08:27 אסיה: הניקיי עולה 0.25%, סיגפור יורדת 0.45%

08:26 מרים נאור לקראת פרישה: "לא ניתן לאיים על בית המשפט"

08:24 חיפה: אזעקה תישמע בשעה 10:05 במסגרת תרגיל צבאי

20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

כחלון על מחירי הדירות: "זו בועה שתתפוצץ - אנשים עוד יקפצו מהגגות"

שר האוצר מציג הערב נתונים ומנסה לשדר עמדה חד משמעית לגבי שוק הנדל"ן למגורים
 |  297
שוק הנדל"ן
Share
בימים בהם מרבית אזרחי ישראל תוהים בשאלה האם מחירי הדירות ימשיכו לעלות ללא הפסקה או שאנחנו לקראת תיקון משמעותי מטה, בראיון למתו חודורוב בחדשות 10 אומר היום שר האוצר משה כחלון כך: "יש כאן בועה, וככל שאני מתעמק ואנחנו עובדים יותר אנחנו מזהים אותה. זו בועה שניפחו אותה קבלנים, שניפחו אותה יזמים, שניפחו אותה הבנקים. חד משמעית יש פה בועה".


וכחלון המשיך: "אתה זוכר שלפני כמה שנים בבורסה כולם רצו לקנות מניה כי ידעו שהיא תעלה תוך חצי שנה, ואז הגיע פרנקל ואמר שיש פה בועה ובסוף אנשים קפצו מהגגות - זה מה שיקרה גם בשוק הנדל"ן, אין לי ספק". כחלון ככל הנראה התכוון למשבר של 2008.

עוד אמר כחלון כי "אני חושב שהבועה הזו תתפוצץ, ואני לא יודע להגיד בכמה המחירים יירדו - אבל אין סיבה בעולם שהמצב יהיה כפי שהוא. אין מחסור בדירות. היום יש 30 אלף דירות במלאים של הקבלנים שהם עדיין לא מוכרים אותן. המשקיעים הפסיקו לרכוש - את זה רואים מהנתונים. ולפי הנתונים של החודש האחרון - גם הזוגות הצעירים לא רצים לקנות. מנסים באופן מלאכותי לנפח את הבועה הזאת".
 בעניין ההיצע של 30 אלף דירות אותו ציין כחלון: הכוונה היא ככל הנראה לנתון שסיפק הלמ"ס ולפיו היצע הדירות אכן מטפס בהתמדה בשנים האחרונות וכעת כבר כמעט נוגע ב-30 אלף. מתוך אותו מלא, כ-37% מהדירות הן באזור המרכז. מדובר בדירות שעומדות למכירה לאחר קבלת היתר בניה. אם ב-2010 היצע הדירות עמד על כ-13 אלף, אז כעת ההיצע עומד על 29.75 אלף דירות (ראו גרף מצורף). בשיחות עם Bizportal התקשו קבלנים מובילים להסביר היכן מצוי אותו היצע של מעל 10,000 דירות באזור המרכז. ובכל זאת, זה הדיווח הרשמי של הלמ"ס.בעניין המשקיעים בשוק הדיור: כחלון מתבסס על נתונים שמציג בחודשים האחרונים הכלכלן הראשי באוצר. לפי הסקירה שפרסם הכלכלן בסוף יוני האחרון, נרשמה ירידה של 30% בהיקף רכישת הדירות ע"י משקיעים ו'אינדקס המשקיעים' אחריו עוקבים באוצר ירד לרמתו הנמוכה מאז 2010. חודש קודם כתב הכלכלן הראשי באוצר בסקירתו כי במכירת הדירות ע"י משקיעים נרשם גידול משמעותי מאז נובמבר האחרון. כך, מרמה של 1,200 דירות שמכרו משקיעים בחודש אוקטובר 2015, הלך ועלה מספר הדירות שמכרו המשקיעים עד לרמה חודשית ממוצעת של 2,000 דירות בחודשים ינואר-מרץ השנה. לפי האוצר בהשוואה היסטורית זוהי אחת הרמות הגבוהות במכירות המשקיעים בשנים האחרונות, כאשר רמה דומה של עסקאות, או גבוהה ממנה, נרשמה באותן פעמים רק על רקע אירועים חריגים, כגון שינויי מיסוי או פיזור הכנסת בשלהי 2014. ראו גרף בתחתית הכתבה.




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

297 תגובות ב-178 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
178 אפי 25/12/2016 09:39 ת"א
מחיר הדירות נקבע ע"י הצעה וביקוש, ולא טריקים ושטיקים של כחלון. הממשלה פוחדת פחד מוות מקריסת מחירים. הדבר יגרום למיתון כבד, וירידה חזקה בגבית מיסים.
177 שאולי 06/09/2016 20:53 מחיר דירה גבוה
רק ריבת תציל את המצב יותר מיכול תכנית מהר
176 מושון 24/07/2016 15:25 אין פה שום בועה
המחירים משקפים מציאות ספציפית - מקום ככ קטן כמו ישראל שבו רק תל אביב אטרקטיבית למגורים (לרוב המבקשים), מליוני יהודים בעולם שמעוניינים שדריסת רגל בארץ, גידול האוכלוסיה הטבעית בישראל, מחסור בקרקעות לבניה... אני לא יכול לראות שום מצב שבו המחירים יכולים לרדת
שדגכ 26/07/2016 15:33 מר מושון
זה עם שחי משכר חיציוני של 6000 שח. אם אתה רוצה לסלק את היהודים במדינה זה משהו אחר. מדינה צריכה אוכלוסיה אם האוכלוסיה מסולקת המדינה מתה אם הנדל"ן המסריח שלך בתוכו.
175 אחד שיודע 23/07/2016 23:05 צודק כל מילה בסלע
שהריבית תעלה כולם יכנסו לפאניקה , ריביות בשמים= אנשים לא חיים
174 חסר דירה 22/07/2016 16:01 שינוי צריך לעשות בתבונה
המהלך יכול להיות מסוכן מאוד , יש הרבה דברים שלא נלקחו בחשבון למשל למי שיש 3 דירות בדימונה ישלם מס, ולמי שיש שתי דירות בצפון תל אביב לא ישלם ?!
בעל דירה 25/07/2016 16:03 מי שיש לו 3 דירות בדימונה יכול למכור אותן (ל"ת)
173 האחד 22/07/2016 12:14 כחלון אתה כזה אפס
מה שאתה לא מצליח לעשות במעשים אתה מנסה לעשות במילים ,כמה אופייני לפוליטקאי אבל מהסוג הנחות ביותר . הרגתם את הזוגות הצעירים ועכשיו אתה מנסה להרוג את אלה שקנו דירות עם משדכנתא של 1מיליון תהיה מתון בבקשהותפסיק להתנהג כמו פרנואיד.
מה הקשר? 25/07/2016 16:10 לא הבנתי מה זה קשור?
מי שקנה דירה עם משכנתא של מיליון בשביל לגור בה, מה זה משנה לו אם המחיר שלה יעלה או ירד? הוא עדיין ימשיך לגור בדירה הזאת ולשלם את אותה המשכנתא. (נכון שיהיה לו קצת עצוב שעל הנייר הדירה שלו תהיה שווה פחות, אז מה?) הרי כחלון לא מעלה את ערך המשכנתא. לעומת זאת כל האנשים שהלכו בתסמונת העדר וקנו מלא דירות עם הלוואות, אז הם יכולים להפגע. צריך להבין שלקנות נדל"ן להשקעה עם משכנתא זה כמו לקחת הלוואה בשביל להשקיע בבורסה: תמיד יש סיכוי שמה שקנית יעלה וגם סיכוי שמה שקנית ירד, ואז תשאר עם הלוואה יותר גדולה משווי הנכס. זה חלק מהניהול סיכונים בהשקעות הון.
172 סתם אחד 22/07/2016 09:36 מילא כחלון, אבל איזה כתב לא מקצועי: ״בועה פיננסית״ מ-94
אם לא יודעים אפשר לחפש בגוגל, זו לא בושה. יופי של אתר כלכלי.
171 אדם 21/07/2016 21:52 פוליטיקאי = שקרן
אפילו הוא לא מאמין לדבריו . אינפלציה לעולם לא מתפוצצת .
170 זמבורה 21/07/2016 21:14 אבל אני גר בקומת קרקע (ל"ת)
169 מנהל השקעות 21/07/2016 19:11 לא כל בועה חייבת להתפוצץ
אין ספק שיש בועה.מאד פשוט לבדוק את זה, התשואה על דירות היא כ-3% בממוצע ברוטו.האלטרנטיבה נותנת תשואה דומה והיא סולידית יותר וסחירה לכן אין ספק לבועה.אבל, הישראלי לא ימכור אם הוא מופסד ולכן הירידות יהיו קלות עד מתונות.היום יותר זול לשכור דירה מלקנות.
1 25/07/2016 16:12 הישראלי מתנהג בתסמונת העדר
אם יתחילו נפילות כולם ירוצו למכור, כמו שכל האספסוף רצים לקנות כשיש עליות.
168 זוג צעיר טרי 21/07/2016 18:51 קנינו דירה בעיר לוד עם משכנתה סבירה והכל טוב
יש לנו רכבת 12 דקות לעבודה בעזריאלי
אבי הסוחר 01/08/2016 19:24 נכון מאוד-וסמים טרי טרי ישירות מהיבואן (ל"ת)
167 שימי דוידוביץ 21/07/2016 17:25 בלון הדירות-כחלון
מר כחלוןו מרגע לרגע מכל יציאה שלך מתברר שאתה הבלון הפוליטי הכי רציני. תצליח
166 אמיר 21/07/2016 17:15 הכל בידו
כולם מדברים על מזג אוויר , אבל אף אחד לא עושה דבר בנדון ( מארק טווין ) . כך גם מר כחלון בקשר ל מחירי נדלן . מי- אם לא הוא - חייב להוציא בעדינות אוויר מבועה , פן תתפוצץ לפרצוף של כ ו ל נ ו .
