בטמטום שלך לאוייב העם תלך להיות שר אצל ארדואן לא נשלפ לך אגורה כי אנו שילמנו מכספינן על הדירות ומשלמים מס עליהם ולא תקבל שקל יותר תצטרך להכניס 200000איש לבית הסוהר
341 ציון 24/07/2016 22:58 כחלון ויועציו - מהלכים אחרונים כניראה קינאה צרופה
בשבועות החולפים תגובות וכיוונים הזויים של כחלון ויועציו ניראים יותר כמו חבורהה יוצאי משפחות קשות יום שלא ידעו ההורים לתכנן שום מהלך בחיים וכעת בא להם להראות לכל אלה שיש להם מה היא קינאה צרופה ותהומית בת שנים רבות צעדים של כיתה / גן איך לקחת עוד מס על מס מאנשים ולתת מענה חד-פעמי קלוש במקום להעלות דרמטית את ההיצע ועוד בסוף לאן הולך כל הכסף הזה הרי מישהו צריך לממן את ההון השחור ( בו קשה להילחם) את החרדים את הערבים את המתנחלים כמו יועצי כחלון מגיעים ממישפחות מצוקה - מהרגע בו הם החליטו לחקות מהלך של פתיחת קופות גמל לילדים ועוד בחסות ביטוח לאומי ברור לכולם שזה מהלך "למדנו מהם" אז כעת גם בו ניראה וניקח לכם טפו איזו מדינה נהייתה לנו ועוד לאן הולך הכסף הזה 1. לפתוח חשבון בקפריסין או פורטוגל 2. למכור הכל ולקנות בספרד או ארהב חברים לא להצביע יותר לא בנט ולא כחלון שניהם תחפושת רעה
340 ציון 24/07/2016 22:57 כחלון ויועציו - מהלכים אחרונים כניראה קינאה צרופה
בשבועות החולפים תגובות וכיוונים הזויים של כחלון ויועציו ניראים יותר כמו חבורהה יוצאי משפחות קשות יום שלא ידעו ההורים לתכנן שום מהלך בחיים וכעת בא להם להראות לכל אלה שיש להם מה היא קינאה צרופה ותהומית בת שנים רבות צעדים של כיתה / גן איך לקחת עוד מס על מס מאנשים ולתת מענה חד-פעמי קלוש במקום להעלות דרמטית את ההיצע ועוד בסוף לאן הולך כל הכסף הזה הרי מישהו צריך לממן את ההון השחור ( בו קשה להילחם) את החרדים את הערבים את המתנחלים כמו יועצי כחלון מגיעים ממישפחות מצוקה - מהרגע בו הם החליטו לחקות מהלך של פתיחת קופות גמל לילדים ועוד בחסות ביטוח לאומי ברור לכולם שזה מהלך "למדנו מהם" אז כעת גם בו ניראה וניקח לכם טפו איזו מדינה נהייתה לנו ועוד לאן הולך הכסף הזה 1. לפתוח חשבון בקפריסין או פורטוגל 2. למכור הכל ולקנות בספרד או ארהב חברים לא להצביע יותר לא בנט ולא כחלון שניהם תחפושת רעה
339 המפלמן 24/07/2016 22:04 מה התשואה על דירה בארהב או אירופה?
יש אנשים שזו הפנסיה,אז נמכור שתי דירות קטנות,נקנה גדולה, נפצל...אבל כבר אין ריבית,אין אמון, נוציא את הכסף החוצה. שם לא מתלהמים ושולפים.
338 איציק 24/07/2016 18:39 אם אני אקנה וילה ואחלק אותה ל5יחידות נראה לכם שזה עוקף? (ל"ת)
337 בא 24/07/2016 17:19 כול מי שיש לו ילדים לא צריך בועת נדלן ,כול כך הרבה
תגובות ,אבל לא לעניין חברה .
336 שוכר דירה 24/07/2016 17:04 הכל עובד על "היצע וביקוש"..
שוק השכירות עובד על "היצע וביקוש" בדיוק כמו בדירות למכירה ואין שום היגיון "להסיט" דירות להשכרה- לדירות למכירה
אחד 24/07/2016 20:27 נו ואם הדירה שותה כסף אז לא תמכור?! (ל"ת)
אני 26/07/2016 22:55 ל-סתם אחד-דירה תמיד שותה כסף, אז מה? (ל"ת)
השני 24/07/2016 22:26 ומי יפגע מכך?? השוכר, וכל שוק השכירות עם היצע נמוך.. (ל"ת)
בא 24/07/2016 17:20 זאת עבדות מודרנית ,השוכר משלם את המשכנתה של איזה
משקיע מושחת .
אני 26/07/2016 22:58 חחח, העיקר לא משלם ארנונה מושחתת ומשכורות מושחתות של פק
פקידי האוצרף, בנק ישראל, שרי ממשלה, מנהלי ביטוח לאומי, חברות ביטוח, נמלי התעופה והים, חברת חשמל, ומי לא? אבל דווקא השכן שלך שהצליח להרים את הראש מעל המים מוציא לך את העיניים, או שזה בעצם הטוקבקיסט של האוצר עם המנטרה הקבועה של משקיעים מושחתים, רק אל תשימו לב איך אנחנו דוםפקים את האזרחים מכול הכיוונים....
נתן 25/07/2016 21:52 אתה משלם את ההוצאות של בעל הסופר, שכ"ד ומשכנתה של
בעל החנות, וכיו"ב, אבל דווקא מי שמאפשר לך דיור הוא מושחת? מילא היית אומר שראשי המדינה מושחתים שלא בונים לזוגות צעירים ולא נותנים מענקים לדירה ראשונה, אבל דווקא השכן שלך שהיתה לו ראיית הנולד ותעוזה יותר משאי פעם תהיה לך מוציא לך את העיניים???
מה? 24/07/2016 22:39 משקיע מושחת????
ואם לא המשקיעים שנותנים דירות להשכרה, איפה בדיוק אתה רוצה שהשוכר יגור??? (באוהל.. אין לו עדיין הון עצמי לקנות דירה...)
שמטוב 24/07/2016 22:08 כאשר תגור ברחוב בלי שתהיה לך אופציה לשכור תהיה מבסוט
תאמר לעצמך "דפקתי את המשכירים" כאשר אתה מנסה להרדם על שדרה ברחוב. אם אתה חושב שהמשכיר יתן לך את רכושו בגלל שאתה סובל- תשכח מזה. התוצאה היחידה מהמהלך הטיפשי של כחלון תהיה העלאת גובה השכירות או העדר דירות להשכרה.
335 כולנו כחלון 24/07/2016 16:22 Vהמשקעים בלחץ היסטרי כחלון אתה תותח (ל"ת)
334 t אבי אבוקסיס 24/07/2016 16:15 כחלון אתה מוכר קנדומים עם חורים -עבדת על כולנו (ל"ת)
333 לביבי נתניהו 24/07/2016 16:09 כחלון אני לא מבין למה ביבי לא עוזר לך.?..למה ?
לא מבין את ביבי ראש הממשלה למה הוא לא נותן לכחלון גיבוי האם טובת העם לא חשובה לו ? נראה לי שלביבי לא מתאים שיש כוכבים לידו אבל העם לא פראייר העם רואה הכול....נב אני מקווה שלפחות לא ישים לכחלון רגל......
שמטוב 24/07/2016 22:12 בי הוא שהשיא את כחלון למהלכים האחרונים.
הכנסות ממיסים ירדו כי המשק ניכנס למיתון . לכן ביבי הטיל מיסי בעלות על דירות, על משה פחלון הוא הטיל את המשימה להסביר לנו למה עוד מס הוא לטובת חסרי דיור.
נתן 25/07/2016 21:53 ככה בדיוק מחסלים את מי שמאיים מבחינה פוליטית...... (ל"ת)
332 צביצ 24/07/2016 16:05 ירשמו דירות על אנשי קש, יגלגלו את המס לשכר הדירה.
המדינה תרוויח מס נוסף, אנחנו נמשיך לאכול אותה. שלטון הימין רע למדינה ולעם. מצביעי הימין בוגדים בעם היהודי בשם פולחן ההתנחלות והכיבוש.
ציון 24/07/2016 23:00 אכן בוגדים בנו ובמיתנחלים לגמרי
מעבירים עוד כספים למתנחלים כמו סמים סמים קשים זו עבירה
אחד 24/07/2016 20:29 מי שינסה לגלגל יגלגל שבלולים בדירה הריקה
בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות שכ"ד ישאר בלי שכ"ד!
נתן 25/07/2016 21:54 הלו תתעורר, זו בעיה כלל עולמית,יש נהירה של העולם השלישי
למערב המפותח, ויש התפוצצות אוכלוסיה ויש מעבר למשפחות חד הוריות וכולם צריכים דירות. תתעורר למציאות במקום לשבת על הרצפה עם חיתול רטוב ולבכות ולצעוק על כולם.
331 שישקו 24/07/2016 15:39 זה מס קטן מידי 22 אלף היה גורם למכור דירות קטנות. (ל"ת)
330 אין היגיון 24/07/2016 13:33 לא ניתן להטיל מס שלא מתייחס לשווי הדירות ורק למספרן (ל"ת)
שמטוב 24/07/2016 22:13 ממתי לביבי הקלקן ולכחלון כלבלבו יש שכל או מוסר ?
מה איכפת להם ממך ?
נתן 25/07/2016 21:55 הם פשוט מצאו את הפריירים שעדיין משלמים מיסים...... (ל"ת)
329 אזרח 24/07/2016 13:16 חחח הכי הרבה תגובות בהיסטורית ביזפורטל לידיעה ונחשו...
מי רוב המגיבים. כמובן משקיעים יאלה חברה נגמרה החגיגיה משהו הצליח להעיר אותכם אבל כבר מאוחררררר יאלה רוצו
שמטוב 24/07/2016 19:52 אתה טועה בזהות המגיבים
ההמונים מבינים שכחלון דופק אותם והם יעיפו מהפוליטיקה. זה לא משקיעים זה שוכרי דירות ששונאים עכשיו את כחלון בגלל שהוא יביא להעלאת שכר דירה.
328 משלמת מס הכנסה 24/07/2016 12:43 כחלון קודם תגבה מס הכנסה מכל המשכירים המשתמטים..... (ל"ת)
נתן 25/07/2016 21:56 את מתכוונת לבעלי הווילות שמשכירים עשרות יחידות בחסות
מס הכנסה שמעלים עין, וגם לא ישלמו מס כי זה בית אחד.
327 כחלון 24/07/2016 12:31 כחלון תמשיך אל תפחד מאף אחד
כחלון אל פחד תמשיך אל תפחד
נתן 25/07/2016 21:57 אל תפחד, מקסימום זו הקדנציה האחרונה וסוף הקריירה הפוליט
הפוליטית. ביבי עשה זאת שוב....
326 כלכלן 24/07/2016 12:30 זה יגביר את הביקושים לדירות יקרות במרכז... (ל"ת)
שישקו 24/07/2016 15:32 זה בדיוק, אבל בדיוק, מה שיקרה
מי שיש לו 3 דירות פשוט יקנה דירה אחת יקרה במרכז. הוא לא ייתן ל1.2 מליון לשכב בבנק ב 0 מעשה
אחד 24/07/2016 20:31 אתה מפספס הרעיון
הרעיון לשים סיכה בבועה. לגרום להגברת מכירות עצירית מחירים ירידת מחירים....ובום פיצוץ בועה ואז ההשקעה בדירה במרכז תהיה עם תשואה שלילית!!!
325 ישראלי 24/07/2016 12:11 כחלון צודק. חייבים להחזיר את הדירות לזוגות הצעירים.
אזרחים בעלי תאוות-בצע רכשו דירות, ושלחו את הזוגות הצעירים לעזאזל. חייבים להחזיר את הדירות לזוגות הצעירי.
בצרי 25/07/2016 15:28 להחזיר מה שלא היה שלהם? רק מרוקאי מההרים חושב כך.
זו הפנסיה שלי שלא האמנתי בבנקים. עכשיו לא מאמין לממשלה. אילו קניתי אחת בתל אביב ו...?
מה קשור פנסיה? 25/07/2016 16:35 מה קשור פנסיה?
היית משקיע את כל הפנסיה שלך במניה בודדת בברוסה? אז למה השקעת אותה בדירה? מישהו אמר לך שהנדלן חייב לעלות? לכל השקעה יש סיכון, ובתור אחד שלקח את הסיכון הזה, אתה אמור לדעת שהמחיר של הדירות יכול גם לרדת ואפילו גם להתרסק. זה חלק מהמשחק
324 ד.א 24/07/2016 11:59 שוק הנדל"ן - תגובה לשר כחלון
הטלת קנסות על מחזיקי דירה נוספת או על קבלנים מחזיקי קרקעות כל אלו יגולגלו על הלקוח בקצה שהוא מחוץ לעסקת הקומבינציה. האוצר לא רוצה להוריד את מחיר הדירות, גם לא הבנקים. האוצר בוחר בדרך הקלה ולא יותר מקורות הכנסה חדשים דרך השקעה בהכשרה בתחום הרובוטיקה ועוד. האוצר לא מצמצם את המיסים העקיפים בתחום הבריאות, חינוך מזון ארנונה מים רכב דלק ועוד. האוצר נמנע מלהשקיע בהקמת תעשייה מתוכחמת ובתי ספר מקצועיים כדי שבמרכז ובפרפריה תהיה עבודה לכולם. כלכלה מתנהלת בין היצע לביקוש. וכאשר ההיצע בתחום הנדל"ן לא מאוזן מול הביקושים אז מחירי הדירות יעלו עוד ועוד. כאשר נבחרי הציבור אין להם מושג בניהול מערכות כלכליות ובצמצום הוצאות ללומדי ישיבות, קצבאות לחרדים, ליהודה ושומרון לפרוקיטים ממשלתים שהם פילים לבנים, ל- 5 מערכות מיחשוב שונות בקופות החולים ומשרד הבריאות ועוד. באופן מעשי לאוצר ולבנקים אין עניין להוריד את מחירי הדירות . ההיצע לא מסוגל להדביק את קצב גידול האוכלוסיה, עלייה, גירושים כלומר את קצב יצירת משקי בית חדשים במדינת ישראל. ובשביל היצע צריך לשחרר קרקעות בין אשדוד לקרית מלאכי, קיבוצים ומושבים.
אחד 24/07/2016 21:47 אין בעיית היצע... זו רק קלישאה.
יש בעיית ביקוש ספקולנטי שלא יודע שובע. לא עלייה לא גדול דמוגרפי גרושין כלום כלום. את העובדה הבוהקת הזו ניתן להבין כאשר רואים שאין עלייה ריאלית בשכ"ד כבר עשור ובעובדה שתשואת השכירות כאם היא הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! אין מחסור בדירות יש בעייה בחלוקה שלהם לציבור
יוסי 24/07/2016 20:36 כנראה אתה משקיע נדלן כבד
אחרת לא מובנים ההיסטריה והלחץ שלך. כחלון יוריד את מחיר הדיור. הוא זיהה בדיוק איפה הבעיה : יזמים חזירים גנבים, משקיעים עשירים שקונים דירות ללא הבחנה, ושיטת שיווק קרקעות דפוקה. לפעמים החגיגה נגמרת !
323 יורם 24/07/2016 11:58 כחלון הולך ומוליך לאבדון
כמו מרבית החלטותיו כחלון ממשיך לירות מהמותן ומפזר החלטות חסרות הגיון כמו למשל ,הטלת מס רכוש כבד על קקבלנים ,מיסוי כבד על בעלי דירות, הסיפור על בועת הדירות שתתפוצץ וכוו..הפסק את המהלכים הפופוליסטים עם ניחוח בולשביקי!הצף את השוק עם עשרות אלפי דונמים של קרקעות,הבא חברות בניה זרות עם רקורד בניה מוכח! ובא לציון גואל!!!את כל זאת אני מניח אתה יודע ,אז בקשה צריך רק ב י צ י ם!!!
322 כלכלן 24/07/2016 11:42 כל הכבוד לכחלון (ל"ת)
321 רפאל 24/07/2016 11:38 ביזיון
שיפסיקו לעבוד עלינו כחלון וחבורתו אין שום כוונה להוריד את מחירי הדירות הרי יכלו לשחרר קרקעות לבנית עשרות אלפי דירות מחיר למשתכנז נעשה בפינצטה כדי להגיד שעושים משהוא המטרה גבית מיסים תוך השתלחות בבעלי דירות שהם האשמים והעברת הכסף כהטבות לטייקונים תוך זריקת פירורים לעמך בצורת תוספת של 30 שח לחודש והפחתת מס מעסיקים ומס הכנסה לחברות העשירות מישהו זוכר את מס מקביל שבוטל והיום הוא חסר יותר מתמיד למערכת הבריאות ?הצפת השוק בדירות זולות כיום תפיל את הכלכלה המקולקלת ממילא של ממשלת הגרגמלים
נתן 25/07/2016 21:59 סוף סוף אחד שהבין את הבולשיט של ביבי. (ל"ת)
320 יוסי 24/07/2016 11:37 ביבי מאשר לך מס כזה ? מה יהיה עליו ועל סביבתו??? (ל"ת)
שמטוב 24/07/2016 19:55 ביבי יגיד: אירן אירן אירן ערבים ערבים ערבים שמאל שמאל
אבל הפעם הטריקים של שקרניהו לא יעבדו. הוא יחד עם כחלון הולכים לפח האשפה.
319 יוסי 24/07/2016 11:33 סוציאליזם של המאה 21. ארץ אוכלת יושביה, כחלון אבוד. (ל"ת)
318 משה 24/07/2016 11:29 תתפטר! הרסת את מעמד הביניים שגם ככה הולך ונשחק!
כחלון תתפטר ומיד! מהיום שעלית אתה רק הולך ושוחק אותנו! ממה נחיה הזוגות המבוגרים? מקצבת ה זקנה העלובה? מהפנסייה הירודה? חסכנו כל חיינו וחיינו בצמצום בכדי שיהיה לנו קצת כסף לזקנה. ואתה בא והורס אותנו? אתה עוכר ישראל! תחפש את הכסף אצל קובי מיימון וכל החברים שלך המיליארדרים.תניח לנו לחיות בשקט!!!
317 מוטי 24/07/2016 11:28 אידיוט. הופך אנשים אמידים ובעלי הון לפושעים. (ל"ת)
316 ג ו זוננה 24/07/2016 11:17 סוציאליזם - אבל לא יעזור לו
מתמקדים בטפל ולא בעיקר - מנסים ליצור מצג שיש מצוקת דיור בישראל. לא זכור לי שראיתי משהו גר ברחוב בישראל. מי שרוצה לרכוש דירה מסוגל לעשות זאת בפרט באזור המרוחק בין 40 דק' לשעה מהמרכז. הבעיה שנוצרה בישראל היא שכלכלה של מדינה שלמה נשענת על ענף אחד הוא הנדלן כאשר כל שאר המגזרים מצביעים על ירידה ואת זה יש לתקן. המס שמציע כחלון הוא סוציאליזם לשמו מי שנכשל בחייו או הצליח פחות לא יוכל לרכוש דירה בלאו הכי או לאגור נכסים אז בעצם מה אומר כחלון אלו שנכשלו כנראה ימשיכו להיכשל אז בשבילם בואו נהרוס גם את אלו שהצליחו. הבנאדם באובססיה ליצור מפולת בשוק הנדלן דבר שיחריב מדינה שלמה וייצור אבטלה גבוה ופגיעה בפרנסתם של רבים לו רק חברות הבניה - אדריכלים, מתווכים, מהנדסים, עו"ד חברות כמו נגב קרמיקה, חמת, מדגל, פלסאון ועוד ועוד ולאחר מכן מה נעשה ועדה כדוגמת רבינוביץ כדי לעודד השקעה בנדלן ונחזיר את כל ההטבות שהיו על המדינה ליצור יציבות במשטר המיסויי שלה ולא להתערב בשוק באמצעות מיסים המס של כחלון לא ישפיע אז במקום תשואה של 3% בשנה תהיה תשואה של 2.5% בעולם של אגח גרמני בתשואה שלילית so what
שמטוב 24/07/2016 19:58 נו באמת. מי שאין לו כסף לדירה אין לו כסף לרכב פרטי.
מבחינתו דירה בת השגה פירושה לא 40 דקות נסיעה נסיעה אלא שעתיים למקום עבודה, כנ"ל חזרה ממקום עבודה כי יכול להשתמש רק בתחבורה ציבורית. קצת שכל לא יזיק לך.
315 larina 24/07/2016 11:15 כל המהלך יפגע רק בשוכרי דירות בסופו של דבר
כמו תמיד נפגעים החלשים , מה מר כחלון חושב למי יעבירו את הנטל ? או שימכרו את הדירות שמשכירים ואז יהיה מחסור עוד יותר גדול בדירות להשכרה או שיעלו דמי שכירות עוד יותר . במקום לטפל ביצאו דירות ולהתמודד עם הקבלנים ובעלי קרקע עושים שטויות .
אחד 24/07/2016 21:47 לא השוכרים ישלמו
בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות שכ"ד ישאר בלי שכ"ד!
314 א 24/07/2016 11:13 פאניקה
כחלון בפאניקה הוא טוען שהבועה תתפוצץ, אם כך למה צריך את המס הזה, שרק יגרום לעליית שכר הדירה, ואז אנשים לא יצליחו גם לשכור דירה.
313 ירון 24/07/2016 10:54 מס עושק (ל"ת)
ציון 24/07/2016 23:05 קינאה צרופה - להרוס לאחר
קינאת ילדות של כחלון ויועציו תמיד קינאו באלה שחש להם כעת אפשר להיכנס בהם העיקר להרוס את המדינה כמו כת פלישתים
312 חופש הקניין רץ לבג"צ 24/07/2016 10:47 לגבות כאלה סכומים על דירות זולות זאת הלאמה!! (ל"ת)
311 רפאל 24/07/2016 10:36 כחלון חזור למעברה
כנראה שכחת מאיפה אתה כל פעולותיך למעשה פוגעים קשות במעמד הביניים הנעשק ונשדד בחסות החוק לכאורע החלטותיך משדרים פאניקה תכניס לך לראש שהגרגמל לא יתן לך להצליח אז תרד מאיתנו מיסים לא יעזרו תן הטבות לבעלי דירות כמו שאתה נותן לטייקונים וכך ישתחררו לשוק עשרות אלפי דירות כך או כך המפולת בדרך
310 איתן 24/07/2016 10:35 לפחות הוא מנסה לעשות משהו,זו הדרך נכונה
לפחות הוא מנסה לעשות משהו,זו הדרך נכונה בצד הגדלת ההציע , מיסוי דירות -> אין הגיון במיסוי שוק ההון ופטור בשוק הנדלן
שמטוב 24/07/2016 20:00 כאשר טיפש מנסה לעזור הוא רק מזיק.
כחלון גרם לנזק לדיור יותר מכל קודמיו.
309 אריה 24/07/2016 10:28 כחלון יורה לכול הכיונים יריות סרק בסוף הוא יתפתר
המנטרה ידועה מרואש
308 רפאל 24/07/2016 10:23 מס עושק
שלב הבא הטלת מס על פקדונות בריבית 0 שמקבלים מהבנקים ומי שלא ישקיע בבורסה הכושלת מס כפול כחלון הכח-- שכל אחד ישלים כמיטב הבנתו
307 לתוהים 24/07/2016 10:20 מטרת המס שזרחים לא יחזיקו יותר מ 2 דירות
ולהזרים יותר דירות לשוק ובכך להוריד מחירים. זה לא בא לעשות צדק של תשלום מיסים.
שמטוב 24/07/2016 20:01 לא ימכרו אף דירה. יעבירו על שם של מישהו אחר. (ל"ת)
306 נועה 24/07/2016 09:43 דחוף חזק שיקפצו
כמה פופוליסט, אולי תשים כיתת יורים נגד בעלי הדירות, יש כמה משטרים אפלים שכבר עשו זאת. חסר בושה וערכים, מי שטרח כל חייו ודאג לפנסיה, תדחוף אותו שיקפוץ מהגג.
אחד 24/07/2016 21:49 זעקות קוזאק נגזל
סך הכל הוא מנסה לתקן טיפה את תעדוף המיסוי שלו זוכים הספסרים על פני כל עסק אחר... אז עכשיו זה כיתת יורים.... נו טוף
305 שאול 24/07/2016 09:43 עליית מחירים במרכז וירידה בפריפריה
מי שברשותו הון להשקעה בדירה -יעדיף להשקיעה בדירה אחת במרכז פטורה ממס מאשר 3 בפריפריה החייבים במס
304 שמוליק 24/07/2016 09:42 כחלון הולך הביתה (ל"ת)
303 שאפו לכחלון 24/07/2016 08:45 פנסיונרים עשירים וחזיריים מחזיקים בדירות להשקעה
לא מעט פנסיונרים בעיקר יוצאי המערכת הבנקאית שקיבלו הלוואות בנקאיות בתנאים מעולים עוד כשעבדו בבנקים . השקיעו ברכישת של דירות להשקעה ויושבים על פנסיה שמנה והכנסה נוספת משכירויות של אותן דירות והם אלה וכדוגמתם המנפחים את בועת הנדלן ...איזה עתיד יש לצעירים ?
עמית 25/07/2016 22:03 כך בדיוק התנהלה תעמולה אנטישמית נגד יהודים בגרמניה. שהם
מוצצים את דם הגויים שבזבזו את כול הכסף על שתיה, והיהודים לא אז האשימו אותם.
ציון 24/07/2016 23:07 גם אתה מקנא
למה להרוס לאחר גם אתה שייך לחבורת כחלון הקנאית לכל מי שיש לו מה עשו לך רע אם יכולת היית עושה כמותם כחלון ויועציו רואים כעת תמונה ומקנאים וכוונתם טהורה להרוס למי שטוב לו
חנה 24/07/2016 11:09 מיסוינ
הפנסיונרים החזרים שאתה קורה להם שלמו מס והשקיעו בתבונה. זו חוצפה חהטיל מס כל אחד משקיע היכן שבא לו לא יתכן שאחרי ששלמו מס יגבו מהם עוד מס מה היה קורה עם ההשקעה חא היתה מצליחה אז היו מידרים להם מס כחלון תתפטר במרום חאיים
302 מי פה החזיר 24/07/2016 08:33 כל הטפילים שבעד הפגיעה כדי להינות מדבר שלא מגיע להם (ל"ת)
301 לך 24/07/2016 08:26 כניעה לאספסוף ופגיעה בזכויות יסוד (ל"ת)
300 דודי 24/07/2016 08:04 ל-280: 34% זה מס שולי לבעלי שכר מ-19,801 ש"ח עד
41,410 ש"ח. מס רווחי הון על רווחים בבורסה (אם מרוויחים) הוא 25% מהשקל הראשון. לבעלי שכר עבודה המס עד 5,220 ש"ח הוא רק 10% (לפני נקודות הזיכוי) ולאחר מכן המס השולי עולה ל-14% ו-21% עד שכר של 19,800 ש"ח. ההשוואה שעשיתה בין המס על שכר עבודה למס ריווחי הון פשוט אינה נכונה.
299 רועי 24/07/2016 08:02 צעדיי כחלון מצביעים על בלבול ופניקה מוחלטת. (ל"ת)
298 בדיחה פשוט 24/07/2016 08:01 "ממה אתפרנס?" שואלים החזירים לכו לעבוד (ל"ת)
עמית 25/07/2016 22:05 דווקא אנחנו עבדנו ועובדים בעוד אתה מתבטל ומילל. (ל"ת)
ציון 24/07/2016 23:09 קנאי
קנאי כמו כחלון ויועציו אז בוא נהרוס לאחר בדיוק כמו הפלישתים היום
דניאל 24/07/2016 08:39 אוי למדינה שבה הדרך היחידה להרוויח היא למכור את זמנך (ל"ת)
297 שמעון 24/07/2016 08:00 רק החזירים על גב אדם עובד נגד המהלך (ל"ת)
296 ומה אתפרנס איןעבודה 24/07/2016 07:31 בקיצור, מס רכוש למעמד הביניים בלבד.....כחלון המושחת (ל"ת)
ציון 24/07/2016 23:09 לא מושחת - פשוט קנאי מילדות קשה
קנאי שנולד למישפחה ברוכה ולא מתכננת
נורא פשוט 24/07/2016 07:59 בדיוק נגד המנטליות שלך הוא עובד התפרנס כחזיר על גב האדם (ל"ת)
עמית 25/07/2016 22:06 ישלך משיכה רצינית לנושא החזירים.כדאי שתתייעץ עם ווטרינר (ל"ת)
295 ירון 24/07/2016 01:48 לא מבין אותו. הוא מעודד בניה להשכרה מחד ומדכא אותה
מאידך. הרי מה עושים המשקיעים? הם רוכשים דירות במימון עצמי ומשכירים אותן. על ההכנסות מדירה שניה ומעלה מוטל מס. אז מה רוצים מהמשקיעים האלה? שלא יקנו? ואז ההיצע יגדל או ייפחת? על רכישת דירה שנייה הם משלמים 8% מס רכישה. בנוסף למע"מ של 17% בנוסף למיסי בניה ואגרות שגלומים בעצם הבניה. זה מהלך פופוליסטי שלא יביא לכלום למעט העלאת שכר הדירה ו/או שינוי רישום בעלות ע"ש הסבתא או הדודה ושאר קומבינות. הוא יורה לכל הכיוונים כשהמהלך העיקרי שלו, מחיר למשתכן לא מביא לשום הפחתה במחירים כי אם ההיפך. מגדיל ביקושים. בדיוק כפי שתוכנית מע"מ 0 של לפיד הייחה גורמת.
מוסר קלוקל 24/07/2016 08:02 מבינים שאתה חזיר שרוצה לשדוד בלי רגולציה (ל"ת)
294 מני 24/07/2016 00:28 כחלון העם איתך בדרך לפיצוץ הבועה. (ל"ת)
293 אזרחית אנונימית 23/07/2016 23:46 כתבה מוצלחת ביותר !!! (ל"ת)
292 איל 23/07/2016 23:05 אני מחכה לתוכנית הבאה הפקעה מהמשקיעים מדירה חמישית
ומעלה לטובת ציבור הנענקים ממחירי הדירות
עמית 25/07/2016 22:07 במיוחד אלו שלא טרחו לבקר בבית ספר.... (ל"ת)
291 שמואל 23/07/2016 22:52 מס לא הגיוני
אדם שרכש 3 דירות בטבריה בערך כולל של מליון שקל ישלם מס קנס ואדם שרכש 2 דירות יוקרה בת"א בערך של 15 מליון לא ישלם אגורה. מישהו מוכן להסביר את האפסורד? איפה השכל הישר וההגון.
ניחוש בלבד 24/07/2016 08:40 ומכאן נובע...
המשקיעים שבבעלותם מספר דירות בפריפריה (איפה שגם ככה יש היצע גדול יותר) ימכרו אותן ויקנו דירות באזור המרכז (איפה שגם ככה יש מחסור חמור יותר בדירות, ושם גם נמצאים כל מקומות העבודה). באופן לא מפתיע גם לא מציינים לאן ילך כל הכסף. האם "קופת המדינה" זה אומר שהכסף יושקע בתשתיות תחבורה ציבורית למשל או יופנה לציבורים ספסיפיים בלבד (כמו שכבר התרגלנו)? כרגיל, יותר נזק מתועלת.