165 משכנתה ארסית 21/07/2016 16:45 בהכל אשמות המשכנתאות הגבוהות, כמה שהעלו את המשכנתאות
ככה עלו מחירי הדירות, והבנקים מה אכפת להם יתנו לך כמה שאתה רוצה ואם לא תעמוד בתשלומים הבית ימכר ע"י הבנק. הבנק מכוסה ומה איתך
164 א 21/07/2016 16:43 שר האוצר נוהג באחריות,שלא יגידו שהוא לא הזהיר
אנשים הולכים כמו עדר אחרי קלישאות מבלי להבין את התמונה הפיננסית , מבלי להבין את המרכיבים של מה שקורה פה , מעל 200 משכורות ברוטו לרכישת דירה , חוב משקי בית שמזנק במהירות מטורפת , אפילו הבנקים כבר לא מחבבים את תחום הנדלן כל כך - מה גם שהם חייבים לעמוד ביחס הלימות הון...יכולים לצאת נגד כחלון מהיום עד המחר - השורה התחתונה היא שהוא צודק , בלשון המעטה אני יכול לומר שהכסף הגדול בנדלן מאחורינו, נותרו פירורים - מי שרוצה ללקט פירורים אל מול סיכוני ענק- שיבושם לו.
163 מדינת רווחה 21/07/2016 16:42 אמירה אומללה...
כל זוג דתי וחרדי בגיל 27 יש לו כבר ארבעה ילדים ... והוא זקוק נואשות לדירה ...מישהו בדק כמה זוגות כאלו יש נכון ליולי 2016 במדינת ישראל ? התשובה תדהים אתכם ...
/ 21/07/2016 17:05 זה שהוא "זקוק" לא אומר שהוא יכול לקנות..הבנת?
אני גם זקוק לפרארי...סו וואט?
162 דוד 21/07/2016 16:36 למה לו מקמים בנק מהכסף של כול החוסכים לפנסיה כך ילווה מ
כך נקבל יותר כסף מהבנק שהוא מנצל אותך זה יהה כסף בטוח לחסכים לו קופות הגמל שמנצלים אותך בסוף לו נשאר לך לפנסיה כי הם לקחים לך לאת לאת במקום לקנות בתים לפנסיה
161 דוד 21/07/2016 16:33 לכחלון אין מקום לחסוך את הכסף לפנסיה אז הציבור קונה בתי
קונים בלי סיבה כי הכסף בתוך יותר מאשר לשים את הכסף בבנק הוא מנצל אותך
160 דוד 21/07/2016 16:27 חבל על הזמן כול עוד הרבית 0 הכול יעלה כי יש חזרים בשוק (ל"ת)
159 ישראלי 21/07/2016 16:27 אין לי ספק שמחירי הדירות ירדו. זוהי "בועה" שתתפוצץ...
כחלון צודק. הנתונים בידיו. הוא ונתניהו יצליחו להוריד את מחירי הדירות. נכון להיום המחירים הזויים ומטורפים.
158 י. 21/07/2016 16:23 אמר החכם מכל אדם "מה שהיה הוא שיהיה"
בשוק הדיור הפסוק תופס כבר הרבה מאוד שנים. מי אתה שתנבא אחרת ? הפכתם את הזוגות הצעירים לעבדים. עוד תהרסו למאות אלפים את החיים. לנהל אינכם יודעים, להשיג מטרות לאומיות אינכם מסוגלים, תחזירו את המפתחות לעם שימצא חכמים והגונים ממכם.
157 דוד 21/07/2016 16:09 כחלון תעלה רבית מי שיש לו בית נסף הוא ימכור אותו בקוח י (ל"ת)
156 דוד 21/07/2016 16:07 צריך לשנות את המצב שייתן הבנק כצאת לצבור וולו יכך הכול (ל"ת)
155 דוד 21/07/2016 16:06 כמה רבית גבועה הבנק לקח על המינוס והכסף שלי לו שווה כלו
לכן אולכים לנדלן
154 דוד 21/07/2016 16:05 כחלון שהיתה לי דירה הבנק נתן לי יותר אז מחרתי אותה (ל"ת)
153 משה 21/07/2016 16:04 לכחלון
איך אומרים בעיברית צחה , הצחקת אותי , אתה וחבריך בממשלה ניפחתם את המחיר ויש לכם החוצפה להאשים אחרים אבל מכל דבר רע יוצא גם משהוא טוב שידורי האיומים על קיומינו יום יום והרבה שנים ע"י חברך ביבי והעלאת מחיר הדיור לבלי הישג יד ושדידת המשכורות ע"י אין סוף מיסים ואגרות דירבנה את בני משפחתי להתקפל מכאן ותאמין לי שתוך שנתיים מסודרים בעבודה עם שכר שמאפשר לחיות טוב עם בית פרטי שניקנה על דונם מיגרש באיזור טוב ושתי מכוניות חדשות ורחוקים מהמיזבלה המיזרח תיכונית אז עם כל הכעש אפשר גם להגיד לכם גם תודה
152 דוד 21/07/2016 16:03 כחלון צריך לתת את המכה שפטיש חם תעלה ריבית לציבור (ל"ת)
151 דוד 21/07/2016 16:02 היום הציבור קונה בגלל שהבנק נתן להם משקנתה בלי ריבית
בסוף הם יהיו מסקנים שריבית תעלה
150 דוד 21/07/2016 16:01 צריך לפתוח בנק חדש שיתן לי כסף על הכסף שלי (ל"ת)
149 דוד 21/07/2016 16:00 כול הכסף אולך לנדלן כי הבנק לו נתן כלום (ל"ת)
148 דוד 21/07/2016 16:00 כחלון אין מנוס חייבים לעלות ריבית הכסף שלי לו שווה כלום (ל"ת)
147 עידן 21/07/2016 15:50 היכנסו לדף הפייסבוק - המחאה הגדולה יחד נוריד את מחירי ה
יחד נוכל להוריד משמעותית את מחירי הדיור, ככוח קניה גדול של עשרות אלפי אזרחים ואולי יותר, נצליח ע"י חרם צרכני מצד אחד ומחאה אל מול הממשלה מצד שני להשפיע בגדול. לא נעצור בשביל 5 אחוז ירידה במחירים וגם לא ב 20 אחוז ירידה במחירים! נעצור רק כשהמחירים יגיעו לרמות של 2007.
146 שלום 21/07/2016 15:42 כחלון השר ההגון ביותר בממשלה
כל הקללות והביטויים העלובים מגעים מאנשים בעלי דירות רבות,לכן יש להתייחם אליהם" בזלזול" בפני השם כל המקלל הרי הוא מקולל
שמטוב 21/07/2016 16:02 כחלון הוא אולי הגון אב בעיקר טמבל
הוא ניבחר כדי שמחירי הדיור עוזלו אבל ניכשל כשלון חרוץ. אני לא בחרתי בו מלכתחילה כי הערכתי שהוא רק מפלגת לווייו של ביבי. אין לו שום זיכוי לפתור את בעיית הדיור.ץ צריך להעיף את ביבי וגם את כחלון שחבר אליו ובגד בבוחריו.
שמטוב 21/07/2016 16:14 * אבל בעיקר טמבל (ל"ת)
145 כחלון התותח 21/07/2016 15:31 תן להם את האמת בפרצוף לכל האינטרסנטים-בועה!!!! (ל"ת)
144 עצוב 21/07/2016 15:03 לפני שמחירי הדיור ירדו צריכות לבוא שנתיים של מיתון
ומי שיהיה עסוק בהשרדות לא יחשוב על לקיחת משכנתה
143 dksnr 21/07/2016 14:27 לא לשכוח: כחלון אמר בגלי צה"ל לפני מספר חודשים ש
הוא לא יתן למחירי הדירות לרדת יותר מחמישה אחוזים. בשביל זה הוא נבחר???
142 זאב ..זאב.. 21/07/2016 14:13 ככה לא בונים מדינה (אמר פלטו שרון)
ועדות התכנון והמינהל טוחנות לאט אפילו ביתר שאת. וזאת חלק מהלקונה שכחלון לא פיצח וגורמים לכך שהבנייה תתארך. צריך להיות הגבלה על זמני מתן תשובות והתכנסויות של ועדות התכנון ושל כל הגורמים המאשרים בעיריות, לגבי כל תכנית. ולקצוב זמן לכל שלב בהליך וגם הקבלנים צריכים להתחייב ללוחות זמנים במכרז. מי שלא יעמוד בלוחות זמנים שיפוטר או יקנסו אותו.
141 איתי 21/07/2016 14:04 ברור ! למה לו לעשות שינויים במנהל מקרקעי יש
ראל, משרדי ממשלה רשויות עם ביורוקרטיה, למה לו לפטר את כל האוכלי חינם במשרדים האלה, אם אפשר למצוא תמיד אשם תורן כלשהו, פעם זה היו משקיעים אשמים, איכשהו עכשיו הם כבר בסדר, אבל פתאום בנקים והקבלנים אשמים
140 כחבה 21/07/2016 13:57 בלש
ואם לא תתפוצץ המיס יתפוצץ יזרזור
139 לכחלון 21/07/2016 13:54 אם הבועה תתפוצץ בבחירות 17 מנדטים (ל"ת)
שמטוב 21/07/2016 16:04 כחלןם יתפוצץ קודם לבחירות ויהפוך לאפס. (ל"ת)
138 ישעיהו 21/07/2016 13:51 מנסה להגיד אל תקנו! המחירים עשויים לרדת, אנחנו גם נתאפק
מללכת לשירותים כי מחיר המים עשוי לרדת. הודאה בכישלון אבל לזכותו צריך לומר בכל זאת מחירי הדיור מתקנים בשנים ואולי לתת לו לסיים קדנציה ואז לבדוק. לעמוד עם סטופר זה לא חכם ולא נכון.
137 מוטי 21/07/2016 13:48 קופצים
אני מאלו שהצביעו כחלון בנתיים לא מציאה במקומו הייתי מפטפט פחות ומשתדל לעשות יותר דבר אחד ברור אף אחד לא יקפוץ מהגג מה שכן לצעירים לא תוותר ברירה הם יהיו חייבים או לצאת לרחובות או פשוט לנטוש ככה ברור לכולם המצב לא יוכל להמשיך
136 דוד 21/07/2016 13:47 תעלה את הרבית פו יהיה כמו בארצות הברית בתים בלי כסף (ל"ת)
135 מסכן מי שלא קונה 21/07/2016 13:40 בעוד 10 שנים הוא יקפוץ בגלל האופטימיות שווא (ל"ת)
134 מוטי 21/07/2016 13:38 תילמדו להקשיב הוא צודק
כחלון רואה והוא צודק אני משקיע שהתחלתי לממש כבר השנה כי המחירים לא הגיונים ויבוא הפיצןץ אתה לא יודע איך ומה התיזמון אבל מי שיהיה מוכן יצחק כל הדרך לבנק
תפסיק לבלבל במח 21/07/2016 15:29 כן אתה משקיע... עוד אחד .. אין לך אפילו מרצפת אחת !! (ל"ת)
סתם 21/07/2016 16:37 לך יש הרבה בלטות שמשקלם זהב ? (ל"ת)
133 אזרחית 21/07/2016 13:23 לשר האוצר
כחלון אתה מייצג את הממשלה שאחראית ליוקר המחייה,החינוך, וכן הנקודה הכואבת מאוד הדיור! שהצעירים לא יכולים אפילו לחלום על קניית דירה, נכשלת להוריד את מחירי הדיור אז מקומך מחוץ לממשלה! וההתבטאות האומללה שלך שאנשים יקפצו מהגגות! אתה הזוי!!!! ובושה גדולה.
132 יוסי 21/07/2016 12:46 בדרך כלל אנשים לא שפויים קופצים מהגגות, אז מציע לכחלון
לקפוץ ראשון
131 צביקה 21/07/2016 12:41 אידיוט מושלם (ל"ת)
איציק 21/07/2016 14:03 כמה דירות יש לך? (ל"ת)
חיים 21/07/2016 13:54 טמבל
אתה הוא האדיוט
130 יניב 21/07/2016 12:39 הפתרון הורדת מיסוי בשוק ההון
יעשה רק טוב לשוק ההון ושוק הדיור. וכך יתפוס שני ציפורים במכה אחת.
129 אבי קול 21/07/2016 12:34 כחלון בפניקה-נכשל-לא בועה לא דובים הכל היצע/ביקוש ומקום
כחלון בפניקה-נכשל-לא בועה לא דובים הכל היצע/ביקוש ומקום...! שיפרק מושבים במרכז הארץ...שלא עוסקים בחקלאות...בנו נחלות וארמונות...חלקם נרכשו על ידי עשירי הארץ...שאין להם שום קשר למושב או חקלאות...יש קרקעות....מחזיקים אותם אנשים שקבלו אותם ליעוד מסוים בחינם ואינם מקיימים את היעוד שניתן לאדמות לכן הפרו את ההסכם עם המדינה ואזרחיה...והם צריכים להחזיר אותה....רק מרכז הארץ + מקומות במרכזי הישוב הגדולים יגבירו את היצע - הרס מחירים ויצירת בועה על ידי אדם שלא מבין דבר יגרום להרס הכלכלה במדינה - לכן מוטב לו לשתוק ולבצע את הצעדים הנכונים.
לב 21/07/2016 17:54 כחלון בפניקה
129 צודק בכל מילה מי שחושב כך שיגיב ויגיד את דעתו
128 שי 21/07/2016 12:17 סופסוף למישהו יש ביצים לחשוף את באמת- אין בעית היצע
הבנקים, בנק ישראל, הקבלנים ומשקיעי הנדל"ן שמחזיקים כאן מאות אלפי דירות רוצים להמשיך לעשות סיבוב על הצעירים המפוחדים וההורים שלהם שנסחטים כדי לנסות לסייע לילדיהם. המגמה מתהפכת כי הציבור מבין שרימו אותו. המשקיעים המתוחכמים כבר יוצאים ורואים את זה בנתונים. לא קונים דירות במחיר בועה!!! ממליץ לכולם לקרוא עוד בעמוד החרם בפייסבוק המחאה הגדולה יחד נוריד את מחירי הדיור
עאבדי 21/07/2016 13:21 עוד אחד...לך לישון טיפש . אתה לא מבין כלום כמו כחלון (ל"ת)
חיים 21/07/2016 13:56 חי בסרט
אוי כמה אתה טמבל וטיפש בכלל.....
127 בנצי 21/07/2016 12:17 ביבי - האשם הוא ראש הממשלה
ביבי עובד על כולם כרגיל, יושב באפס מעשה ומפיל את כולם בתרגילים שלו. לזכותו של כחלון שהוא עובד קשה וכול שרי הממשלה צריכים ללמוד ממנו. האשם הראשי לבועת הנדלן הוא ראש הממשלה. יש למסות מיידית את בעלי הדירות ולהטיל מס שנתי על כול דירה ואם צריך לאסור על משקיעים לקנות דירה נוספת. (זה כבר קיים בעולם)
ביביפוב 21/07/2016 15:48 מעניין אם היו השגים היית זוקף זאת גם לזכות ביבי (ל"ת)
126 אלעד 21/07/2016 11:57 כחלון הבעיה שלך שאתה לא ארדואן...
כחלון היקר במקום לחפש פתרונות "יצירתים " הייתה צריך לטפל בכל מחלקת התכנון והמנהל שיושבים ןמגרבצים כל היום שיוציאו תוך שנה 60000 יחידות דיור ואם זה לא קורה הם הולכים הביתה .....כך לדוגמא סבתא רבה שלי קנתה מגרש בשנות ה - 40 לבניה עד היום לא ניתן להוציא היתר .....למה משהו ישן באגף התכנון לאחרונה אושרה תוכנית של 700 דירות מתוך 3200 דירות ....חלם זה פה אני סמוך ובטוח שכך הדבר עובד בכל הוועדות תכנון ....עייפות החומר זה נקרא .....אין שום מוטיבציה לוועדות התכנון לעבוד מהר במדינת ישראל הכל הולך לאט בסין, גרמניה , ארה"ב היו כבר מקימים מדינה שלמה....
שימי 21/07/2016 12:25 זה היתרון שלו שהוא לא ארדואן כל שאר הממשלה ארדואנים (ל"ת)
125 ללא שם 21/07/2016 11:56 מחירי הדירות
הריבית האפסית לא תעלה לבנקים נוח ומשתלם לא לשלם אגורה לציבור ויבוא יום גם יהיה ריבית שלילית הם ידרשו עמלת שמירה ואז מחרי הדירות שוב יטפסו אל על
124 סמך 21/07/2016 11:48 כשהאגו גדול יותר מן היכולת
הספר שעוד יכתב על כחלון
לב 21/07/2016 17:57 איזה שר אוצר מוצלח
כן כל מה שאמר יצא הפוך .אך זה רק הכישרון.
נעמה 21/07/2016 13:24 ככה זה אגו מנופח ופופוליזם הולך עם 0 מעשים ! כשל באוצר (ל"ת)
הגורס 21/07/2016 12:26 האגו שלך אולי חתיכת כלומניק (ל"ת)
123 סמך 21/07/2016 11:48 כשהאגו גדול יותר מן היכולת
הספר שעוד יכתב על כחלון
122 אורן 21/07/2016 11:43 הפעם כחלון צודק. כל בועה מתפוצצת.
מחיר דירה בשווי 153 משכורות חודשית לא קיים בשום מקום בעולם. הממוצע הוא 80 משכורות גם בעידן ריבית -0. לכן זאת בועה שתתפוצץ. כחלון יכול לעזור לה להתפוצץ אם יעלה מיסים על שכר דירה, כפי שרמז.
121 החדשה 21/07/2016 11:25 מחאת הדיור החדשה
https://www.facebook.com/mechaat.dior/
120 ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 11:16 מדוע בועה ל א ת ת פ וצ ץ...בועה זה מפעל חייו של ביבי.
זההוא בכוונת היוצר העלה את מחיר קרקע לבניה ב-65% והתוצאות?כל עוד עננת ביבי מעל ראשיינו מה שהיה -זה מה שיהיה.STATUS QUO...
מאיר 21/07/2016 11:44 ממש לא.
מחירי הדירות עלו כי הריבית היא אפסית . ההשקעות לא הניבו דבר. אז השקיעו בדירות. כך בכל העולם(גם במקומות שביבי לא שולט...)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 19:22 ביבי אכן לא שולט כפי שהגדרתה,אבל כמו ביבי מנהלים את
העולם 3600 סוכנים של CFR-ארגון רצח ומהומות בינלאומי ולכן הגדירו מעשה נבלה"גלובלית"...קרא בגוגלף סוכן מס' 2804 של CFR....ישבעולם 3600 ביבי(סוכני CFR)...
אלי 21/07/2016 12:59 אתה טמבל כמו הדיקטטור. (ל"ת)
119 יעקב 21/07/2016 10:58 כחלון מפגין פאניקה
זה יותר מפחיד ששר האוצר בפאניקה
חחח 21/07/2016 11:26 כשתצטרך לשלם 7000 בחודש על המשכנתא בעוד 3 שנים נראה
מי בפניקה אתה או כחלון
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 11:19 כחלון לשעבר מלהקת פודלים של ביבי ומה זה אומר?
" תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו...שק(ר)ד ...שקד, נזכיר, הייתה תלמידתו של ביבי. שניים-שלושה דברים היא בכל זאת למדה ממנו....