דוד 24/07/2016 00:34 איזה הגיון אתה מחפש אצל מישהו שעובד בשליפה ?? (ל"ת)
290 זבולון 23/07/2016 22:51 ישר כח כחלון הצלח במשימתך -כמו שהצלחתה בסלולר (ל"ת)
עמית 25/07/2016 22:08 חחח איבד את כול הנקודות שצבר בסלולר, וביננו מה עשה חוץ
מזה בכלל? וכעת התגלה בחידלון האשים שלו. האמת?כחלון הוא הבועה....
מוטי 24/07/2016 07:27 הלוואי שיצליח
אבל,אין דמיון בין סלולר לנדלן
289 אחד 23/07/2016 22:44 שלא יעבדו עליכם
בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות ישאר בלי שכ"ד!
מוטי 24/07/2016 07:29 אפשרות נוספת
העלאת דמי השכירות,כך שיפצה על המס החדש
288 אסף 23/07/2016 22:42 כאחד שלהוריו יש שלוש דירות אני מסכים איתו בכל מילה
אל תפחד מאף אחד , גם הוריי התרעמו על המס החדש אך אחרי הסבר קצר שאנחנו ילדיהם תקועים ללא דירות הם הבינו שעדיף שיימכרו את הדירות וישקיעו את כספם שהרויחו בזעת אפם כאנשי צווארון כחול וישקיעו באפיקים שלא על חשבון דור שלם!
עמית 25/07/2016 22:09 כן אנחנו מאמינים לכול מילה שלךך, פתאט (ל"ת)
דוד 24/07/2016 00:38 תגיד להוריך שימכרו וישקיעו בבורסה , כך לא ישאר לך כלום (ל"ת)
287 איל 23/07/2016 22:37 מהלך נכון וצודק. כחלון לך עם זה ותצליח בע"ה
ואל תקשיב לכל בעלי הדירות להשקעה שמייללים פה על מר גורלם. הם לא מסכנים וגם לא יהפכו למסכנים בעקבות המהלך. הגיע הזמן להגדיל את היצע הדירות במדינה. יישר כח !!!
ציון 24/07/2016 23:11 קנאי - שייך לחברי ילדות הקנאים של כחלון
קנאי ועושק זולת זה בעייני היום כחלון ועוד לאן הולך הכסף שלי.....................
דוד 24/07/2016 00:40 חזרת לימי שתו לי אכלו לי , טוקבקיסט מטעם כחלון אתה (ל"ת)
286 אילן 23/07/2016 22:36 כל המהלכים עד עכשיו כשלו .........
מס שבח לא פתר את הבעיה מס רכישה גבוה לא פתר את הבעיה דיור למשתכן לא פתר את הבעיה מה מביא את כחלון למחשבה שהמס הזה יושיע את הקריירה שלו?? הוא עדיין לא הבין שרק הגדלת ההיצע ו/או הורדת הריבית יביאו את הישועה
עמית 25/07/2016 22:10 הוא לא מנסה בכלל לפתור,רק מחפש תירוצים לאזןאת מס החברות (ל"ת)
285 כחלון תתעורר ומהר 23/07/2016 22:00 כחלון בבחירות הבאות או צלש או טרש או 16 מנדטים או אפס
אבל מי שבכול מיקרה מרוויח זה אדון ביבי ......אם אתה מצליח אתה אייתו ואם אתה נכשל אתה מפנה לו דרך ....בנוסף לא התפלא אם ביבי יעשה איזה ספין בדקה ה90 וייקח בשבילו את הקרדיט כחלון אל תירדם בשמירה תהיה ערני
שמטוב 24/07/2016 07:46 בבחירות הקרובות כחלון אפס מנדטים. גרם נזקים לכולם. (ל"ת)
284 שוכי 23/07/2016 21:43 חהחהחהחהחה
כחלון הוא בושה, מי יאכל אותה זה כל אלו שקנו במחיר של דירה אחת בגבעתיים שלוש בבאר שבע ועכשיו חוטפים חום. כחלון תמשיך הלאה עוד שנתיים חצי מכמות הדירות להשכרה ייעלמו מהשוק ומחיר השכירות יעלה ב60%
283 יואל פ 23/07/2016 21:24 לא להאמין לאן התדרדרנו כולנו - לקינאה ושינאת האחר
כניראה שהתשתית של כולנו זה כולנו שונאים ומקנאים באלו שכילכלו חכם צעדיהם וכעת אנחנו באים לקחת ולגזול מהם ממונם חלומם פנסיה אולי. כחלון זה מאד דומה להלך החשיבה של שכנינו ממיזרח ועד הירדן..... הכיצד...
ציון 24/07/2016 23:12 טעית זו פשוט קנאות אישית מסונוורת - לא קלטת מה
ילדות קשה של כחלון ויועציו שמובילה למהלכי קינאה באחר להרוס לאחר לא יביא תועלת לא נורא
זה רק התחלה 23/07/2016 21:59 יש גם מס על בעלי קרקעות לבניה הוא מחזיר את המס
וזה רק ייקר עוד את הקרקע. המטרה שלו היא מיסים ועוד מיסים הוא גם איש חסר מעוף ויודע רק להעלות מיסים. איך כאלה אנשים מצליחים בחיים. ואיך מדענים פרופסורים ופיזיקאים נאלצים לחפש עבודה בחו"ל. רק פה זה קורה
282 מימון 23/07/2016 21:14 מדינה מופקרת
ילדות קשה וקינאה זה מה שמוביל אותו ואת יועציו אנשים עשו בחוכמה וחבורתו לא לכן הגיעה עת גזל כבשת הרש פויה לאן הגענו אל תצביעו לו יותר - תישבעו בכך
אחד 23/07/2016 22:45 כבשת הרש?! בעלי 3+ דירות?! הלו אתה רציני? (ל"ת)
281 כמו אריאל שרון.... 23/07/2016 21:02 כחלון תהיה כמו אריאל שרון בולדוזר שדוחף קדימה בלי פחד (ל"ת)
280 אחד 23/07/2016 20:51 מס 35 % על עבודה,25% על השקעה בבורסה
למה רק 10% על השכרת דירה .ומי שמחזיק 3 דירות זה כבר עסק לכל דבר . שלמו מס מלא כמוני. קאפיש
מיסים רבים!!! 24/07/2016 07:58 כי הדירה נקנית מהכסף נטו אחרי ששולמו עליו (ל"ת)
אחד 24/07/2016 21:53 נו כמו כל עסק שאח"כ משלם מיסים על רווח.. (ל"ת)
צר עין שכמותך 23/07/2016 22:01 מה עם מס שבח? מה עם מס רכישה? הוצאות עו"ד
תיקונים בדירה וברכוש המשותף. התשואה על דירה מאוד נמוכה ויש מס על שכר דירה. ואין קיזוז הפסדים ופחת והוצאות, בגלל אנשים כמוך שר חסר עמוד שדרה נטפל לבעלי הדירות וזה יחזור אליך כבומרנג כי תורך יגיע בקרוב
אחד צר עין 24/07/2016 05:20 מה קרה לקחו לך את ביצת הזהב
מס שווה לכל הכנסה . אין מה שיגיעה אלי כי אין דירה . אבל אם כבר התחלת איתי ברעות, אז אני מקוה שערך הדירות שלך יחתך ב % 50 אמן
שרי 25/07/2016 22:12 גם מס הכנסה משלמים רק מ5270 ש"ח. אם היית עובד היית יודע (ל"ת)
ציון 24/07/2016 23:13 קנאי
כמו כל חבורת ילדות קשה חבורת כחלון
279 כלכלן 23/07/2016 20:34 או כחלון תכנס פנימה אולי תלמד משהו
מחזיקי הנכסים לא ימכרו בחיים כל עוד לא יהיה פטור ממס שבח וגם אם תפטור ממס שבח סך הנכסים המדובר הוא 50000 כמה ימכרו? באיזה מחיר? למי? כל אלו שאלות פתוחות הנתון הברור הוא השפעה מיידית על שכד לא בבת אחת אבל בהדרגה שכד ידביק את המס ויכניס לשוק המשני( שכירות) זרז רציני . כחלון יש דרכים טובות הרבה הרבה יותר
278 באר שבעי 23/07/2016 20:25 כחלון הבור לא יודע מה הוא עושה!!
לכל בעלי הדירות לא למכור בשום פנים בכוח!!תעלו את מחירי השכירות.אין לרוב השוכרים לאן ללכת חוץ משכירות.אם זה מה שהוא מוכן לעשות אז על תרחמו על השוכרים.כל מחירי השכירות יקפצו חזק מאוד גם למי שיש רק דירה אחת להשכרה גם הולך להרוויח מזה בגדול.כחלון אתה פשוט בור ועם הארץ.פשוט פוליטיקה מלוכלכת במיטבה. כדי להשלים כסף לקופה ממציא מיסים כמו העלאת מס רכישה והחזרת מס שבח.הוא מעונין רק במיסים ולא בהורדת מחירי הדירות.ככה לא מורידים מחירי דירות.מי שיקפוץ מהגג אלה לא המשקיעים.יש להם כנראה מספיק אחרי כל העליות של השנים האחרונות.מי שיקפוץ אולי אלה האנשים שיקנו במחיר למשתכן ויקחו משכנתאות של 90 אחוז שלא יהיה להם איך להחזיר.הם יהיו אלה שידפקו בסופו של דבר. קשה לי להאמין שהוא יעשה את זה כי הוא לא טיפש ברמות כלכך גבוהות.
277 מצב המדינה בכי רע 23/07/2016 20:20 אם צריך כל כך הרבה מיסים ולא רוצים להוריד מס על הבורסה
אז כנראה אנחנו בדרך להיות יוון. כחלון צוחק על הצבור הוא סך הכל משקר את הצבור . מגייס כסף ומשיג אהדה מחסרי הדיור . יוצר שכבה של נזקקים בכוח. כחלון בדרך הביתה ביבי חיסל אותו.
276 דוד מחדרה 23/07/2016 20:08 מיסוי דירות
הכסף הזה יפול על האנשים ששוכרים דירות. מחירי השכירות יעלו חזק ויפול על החלשים. שיחזור לבית ספר ללמוד כלכלה ותגובות
אחד 24/07/2016 21:54 שטויות
בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות שכ"ד ישאר בלי שכ"ד!
שרי 25/07/2016 22:13 משלמים לך 20 ש"ח לטוקבק אז אתה עושה העתק הדבק כול הזמן (ל"ת)
275 משה 23/07/2016 19:38 שר טיפש שיזיק רק לשוכרים!!!
בעלי הדירות יגלגלו את המס לשוכרים! הם לא ימכרובגלל 12 אלף שח בשנה, כאשר הדירה יכולה לעלות בשנה ב100 אלף שח!!! רק השוכרים, עבורם מלאי הדירות קבוע ומצטמק עם הזמן, ישלמו את מלוא המחיר!!! שר טיפש ולא הגון. הרי ברור שכל ממוחה בינוני יודע להסביר לו את התוצאה המזיקה לשכבה גדולה וגדלה של אזרחים, ובמיוחד אלה שבמילים יפות השר רוצה לעזור להם בדיור.
אחד 23/07/2016 22:46 שטויות
בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות ישאר בלי שכ"ד!
מנשר 24/07/2016 11:53 טעות בחשבון
החישוב שלך היה נכון , אם מספר השוכרים היה קבוע או היה יורד, אבל המספר גדל כי ההיצע איננו מדביק את הדרישה, לכן שכר הדירה יעלה , והשוכרים ישלמו את האיוולת של כחלון
אחד 24/07/2016 21:58 לא הבנת את השורה התחתונה
ההיצע הדביק מזמן את הביקוש למגורים. לא הדביק ולא ידביק את הביקוש לספקולנטים. עולם השכירות מגלם את הביקוש האמיתי לדיור ואילו עולם הרכישה מגלם בתוכו גם את הספקולנטים מהסיבה הפשוטה שמי שגר בשכירות הוא לטא ספקולנט. השוק מוצף בדירות להשכרה כגודל ההתלהבות והמינוף כך עודף והצפת הדירות שלא לצורך...מחירי השכירות לא הולכים לעלות.
שרי 25/07/2016 22:14 ובינתיים מחירי השכירות רק עולים ואנשים משלמים. (ל"ת)
274 אנני 23/07/2016 19:12 ובעלי המשרדים? איזה דפוק כחלון הסה (ל"ת)
273 לוי 23/07/2016 19:09 לך הביתהההההה
וועד בית אין לך סיכוי גם עם כל ה-750000 ש״ח שכול חודש מתווסף לך
272 שוכר מיואש 23/07/2016 18:48 עוד רעיון מטומטם של כחלון
לא רק שלא הוריד את המחירים, הם ימשיכו לעלות ולצערי גם השכירויות יקפצו עכקיו. כנראה נגור באוהל.
271 אפס מאופס הכחלון הזה 23/07/2016 18:38 תחזור למכור צמיגים בחיפה (ל"ת)
270 ינאי 23/07/2016 18:36 זה בכלל לא מס כבד לפחות לגבי משכירים במרכז
מי שמכניס 15-20 אלף שקל חודש מהשכרת 3 דירות במרכז בקושי ירגיש 1000 שקל מס
269 דורון מחולון 23/07/2016 17:55 @@@ שכר הדירה לא יעלה! אין צורך במשקיע אחד נוסף בשוק @@
כל שנה שוכרים בני 30 פלוס עוזבים את שוק השכירות ועוברים לגור בבית משלהם, וכך באופן טבעי מתפנות דירות להשכרה לאחרים. בלי משקיעים בשוק כל 50,000 התחלות הבניה השנתיות ישמשו את השוכרים האלה, בין אם הם יקנו אותן במסגרת מחיר למשתכן או לא. (את זה גם עומר מואב אומר, והוא מבקר את כחלון בד"כ). זה אומר ש 50,000 דירות להשכרה יתפנו ויכנסו אליהם בני 24 שפעם ראשונה יוצאים מבית ההורים! אם הצעירים הללו לא מסוגלים לעמוד בשכר הדירה, בעלי הדירות יאלצו להוריד אותו כי אחרת ישארו עם נכס ריק מדיירים! המסקנה היא ששכר הדירה לא יעלה ובהחלט יכול לרדת, כל מה שצריך זה שיבנו הרבה! אגב ב 2015 שכר דירה ב 5 חדרים ירד בכל רחבי הארץ! למרות הגדלת המיסוי על המשקיעים ביוני 2015. תבינו - בעלי הבתים כבר מזמן לא מצליחים לקבל את המחיר שחלמו עליו. אחרת לא היו נותנים לתשואה השנתית לרדת בשמונה השנים האחרונות מ 6% ל 3% שזו פגיעה חזקה פי כמה מהמס!
268 אדם 23/07/2016 17:18 פעולה נכונה- יגרום לצינון הביקושים
בריבית ברמה אפס הביקוש לדירות הוא אין סופי כי אין אלטרנטיבה ל השקעה פיננסית למי שלא בקיא בשוק ההון. אין אפשרות להגדיל את הצע הדירות במהירות לכן הפעולה מבורכת ונכונה.
חווה 23/07/2016 20:18 אם למישהו יש 3 דירות והוא יצטרך למכור אחת
הוא בעצם צריך לבחור בין תשלום מס שבח או מס שהוא יכול לגלגל על השוכר אם לא הכל לפחות חלק. מה עדיף לו? מס שבח של אלפי שקלים או מס גולגולת על דירה?
שמטוב 24/07/2016 07:51 לא ימכור. יעביר דירה על שם מישהו אחר. (ל"ת)
שרי 25/07/2016 22:15 ימכור 2-3 דירות ,יקנה בית פרטי ויחלק ל-10. (ל"ת)
אז הם ימכרו 23/07/2016 19:53 וישקיעו את הכסף בריבית אפס? חחחח (ל"ת)
267 כל ענף הבניה .צריך? 23/07/2016 16:28 200000 דירות יד 2 למכירה ואין קונה .
ענף הבניה צריך . לעשות חשב מסלול מחדש . בכל התחומים : איכות בניה. חריגות בניה. תחשיב רווח מוגזם למ"ר. פסקי דין מצחיקים .
266 אילן 23/07/2016 15:29 ההשקעה בדירות היא הפנסיה
ההשקעה בדירות היא השקעה בפנסיה לכל מי שלא רצה להשקיע בקופות הפנסיה שעושקות אותנו בדמי ניהול מנופחים ומופרזים .
עכשיו כחלון 23/07/2016 19:54 צריך לתת לזקנים פנסיה של שכר מינימום . לפני שהוא
מדרדר את הזקנים לתהום. כמו שהוא דואג לאמא שלו
שמטוב 24/07/2016 07:54 באמת ? שלי מהפנסיה הולכת לכיסים של מנהלי הקופה
ועוד שליש מפסידים בהשקעות מטומטמות (בגלל חוסר הניידות של מושקעים בפנסיה המנהלים עושים שם חגיגה של כסף ללא פיקוח).
265 כחלון 23/07/2016 15:29 מה הוא יעשה עם כאלה שרכשו משרדים ומרויחים יותר
שכר דירה? העשירים מזמן קנו משרדים ולא דירות
264 אמיר 23/07/2016 15:29 מאבק של איש בודד
זה לא רק מאבק על הורדת מחירי דירות , זה גם מאבק של כחלון על עתידו פוליטי . שעון בחירות מתקתק והסגיו קטנים עד כה , לכן האיש נחוש לעשות כל דבר , שירים אותו בעיני בוחרים . יהיה מעוט שיפסיד, אך רוב ירוויח . זהו מאבק של איש בודד - כי בפוליטיקה אין חברים .
הוא עושה שטויות 23/07/2016 19:54 הצבור לא רוצה סטלין והלאמה (ל"ת)
שמטוב 23/07/2016 18:53 כחלון עשה מעשה התאבדות פוליטי
הוא עוד לא קולט שיש לו עכשיו מאות אלפי מאוכזבים מהגזירות שהוא מפיל עליהם. מבינים כבר שהוא רק ייקר את שכר הדירה ולא יוזיל בכלום את מחיר הדירות. מי ששוכר דירה וחושב שהמיסים לא יגולגלו עליו הוא איש תמים. די בקרוב הוא יבין שכחלון הוא שגרם לעליית דמי השכירות. מי שחושב שאיע אפשר להעלות את שכר הדירה יווכח שטעה. רוב בעלי הדירות הם לא פריירים הם ימצאו את התחבולות כיצד לגלגל את המיסים על שוכרים, אילו שפטורים מהמס יעלו גם כן את שכר הדירה. השוכרים הם החוליה החלשה: בעלי הדירות יוכלו לוותר על שנה שנתיים השכרה עד שכחלון יעוף הביתה, לעומצ זאת השוכרים אין להם אופציה לא לשכור, הם לא ימצאו דירות זולות ויאלצו לשלם. שנתיים ללא מגורים כלשהם אינו אופציה לגביהם. יש תמימים שחושבים שבעלי הדירות יאלצו להתפשר. אז לא הם לא צריכים להתפשר יש להם מקו מגורים וקצת כסף הם יחכו שנתיים בלי להתפשר.
263 כחלון 23/07/2016 15:28 הפך עצמו לשותף בדירות של מי שקנה. הוא מזכיר לי את
העולם התחתון הם מבקשים דמי חסות והוא "רק" 1000 שח לחודש אין הבדל בערסיות . צדק חצרוני בכל מילה
אחד 24/07/2016 22:00 נו אני קניתי אוטו ומשלם אגרה שנתית עליו. אז? (ל"ת)
262 שקרים של כחלון 23/07/2016 15:14 הוא בסך הכל רוצה לכסות על הגרעון בתקציב
הם הודו שיש להם גרעון בתקציב ולא ברור איך זה קורה למרות עודף המיסים אמנם ראינו איך החשבת הכללית מעבירה מהר מהר סכומים לגפני העיקר שהוא יהיה מרוצה וישאר במדינה . אבל עידן עופר לא . הם גם אמרו שזה נועד לכסות על הגרעון בתקציב לכן המסקנה היחידה שהם לא צופים מכירת נכסים אלא רק העלאת מס. חחחחחחחחחח
שרי 25/07/2016 22:17 גרעון שהוא יוצר ע"י הורדה סמלית של מס הכנסה והטבות משמע
משמעותיות לחברות ומעסיקים.
261 עכשיו 23/07/2016 15:12 כולם יחזרו להשקיע בבורסה הכושלת
ואז ביבי יעלה עוד את המס בבורסה ויפיל אותה
שמטוב 23/07/2016 18:55 אף אחד לא חוזר לבורסה הישראלית.
לאחר התעלולים של ביבי ושל כחלון כל מי שיש לו כסף מבין : בישראל שונאים משקיעים קטנים אז הם ילכו להשקיע במקום אחר.
אולי אתה צודק 23/07/2016 22:07 הברירה היחידה שלהם היא הורדת מס על הבורסה
אם לא יעשו כן אז הכסף יברח להם
260 הפגיעה של כחלון 23/07/2016 15:03 הפגיעה הכי גדולה של כחלון היא אבדן אמון בממשלה
האנשים יבינו שזאת רפובליקת בננות . שאין לסמוך על אף מילה שלה. מדינה שמתנהלת בחוסר אחריות כי מי שמנהל אותה זה צבור מתלהם שנדבק מ"האביב הערבי" וגם הם ישאירו פה הרס וחורבן מדהים לראות איזה אנשים רעים יש פה . איזה שמחה לאיד כשטייקון שכבר אין פה נופל או מטילים עליו מס ? מדהים לראות איזה אנשים קנאים וצרי עין יש פה ואיזה מנהיגות קקה יש פה העיקר להישרד. אין להם שום דרך שום כיוון . ממשלה שמחבלת בכל דבר . לפעמים נראה לי שביבי ושרה מתנקמים בעם אחרת אין הסבר לטמטום שקורה פה להפכפכות בכל נושא ולשקרים שמפוזרים פה. עם מפחיד שאם פעם יהיה פה רעב או מלחמה הם פשוט יהפכו לקניבלים. יאבדו צלם אנוש. אני מזמן התנתקתי מהמקום הזה לא קונה כלום לא מעניין אותי דירות ולא אצביע לאף אחד פה. העם הזה ראוי למנהיגים האלה ובצדק בורחים מפה . וכבר בתנך אמרו עם נבל ולא חכם תראו איך הם צדקו עוד לפני 2000 שנה. מצאו פה מגילות שנכתבו בכתב החרטומים שבו מתלוננים תושבי כנען על שבט העבירו או חבירו (העבריים) שהם מסכסכים בין התושבים תראו כלום לא השתנה זה בגנים שלכם. אתם ראויים לכחלון וביבי .
259 עוד 23/07/2016 15:02 ירושה זה לא השקעה
לא סביר לקחת בחשבון דירות שנתקבלו בירושה
אחד 23/07/2016 22:47 אם הן ביזנס אז למה לא?! (ל"ת)
258 ציונה 23/07/2016 14:57 כניראה כחלון ממש שרוט נגד בעלי הממון
ניראה הסכלות של קינאה צרופה אם תיסתכלו על כל מהלך שלו זה מנוע אחר לחלוטין פשוט ילדות קשה וכעת צריכים להגשים לו חלום
שרי 25/07/2016 22:18 אל תתבלבל, הוא לא נגד המיליונרים שגרים בפנטהאוס של מאה
מיליון בת"א.
אאאא 23/07/2016 23:13 כחלון דואג לטייקונים נותן חינם קרקע לחברות לבניה להשכ
להשכרה ובאותו זמן מכריח פרטיים לממן במיסיםצ את הקרקע שיתן לטייקונים. במקום שחבר'ה צעירים ישכרו דירות ישנות בבתים בלי מעלית הם יוכלו לשכור רק דירות חדשות מהטייקונים שיקבלו את הקרקע על חשבון הציבור. החוזה של אפריקה ישראל המשכירה לפי התוכנית הגאונית של כחלון אומר בערך שלשוכרים אסור לנשום בבית. כמו כן כל מי שמקבל קרקע מסובסדת להשכרה יכול להשכיר את רוב הדירות במחיר השוק. למה להעדיף את חברות הטייקונים על פני פרטיים שרכשו במיטב כספם?
אז???? 23/07/2016 19:56 כולם התנפלו על חצרוני היחיד שצעק המלך הוא עירום
הבין תכף מי זה כחלון
257 ציון 23/07/2016 14:55 למכור ולהשקיע בנדלן בחול
נלך עם הכסף למקומות בו מברכים אותנו ולא מקנאים ושונאים אותנו כמו כחלון
אחד 24/07/2016 22:02 וכך תתרום בהרבה יותר למדינה... (ל"ת)
א. 23/07/2016 23:11 גם בחו"ל תשלם מס (ל"ת)
גוגו 24/07/2016 10:19 כן, משלמים מס אבל בניכוי כ ל ההוצאות, כולל פחת ! (ל"ת)
אחד 23/07/2016 22:48 קדימה סע בחו"ל אין מס שמעתי (ל"ת)
256 כחלון 23/07/2016 14:52 תוציא עכשיו מכרז ליריעות ברזנט כדי למתוח מתחת לכל
בניין גבוה במדינה. כי שמעתי שקבוצת אנשים בעלי 3 דירות החליטו לקפוץ . לא חבל לך שהם ימותו ? כל כך הרבה מתאבדים וכל השטח לבניה יהפוך לבתי קברות. אתה כבר סמל לפשיטת רגל מוסרית . פה גדול ושכל קטן
255 אברהם 23/07/2016 14:12 מיסים ומיסים
האיש ההוא יודע רק להטיל מסים, אין בראש שלו מחשבה אחרת, אולי הגיע הזמן להוריד מסים במקומות אחרים כגון הבורסה, לתת ריבית כל שהוא לחסכונות, תכניות חסכון שנותנות ריבית כל שהיא, אנשים יפסיקו לקנות מניות,
דוד 23/07/2016 18:36 רק הליכוד יכול { למחוק את המדינה } לבחור ליכוד חחחחחח (ל"ת)
254 ALFA 23/07/2016 13:59 שיחזור לנהל את אוטו כחלון , פשוט טמבל !!!
הכסף יברח לחול והמחירים לא ירדו.... בסך הכל מדובר במעט דירות יחסית חוסר... דירות שמשמשות ברוב המקרים אנשים מבוגרים כתחליף לאין פנסיה במדינת ישראל !!!! פשוט אפס... אגב חלק מהכסף ילך לדירות יוקה... במקום 3 דירות ... דירת יוקרה אחת... והמחירים לא ירדו... בגלל חוסר קרקעות במחיר שפוי ובגלל עודף מיסים בישראל !!! לידיעתכם !! דירה חדשה בבירה במזרח אירופה 70 מר בבנין חדש באיזור טוב 230000 אלף שח בלבד , בגימור הרבה יותר טוב מפה !!! עם תשואה לא פחות טובה מישראל... לא נורא פחלון קדנציה ראשונה... אחרונה.... ואחת יותר מדי.... רק כשהעם יבין שהימין דופק אותו בכח וחזק רק אז אולי תהיה פה מהפכה חברתית אמיתית...
שמוליק 24/07/2016 09:51 כשל שם וכך היגיע לליכוד המושחט היצילו אותו אפס
מאופס
זה לא ימין 23/07/2016 20:01 זה סניף של יחימוביץ. מסתבר שהיא קובעת פה ומהלכת
אימים. וגם היא אחת שבאה ממשפחה עניה וסיפרה שאת המשכורת הראשונה שלה היא בזבזה על נעלי פומה וגינס ליוויס. אשה ששמחה שתקעה את הגז והבריחה את כיל והזילה דימעה כשכחלון הגשים לה חלום להוריד את שכר הבכירים כאילו מישהו מאיתנו הרוייח משהו מהמהלך זולת כמה פופוליסטים וקנאים כמוה שגדלו בבית עני ורוצים שכולם יהיו עניים כמוהם וביבי הוא החלום הרטוב של יחימוביץ . אפילו הרצוג לא היה מעז לעשות מה שביבי עושה . ואם היה עושה מיד הימין וביבי וכחלון וכל החנטרישים היו עושים לו מהומות. ביבי הוא שמאל קיצוני
253 אין ספק שזה ישפיע 23/07/2016 12:42 יוריד את מחירי הדירות וגם את השכירות
זה לא יגולגל לצרכן השוכר. כי יחליפו ידיים במחיר דירות יותר נמוך , אלה שאין להם 3 דירות וזוגות צעירים יקנו במחירים יותר נמוכים,ואז גם התשואה על ההשכרה תעלה ומחירי השכירות ירדו.
ממש ישפיע 23/07/2016 20:02 בעלי 3 דירות יבחרו למכור את הדירה הכי דפוקה שיש להם
ולא בטוח שמי שיקנה לא יתמשכן למוות
שרי 25/07/2016 22:20 אף אחד לא מוכר, אלא אם כן יקבל מחיר טוב ויקנה דירה יותר
ריווחית. זה הכול. מה השטויות הללו?
252 יא 23/07/2016 12:38 סליחה אחי כחלון
סליחה שעבדתי קשה כל חיי, סליחה שבאמת ראיתי ברכה , סליחה שחסכתי וקניתי נכסים, סליחה ששילמתי את כל המיסים ומעולם לא העלמתי או התחמקתי, סליחה שאני יעזוב אם תמשיך לנסות לחלוב את אילו שנושאים בעיקר בנטל המיסוי, נמאסת מהטיפשות ורוע הלב!!
251 קונה ולא מוכר 23/07/2016 10:38 הורדת המחיר רק עם הורדת מחיר הקרקע - בולשיט!!!!!!!!
עוד בולשיט גדול, המחרים ירדו רק אם מחירי הקרקע ירדו. לפי מספרי כחלון מודבר גג ב40,000 דירות אנשים יעברו דירות לילדים כבר עכשיו. קישקוש מקושקש והוא יודע את את ועושה עוד ספין. היחידי שניסה לפתור היה לפיד. ומי יאכל אותה בסוף? שוכרי הדירות ישלמו יותר וזה כל כך ברור. לכחלון לא באמת אכפת. מכניס את הידים לכיס של השוכרים שגם ככה בקושי גומרים את החודש ונמצאים בחובות. בושה גדולה. תוריד את מחירי הקרקע בחצי ואז כל השוק ירד. לחלופין תעלה את מס הרכישה ב100% לבתים של מעל 15 מיליון שקל ובתים של 10 מיליון שקל בחמישים אחוז. בתים ב7ץ5 מיליון בארבעים אחוז, ככה יהיה אפקט דומינו והמחירים ירדו. הוא יודע את זה ולא עושה. העלאת מיסים ל 2-3% משוק הדירות יוריד את כל המחירים.
שר הנפט 23/07/2016 15:32 הדובים התעוררו והם מתחילים להתגרד
בואנה, אתה גאון... איך לא חטפו אותך לתפקיד שר האוצר? לך תלמד קצת על החיים ואז תדבר, זה שאתה מדקלם משפט ששמעת איפה שהו לא באת מעיד שככה פותרים בועה.