118 גילי כלכלן 21/07/2016 10:47 מבוא למיקרו כלכלה בקצרה
הכלכלה מתבססת על מושגים פשטים מאוד...היצע ביקוש ועלות אלטרנטיבית...הריבית מזיזה את הביקוש - בככל שהריבית יורדת הביקוש עולה. כמות הדירות היא ההיצע..ככל שיש יותר דירות היצע עולה...כשריבית אפסית יש ביקוש אדיר לכן רק ההיצע יכול להחזיר מחירים לרמה נורמלית..בנוסף, כשהריבית אפסית בשוק ההון משקיעים בוחרים השקעה בדמות אחרת - אלטרנטיבה שהיא נדלן. כלומר, אלו תנועות טבעיות ובסיסיות, לכן ,אל לנו להאמין שכחלון אשם..כחלון אשם בדבר אחד בלבד: הוא הונה את הציבור שיוכל לעשות משהו כנגד מחירי הדיור...הכח היחיד שיש לו הוא לבנות כמות אדירה של דירות וזה משהו שלא הלוביטים יאפשרו וגם לא יתאפשר בתקופת כהונה אחת. כחלון הוא לא כישלון הוא פשוט שקר.
צדקיהו 21/07/2016 12:25 לקלקלן שלא מבין
אתה מתעלם מהדבר הכי חשוב נניח שהמשכורת הממוצעת היתה 500 ש"ח לחודש אז גם אם היה עודף ביקוש מטורף מחירי הדירות לא היו עולים על 100K כל משכנתה שלוקחים היא הדפסת כסף של הבנקים הכמות האדירה הזו של הכסף מתנקזת לדיור זה הסיבה שכמות אדירה של כסף לא גורמת לעליה באינפצליה עד שלא יפסיקו את הדפסת הכסף המחירים לא ירדו בלי קשר לביקוש והיצע
איכס שמרנים 21/07/2016 12:00 טמבל שמרן שלא מסוגל לצאת מתיאוריות גם כשהמצב רע (ל"ת)
לא רק כלכלה 21/07/2016 11:20 עקומות הצע וביקוש מוטות גם ע"י פסיכולוגיית המונים (ל"ת)
גילי 21/07/2016 11:32 נכוןף וזה נובע מצפי
הצפי מניע את הכלכלה בגדול, יש צפי לעליית ריבית? לא יש צפי לירידת דירות? תלוי את מי שואלים...עדיין, הציבור מצד אחד אומר שירד מצד שני מסתער לפני שהכל יעלה..אם היה צפי לירידה היית רואה האטה משמעותית (כמו בתקופת מעמ אפס) בקניית דירות אבל בטווח הארוך כל עוד הריבית לא תעלה אנשים יחזרו לקנות, זה די פשוט...לכן, רק הגדלת היצע דירות משמעותית שידביק את קצב גידול האוכלוסייה יוריד
117 אני 21/07/2016 10:37 יתפוצץ?
זה נכון גם בלי שהוא יגיד השאלה כאן מתי היא תתפוצץ? שנה שנתיים או עשרים שנה או ......... מי יודע מתיי
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 11:21 ביבי העלה מחיר קרקע דרך מנהל מקרקעי ישראל ל-ב 65%...
זה הצליח לו...היום הקונטו שלו ב-גם לביבי, גם לבנט יש בחשבונות הבנק עשרות מיליונים שהגיעו באופן לא כשר, גם בלי דיווח למס הכנסה. מדוע היה לך חשבון בנק באי הבריטי ג'רזי, המשמש מקלט מס? " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
116 גדעון כהן 21/07/2016 10:34 כחלון
אדון כחלון אתה מפעיל כול כך הרבה אנרגיות להוריד את מחירי הדירות אבל אתה שוכח שיש עוד הרבה צדדים שאתה פוגע בהם .
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 11:24 כחלון הוא בסה"כ ווסאל של ביבי ושל קובי מימונה...
נגד...העלת קצבת זקנה (לא אני -הצהיר היום כחלון-זה לפיד ימח שמו!)....נגד...כפל קצבאות זקנה וגם נכות בוזמנית ( נראה אותו כשיהפוך לנכה פיזי...נגד...פטור מע"מ על מים וביוב(אתם תחיו בביוב ותאגידים כסף כמו מים יהיה...).
115 אלי 21/07/2016 10:30 תמשיכו להצביע לדיקטטור ולחבורת הזבל. (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 11:27 מי הוא ביבי? בעל של "ישראל היום"...שותף ל-וואללה" של א'
ביבי ופטרונו-SHELDON ADELSON....למה ביבי צועק אירן-אירן?..."שלדון: חבר` איראן הטוב ביותר "ואמר כי איראן ושלדון אדלסון כבר עובדים כדי להשמיד את ישראל על ידי הארכת הכיבוש ...טום פרידמן מצוטט...
114 אזרח 21/07/2016 10:27 סוף סוף צודק
קחו בחשבון שאין מחסור בדירות קחו בחשבון שהריבית של המשכנתא עולה קחו בחשבון שהרבה משקעים קנו דירות בשנים האחרונות ועדיין הם לא גמורות קחו בחשבון שהמשק לא הכי בריא קחו בחשבון שבמדור פושטי הרגל הטורים מתארכים ואני לא מדבר על בעלי עסקים אלא בעלי דירות קחו בחשבון שהבנקים מוכרים תיקי משכנתאות קחו בחשבון שכבר לא שווה לקנות היום דירה גם אם אין תשואה כרגע בשום מקום כי הסיכון גדול מדי בשביל 2.17 אחוז תשואה קחו בחשבון שלאזרח כבר אין כסף לקנות דירות במחירים של היום קחו בחשבון שמחירי השכירות לא עלו כמו מחירי הדירות קחו בחשבון שאזרחים לא ישלמו יותר על שכירות כי פשוט אין להם אפשר עוד הרבה אבל מי שלא מבין עד עכשיו ומי שלא רואה את התמונה הכוללת סופו שיקפוץ מהגג
113 יוני 21/07/2016 10:25 בועת השקל החזק
התפוצצות בועת השקל הנסחר ברמה מניפולטיבית תגרום לנזקים גדולים יותר מבועת הנדל"ן בנקישראליודע זאת וניכרת פעילותו ביצוב זמני של שער החליפין
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 11:31 קרימינל סטנלי פישר פונזי וקלרנית פונזי עזר כנגד-בועת שח
90 מיליארד דולר מתחת לשמלת פרוג והדפסה בלתי מרוסנת של שקלים-הכל בברכתו של טרוריסט ומסית -ביבי-שרה הקייסרית...
112 רועה חשבון 21/07/2016 10:21 כחלון צודק ומזהיר את המסתכנים
כבר היום כמות השלטים על דירות למכירה זינקה פלאים,וזאת רק תחילת המגמה.
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 11:35 אשרי המאמינים לכחלון-וואסאל של ביבי מלהקת פודלים שלו
לא כולל קאיה כמובן...אבל אותם וגם קאיה עברו סירוס....
111 פ. סח 21/07/2016 10:20 שר האוצר הראשון שאומר על עצמו: אני עומד להיכשל. (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 11:38 על גנב בוער הקובע-נכון קובי מימונה?מכין דרך מילוט...
האיש ,שמתאב עוני ועניים..שמצביע נגד קצבעות זיקנה,קצבעות ילדים וביטול מע"מ על מים וביוב...קרוב לטייקונים ולא אל העם. העם עבורו כמו עבור ביבי מכשיר להשרדות פוליטית.מגעיל...
110 המקצוען 21/07/2016 10:13 כחלון בושה
אתה לא מתאים להיות שר אוצרלך תלמד כלכלהאתה לא מבין כלום בכלכלהלא ראוי לעם ישראל שר כלכלה כמוך
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 11:41 אבל שר הקלקלה מתאים הוא?ראו איך הצביע בכנסת בעבר.
נגד...העלת קצבת זקנה (לא אני -הצהיר היום כחלון-זה לפיד ימח שמו!). נגד...כפל קצבאות זקנה וגם נכות בוזמנית ( נראה אותו כשיהפוך לנכה פיזי). נגד...זכוי במס הכנסה על הוצאות טיפול בילדים( ראו את אשכנזים-ילד או שניים...) נגד...פטור מע"מ על מים וביוב(אתם תחיו בביוב ותאגידים כסף כמו מים יהיה...). נגד...הלוואות מסובסדות לחילים משוחררים (שיוכלו חרה כמו כולם במסיבת עיתונאים שכינס לרגל הצגת הדוח, בסוף נובמבר 2012, הוא הקפיד לפזר כמה אמירות ערכיות על העלייה בתחולת העוני, בעיקר בקרב עובדים, אבל מיד כשהגיע שלב השאלות ברח מהאולם
109 בא 21/07/2016 10:10 אחד מעשר הוא פסיכופט ,כחלון הוא לא כזה ,הוא אדם טוב
אבל זה לא מספיק בגלל שהוא מנהל גרוע , תיספרו כמה פסיכופטים למדו איתכם בכיתה בבית הספר ,ותבינו משהו לגבי האנשים שנימצאים בפוליטיקה בכול העולם .
108 משקיע 21/07/2016 10:08 זה נכון שבעסקים המוטו זה למקסם רווחים
תמכור עכשיו. 100 אחוז עלית מחירים זה בהחלט רווח יפה עכשיו זה הזמן שלך לצאת חביבי אני יצאתי עם 27 דירות לאט לאט התחלתי כבר מלפני חצי שנה הנפילות יגיעו אם לא תספיק למכור תהיה בבעיה קרה לי את זה במניות הרבה פעמים שחכיתי קצת יותר מדי אני מכיר את ההרגשה של משהו שעולה ולא רואים את סוף העליות זה כמו אלכוהול שותים שותים נהנים נהנים ואז מקיאים.זאת הייתה עצה בחינם
107 שימי 21/07/2016 10:06 העם לפי התגובות כל כך דפוק לא פלא שביבי לוקח (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 11:46 זוכרים ביבי צועק-סכנת אירן-אירן?...ומה מאחורי הקלעים?
טום פרידמן כתב טור בסוף השבוע שנקרא "שלדון: חבר` איראן הטוב ביותר "ואמר כי איראן ושלדון אדלסון כבר עובדים כדי להשמיד את ישראל על ידי הארכת הכיבוש ... כי ביבי הוא סוכן של CFR אחד מ3600 סוכני CFR...
106 בא 21/07/2016 10:01 כחלון זה משיח ,מלך היהודים ,שישחרר את עבדי הנדלן , גם
ישו ,בזמנו ,הכריז על עצמו אותה הכרזה , וכול ילד בירושלים ידע שהרומאים יצלבו אותו , ומה עם כחלון , הבוחרים יעשו את זה בקרוב .
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 11:48 לא-30% בעלי זיקה לסיבוני ולנגיף "זיקה" ויתר בתרדמת...
Tom Friedman wrote a column over the weekend called "Sheldon:Iran`s Best Friend"saying that Iran and Sheldon Adelson have been working to destroy Israel by prolonging the occupation…" THE NEW YORK TIMES-APR-7-2014
105 שיר מפורסם 21/07/2016 09:58 הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם יותר מתאים כאן (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 11:52 על איזה ציבור כבודו מצביע?זה של 30% עם נגיף סיבוני-זיקה
או על 70% בתרדמת וגם בבור הספיגה מצביע נגד קצבת זיקנה-קצבת ילדים-הורדת מע"מ על מים וביוב,שבו אותם פרלמנטרים שוחים?
104 דוד 21/07/2016 09:56 כחלון בלחץץץץ יזכה בתואר מתדלק הנדלן מספר 1 יותר מלפיד (ל"ת)
103 דוד 21/07/2016 09:52 כחלון בלחץץץץ יזכה בתואר מתדלק הנדלן מספר 1 יותר מלפיד (ל"ת)
102 למד מביבי 21/07/2016 09:52 חושב שאם ישקר מספיק פעמים אז יאמינו לו
הריבית הנמוכה של בנק ישראל, המס הגבוה על רווח הון, מחיר הקרקעות והמיסים הגבוהים- הם האחראים למחירי הדירות, וכולם בשליטה ממשלתית. נהיית שקרן כרוני ועל זה לא יסלחו לך כי אתה לא ביבי, זאת פריבילגיה ששמורה רק לאשכנזים
101 גרגמל 21/07/2016 09:52 אני מקווה שגם בועת הכותרות בביזפורטל תתפוצץ
וסוף סוף נוכל לבקר באתרי כלכלה מבלי להיכנס לפאניקה כל בוקר יום יום.
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:00 ביזפורטל בסטיון האחרון שח חופש ביטוי...תודה לביזפורטל..
"ישראל היום" של שלדון ביבי מצונזר..."וואלה" של אלוביץ' -ביבי מצונזר עוד יותר...למה?..."שלדון: חבר` איראן הטוב ביותר "ואמר כי איראן ושלדון אדלסון כבר עובדים כדי להשמיד את ישראל על ידי הארכת הכיבוש ...
100 yoramh 21/07/2016 09:44 בינתיים מי שקופץ מהגג זה אלו שאין להם בתים
קודם שמחירי הדירות לא ימשיך לעלות, שלא לדבר על לרדת..חוצפן!
אני 21/07/2016 11:29 ומנסיון הגלגל תמיד אבל תמיד מסתובב וכנראה אתה כותב מפוז (ל"ת)
99 אדי 21/07/2016 09:33 גם בועת כחלון תתפוצץ
שר אוצר מפגר.
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:03 לא אויב העם כמו ביבי הטרוריסט,אבל מצביע נגד העם-תמיד.
נגד...העלת קצבת זקנה (לא אני -הצהיר היום כחלון-זה לפיד ימח שמו!). נגד...כפל קצבאות זקנה וגם נכות בוזמנית ( נראה אותו כשיהפוך לנכה פיזי). נגד...זכוי במס הכנסה על הוצאות טיפול בילדים( ראו את אשכנזים-ילד או שניים...) נגד...פטור מע"מ על מים וביוב(אתם תחיו בביוב ותאגידים כסף כמו מים יהיה...). נגד...הלוואות מסובסדות לחילים משוחררים (שיוכלו חרה כמו כולם...).
98 תחמנים, שקרנים ומושח 21/07/2016 09:24 שנזכה לראות את הפוליטיקאים קופצים מהגגות (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:04 אין סיכוי!! רוב זמנם בשפד"ן או בור ספיגה של גבעת רם... (ל"ת)
בא 21/07/2016 09:36 אחד מעשר הוא פסיכופט ,והם מטפסים לפוליטיקה ,שם הם
יכולים לגנוב מהצלחת הציבורית , אפשר למצוא אותם יצורים בפוליטיקה או בכלא . או גם וגם . ראה כלא חרמון .
gg 21/07/2016 11:35 זה ההבדל בין פסיכופט לסוציופאט (ל"ת)
97 שאפיק 21/07/2016 09:16 כל פעם שמישהו יצא בהצהרה כזו המחירים קפצו. מסקנה:
תתחילו לעבוד במקום לדבר!!!
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:06 אצל כחלון הסיבה-קילקול קיבה עם לחץ של גזים
נגד...העלת קצבת זקנה (לא אני -הצהיר היום כחלון-זה לפיד ימח שמו!). נגד...כפל קצבאות זקנה וגם נכות בוזמנית ( נראה אותו כשיהפוך לנכה פיזי). נגד...זכוי במס הכנסה על הוצאות טיפול בילדים( ראו את אשכנזים-ילד או שניים...) נגד...פטור מע"מ על מים וביוב(אתם תחיו בביוב ותאגידים כסף כמו מים יהיה...). נגד...הלוואות מסובסדות לחילים משוחררים (שיוכלו חרה כמו כולם...).
96 חבר אישי 21/07/2016 09:16 אמר..והלך לקנות דירה
מקוהה שהוא לא יקפוץ....די בטוח שלא
95 אפרים היקר 21/07/2016 09:10 בושה לשפה
כך מדבר שר אוצר מיתוך יאוש אדם מפונק שחושב שמגיע לו הכל עוזב את ביבי חוזר אלק בגדול עושה שטיות יקפצו מהגגות אאהבל תחזור בך לא יפה מכוער
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:09 אל תתאכזב-כחלון פודל וותיק של ביבי-אבל לא קאיה מסורסת..
הוא כאילו עצמאי עם טייקון קובי מימונה-אבל ברצוע טלסקופית אצל ביבי...אחרת...ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
94 זה לא לעניין 21/07/2016 09:10 זה משדר לחץ שר בכיר - "אנשים יקפצו מהגגות " זה מכ..
ככה לא מתבטא שר אוצר ודמות ציבורית בכירה . זה ממש לא ענייני גישה כזו . וזה נובע מלחץ ופאניקה . ומה ? יקרה אם באמת אנשים ישמעו בקולו ויפצו כבר מעכשיו . חסר אחריות וגישה זולה מאוד לתחום כלכלי רציני ומצוקת דיור
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:12 הבנת הנקרא: הוא מודא לסקוריטטה של ביבי(כמו שטאזה)...
מדוע פרש כחלון?? גדעון סער ?? פוטר והועף... דני דנון?? לפיד ?? ציפי?הגיע תורו של סטיבי?גם בנט על הכוונת וכחלון גם..עכשיו סרנדה של ביבי תחת חלונו של סירנה?......כי הסקיוריטתה של ביבי, שלא כדין אסף עליהם ראיות.בראש ממשלה שמפעיל סקיוריטתה כנגד מתנגדיו הפוליטים על מנת לבצר את שלטונו..גם יעלון ואבי גבאי על כוונת????.נסה לדובב את אחד מעוזריו שמתפטרים כל מספר חודשים ותשמע את כל האמת.
93 בוב 21/07/2016 09:09 צריך להוריד את מס שבח לא מוכרים דירות
חוק של לפיד מס שבח מחזור של 4000 אלף שקל דוח למס הכנסה רק נזק
92 מולי 21/07/2016 09:08 טיפש
תקפוץ אתה מהגג חמור בלי שכל טריפוליטאי מה לקפוץ מהגגות בושה לשפה תתפטר
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:13 אין צורך לקפוץ-תשאירו המלאכה לביבי...
מדוע פרש כחלון?? גדעון סער ?? פוטר והועף... דני דנון?? לפיד ?? ציפי?הגיע תורו של סטיבי?גם בנט על הכוונת וכחלון גם..עכשיו סרנדה של ביבי תחת חלונו של סירנה?......כי הסקיוריטתה של ביבי, שלא כדין אסף עליהם ראיות.בראש ממשלה שמפעיל סקיוריטתה כנגד מתנגדיו הפוליטים על מנת לבצר את שלטונו..גם יעלון ואבי גבאי על כוונת????.נסה לדובב את אחד מעוזריו שמתפטרים כל מספר חודשים ותשמע את כל האמת.
91 בא 21/07/2016 09:07 אין על לפיד וכחלון ,הם ליצנים מצחיקים ,לפחות הם משפרים
את מצב הרוח ,כול המופע שלהם פטטי ומצחיק כול כך ,מה שלא עושים לא לכוון הנכון ,וגם מה שיוצא להם מהפה פטטי .
90 בא 21/07/2016 09:01 אפשר לקחת מס קפיצה ,ובדרך למטה מס טיסה ,ובפגישה
עם הקרקע אפשר לגבות מס נחיתה , מי שישאר בחיים אפשר יכול לשלם מס על זה גם .למה לא לנצל הזדמנויות כמו שעושים כול הפוליטיקאים .
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:15 כל רעיונתך בוצעו ע"י סוכן מס' 2804 של CFR...בדמים...
ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו...
89 אברהם 21/07/2016 09:00 לפטר אותו מיד
שפה של הרחוב.ממש שלוח
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:17 אבל ביבי אוסף פגרים מסוגו
ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו...
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:17 אבל ביבי אוסף פגרים מסוגו
ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו...
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:17 אבל ביבי אוסף פגרים מסוגו
ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו...
88 דני 21/07/2016 08:59 תיקפוץ אתה
ניכשלת בגדול תיקפוץ מהר מהגג.או תיתפטר.ממש בושה שהוא מדבר ככה
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:18 IMPOSIBLE (ל"ת)
87 למד מביבי 21/07/2016 08:59 קשקשן ןפופוליסט תקרא ותבין
מה עם בועת הפנסיה התקציבית שתתפוצץ לנו בפנים? מה עם בועת הלוואות הרכבים במדינת ישראל? מה עם יוקר המחייה ( מכון תקנים,ספסרות בפרות וירקות ובאוכל ) ועוד.... ומה יקרה להכנסות המדינה כשהמיסים מהבועות הללו יפסיקו לזרום ? כן המדינה תתרסק !!!!! בקיצור עוד אחד שיושב על כיסא הנהג וממשיך להפיץ סיסמאות
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:21 מה עם מי? מה עם מה? מה? מה ? מאמא-מיה!!!!!!
Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
86 כחלון מללך 21/07/2016 08:57 כחלון מלך אבל יש בעם יותר מידי בעלי מנטליות של בבון (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:24 מלך-פרוש אבא של העם של המלך.פוליטיקאי-לא מלך...
הוא:פרנצ'סקה פוליטיקה...את זונה לא קטנה...פותחת רגלים ללא הבחנה...אומר אספק לכם דיור-תתחילו לרוץ...ובינתיים שם על העם קצוץ...פרנצ'סקה ביביוטיקה את לא אנטיביוטיקה...
אייל 21/07/2016 09:57 הפוסל, במומו פוסל ולך תחפש מי שיסביר לך...... (ל"ת)
שימי 21/07/2016 12:03 השמרן תמיד טיפש ומצטט (ל"ת)
85 בא 21/07/2016 08:55 מי שיקפוץ מהגג ירוץ אחכ להצביע לך ,נראלי שאף אחד אחר
לא יעשה את זה ,המחירים לא ירדו ,הם עלו פרופסור כחלון .
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:29 לפי אופי ההצבעה לממשלה רואים הצביעו רק גוויות...
הסבר: 30% של סיבונים נגועים בנגיף " ז י ק ה " פלוס מגה עבריין-אל-קאפונה -דרקולה חבר של שלייף את מיכאל צ'רנוי... כשוחד מאת מיכאל צ'רנוי לחברה ל"ייעוץ עסקי" בשם "מ. ל. 1", אותה הקימה ביולי 2004 בתו, מיכל ליברמן, כשהייתה בת 21. לחברה הוזרמו תוך שלוש שנים מאז הוקמה כ-7 מיליון ש"ח מחוץ לארץ. החברה שילמה משכורות גבוהות לליברמן האב ולבתו[
84 בא 21/07/2016 08:50 תפסת עוד כותרת כחלון ,אני אצביע לך בטוח ,כמו שהמחירים
ירדו בטוח . אתה יכול להביא קבלנים מסין ,אולי פקידי האוצר או פקידות מחזיקות אותך בביצים .
83 שמעון 21/07/2016 08:49 בזיון של שר אוצר
כולם רק מדברים.והמחירים עולים
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:32 שר האוצר מזכיר לי קייסרי רומי-דמא,אחד-אחד ערפו להם את ה
בסה"כ פודל של ביבי...מהיכן נובעת השנאה??דוגמית: מסר מנדלבליט...כי אין כל ממש בדיבורים על פשת כספים כזו או אחרת של ביבי(ז'אק מימרן והבן),גם לא בפרשיית הקשורה בהלבנת הון(מימרן הבן ו25 מיליון שנעלם באילת)...כי הוא אדם נתעב...מסית(נגד ערבים..נגד שמאל)...מדיח...שפל...נהנתן חסר בושה(שוב משפחת מימרן והוצאות)...אשתו ושותפתו היא מטורפת מרושעת(בטיפול פסיכיאטרי וגם תאורים באופי מפי דורון בעלה הקודם)...הוא מנהל מדיניות גזענית לאומנית ואובדנית...ניהל מסע הסתה נגד ...
82 יויו 21/07/2016 08:48 איך נקפוץ מהגג שאין לנו אפילו כסף לקנות בלטה (ל"ת)
81 משה 21/07/2016 08:47 אחד מהרחוב
זה שר אוצר.ממש בושה
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:35 יש עוד בושות בבורדל של ביבי: שק(ר)ד,סיבוני ועוד...
בַּיָּמִים הָהֵם אֵין מֶלֶךְ בְּיִשְׂרָאֵל אִישׁ הַיָּשָׁר בְּעֵינָיו יַעֲשֶׂה" (שופטים כא כה...בתפקידו כראש שב"כ, יובל דיסקין יודע גם על ארועי הפורנוגרפיה המזעזעים שמתרחשים בחצרו של קליגולה ביבי ולכן הוא מודאג, מזועזע ולא סומך על ביבי גם לא על אהוד ברק! לא במקרה נכתב בגמרא על השלטון ערב גילוי משיח: "בית הועד יהיה לזנות"!... ביבי שדפק את רותי בר שנים עד שסילבאן הלשין עליו לא במקרה נכתב בגמרא על השלטון ערב גילוי משיח: "בית הועד יהיה לזנות"!... ביבי שדפק את רותי בר שנים עד שסילבאן הלשין עליו " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
80 רון 21/07/2016 08:40 כל הממונפים רועדים (ל"ת)
79 זוג צעיר קנינו בלוד 21/07/2016 08:34 עם תקציב נמוך במרכז הארץ בחרנו בעיר לוד עם פוטנציאל
נוח וזול לגדל ילדים
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:36 לוד ורמלה-עיר הבירה של מוסלמים ועבריני ישראל ד'היום? (ל"ת)
עובד בתל אביב 21/07/2016 09:18 גר בלוד ונוסע ברכבת כל בוקר תענוג
הילדים בחינוך כמעט חינם
78 מדמוני 21/07/2016 08:24 חחח .נקפוץ מהגגות ? איזה שפת רחוב לשר אוצר כשלון !!!!! (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:47 נו?קפוץ כבר!! בחירות קרבות וצריך עוד קולות של גוויות...
כי ממשלת של גוויות -זה טוב לטייקוים,בעלי תספורות פישמן-תשובה-לבייב...ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...
77 מארקו 21/07/2016 08:22 ברגע השוק יקפא התוכנית שלו תבוא אליו בהפוכה!
נגיד עלות בניין אחרי בניה 6 קומות עם 4 דירות בקומה 24 מליון. שכול דירה זה מיליון. מכאן עלות הבניה : משכורת לפועלים: בחודש 10 אלף לפועל רגיל. 20 אלף למהנדס או מנהל כול שהו באתר בניה יש לפחות 50 פועלים רגילים ועוד 15 שמנהלים. יוצא 800 אלף בחודש נניח הבניה היא שנה וחצי זה 14 וחצי מליון רק על המשכורות לאנשים! שלא כולל כול הציוד וחומר גלם + אתרי בניה ומיסים שיכולים בקלות ביחד לעלות עוד 10 מיליון. ככה שיוצא כול העבודה היא 24 מיליון על הבניין. וברגע שאנשים יפיסקו לקנות ולקבלים לא יהיה רווחי לבנות הם פשוט לא יבנו. אף אחד לא מכריח אותם לבנות. וכול התוכנית של להוריד מחירים יבוא בהפוכה! אסור לעצור את השוק.
בהמשך 21/07/2016 09:14 סתם דעה קונספרקטיבית
כול התוכנית הזאת ניראת כמו נסיון לקשור זוגות צעירים למשכנתא של 700 אלף ל30 שנה כאשר בעוד כמה שנים עם יהיה צפוי משבר ופיתום הדולר יהיה אפילו עם 8 שקל במקום 4 האחוזים במשכנתא פשוט יזנקו. ככה שכול הצעירים שלוקחים משכנתא עכשיו פשוט יהיו אסירי ציון לבנקים קחו דוגמה לעולים משנות 90. כאשר רכשו דירה ב200 אלף עם העליה של האנפלציה במשך השנים אנשים עד עכשיו משלמים על המשכנתא שכבר עברה את השוי דירה אז פי 2! יום טוב ותיהיו בריאים ((:
76 אזרח שפוי 21/07/2016 08:18 פשוט..שר אוצר הזוי וגרוע ! מתאים לנהל בסטה בשוק ...כנסו
כחלון תלוש מהמציאות וחי בעננים . הוא מבין דבר וחצי דבר בדיור. כלכלה וכוחות שוק - הוא מאוד רדוד ומצומצם . רעשן ופופוליסט שרץ ממיקרופון לבמה ןמפריח מילים ריקות מתוכן בדיוק כמוהו מנותק מהמציאות העגומה . והוא עדיין בעזות מצח חושב שעשה הרבה והוא שר אוצר מציאה . פשוט יש לשלוח אותו הביתה כמה שיותר מהר אחרת יגרום נזק יותר גרוע בלתי הפיך - שרי אוצר מסוגו גרמו נזק בעבר לכלכלה שעד היום האזרחים משלמים על זה ( כבר עם הפסטיבל הזה של שרי אוצר אחד יותר גרוע מהשני ) מגיע לנו האזרחים שר אוצר כלכלן ברמה מקצועי וענייני . הרי אם לא היה מקים מפלגה( עוד מפלגה...) היה ראש מועצה מקומית מנהל עובדי מועצה לבטח . הרקורד שלו מאוד מצומצם במיוחד בתחום הכלכלי . והוא עוד מתפאר שהוא שר אוצר מצויין . פרט לתחום הסלולר ששיחק לו קלף בפוקס לגמרי במקרה ...אין עוד . כמה ? אפשר למנף את העניין הסלולרי שיצא מוצלח .
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:50 אבל בתפקיד פודל של ביבי-נאמן עד הקבר... (ל"ת)
75 אויר חם של כחלון 21/07/2016 08:17 מי שיקפוץ הם זוגות צעירים (אבל לא חרדים) שאין להם דירה
רוב המגיבים יודעים מה יש לעשות ע"מ להרגיע את שוק הדיור. (השוואה בין אפיקי חסכון כולל מס על דיור) אבל השר הבכיר מפריח מלים אלימות וממשיך בדרכו העקומה . בינתיים זמן שר השיכון של כחלון מבטיח דירות לחרדים. יופי של ממשלה ומפלגה.
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:51 זוגות צעירים כן קופצים-לברלין או קנדה...מי נשאר? (ל"ת)
74 פסיכולוג 21/07/2016 08:11 כחלון תרגיע
עשרות אלפי משפחות כבולות במשכנתאות לשנים רבות . הדברים שאמרת בנושא קפיצה מהגגות הם חסרי אחריות לחלוטין . הדברים משדרים היסטריה וצריך לשקול מילים .