250 כישלון 23/07/2016 10:32 כחלון אני מעלה את השכירות ב20000 שח הכל על השוכר (ל"ת)
זה מה שכחלון רוצה 23/07/2016 15:17 הוא לר רוצה לפוצץ את הבועה אלא להגדיל מס
השוכרים יעדיפו במקום לשלם שכירות יקרה לקנות דירה והמחירים של הדירות לא ירדו. מהלכים של טיפש
המהלך של כחלון 23/07/2016 15:16 נועד לכסות את הגרעון . הוא צופה שיכנס לו כסף
וזה אומר שהוא צופה שבעלי הדירות לא ימכרו את הדירות אלא ישלמו יותר מס ויקזזו על חשבון השוכרים . יעלו קצת לשוכרים והם ישלמו בלית ברירה. לכן השוכרים יהיו עוד יותר מסכנים
249 יוסי 23/07/2016 10:08 כחלון ויכולתו להתמודד עם משוואה בנעלם אחד בלבד
מר כחלון היקר אתה שוב טועה, אתה שוב מגלה את בורותך הכלכלית יחד עם פקידי האוצר, המשקיעים הרבה יותר חכמים ממך, והם יעשו לך בית ספר, הם יקפצו מגג אחד לגג שני: 1. מה שאתה לא רואה, שמזמן המשקיעים קונים דירות על שם הילדים, (תשים לב לכמות הערות אזהרה בטאבו..) 2. 3 דירות 1000 שקל בחודש, מישהו כבר עשה את החשבון פה בכמה להעלות את שכר הדירה. (זה חשבון שכחלון יודע לעשות). 3. יש מי שכתב, המשקיעים מחכים, שהמחירים ירדו ואז יקנו שוב על שם הדודה... 4. איך תתמודד עם מישהו שיפנה לבג"צ על זה שיש לו אמנם 3 דירות, אבל שלושת ילדיו גרים בבתים אלו. (אז מה להעניש את המשקיע ב-12,000 שקל בשנה , כי עזר לילדיו). 5. 3 דירות בקריות, זה כמו דירה בתל אביב ?!, אז איפה השכל? 6. אתה תשרוד עוד שנה, המשקיעים הם לנצח, הם המניע הכלכלי שלך מר כחלון אם לא הבנת, נכון מר כחלון על פי תפישתך המתמטית , שעדיף 8% מס רכישה (עלק משקיע לא קונה, רושם על שם הילד), ואתה מקבל אפס מס או מעט מס לילד שקנה דירה ראשונה דרך האבא המשקיע, לא עדיף 3% ולקבל מס כלשהו. 6. המיסים ירדו והכנסות המדינה ירדו,כי לא נתת למשקיעים להמשיך ולקנות
סיבכת את קחלון 23/07/2016 13:37 הוא לא צריך להתעמק בתוצאות
שתקתם כשהוא סידר לכם שיחות מטומטמות במחיר נמוך רק שלא ידעתם שהוא סיבסד את גולן טלקום בכספי המיסים שתקתם כי לא הבנתם שתיק הפנסיה שלכם נשחק שתקתם כי הבן שלכם לא התפרנס בחברות האלה כולנו שילמנו על זה בדלת האחורית. וגם כעת המבצעים הם רק לשנה אחת אחכ זה עולה ל 100 שח. וגולן בהפסדים ופשיטת רגל. רק הממשלה מכריחה אותו באיומים להמשיך בזה כדי לא לקלקל לכחלון את התהילה. אז בחרתם את כחלון להוריד את מחירי הדירות וזה מה שהוא יודע לעשות תמכור 2 דירות ותקנה אחת מהממת .
המשקיעים 23/07/2016 13:33 מזמן קנו בברלין ובארה"ב. (ל"ת)
אתה ושכמותך 23/07/2016 13:32 תגרמו לכך שיהיה פה מס רכוש וזהו
ומי שירויח זה רק האוצר. גם ככה כל המהלכים של כחלון עקומים וכל מה שקורה בכלכלה זה נועד כדי שהממשלה תרויח. יחימוביץ וחבריה עזרו הכי הרבה לביבי להתעשר עם שישנסקי רק כשיחימוביץ הבינה שאת מחיר שישנסקי על הגז היא משלמת היא וחבריה העדיפו שהגז ישאר קבור לנצח. היא ורוזנטל עשו מלחמת חורמה נגד כיל והצליח להם . האיש מתקפל מפה רק לא ברור מדוע סירבה החשבת ולפיד למכור את כיל ורק לגרום נזק למשקיעים. כמו שהמחאה גרמה להעלאת מס על הבורסה. כך הדירות יגרמו למס רכוש לכווווו לם. בגלל זה כחלון קרא למפלגה כוללנו כי כולנו נשלם על כל דבר פה. ורק הממשלה תרויח. אם יש לכם 3 דירות בפריפריה או בסביון אז תמכרו הקנס הוא על אחזקת כמות דירות ולא על שווין . תמכור אחת מהם וזהו. זה מה שהממשלה רוצה וזה מה שאתם בחרתם אז תאכלו מה שבישלתם. כשיצאו פה נגד הטייקונים והבריחו אותם שתקתם כי חשבתם שזה לא יגיע אליכם ואני הבנתי מיד שזאת ההתחלה עם שכר הבכירים לסקטור מסויים, שישינסקי הדירות ואחכ החשבון בנק . מגיע לעם הדביל הזה סתיו ושמולי חוגגים על הטמטום שלכם
248 דוד 23/07/2016 10:00 מס כפול
לפי חוק על שכירות של שלושה דירות צרכים לשלם מס שולי שיכולה להגיע עד 40 אחוז,ועם אגרה חדשה של 12000 אלף בשנה מס יכולה להגיע יותרמ 60 אחוז,זה עושק אמתית של משקעים.
247 פפפ 23/07/2016 09:56 כול מי שיש לו ילדים לא צריך מחירי נדלן גבוהים ,מי שצריך
את זה אלה רק קבלנים ,בנקים ,וכמובן משרד האוצר .מיסי נדלן.
246 תוכנית טובה 23/07/2016 09:54 צעד נכון אבל לא מספק
בנוסף עליו להטיל מס רכוש על משקיעים זרים, בעלי קרקעות לבניה,ולאסור על רכישת דירות לתושבי חוץ. במקביל עליו לשווק יותר קרקעות ויותר בזול.
שמטוב 23/07/2016 19:04 הכי טוב זה למכור את המדינה במכירת חיסול. יכניס המון כסף
וכל המשקיעים הקטנים יברחו מפה. מה אתה חושה שאם יענישו משקיעים זרים את תרוויח ? הם יברחו מפה ולא ישקיעו בכלום. ביבי מגן על משקיעים גדולים וכחלון מבריח משקיעים קטנים. משקיעים זרים ישקיעו רק במדינות שמכבדות את ההשקעה שלהם. בלי משקיעים זרים המדינה שלנו תקרוס. גם אזרחי ישראל ישקיעו רק בחו"ל, למה להם להשקיע בארץ ? מה הם מטומטמים שיתנו לחלוב אותם ?
בנוסף 23/07/2016 13:42 צריך להחליף את העם המטומטם הזה שרק הורס כל דבר
אתם עם של נעשה ונשמע אין לכם שכל לחשוב עם של קנאים צרי עין דוחים
245 פפפ 23/07/2016 09:52 דירה זאת לא פנסיה ,זה מוצר יסוד , מי שרוצה פנסיה שיפתח
קרן פנסיה ,מי שרוצה השקעה , בשביל זה יש בורסה , חבורת בעלי דירות מושחתים ועלובים שכמוכם .
שרי 25/07/2016 22:22 יש לי קרן פנסיה שהמנהלים שם שודדים אותה בחסות המדינה. (ל"ת)
קקק 23/07/2016 15:34 תלך ללמוד לפני שאתה מגיב
כי שאני מכניס כסף לבורסה חברה בורסאיתכונה איתו נדל"נ מניב לסוגיו השונים ,בגדול המדינה הולכת למחנק אשראי בפנסיה כך שנדל"ן מניב הוא אלטרנטיבה לא רעה בכלל ,תגור בשכירות לא כל אחד חייב דירה בבעלות ,דירה בבעלות זה מותרות
שמטוב 23/07/2016 19:08 מה איתף ? למדת בקורס מזורז כמה מילים מפוצצות ?
נראה שאינך מבין שוםפ דבר מעבר למילים שלמדת. הבורסה בישראל לא שווה כלום, המון הבטחות ותשואה אפס או שלילית. אסור להשקיע בה. אנשים השקיעו בבתים רק בתור מיפלט מהבורסה. עכשיו הם ישקיעו רק בחו"ל.
יר 24/07/2016 21:05 הם יחזרו לבורסה כמו ילדים טובים. (ל"ת)
ALFA 23/07/2016 14:03 פפפ בקרנות פנסיה של היום שודדים מאיתנו את הכסף !!! נקבל
נקבל בפנסיה אגורות ... ונהיה זקנים עניים !!! מי שמרוויח בחסות החוק זה החברים של מפלגות השלטון שמנהלים את הקרנות !!! לך לרואה חשבון ותבדוק מה היה קורה ל-100000 שח שהושקעו לפני 20 שנה בדירה ומה קרה לאותו סכום שהושקע בקרן פנסיה , אם לא יורידו מחירי קרקעות ויקלו במיסים המחירים ימשיכו להיות בשמיים !!!
הצבור 23/07/2016 13:44 פתח קופות גמל רק שביבי העביר להם את הכסף לבורסה
והם הפסידו . מי שהיה חכם וקנה דירה מקבל עכשיו עונש אם הם היו משאירים כסף בבנק הם היו נזקקים על חשבון המיסים שלך. כדאי לך לפעמים לחשוב. במהלך הזה של כחלון הוא פוגע בזקנים חסרי פנסיה והם יהיו המחאה הבאה או שיפלו עול על ילדיהם. את זה הבנת גאון של קחלון?
244 אמנון 23/07/2016 09:17 שחרר קרקעות והביא חברות בניה מחו"ל, הפסק לשחק בקקה. (ל"ת)
243 צחי 23/07/2016 09:06 ללא ספק סכום המס יגולגל על השוכרים שהם השיכבה הכי חלשה. (ל"ת)
אחד 23/07/2016 22:49 שטויות
בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות ישאר בלי שכ"ד!
שרי 25/07/2016 22:23 כמה אפשר למחזר טוקבק עלוב אחד. (ל"ת)
242 גדי 23/07/2016 09:03 כחלון, אתה בפניקה מושלמת ואין לך דרך לטפל בנושא הדיור. (ל"ת)
242 23/07/2016 16:56 גדי
צודק לךחלוטין. הבעת הכל במשפט אחד. איך הגיע אחד כזה למעלה?
שרי 25/07/2016 22:23 הפשפש ששאג (ל"ת)
241 משכיר 23/07/2016 08:48 מה הבעיה,לייקר לשוכרים וכחלון סיים עתידו הפוליטי! (ל"ת)
אחד 23/07/2016 22:49 שטויות
בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות ישאר בלי שכ"ד!
240 סתיו שפיר ושמולי 23/07/2016 08:29 העיקר יש להם כסף לדירה כעת מהאלפים שהם מרויחים
בזכות מחאת הקוטג' . ממשלה של עלובים ובולשביקים ישראל היא לא מקום לחיות בו . כי זאת מדינה של קנאים ומיסים כל בעלי ההון בורחים מפה בצדק . המדינה רוצה פה רק נזקיים שתלויים בחסדיה . יגיע היום שלא יהיה פה ממי לקחת שקל יהיה פה גרוע יותר מהודו. האנשים באמת יקפצו מהגגות בגלל יאוש . בגלל שדרדרו אותם לעוני מרוד. וכל המהלך הזה בטוח יפגע בצמיחה כי כל הכסף שהמדינה תקח בתור מיסים ירד מכיס האזרחים. כדברי לפיד על כיל. עכשיו המדינה תקבל דיבידנדים ולא המשקיעים אז כל המשקיעים אכן קיבלו 10 אג דיבידנד ומזה ירד מס . ובאמת עם 200 ש"ח דיבידנד הם רצו לקנות דירה מכונית ותכשיטים וישבו לקנח בבית קפה. איך זה שכל המטומטמים נהיים פה חברי כנסת?
239 יוסי 23/07/2016 07:47 חמשת אלפים דירות בשנה בלי לבנות ישר לשוק הקונים
מה אתם חושבים הוא רואה את התמונה בצורה אחרת הוא חייב להוריד את מחירי הדיור והוא עושה הכל וזה הכי קל בשבילו להביא עוד 5 אלף או יותר דירות לשוק בלי להתאמץ
239 23/07/2016 16:57 יוסי
הוא גובה עוד מסים, ותו לא. השוכרים ימממנו את המסים, ודבר לא יקרה למחירי הדירות.
238 לא הגיוני 23/07/2016 07:44 לא הגיוני להטיל מס לפי מספר דירות ולא שווי דירות !!! (ל"ת)
צודק 23/07/2016 13:22 אין סיכוי שיעבור בג"ץ (ל"ת)
237 אריה צפון 23/07/2016 07:25 כחלון החליט
שאלה? מי הוא האדם הכי מסוכן לכל מערכת תשובה! ההדיוט החרוץ .היות והוא בזמן קצר גורם הכי הרבה נזק.
לא נכון 23/07/2016 13:45 היה לפניו מר נזק כלכלי לפיד הכושל והרשע
רק נזקים לכווווווווווולם
236 אבי 23/07/2016 05:58 לא ראוי להיות שר אוצר
מיסוי לפי מספר דירות ?כנראה הוא צריך לקפוץ מהגג !ולצאת מייד מתפקיד שר האוצר. לא עושים הכל בשביל להשאר בתפקיד. עצירת שוק הנדלן תביא מיתון ובריחת השקעות לחול .
235 אבירם 23/07/2016 00:44 סליחה שהשקעתי נכון מחיסכונותי , סליחה
סליחה שירשתי דירה ,סליחה שעבדתי. כל חיי לכסף הזה סליחה שאני הולך לשלם קנס כמו חמור ,סליחה שהשקעתי נכון סליחה
משה 23/07/2016 15:02 אתה לא משקיע אתה ספספר. מחר תקנה גם את כל מקורות המים
ותמכור לזוגות הצעירים ותקרא לזה השקעה? אה?
שרי 25/07/2016 22:24 בעיה, כול אחד שהצליח יותר ממך מוציא ממך את המיטב..... (ל"ת)
ביבי הקדים אותו 23/07/2016 20:08 הקים תאגידי מים וגובה מע"מ. ואחכ מדברים על יוקר המחיה (ל"ת)
יא 23/07/2016 12:34 אכן מבקש סליחה שחסכתי והצלחתי בעבודה קשה עם תשלום מיסים (ל"ת)
234 אבירם 23/07/2016 00:26 כחלון יורה לכל הכיוונים
סליחה שירשתי דירה , סליחה שעבדתי כמו חמור 20 שנה לקנות לילדים בית , סליחה שהשקעתי נכון ומשכתי את כל חסכונותי וחיסכון ילדי לקנות דירה,סליחה בחרתי בכחלון שיורה לכל הכיוונים כי הוא שומע ליועצים חסרי דעת פופוליסתים פשוט סליחה. שווה ערך למס עיזבון הבן אדם מת אז מענישים אותו סליחה
ציונה 23/07/2016 15:01 מניע את כל יועציו אותו חלום ילדות
זה מונע מילדות קשה וקינאה באלה שיש להם אז בו ניקח להם גם הפלחשתינאים רוצים באופן דומה כל חלקה אותה טיפחנו והפרחנו חוסר היכולת של אחרים שילמו לנו על זה ובעיקר נידפוק את בעלי הממון וטוב יותר אם הם אשכנזים - ברכה
233 אין לי 23/07/2016 00:05 מעולה כבר אני מכיר כאלה שמוכרים
חבל שלא בוצע קודם
233 23/07/2016 16:58 מה באמת?
כל כך מהר? אתה בטוח? אשרי המאמין. דבר לא יקרה, אלא תוספת מסים.
הטיפשים ימכרו 23/07/2016 15:19 אפילו כחלון לא מאמין שהם ימכרו הוא מעדיף מס כדי למלא
את הבור בתקציב. השוכרים ישלמו יותר
נו בטח קנית 23/07/2016 13:47 ראיתי אותך בבנק למשכנתאות לוקח רק 950 אלף שח משכנתא (ל"ת)
232 רועי 22/07/2016 23:39 טוב, בואו ננתח...
38000 בעלי 3 דירות ומעלה, כמה ימכרו?? ולמה שימכרו, הרי ביטלו את הפטור ממס שבח.. ונגיד ימכרו 10000 בעלי דירות, זה ממש כמו טיפה בים, תוסיפו לזה שחלק מהדירות כלל לא רלוונטיות למשפחה הממוצעת (דירות 1, 2 2.5 חדרים), חלקן אפילו בפריפריה המרוחקת שאבוי הרי אף אחד לא רוצה להתקרב לשם.. אז תכלס כמה דירות רלוונטיות ישתחררו לשוק??? מנגד - ברור שבעלי 3 דירות ומעלה ישיתו חלק מהמס על השוכרים, לא את כולו אבל חלק ממנו. ומעבר לזה היכן השיוויון?? מישהו בעל דירה למגורים ו שתי דירות בערד שמרוויח על כל דירה 1300 ש"ח בחודש, כעת הוא ייאלץ לשלם 1000 ש"ח מס כלומר בערך 35% מס, בעוד מיליונר שמחזיק 2 דירות ישלם על הדירה המושכרת רק 10% מס - מעניין איך יעבור בבג"ץ בקיצור הכל אחיזת עיניים כדי להעשיר את קופת המדינה על חשבון המשכיר והשוכר. מחירי הדירות לא יירדו מהמהלך. מה שכן צריך לעשות זה פטור ממס שבח ומס רכישה גבוה. אוי כחלון כחלון...
231 רוני עיפרוני 22/07/2016 23:34 מיסים יגולגלו לשוכרים
40 אלף בעלי דירות להשקעה יקבעו לעלות את שכר הדירה השוק ירתח ומי ישלם את המחיר? אלו שמשלמים שכ״ד , מי יהנו מכך ? אלא שחולבים את המדינה בשימוש בכספי המיסים לכספים יחודיים ( רמז ? חרדים / מתנחלים? להם אין מחסור בדירות.....) ממשלה פופוליסטית עם שרים שאיבדו דרך וכיוון - אולי באמת שיתנו לקובעי הטון את המפתחות..... לדירות של כולנו
אחד 23/07/2016 22:50 שטויות
בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות ישאר בלי שכ"ד!
231 23/07/2016 17:00 אתה באמת עיפרון.
לא נמאס לכם מהאשמת החרדים והמתנחלים? זו אנטישמיות נטו, טהורה. זה מזעזע. טמבל שכמוך. לא נמאס לך מהשנאה וההסתה? תביט ישר ותעסוק בעיקר. מגעיל.ואני כותב בשבת...
230 יייי 22/07/2016 23:29 ואם יש דירה אחת בצמרת או אקירוב או רו רוטשילד ששוהה15 מ
דירההבקריות שווהנ600000שח...דלת של בית בצפון תל אביב . יש דירה אחת בתל אביב עולה 15 מליון אה שכחתי זה חוק לטייקונים
229 שלמה לוי 22/07/2016 23:24 יש לי סעיף שכל החלטה של רשיות המס יש לי זכות לעלות שכ"ד
בחוזה שעשיתי ל4 דירות שלי בכרמיאל שכל שינו י של שהממשלה תחליט על תוספת מס יחול על השוכרים . אז נעלה לכולם את שכר הדירה .כחלון איבד כנראה את העשתונות והתחיל להשתולל . לנו יש פתרון . מעלים שכ"ד
ממש חיה טורפת 23/07/2016 14:28 הממשלה טורפת אותך ואתה מטיל זעמך על שוכר מסכן
שלא עשה לך כלום. תעניש את הממשלה . ולא את השוכר
228 קח לון 22/07/2016 22:57 לכבות שריפה עם בנזין (ל"ת)
228 23/07/2016 17:01 אכן,
צדקת. זו בדיוק הסיטואציה.
227 דוד 22/07/2016 22:49 כחלון , גיס חמישי של ביבי , בבחירות הבאות יחזור לליכוד
עם זנב בין הרגליים , אחרת ימחק
ALFA 23/07/2016 14:04 בבחירות הבאות יזרקו או לכלבים הוא לא ב"רמה" של הגנבים (ל"ת)
226 מיסים 22/07/2016 22:44 הו מיסים מיסים מיסים מרוקנים את הכיסים.
באהבה לכחלון. ד"ש מחצרוני שצדק בכל מה שהוא אמר
225 חלומות לפעמים מתגשמי 22/07/2016 22:43 כחלון מפנטז על רשעות הממשלה
הסיסמה שלו לבחירות תהיה מעתה אל תאמר כחלון אמור קח לו הכל אם אין לך כלום והקנאה בוערת וצרות העין שורפת הצבע קח לו כי רק אני יקח לו הכל
224 דוד 22/07/2016 22:42 בושה , כחלון , איזו אלטרנטיבה אתה מספק למשקיעים ???
אחרי משבר 2008 כל אלו שכספי הפנסיה שלהם הועברו לבתי ההשקעות בהתאם לדרישתו של אדוננו ביבי { כשהיה שר אוצר אצל שרון } והם הפסידו את רוב חסכונותיהם , החלו להבין שהפתרון הטוב ביותר להשקעה הוא הנדלן ! שר אוצר או ראש ממשלה טוב שיש לו חזון יספק קודם כל אלטרנטיבה לכסף ולא יטיל קודם היטלים הזויים , זה מה שאתה עושה וחבל ,
223 כלכלן בכיר 22/07/2016 21:31 עוד פגיעה בצריכה הפרטית
לא מספיק שאנחנו בהאטה רצינית עכשיו גם הצריכה הפרטית תפגע כי ההכנסה הפנויה של ציבור השוכרים תקטן, בסוף, קופת המדינה תגדל על חשבון השוכרים...אין שוק הון,אין שוק דירות...אין במה להשקיע יותר...אתם לא מבינים שזה דלק למיתון חריף? הצריכה הפרטית היא המנוע הכי גדול של הצמיחה....אני צופה פה אבטלה בהיקף של 10 אחוז פלוס תוך 3-4 שנים....המצב כאן קטסטרופה וזה מורגש מאוד.
222 אלון 22/07/2016 20:59 עד עכשיו לא דיווחו 30% עכשיו יעלה ל50%
יש הרבה קומבינות איך לא לדווח אנשים ימצאו דרכים.
אחד 23/07/2016 14:00 אתה מפספס הרעיון
הרעיון הוא לפוצץ הבועה. זה לא משנה כמה משלמים וכמה לא ברגע שמסנה קריטית תצא מהשוק המחירים יקרסו. זאת המטרה של כחלון
אורי 23/07/2016 08:59 נדל"ן,זו השקעה כמו כל השקעה אחרת
לכן ,צריך למסות אותה בדיוק כפי שממסים כל דבר. הבורסה מתה,אבל יש שם מס 25% על רווחים,בדירה אין מס הכנסה,איפה ההגיון. פשוט אין הגיון,הכל קומבינות של הפוליטיקאים,ולכן תמיד ינסו לגנוב את המדינה. פשוט, האנשים יודעים שתמיד מרמים אותם.
אחד 23/07/2016 22:51 נדלן זה אפילו לא השקעה זה ספסרות (ל"ת)
יש מס על דירות 23/07/2016 14:18 איפה אתה חי שאתה לא יודע כמה מיסים יש על דירות
יש מס על שכר דירה החל מ 5000 שח לחודש ומה עם בלאי על דירות תיקונים, עורך דין, רואה חשבון, הרכוש המשותף וכו על זה אין קזוז הפסדים די כבר עם צרות העין והקנאה מי שימכור יקנה דירה בחו"ל ואתה עדיין תצטרך לקחת משכנתא ולהשתעבד לבנק
אחד 23/07/2016 07:39 כן אבל מתי שצריך לפנות דייר הוא יפתח פה.... (ל"ת)
221 רמי 22/07/2016 20:58 יש כאן מלא אנשים שהם בעד התכנית של כחלון כי הם רק מחכים
רק מחכים שמחירי הדירות ירדו ואז יקפצו ויקנו דירה שנייה ושלישית. חחחחחחחח פאטתם
אחד 23/07/2016 08:12 מי שקונה בשוק יורד יפסיד בודאות (ל"ת)
שוק יורד 23/07/2016 14:19 מאיפה הבטחון שהשוק ירד ? (ל"ת)
אחד 23/07/2016 22:56 אחד
שכר חציוני 6600 שח משכנתא ממוצעת מיליון שח והחזר ממוצע 5000 שח ל30 שנה... המחיר לא יכול לטפס בהרבה יותר....ומה קורה כאשר הוא מדשדש? משכיר נתקע עם 2.18% תשואת שכירות שהיא הכי נמוכה בעולם אחרי טיוואן, תבדוק! ואז עדיף אפילו אגח..ואז דירות משתחררות לשוק תחילה בטפטוף ואחכ בשטפון והמחיר צולל... ולא אמרתי את המילים ריבית, מיתון מלחמה...
220 דני 22/07/2016 20:48 מחזיק 3 דירות אני יעלה להם את שכר הדירה
כחלון טיפש .... אני יעלה להם את השכר כל אחד 330₪ ואת ה1000₪. יעביר למדינה. מי שילם הטיפש לא אני גם לא המסכנים שגרים בשכירות
אחד 23/07/2016 21:09 חכה להפתעה....
מה שקרה בעשור האחרון זה שאנשים רצו באמוק לקנות עוד דירות ועוד דירות כי המחיר שלהם עולה...(לא בגלל השכירות שנשחקה) ומה הם עושים בדירות?! משכירים אותם... כלומר שוק השכירות הוצף מעל ומעבר לביקוש ולכן גם תשואת השכירות כאן היא הנמוכה בעולם אחרי טיוואן (תבדוק בבקשה) לכן כל ניסיון לגלגל את שכ"ד יגרור דירה ריקה
משה 23/07/2016 15:03 זה אלף ש"ח לדירה חמודי (ל"ת)
גוגו 23/07/2016 11:01 דני, תדאג שחלק (קטן) מהכסף יוקדש ללימוד ושיפור העברית (ל"ת)
אורי 23/07/2016 08:53 שכר הדירה בישראל נקבע לפי יכולת ההחזר של השוכר
בשלב מסויים,השוכרים יעזבו את הדירות,כי הם לא יכולים לעמוד בהוצאות. השכר קפוא הרבה שנים,וככל שעובר הזמן, האנשים מחמירים עם מצבם הכלכלי. עניין של זמן עד שזה יתפוצץ. אם היית עושה סקר יום לפני המחאה החברתית לפני 5 שנים,לא היית מוצא שותפים רבים ,שדבר כזה יכול להתרחש. זה קורה בבום.
לא נכון 23/07/2016 14:19 שכר הדירה נקבע לפי מצב הדירה (ל"ת)
שמטוב 23/07/2016 13:14 לא נכון. שכר הדירה ישאר והדירה תחולק לשניים וכך יוכפל
שכר הדירה. אינך מבין את התירגולת.
הלא מאמין 23/07/2016 08:48 220. קח 500 ועוד תרוויח תוכנית הזויה
כל דבר ממסים עובדים עלנו. תמיד יוצרים קבוצות לחץ מבינו ועלנו. ואז אנו מתעלמים מהעיקר. רוצים לפתור ביקוש. תייצרו היצע גדול ואל תבלבלו את המוח עם טריקים טיפשיים.
אחד 23/07/2016 08:13 לא יעבוד
אין מחסור בדירות להשכרה. תעלה שכ"ד תשאר בלי שכ"ד
אחד 23/07/2016 07:37 לא יעבוד
מחיר השיווי משקל לא ישתנה כי יחס שוכרים-משכירים לא ישתנה. אי אפשר להעלות את המחיר מבלי לאבד דיירים
אאאא 23/07/2016 23:24 אם בעלי הדירות ימכרו יקטן מספר משכירי הדירות והשכירות
תעלה.
שמטוב 23/07/2016 13:18 אשליות נעימות. שכר הדירה יעלה ועוד איך.
יש דרכים רבות להעלות את שכר הדירה גם כאשר פורמלית השכר לא עולה.
אחד 23/07/2016 22:56 שטויות
בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות ישאר בלי שכ"ד!
מפגר 22/07/2016 22:18 מפגר והיכן אתה גר לא בדירה ? אם אתה לא גר בקרטון ברחוב
ואתה משכיר 3 דירות אז יש לך 4 חחח לפחות תלמד לשקר פשוש
219 מורה נבוכים 22/07/2016 20:25 שר אוצר חייב לבחור צד, רמז בפנים...
הוא לא בחר בצד של הקבלים וה"משקיעים" נא להכין וזלין.
פפפ 23/07/2016 09:57 הוא לוזר ,מחירי הדירות לא ירדו . כול מי שיש לו ילדים לא
צריך מחירי נדלן גבוהים .
218 סתם אחד 22/07/2016 20:05 דביל. עוד מיסים לא יפתרו את הבעיה כי הם הבעיה (ל"ת)
217 עמרם התחמני 22/07/2016 20:00 פחלון.נקנה עוד 10 דירות המחירים רק יעלו ויעלו ויעלו (ל"ת)
216 הצופה 22/07/2016 19:58 איך אני נהנה לראות את המשקיעים מתבכיינים פה בתגובות
סוף סוף יעשה צדק ולכל מי שלא היה כסף לקנות דירה לפהי 8 שנים יוכל לקנות דירה עכשיו . הגיע סוף עידן המשקיעים הסוררים שדחפו את עתיד הדור הצעיר בארץ מהחלון.
אילן 23/07/2016 15:34 זו הפנסיה של הרבה מאד אנשים
שהחליטו להשקיע בנדלן ולא בקופות הפנסיה שעושקות וגוזלות מאיתנו דמי ניהול מנופחים וחלק ניכר מכספי ההשקעה בקופות הפנסיה האלה הולך לכיסי המנהלים . אין כרגע חלופה אחרת לכסף וכחלון לא מבין את הדבר הפשוט הזה וממשיך לעשות טעויות של חובבן
פפפ 23/07/2016 09:59 נכון,כול מי שיש לו ילדים לא צריך מחירי נדלן גבוהים . (ל"ת)
שמטוב 23/07/2016 04:15 תהנה עד שתבכה.
מי שאין לו כסף לדירה היום יסבול הכי הרבה כי לא יהיה לו כסף לקנות דירה מוזלת, הוא ישלם הרבה יותר שכר דירה ולא יהיה לו כסף לחסוך לדירה. רק העשירים יהנו, להם יהיה כסף פנוי בכל מקרה והם יהיו אילו שיקנו דירות מוזלות (אל תדאג להם - עם הכסף שלהם הם גם הם ימצאו רכים לעקוף את החוק).
נעים 22/07/2016 22:57 עוד טוקבקיסט עלוב של כחלון (ל"ת)
חחח 22/07/2016 22:08 זה צדק? מי שלא היה יכול לקנות לפני 8 שנים בטח שלא יקנה
כעת. דירה שעלתה 700 אלף עולה כעת 1.5 מליון במקרה הטוב זה ירד ל 1.25 מליון וגם זה לא בטוח. אז תמשיך לחלום ולהאשים את המשקיעים זה אדיוטי. זה לירות בשליח. כנראה לעם הדבילי מגיע מנהיגים כאלה
215 ירה לעצמו ברגל 22/07/2016 19:51 כתוצאה מהכאוס שכחלון יוצר האיומים( קפיצה מהגג)
העלבות לאנשים טובים כמו גב שטראוס. כחלון יורה לעצמו ברגל הוא תוקע כעת הכל . יתכן גם שבעלי דירות ישלמו את המס הזה ובבחירות הקרבות יבחרו מי שלא יטפל לרכוש של האנשים ולמשכורת שלהם. ההאטה הזאת תגרום ליזמי תמ"א לא לעשות מיזמים חדשים כי לא ידוע מה יקרה בעתיד . כשאין בטחון אז כולם יושבים על הגדר. תמ"א הגדילה את היצע הדירות והוא ביד אחת יקח מיסים וביד שניה יפגע בצמיחה ובסיכויי להגדיל הצע דירות. כחלון חי את הרגע בלי לחשוב על התוצאות . וזה גם ביבי יודע היטב לעשות. אכול ושתה כי מחר לא נהיה בממשלה עוד צעד שנובע רק מהרצון לשרוד בשלטון . וזה שירת הברבור של ביבי כחלון . ואני מקווה שהעם יהיה מספיק חכם לא לבחור בפופוליסט לפיד כי זה אותו דבר.