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:53 כחלון מאמין בבוחר של קבוצת סיבוני -30%...הם יקפצו...
הוארק צריך לקבל הוראה מהבוס שלו-ביבי...הכל אפשרי...גם ב-1928 ,גם ב2008... ולא לשכח תקופת גליה מאור(חושך מצרים...)ב1983...
בא 21/07/2016 08:56 אתה צודק,זאת עבדות מודרנית . (ל"ת)
73 שמעון 21/07/2016 08:11 זה שר אוצר?
ניכשלת תילך הביתה.אתה טוב רק בדיבורים
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:54 האדון שלו -ביבי מאוד מרוצה ממנו...הוא הכושי שלו...
הכושי עשה לאדון טוב-הכושי צריך להתפנות...
72 אבי 21/07/2016 08:06 כחלון ביזיון
כחלון מיואש.לא מצליח להוריד את הדירות.הרבה דיברו לפניו.ככה לא מדבר שר אוצר
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:56 הוא צריך להוריד רק מכנסיים ותראו-אימפוטנט גמור...
את הPANIAS השאיר אצל ביבי ב-RECTUM...
בא 21/07/2016 08:57 הוא לפיד 2. עוד ליצן שתופס כותרות . (ל"ת)
71 לקפוץ מהגג 21/07/2016 07:44 לדעתי כדאי לקחלון למנף את העניין
אפשר לעשות תחרות בין הקופצים מי קופץ מקומה יותר גבוהה וכמה עצמות נשברו לו. יש לחייב את כל הדירות להוריד גגונים כדי שהקופץ לא ינחת בשלום חלילה על גגון . בנוסף יש להטיל על הקופץ אגרת קפיצה ולהעמיד לרשות הקופצים מגדל מיוחד שיבנה מול הכנסת כמו שאתם מבינים קחלון לא יהסס לגבות עוד מיסים וזה מה שהוא יודע לעשות כל יום הוא קם עם המצאה חדשה של עוד מס ועוד מס ועוד מס . אז בטוח שהוא ילחם במחירי הדירות ע"י דלול אוכלוסין כל יום יקפצו אלף קופצים ויתפנו לו דירות לפריארים הבאים.
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 12:57 רעיון גאוני ,אבל רצועה בה קשור כחלון לביבי יחסית קצרה..
לקאיה רצועה יותר ארוכה...
70 אלי 21/07/2016 07:41 "בבונים". כחלון והדיקטטור הטמבל עובדים עליכם. (ל"ת)
69 כחלון לראשות הממשלה 21/07/2016 07:30 כחלון מלך כבר מרגישים שינוי איזה כיף (ל"ת)
68 לפתוח אופציה 21/07/2016 07:25 המס על הבורסה אסור שיעלה על המס על השכרת דירה (ל"ת)
67 איציק 21/07/2016 07:22 כחלון התכוון להתבטאות פרנקל מ- 1994 (ל"ת)
בא 21/07/2016 09:15 הוא ליצן,אפילו הוא לא יודע למה התכוון . (ל"ת)
איציק 21/07/2016 11:17 הבורסה אמנם ירדה אז אבל לא קפצו מהגגות כמובן (ל"ת)
66 אלי 21/07/2016 07:19 מי שהמתין עם הקפיצה מהגג הרויח בגדול כי מאז המחירים
עלו פי 10. גם בעלי הדירות להשקעה יודעים את זה שאם תהיה ירידה במחירים הם יחזרו ויתקנו כלפי מעלה בדיוק כמו שקרה באירלנד.
65 דוד 21/07/2016 07:14 צודק
אמת. בפרצןף כול הכבוד כחלון
64 אבי 21/07/2016 07:13 הקבלנים שומעים וימשיכו לבנות במרץ? בפועל הבניה תיפסק
אמרו לך להביא חברות קבלניות מחו"ל ואמרת שזה לא כדאי אז מה אתה רוצה מהקבלנים שחלקם אפילו בסכנה כלכלית. בנוסחה משכורות לדירה שכחת את המרכיב הראשון.
63 משה 21/07/2016 07:06 כחלון מדבר כמו סטטיסט . הוא שכח שהוא שר האוצר. (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 13:01 הוא לא שכח וביבי לא יתן לו לשכח...כחלון שטר ביטחון של ב (ל"ת)
62 כחלון זחוח 21/07/2016 07:03 להגיד שאנשים יקפצו מהגג זאת פשוט נבזות
וכל האחריות היא על הממשלה שהביאה את הצבור למצב הזה אחרי שהבנקים נתנו כמובן ברשות בנק ישראל משכנתא של מליון שח להאשים את מי שקנה זאת נבזות. מי שבחר לשלם משכנתא של 5000 שח לחודש במקום לשלכם שכירות . אם הבנק לא היה נותן מליון שח הזוג הצעיר לא היה קונה דירה או קונה בפחות כסף. אם הם עשו בחכמה או לא זאת כבר שאלה אחרת. אבל להטיל עליו את האחריות כאשר הוא נלחץ לקיר ועוד להתראיין עם חיוך שטני ולהגיד שהם יקפצו מהגג זה שיא הנבזות. רק בגלל זה כחלון לא ראוי לשבת בממשלה מדובר ביצור לא אנושי בכלל חסר אמפתיה למצב שגוזר קופון מהגרלות . שזה לסרסר במסכנים להשפילם עד עפר ולקבל דמי תיווך של מליונים מכל הגרלה. אני מקווה שאף אחד לא יקפוץ מהגג אבל בבחירות הבאות יסלק את כחלון עם ארגז הכלים שלו לקיבינימט.
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 13:02 הבנת הנקרא:כחלון רמז,שלא יהיו גגות,רק שלדיי בניה...
לכן קפיצה מן הגג תתאפשר רק בקייסריה או בגבעת אולגה...
תקרא שוב 21/07/2016 08:08 הוא לא אמר את זה (ל"ת)
תקרא למטה חוכמולוג 21/07/2016 09:15 תקרא שוב אתה . ותפסיק לטקבק בשכר בעדו . כנס
אתה כנראה טוקביקיסט שזה מקצועו ושוכרים אותו להגן בתגובות שלא מחמיאות . זה מה שאתה עושה ? כל היום ..לסמן לינקים בהתאם לתגובה . ולהגיב לצורך הגנה( זה טיפשי ומגוחך ) די עם זה
ל"תקרא שוב" 21/07/2016 09:04 בהחלט
יכול להיות שאתה צודק, אך בעיקרו של דבר 62 בהחלט אמר דברים נבונים באשר למציאות של הדירות. אם אתה סבור ש"הדרך" (אוי, מה זה?) שהתווה כחלון יש לה איזו שהיא משמעות, או שהיא מציאותית, או שהוא בכלל מבין משהו - אשריך.
היי בהחלט . 21/07/2016 10:03 אני מסכים לגמרי עם תגובה 62 . פשוט נכנס מישהו להגן
ואני במקרה עברתי מכאן אז הגבתי . לטוקביקסט שמסתובב בכל כתבה באופן קבוע לתת הגנה לשר האוצר
61 ל 27, 28, 29 21/07/2016 06:54 העם בחר את כווווווווווולנו!
מה זה אומר על העם הזה? שהוא לא חכם במיוחד השווה סלולר לדירות וגם לא ידע בכלל שאת הסלולר כחלון מימן בכספי המיסים שלנו. הטבות והנחות לגולן טלקום מכספי המיסים של כווווווולנו
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 13:04 העם טיפש בוחר מנהיגיו עוד יותר טיפשים...
ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...
60 אזרח ותיק וימני!! 21/07/2016 06:33 כולם אשמים רק לא ביבי !!
ראש ממשלה שהביא אסון על ישראל כלכלית, חברתית, מדינית, צבאית פשוט עצוב לי איך שהמדינה מנוהלת!!! צעירים יקרים מקווה בשבילכם שיהיה טוב במדינה שלנו
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 13:14 כנראה עוד ארוכה הדרך להבנת הסכנה: ביבי סוכן של CFR
סוכן מס'2804 של CFR-ארגון רצח וטרור בינלאומי-קראו בגוגל... אבל...טום פרידמן כתב טור בסוף השבוע שנקרא "שלדון: חבר` איראן הטוב ביותר "ואמר כי איראן ושלדון אדלסון כבר עובדים כדי להשמיד את ישראל על ידי הארכת הכיבוש ... THE NEW YORK TIMES - APR-7-2014 נו?יהיה טוב?...
59 מיכאל 21/07/2016 06:28 שלא תגידו שלא הזהירו אתכם, נדל"ן=מלכודת דבש.
תור הפרה הזו לתת חלב. ארץ זבת חלב ודבש. העם איתך כחלון.
58 יואvinet 21/07/2016 06:26 כשכול שרי האוצר בחרו את הצד של הקבלנים/"משקיעים"
כחלון בוחר את האזרח הקטן. אם אכן תצליח להעביר את המס על אדמות שאושרו לבניה, אני מוריד בפניך את הכובע.
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 13:19 כחלון בחר את האזרח הקטן?מה?קובי מימונה רק 163 ס"מ?
כך הצביע משה כחלון המיני-טייקון בהצבעות בכנסת נגד...העלת קצבת זקנה (לא אני -הצהיר היום כחלון-זה לפיד ימח שמו!). נגד...כפל קצבאות זקנה וגם נכות בוזמנית ( נראה אותו כשיהפוך לנכה פיזי). נגד...זכוי במס הכנסה על הוצאות טיפול בילדים( ראו את אשכנזים-ילד או שניים...) נגד...פטור מע"מ על מים וביוב(אתם תחיו בביוב ותאגידים כסף כמו מים יהיה...). נגד...הלוואות מסובסדות לחילים משוחררים (שיוכלו חרה כמו כולם...). כחלון המושיע? שלביבי וקובי מימונה...