214 ניר 22/07/2016 19:44 תובנה חשובה סטודנט לראיית חשבון
כחלון החכם זה יגרור תגובת שרשרת שאנשים מעל 3 דירות יעלו לנו את המחירים ואחריהם בעלי דירה אחת יראו שהמחירים גבוהים יותר זה יגיע גם אלינו איפה ההיגיון?!?!
ALFA 23/07/2016 14:06 אל תדאג... הדבילים גם ישימו מס מהשקל הראשון והמחירים
יעלו עוד.... אין שכל אין דאגות...
אחד 23/07/2016 09:51 לא נראה לי שאתה סטודנט
יש דירות לשכירות כמו חול גם כתוצאה מריבוי הספסרים המחיר לא יעלה
213 חיים 22/07/2016 19:39 דירות
כל מי שיש לו שלוש דירות ומעלה יהפוך את זה לעסק או חברה ובזה הוא כבר יהיה פטור מוריד את מס החברות כל טיפש יהפוך לחברה כעצמאי משלמים יותר מס קל יותר להפוך לחברה
שמטוב 23/07/2016 13:23 זה טוב רק לחברות גדולות. (ל"ת)
212 המשקיעים 22/07/2016 19:36 מזמן הפסיקו לקנות פה דירות להשקעה
הם קונים בחו"ל דירות או קונים משרדים הם משקיעים פחות מדירה ומרויחים יותר . מזה הממשלה לא תעשה כסף . אז כחלון יכריח אותם להפוך את המשרדים לפרה חולבת ולהסב אותם לדירות
211 שיא הטיפשות 22/07/2016 19:29 מיסוי לפי רווח בלבד
מיסוי לפי כמות הוא טימטום . מיסוי רק לפי רווח !!!
210 הוא לא רוצה 22/07/2016 19:27 שכולם ימכרו אולי חלק קטן שבלאו הכי תכנן למכור
כחלון ואנשי האוצר שומעים כבר שנה שהבורסה מתה. חברות עזבו את הבורסה ומאיימים לעזוב. הורסים את כל המניות שהצבור השקיע בהם. הצבור הבין שהוא מאבד את כספו. בא לפיד ונתן עוד מכת מוות לבורסה עם טרטור וחובת הגשה על דוח מחזור. לי אישית זה גרם להיזהר ולא להשקיע בבורסה . ועוד מתראיינים אנשי האוצר ומצהירים שהם לא יורידו את המס על הבורסה. פעם הם מכים במי שבחר להשקיע בבורסה ופעם הפ מכים במי שבחר לקנות דירה. כל מה שהצבור יעשה זה לא טוב כי המטרה היא לגנוב את כספם. אז תעשו בשכל ואל תקנו דירות ואל תשקיעו בבורסה . שכחלון מדושן העונג יקפוץ בעצמו מהגג של הכנסת. תייבשו את השוק. אל תקנו כלום גם לא בגדים ולא נעליים .
209 שלום 22/07/2016 19:23 ממש הפתעה כל יום כותרת -שר לא מנוסה
כחלון מכניס את השוק ללחץ וגורם בעצמו לעלית מחירים.כמו עם מס שבח התריע לפני וגרם לזעזוע בשוק הדיור.ממש חוסר אחריות .תכלס זה לא יעזור לו עוד 1000 לדירה באזור המרכז בטוח לא יעזור זהו מס לא פופרציוני שיגיע מן הסתם לבג"צ.ולכל אלה ששמחים על מה צרות עינכם אתם תמשיכו להיות הכושים שמשלמים שכר דירה אם עד עכשיון לא הגעתם לזה סימן שאתם לא מוכשרים כל כך "אם אין אני לי מי לי"
דני 22/07/2016 21:07 כחלון גם לא מנוסה וגם לא חכם אבל עקשן
הלו כחלון זה לא הולך בכוח כל התוכניות בלי טיפת היגיוןשני דירות של 10 מיליון לא משלם שלוש דירות במיליון וחצי משלם 1000₪ כל השכירות של הדירה השלישית 2000₪ בחודש. מה ישלם 1000₪ אתה נורמאלי אז למכור ואיפה יגרו הזוגות הצעירים
208 שני סטןדנטית מתא 22/07/2016 19:23 עוד פעם דפקו את השוכרים (ל"ת)
207 ערן 22/07/2016 19:22 תובנה מעניינת
כחלון ברור כשמש שאנו השוכרים נישא בתוצאות המשכירים יעלו לנו את המחירים איפה ההיגיון ?!?!
206 מעורר רחמים 22/07/2016 19:19 בעיתות מצוקה מתחיל ציד מכשפות
דורסים זכויות של אזרחים כדי לספק את תאוות הנקם של ההמון המתוסכל, מעניין מה בג"ץ יגיד על זה.
יוסי 23/07/2016 10:14 הראשון שילך לבג"צ יצא גיבור
מעניין מי הראשון שילך לבג"צ, תאמינו לי למשקיע כזה, שמשלם מיסים כדת וכדין יש סיכוי לנצח: משלמים מיסים בארץ לפי הכנסות, לא לפי מספר דירות מר כחלון פחלון. נתנו כבר מספיק דוגמאות לטיפשוטך השוררת.
בגץ 23/07/2016 14:30 בגץ לא יצא נגד הממשלה במיוחד כשעכשיו הם מאויימים
ע"י שקד. וגם ככה לבגץ אין נטיה להיות נגד הממשלה.
205 gg 22/07/2016 19:13 הטיפש יודע שהבועה נגרמה מרכישות קטנות של עד 3 דירות
שפתאום כל משפחה בישראל סיגלה לעצמה דפוס השקעה כזה ומדובר דווקא על הקטנים שנוהרים לקנות דירה בכל מחיר הוא בחר בנשק הנכון אבל לא במטרה הנכונה הפ פשוט לא מבינים מה זו כלכלת המונים מה שאומרים להם היועצים צריך לעשות בדיוק להיפך כי הם קשורים ומבינים טוב את העשירונים העליונים בלבד כן לא חשוב בכלל מאיפה הם באו זה רק משמש להם תפאורה הם לא מבינים דבר וחצי דבר במה שקורה אצל משפחה ששני ההורים מביאים טיפה מעל שכר מינימום ואין להם אפשרות אפילו לצאת לסוף שבוע פעם בשנה
הבועה נגרמה 22/07/2016 19:30 מריבית נמוכה, מהריסת קופות הגמל של הצבור והעברתם לבורסה
ממס על הבורסה, ומאי בניה של דירות במרכז בכוונה. הצבור ברח למקלט של הדירות. הוא יכל לעשות פינוי בינוי . בפ"ת הדירות לא יקרות ויש שם מרכז עיר שלם עם דירות שמושכרות למסכנים ב 2800 שח מקסימום. וראש העיר מסרב לבנות לפנות את הבנינים הישנים מישהו בממשלה מעיז להגיד לשריף הזה מילה? כל ממזר מלך.
204 הנדלן יצנח 22/07/2016 19:11 משה כחלון עוד יפתיע את כולם המחירים יצנחו צניחה חופשית (ל"ת)
204 22/07/2016 22:19 באמת?
אתה ממש אופטימי שיש לו ולו מעט שכל. חדל אישים שהגיע למעלה ורק שולף, באקסטזה. אוי לנו ששר אוצר כזה קבלנו. הוא יצר מיתוס של הצלחה בסלולארי, ולא היא: התוכנית היתה קיימת במשרד. לזכותו ייאמר, שהוא הוציא אותה אל הפועל. ואז קיבלנו עונש - הוא עלה למעלה.
שמטוב 22/07/2016 19:43 היחיד שיצנח הוא כחלון. אזרחים זועמים יצניחו אותו מהגג. (ל"ת)
אילן 23/07/2016 15:37 הירידות במחירי הנדלן יהיו לא בגלל כחלון
או שהריבית תעלה או שיהיה משבר בסין או שיהיה איזה משבר אחר שעדיין לא חושבים עליו אבל שום דבר טוב לא יבוא בגלל כחלון......
203 סטודנטית במעמד הביני 22/07/2016 19:11 כחלון לא מבין משהו אחד
הבעלים משלם כבר 10 אחוז על הדירה שאני שוכרת למעשה הסוחרים משלמים את ה10 אחוז עכשיו מה שיגרום לכך שהמשכירים לא ימכרו את הדירות והנטל של התוספת מס יפול עלינו הסוחרים איפה ההגיון?!?!
אחד 23/07/2016 07:57 עוד טוקבקיסט בתשלום
איך בדיוק המס יפול על השוכרים?! הביקוש גדל? ההיצע קטן? הרי כל דירה שנמכרת תמכר לשוכר (תנועות בין משכירים לא מעניינות) המס יפול על המשכירים
שמטוב 22/07/2016 19:44 לא שהוא מבין דבר אחד בלבד. הוא לא מבין כלום.
מינו טמבל לשר אוצר.
202 פנסיונר חולה 22/07/2016 18:59 אשתי ירשה ואני ירשתי ויש לנו גם את הדירה שלנו.מה פשענו? (ל"ת)
אחד 23/07/2016 11:33 לא פשעתם אבל שחררו
אני מבין שאתה גר ב3 דירות במקביל... אה לא? אתה גר באחת ו2 מושכרות כלומר זה הביזנס שלך. אז למה הביזנס שלך משלם פחות מאחרים?!
אחד 23/07/2016 07:57 לא פשעתם אבל כדאי לכם לממש הנכס (ל"ת)
לממש נכס 23/07/2016 14:34 מה השלב הבא? לחייב בעלי דירות 5 חדרים לתת למפונק
לוזר חדר בדירה חינם? כשהממשלה פוגעת כבר בשוק החופשי וזה עוד בניגוד להצהרות של ביבי בעבר בעד משק חופשי ובלי התערבות פתאם זה מתהפך אז כנראה שהמשק הישראלי הולך לקראת פשיטת רגל או שביבי רוצה לחלק עוד כסף לבוחרים שלו הדתיים והמתנחלים כדי לחזק את שלטונו כבר לא ברור מה ביבי קפיטליסט או בולשביק מה שבטוח שהוא רק לוקח כסף. עלוקה
אתה צודק 23/07/2016 21:48 אבל מה קשור דתיים ומתנחלים?
כשהיו העבודה בשלטון הם העבירו כסף לבוחרים שלהם הקיבוצים לכסות על ספסרות הבורסה הכושלת שעשו. כל מפלגה בשלטון מעבירה כסף למקרוביה, זה לא חדש. אבל עדיין אף אחד לא עשה מה שכחלון עושה כאן
201 רווק 22/07/2016 18:58 התעורר שר האוצר
כל הכבוד !!!דירה זה דבר בסיסי
200 אלי 22/07/2016 18:51 מיסים ומיסים
כחלון כנראה איבד את העשתונות , כל היום חושב ומראשו הקודח ממציא כל מיני מיסים כדי לסחוט עוד ועוד במקום שיעזור לשכבות החלשות שאינם בראש מעייניו , שר האוצר הכי כושל שהיה עד עתה. הבחירות הבאות יוכיחו זאת.
199 rafilevy101 22/07/2016 18:45 מי בא לברית של כחלון . המוהל בינימין .
נראה לכם שביבי ישלם מס על הדירות ?
198 החלטה מפגרת 22/07/2016 18:44 בעל דירה של 20,000,000 לא ישלם, ובעל 3 דירות זולות ישלם (ל"ת)
גביר 22/07/2016 20:21 בעל דירה של 20,000k לא פוגע בזוגות הצעירים. (ל"ת)
נעים 22/07/2016 23:03 חחח, ומאיפה אתה חושב הוא קנה אותה והבריח עוד מאורת מילי
לחול
גביר 22/07/2016 22:22 וכיצד לדעתך
החלטה זו תשנה את המציאות, והזוגות הצעירים ירוויחו ממנה? מה חשבת, ברוב תמימותך? זו פשוט עוד שליפה חסרת ערך, שהיתרון שלה, שהיא תכניס עוד כסף למדינה, שיגיע, אל תופתע, מהעלאת מחירי השכירות. והנה לך זוגות צעירים שנפגעים יותר.
197 נתן 22/07/2016 18:44 Shtark.nathan@gmail.com
הוא לא מבין איפה הוא חי דין דירה באשקלון , שדרות, נתיבוות, ודימונה כדין דירה בבת״א רמת השרון או גבעתיים.
196 rafilevy101 22/07/2016 18:42 מי זה ראש הממשלה מה הוא עושה .
מתגעגע לשרון .
195 שרוליק 22/07/2016 18:41 בחרתם כחלון! תוכלו אותה (ל"ת)
מורה נבוכים 22/07/2016 20:26 מי שבחר בכחלון בחר בו כדי שיעשה בדיוק את זה. (ל"ת)
למורה נבוכים 22/07/2016 23:33 פעם אחרונה ! סוף הקריירה של כחלון .. תחלום שייבחר שוב (ל"ת)
מורה נבוכים 22/07/2016 22:24 נהפוך הוא.
אין כל סיוע לזוגות צעירים, ואין כל פתרון למשבר הדיור. יש שליפה חסרת משמעות, שתכביד על השוכרים, שייאלצו לממן את המס.
צודק 22/07/2016 22:21 מי שבחר בכחלון יודע שכחלון יקח הכל
סיסמת הבחירות שלו תהיה : קח לו הכל ותן לי כי אני קנאי לוזר ומפונק שלא יכול לעשות לעצמו.
194 ישראל 22/07/2016 18:37 מס מהדירה הראשונה. כך לא יקנו ואולי מחירי הדירות לל
לא יעלו.
שמטוב 22/07/2016 19:26 יותר טוב. עוד מס ןעוד מס ותתחיל ירידה המונית מהארץ של
הצעירים שיבינו שאין להם עתיד בארץ שיש בה שר אוצר טידיוט.
193 משיקו 22/07/2016 18:32 בו נעשה חשבון ביחד מר כחלון
ההיצע יגדל המחירים יפלו ב 30% וככה גם השכירויות על שכירות ב 4000 ש"ח תקבל פחות מ 3000 ש"ח כי אנשים יקפצו מהגגות. עכשיו תוריד עוד 1000 ש"ח בחודש מס חדש. נשאר 2000. ומה עם 10% מס שגם ככה משלמים? בקיצור השוכרים הולכים לקבל מנה הגונה וכנראה גם הם יקפצו מהגג.
אחד 23/07/2016 11:39 השוכרים דוקא לא יפגעו....
אם יש משהו שאין בו מחסור זה דירות להשכרה... בזמן שכולם רצו לנדל"ן וקנו 2-3 דירות ועל הדרך העלו את המחירים הם באמת עודדו את הבנייה (למרות הלוקשים שמנסים למכור לנו) ולכן בין השאר תשואת השכירות בארץ מהנמוכות בעולם. ברגע שמעלים מס על המשכירים תהיה כמות של דירות שימכרו לשוכרים לשעבר אבל היחס בין שוכרים לבין דירות להשכרה לא ישתנה... לכן השכ"ד ישאר יציב.. אבל מחירי הדירות ירדו גם ירדו.
יוסי 23/07/2016 10:18 אם כחלון היה יודע חשבון, הוא לא היה עושה את זה (ל"ת)
גביר 22/07/2016 20:23 לא קולט אה...?
יש מספיק דירות להשכרה ולא כולם בעלי 3 דירות. הקיץ תעשה שעורי בית.
192 הצעירים לברלין 22/07/2016 18:32 צריך לבטל את מס שבח שימכרו את הדירות (ל"ת)
191 כחלון תלמד 22/07/2016 18:31 כחלון תהיה כמו אריאל שרון בולודוזר ולא נח נח
כחלון תדע לך קיבלת את כל הסמכויות תהיה בולדוזר על תעשה חשבון לאף אחד לא לפקידים לא לבנקים וכד לך אם האמת שלך ....
191 22/07/2016 22:26 חוששני
כי לא למדת דבר. הוא לא בולדוזר ולא נח נח. הוא סתם שלפן חסר דעה ועמדה. וכל עוד התקשורת איתו - ימשיכו לפמפם לכם שהוא מצליח. וזה ממש לא.
190 אחד 22/07/2016 18:28 תגיד,יא כחלון: יש לך את זה ביותר פופוליסטי ?
אוי לעליבות
189 הצדיק 22/07/2016 18:26 מחפש לממש את הבטחתו שאנשים יקפצו מהגגות
עושה הכל וכנראה קצת יצא מהפסים במקום לבנות גורם לאנשים למכור קח 90% מס למה כל כך קצת?
שמטוב 22/07/2016 19:27 לפני כן הן יזרקו את כחלון מהגג. (ל"ת)
188 ראש הממשלה הבא 22/07/2016 18:24 אם כחלון יצליח להוריד את מחירי הנדלן הוא ראש הממשלה הב (ל"ת)
בחיים לא 22/07/2016 22:22 כחלון כוחני וטיפש ופיו מפיו מרגליות של קללות (ל"ת)
187 לימון סחוט 22/07/2016 18:11 כחלון שודד את מעמד הביניים
בעלי מקצוע, פנסיונרים, ובעלי רכוש יחד עם החברות הבי"ל והטייקונים ומקומות העבודה יעברו למקום אחר ישאירו בארץ רק את הנזקקים. פתרון אמיתי הוא בהשקעות בפיתוח מקומות עבודה, ולא רק שומרים בקניונים ועבודות בשכר נמוך. הכשרות אנשים שלא עובדים/ עובדים בשכר נמוך למקצועות נדרשים. מיסוי אמיתי של חברות וטייקונים, עצמאים שעובדים בשחור.., צמצום המנגנון הממשלתי הלא יעיל כולל פנסיות מצה"ל המכבידות על תקציה הבטחון. רק פנסיה צוברת כמו-כולם.
אחד 23/07/2016 11:40 מי שבבעלותו 3+ דירות הוא לא מעמד ביניים... (ל"ת)
תגיד בקצור 22/07/2016 22:23 שאתה רוצה עוד מיסים למי שיש עוד משהו או שאתה מעדיף
הלאמה
186 מנשר 22/07/2016 18:08 איוולת כחלונית
לכל אלו שעיניהם צרות באותם בעלי דירות , אולי יבינו שמשכירי הדירות עוזרים למדינה לייצר דירות מגורים על חשבון כספם הפרטי, ובכך לצמצם את ההשקעות של המדינה בשוק הדיור , וכתוצאה מכך , להקטין את עול המיסים המוטל על העובדים, ומאפשרים לשכבות האוכלוסיה שאינם יכולים לקנות דירה ,כמו סטודנטים או עובדים בשכר נמוך , למצוא קורת גג. כדאי שלא תיהיה אשליה , הדירות שיזרקו לשוק הדירות לא ייקנו על ידי בעלי השכר הנמוך או הסטודנטים, אלא בידי בעלי הון שיקנו אותם דרך חברות נדל"נ ואלו כבר ימצאו את הדרך להתחמק מהמיסוי העודף , ואולי גם יעלו את שכר הדירה , וכמובן כל שיפוץ או תיקון ירדו ישירות מחבות המס שלהם.
אחד 23/07/2016 11:46 אני אמליץ שתדליק משואה ביום העצמאות
אז מה ספסרות במוצר בסיסי נהייתה פילנטרופיה, אה?! סה"כ רציתם לעזור... ולפתח את המדינה... בוא אומר לך משהו בשביל מוצר צריכה בסיסי לא צריך ספסור ותמיד ההיצע משיג את הביקוש... הבעיה דוקא מתחילה עם הספסור כי אז נוצר מחסור מלאכותי שמוביל לגזל חברתי. כאשר ישתחררו הדירות לשוק ע"י מיסוי הן דוקא ירכשו בזול יותר ע"י אנשים שצריכים לגור בהם....
186 22/07/2016 22:27 הרבה יותר.
ממש הפרזת בהערכתו. איוולת זה בעדינות.
185 אלון 22/07/2016 18:06 סוף סוף מעשה חכם להורדת מחירי הדיור
רק פגיעה במשקיעים תוריד מחירים. עוד שנה מחירי הדירות יהיו 10% פחות.
185 22/07/2016 22:28 ואולי הפוך?
המדינה תרוויח מתוספת מסים, ומי יממן זאת? צדקת: השוכרים, כי מחירי השכירות יעלו. האם בזה נלחמים בהשתוללות מחירי הדיור?
מה חכם פה? 22/07/2016 22:26 אף אחד לא ימכור לך את הדירה בחצי חינם
אם מישהו קנה דירה וכעת צריך לשלם מס שבח וגם מס על השכירות וגם מס מיוחד זה בעצם ה לאמה. לא ישתלם למכור את הדירה אז הדירה תישאר בשכירות רק שהשוכר כעת ישלם מס נוסף בצורת העלאת שכר הדירה
שמטוב 22/07/2016 19:28 חכם חלם. (ל"ת)
184 שלום 22/07/2016 17:52 נתניהו - המרוויח הגדול מהמהלך. כחלון עושה לו את העבודה! (ל"ת)
נעים 22/07/2016 23:06 ביבי מחסל את כול מי שמאיים עליו בפופולריות ע""י הטיפשות
שלהם עצמם.
183 ארז 22/07/2016 17:50 מסכנים השוכרים
לא מספיק גרים בשכירות , משלמים ארנונה מטורפת ,עכשיו מס נוסף שהשוכר יאלץ לשלם.
אחד 23/07/2016 11:51 את המס יספגו דוקא המשכירים....
בעשור האחרון בזמן שרבים רצו וקנו 3-4 דירות כ"א הם העלו את המחירים וגם תרמו לבנייה של בתי מגורים (בניגוד לקלישאה שלא בנו) ולכן נוצרו עודפים גדולים של דירות להשכרה שעולות על הביקוש בפועל .... (בישראל תשואת שכירות מנמוכות בעולם...(רק בטיוואן תמצא בפחות..) לכן כאשר משכיר ינסה להעלות שכ"ד הוא ימצא עצמו בלי שכ"ד בכלל....
זוג צעיר 22/07/2016 20:28 חודש אחד בלי שוכר ותרד על הברכיים
או תמכור.
נעים 22/07/2016 23:07 חחח, משאיר את השדירות ריקות עד שמוצא שוכר בן אדם, וזה ב
בטח לא אתה....
זוג צעיר 22/07/2016 22:29 חולם חלומות
באספמיה. מהין התפישה שלך?
זוג צעיר 22/07/2016 20:28 חודש אחד בלי שוכר ותרד על הברכיים
או תמכור.
182 מחוסר דירה 22/07/2016 17:50 לפי התגובות התוכנית של כחלון מצויינתתתת כנסווווו
כפי שזה נראה יש מספיק אנשים עם 2 דירות שישיכרו דירות במחירי שוק הוגנים, דייי להפחיד שקומץ קטן של 10 אחוז משקיעים, חזירים,עם 4 דירות ו 7 דירות שיאיימו על כולנו, הבנתם!!קניתם 5 דירות, נהנתם שנים, יופיייי!!החגיגה נגמרהההההה..שתי אפשרויות יש לכם או למכור את הדירה או להשכיר אותה בכמה שתוכלו ולשלם מסססס כמו גדוליםם..אתם חזיריםםםםם...אל תפחידי אנשים שמחירי שכירות עולים כיוון שיש 250 אלף משקיעים עם שתי דירות שלא יעלו שכירות!!!!דיי להפחיד!!כחלון חזק ואמץץץץץ!!!!!
שלום 22/07/2016 19:28 למה יש לי דירה נוספת יחידה ואני מעלה
תשכר דירה משום 1 עד עכשיו השכרתי לא ביוקר ולא בזול 2 אם כחלון מתפרע סימן שגם אני יכוך ויש צורך אמיתי 3 מתקשרים אלי שוכרים כמו דבורים שמחפשים צוף 4 וזה הסיבהה החשובה אם אני לא מעלה אני הבא בתור . 5 אני לא פריאר אם אני יכול אז למה לא
משה ראשל"צ 22/07/2016 19:15 כחלון מפחיד מצד אחד ועושה משהו הפוך כי בעלי 3 דירות
ירוצו לקפוץ מהגג עוד קצת זמן
שמטוב 22/07/2016 19:13 בעשר השנים הקרובות מחירי השכירות יעלו בעשרות אחוזים
אם בכלל תוכל להשיג מקום שכירות. הכסף שישאר לך ביד יהי הרבה פחות ממה שיש עכשיו כי תשלם הרבה יותר על שכירות. אבל אני בטוח שתהנה מהמחשבה שעוד 10 שנים שנים המחירים ירדו ושתצטרך לקחת משכנתא גדולה יותר כי השכירות של היום לא תאפשר לך לחסוך. לבריאות.
אחד 23/07/2016 11:56 חלומות באספמיה...
בזמן שהרבה רצו לקנות 2-3 דירות כ"א בעשור האחרון קרו שני דברים: הראשון המחירים עלו ודירות נוספות להשכרה נבנו עקב כך. מצד שני השוק הוצף עקב כך בדירות להשכרה מעבר לצורכי השוק (תשואת השכירות בישראל הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן ועומדת על 2.18% בממוצע בלבד בת"א) המיסוי יגרע מהשוק שוכרים ודירות שכורות במידה שווה - מסקנה המחירים לא יכולים לעלות יותר...מי שינסה לעלות ישאר בלי שכ"ד בכלל...
אתה קנאי צר עין 22/07/2016 18:59 לאן הגענו שכל פישר מנהל את המדינה ונותן עצות לקונימל
כחלון. מי שבחר לקנות דירה או אפילו 100 דירות ולא גנב אותם אז זה לא עניינך. מחר תקנא במי שיש לו 10 מליון שח בבנק וזה עלה ל 20 מליון אז תגיד להם חגגתם מספיק תנו לי חצי? בגלל אנשים כמוך הכלכלה פה על הפנים. רק זבלונים מפגרים וקנאים הצביעו קחלון . תורך גם יבוא . החגיגה תגיע אליך עם המון המון מיסים . תתכונן לתרום איברים לממן את עצמך
כל מילה של 22/07/2016 22:31 בסלע.
אשריך כמה צודק. אוי לנו להיכן הגענו עם בעל החיוך ללא כלום.
עוד אחד חוכמולוג... 22/07/2016 18:14 אנחנו נשכיר לעילג כמוך במחיר גבוה ! ואתה תשלם כמו בובה (ל"ת)
181 אלישבע 22/07/2016 17:43 כחלון רוצה להעניש פנסיונרים שזו הפנסיה שלהם.
יש לי דירות קטנות במגדל העמק. מחירן לא מגיע למחיר של דירה אחת במרכז. אז אני אצטרך לשלם מס? זה לא יעבור בג"צ. זה מין מס "עונש" על ציבור שדואג לפנסיה שלו. לא לכולם יש פנסיה תקציבית! כחלון, פופוליסט זול. פשוט תתבייש.
181 22/07/2016 22:32 עד כמה
שאת צודקת, אלישבע.
חזיר 22/07/2016 19:00 חזירות לשמה
אנשים כמוך דפקו אנשים כמוני אז כן תשלם מס
נעים 22/07/2016 23:09 עוד תגובה של טוקבקיסט מטעם התעמולה נגד בעלי הדירות להסו
להסוואת אימפוטנטיות הממשלה. כשהיה צריך בנו אלפי דירות וקלטו את כול העולים, פתאום הממשלה לא מצליחה לבנות אז מסיתה.
ומה ייצא לך 22/07/2016 22:34 אם הוא/היא
ישלמו מס? זה יוריד את מחירי הדירות? זה יקטין את השכירות? הגיע הזמן שתחשוב מעט.
אחד 22/07/2016 18:22 דירה מיועדת למגורים לא לפנסיה
יש אג"חים יש קרנות נאמנות וכו' את בחרת לעשות פנסיה על גב זוג צעיר שקורס. אולי תשקיעי כספך במקום לעסוק בספסרות?
בהחלט נכס להשקעה 23/07/2016 13:32 מי אתה שתחליט על זה? דירה היא נכס כמו מניות או אג"ח (ל"ת)
אג"???? 22/07/2016 20:02 תבדוק על השקעה של מליון שח בבורסה מקבלים באג"ח
5000 שח לפני מס . אתה חי באגדה . אז למה שתקנה דירה תקנה אג"ח ותשלם שכירות וככה יהיה לך גם דירה לגור וגם כסף חחח
אחד 23/07/2016 12:01 השוק חרא אבל הנדל"ן הולך להיות שלשול
לא יודע מאיפה הבאת את המספרים שלך שממש לא שייכים. אני עושה בבורסה בשנתיים האחרונות 8% לשנה. אבל זה לא העניין. הנדל"ן סיים את הסייקל מי שיצא ירויח מי שמתעקש ימחוק את הרווחים שלו... כך קרה באין ספור כלכלות בעולם בעשור האחרון . מי שיתעקש לחשוב שדירה=פנסיה ילמד גם מה זה פנסיה שלילית... בהצלחה לכולם!
שמטוב 22/07/2016 19:32 אין אג"ח יש רק אג"ח בלוף. ואתהה תגור ברחוב כי לא יהיה
שישכיר לך ויממן את המגורים שלך. הרווח על השכרה הוא קטן מאוד. אז לך תגור ברחוב ותשמח בהבטות השווא של כחלון. משכירי הדירות לא ישקיעו אגורה בארץ. כי הבינו שכל המשחק מכור. הבטחות של המדינה לא שוות גרוש.
אחד 23/07/2016 12:04 עכשיו אני מפחד...
מה הם יוציאו כספי הספסרות שלהם לחו"ל... לאיזה מדינה בדיוק ספסרלנד? רק שתדע שבחו"ל משלמים על זה מס.... הרווח על השכרה בארץ אכן מנמוכים בעולם עקב הצפת דירות להשכרה ... העניין שמחירי הדיור ירדו מספיק שלרובנו תהיה יכולת לרכוש בית... אפרופו גילוי נאות אני יכול לקנות בית במזומן זה לא העניין... אבל אני לא רוצה לזרוק חצי מהכסף לפח...
180 כחלון בפאניקה הזוי.. 22/07/2016 17:42 מהלך פופוליסטי למצוא חן עיני מחוסרי דיור ..כנסו..
מהלך המיסוי שגוי ברובו שכן יגולגל ע"ח השוכרים הם ישאו בנטל ודמי השכירות החודשי יעלו !! נקודה . וכל מי שחושב אחרת הוא פשוט טועה ומטעה . ואם באוצר חושבים אחרת אזי זה יטפח על פניהם כולל על פניו של שר האוצר כשלון כחלון הוא פשוט בפאניקה . וזה חמור מאוד ! הוא יורה לכל הכיוונים ולא מצליח לפגוע . והאמת המרה והעגומה תטפח על פניו אבל הנזק שהוא יגרום לכלכלה הוא אדיר ועצום . והוא כבר לא יהיה בפוליטיקה מן הסתם (כשלון חמור ) שכן מאוכזבי כחלון רבים ואני אחד מהם . לא אבחר בו שוב . ואת שכרה הדירה שאני גובה עבוד 3 דירות שברשותי אני פשוט אאלץ לעלות אותו . גם אם אאלץ לנעול אותם ללא המחיר שאדרוש. בכל לא אשלם מס מכיסי נקודה . זה רכוש שעמלתי לקנות ולהשקיע מכספי הפרטי לא בכדי שיבוא שר אוצר מטופש וייפגע בי .
יוסי 22/07/2016 19:14 לי דווקא נראה שאתה בפאניקה חח (ל"ת)
שמטוב 22/07/2016 19:35 מחר החור בכיס שלך יעשה אותך בפניקה.היכון לעליית שכירות.
אתה תשלם את המיסוי , אלא מי ?
10
6