57 עוד טיפש 21/07/2016 06:14 פופוליסט
שרוצה לזכות בכל העולמות: גם להתריע ולהנות מליטופי התקשורת וגם לא לעשות דבר, מלבד מלל. המצפן היחיד שלו הוא: כיצד אני מצטייר בתקשורת. כל היתר לא רלבנטי. נמאס.
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 13:20 כחלון חיי של תקשורת-תשאלו את אחותו ב-HOT
כך הצביע משה כחלון המיני-טייקון בהצבעות בכנסת נגד...העלת קצבת זקנה (לא אני -הצהיר היום כחלון-זה לפיד ימח שמו!). נגד...כפל קצבאות זקנה וגם נכות בוזמנית ( נראה אותו כשיהפוך לנכה פיזי). נגד...זכוי במס הכנסה על הוצאות טיפול בילדים( ראו את אשכנזים-ילד או שניים...) נגד...פטור מע"מ על מים וביוב(אתם תחיו בביוב ותאגידים כסף כמו מים יהיה...). נגד...הלוואות מסובסדות לחילים משוחררים (שיוכלו חרה כמו כולם...).במסיבת עיתונאים שכינס לרגל הצגת הדוח, בסוף נובמבר 2012, הוא הקפיד לפזר כמה אמירות ערכיות על העלייה בתחולת העוני, בעיקר בקרב עובדים, אבל מיד כשהגיע שלב השאלות ברח מהאולם
56 משה ראשל"צ 21/07/2016 05:47 כחלון אם אתה משווה דירה לחתיכת נייר יש לך בעיה אמתית (ל"ת)
55 צחי 21/07/2016 05:34 כחלון דיבורים ודיבורים. רקנלא מעשים (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 13:22 מלך ה-PAKA-PAKA...
PAKA(ברוסית ביי...שלום ולא להתראות...)...PAKA-PAKA
54 םיקי 21/07/2016 05:34 כחלון מנסה להציל הקריירה שלו.כשלון ענק (ל"ת)
53 שמטוב 21/07/2016 05:19 כחלון מפטפט ככל שהוא לא מספק דירות מוזלות.
כנראה כחלון מכין את הרקע לסילוקו מהפוליטיקה בבחירות הבאות.
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 13:23 שילך אבל ,שלא ישכח לקחת את הבוס שלו-ביבי עמו... (ל"ת)
52 פיני 21/07/2016 05:01 אל תיקנו דירה ..רנו שתיים (ל"ת)
51 מני 21/07/2016 04:57 ררק התינוקוות לא יודעים שהמירים רק יעלו (ל"ת)
50 דניאל 21/07/2016 04:56 כחלון גמור ומיואש אז מנסה לומר תיקפצו מהגגות שהמחערים ג (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 13:24 הוא מרמז על גג בקייסריה,גג אחר עדיין אין...מחכים לסינים (ל"ת)
49 אדם 21/07/2016 04:42 במצע של כולנו....
במצע של כולנו מוצע להטיל מס על כ 150,000 דירות של תושבי חוץ. לא שמעתי את כחלון נלחם על מימוש המצע. במקום לרסק את בועת הנדל"ן הוא מרסק מאות אלפי זוגות צעירים. זה הרבה יותר קל.
48 דוד 21/07/2016 04:06 אמת בפרצוף כול. הכבוד כחלון (ל"ת)
47 שהמשפחה שלך תקפוץ מה 21/07/2016 03:10 כחלון יא אפס. טינופת
ככה להפחיד. מה עם זוגות צעירים שקנו דירה לגור בה אחרי שחסכו קצת. לבוא ולהפחיד ככה. מאחל לך את כל הרע שבעולם. יבוא יום ותתן את הדין לכך
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 14:09 כך הצביע משה כחלון המיני-טייקון בהצבעות בכנסת
נגד...העלת קצבת זקנה (לא אני -הצהיר היום כחלון-זה לפיד ימח שמו!). נגד...כפל קצבאות זקנה וגם נכות בוזמנית ( נראה אותו כשיהפוך לנכה פיזי). נגד...זכוי במס הכנסה על הוצאות טיפול בילדים( ראו את אשכנזים-ילד או שניים...) נגד...פטור מע"מ על מים וביוב(אתם תחיו בביוב ותאגידים כסף כמו מים יהיה...). נגד...הלוואות מסובסדות לחילים משוחררים (שיוכלו חרה כמו כולם...).
46 שונר 21/07/2016 01:34 אם רוצים להוריד יש צורך בפיטורי פלוג מייד ..
אם הממשלה הייתה רוצה להוריד את מחירי הנדל"ן בארץ זה היה יכול להתבצע בשיא המהירות .1) פיטורי הנגידה שמשאירה את הריבית על 0 2)מכרז עולמי לבניית 200.000 דירות להשכרה במחיר שפוי על קרקעות המדינה כאשר את הכסף יגייסו מהציבור בריבית נורמלית מה שיהפוך לאלטרנטיבה להשקעה בנדל"ן פיזי ואז נראה את המכירה ההמונית של נדל"ן ע"י משקיעים כי אף אחד לא ישקיע בדירות יותר ופלוג יכולה להישאר אם הריבית של בנק ישראל על 0 3)הייתי מכניס את העובדים הפלסטינאים מעזה לבניין ולחקלאות ושולח את כל העובדים הזרים לארצותיהם וכך מפנה עוד עשרות אלפי דירות שאותם עובדים משכירים...
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 14:13 פטורי פודלים של ביבי-לא ימנע מביבי הרס מתוכנן ישראל...
מדינת ישראל מובלת על ידי פירומנים ומונהגת על ידי אגו-מניאק אל חורבנה". מדינת ישראל מובלת על ידי פירומנים ומונהגת על ידי אגו-מניאק אל חורבנה". " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו...
45 אל תכנס ראש בקיר הקב 21/07/2016 01:24 כל הכבוד כחלון. הגיע הזמן לחברות סיניות עם 60 קומות
כל יום שאתה מנסה לפתור את הבעיה מול משפחות הרשע הקבלניות אתה מבזבז אותו. יש כבר הצעה של חברה סינית לאורי אריאל לבנות ב 400 אלף במרכז. וגם לא יהיו הרבה פיטורים מקסימום כמה מאות משפחות פשע קבלניות מתווכים ופקידי מכנתאות.
44 להשכרה, תביא קבלנים 21/07/2016 01:20 כחלון, שכחת , אתה שר האוצר, מסה דירות
מחו'ל....שיבנו במחירי היצף....
43 אני בטוחה 21/07/2016 01:08 שמגיע לעם ישראל שר אוצר יותר חכם ופחות חייכן !! (ל"ת)
42 אזרח 21/07/2016 01:04 עכשיו המשקיעים והאינטרסנטים בלחץ
שימו לב לכמות התגובות שלהם בכתבות שאומרו שהמחירים יעלו הם לא היואז משקיע יקר החגיגה נגמרת רוץ למכור ואל תסתכל מאחרהשאלה באיזה מחיר תצליחבהצלח
41 רפאל 21/07/2016 00:44 הורדת מס על הדגים ועל אופנועים ותוספת 60 שח למשכורת
ועוד כל מיני חמוצים קטנים זה אולי טוב . אך לא מספיק .... אם מחירי הדירות לא ירדו הכול בטל ב60 ואתה תלך הביתה
40 משה 21/07/2016 00:41 כחלון הוא בועה
ליצן חצר, זה מה שהוא. חזרתי אתמול מאוסטריה, גרמניה ושווייץ. מה נאמר, בכל מוצר שאתה נוגע 30-40% יותר זול מישראל. רק בשווייץ יקר כמו בארץ... אז חכלון, אתה והמחדלים שלך תביאו אותנו ליוקר מחייה של שווייץ עם רמת שכר של הונגריה...
39 למשה כחלון 21/07/2016 00:40 ל כחלון אם מחירי הנדלן יורדים אתה אולי ראש הממשלה הבא
בקיצור או טרש או צלש בתור בוחר שלך מקווה שצלש... אך דע לך עד לרגע זה העם מאוכזב ממך מקווה שהדברים ישתנו עד הבחירות
38 סתיו 21/07/2016 00:25 כחלון כשלון מימון כחלון
אין ספק שכחלון כשלון להוריד את הדירות אפשר ברגע אחד להוריד מס על הבורסה ולשים מס על נדלן ושיכרות ורוחי הון אבל האם יקלקל למימון החברה
37 יוני 21/07/2016 00:06 חחח רק ברשלצ השתתפו השבוע 19000 זכאים למחיר למשתכן
על איזה עודף היצע הוא מדבר? כחלון הולך להיות מתדלק הנדלן מספר 1 ישים את לפיד בכיס.
36 טדי 21/07/2016 00:02 לפני 4 חודשים אמר שירדו מקסימום 5% איבד כיוון... (ל"ת)
35 שימי 21/07/2016 00:02 כחלון נכשל בגדול והוא בפאניקה
מחיר הדיור עלו מאז שנבחר בלמעלה מ13% (8% ב2015 + 5% השנה)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 14:24 כחלון לא נכשל.למה? כי פוליטיקאי שמבטיח ומקיים-אידיוט !!
ראיתם "סלאח שבתי"...פוליטיקאים הבטיחו חלב זבת ודבש? והבוחרים קיבלו? ערימת הקש...כחלון לא שונה מ-פרנצ'סקה פוליטיקה,את זונה לא קטנה,אומרת דירהונותנת אורווה....
34 שלום 20/07/2016 23:59 רק לי נמאס לשמוע הבטחות ואיומים
כחלון הבלון מאיים כל שעה מס על דירה שלישית מס על קרקעות הבנקים מנפחים כחלון תקח כדור הרגעה אתה מלחיץ ומתדלק את הנדלן כל יום הצהרה חדשה .
33 שי 20/07/2016 23:55 כחלון נכשל במעשים בשטח אז עברנו להפחדות
הדבר היחיד שיקרה הוא שכמה תמימים שהיו על סף קניית דירה יבהלו, ימתינו כמה חודשים כדי בעצת שר האוצר ואז יאלצו לקנות דירה דומה ביותר...ההתעסקות של כחלון בהורדת מיסים של כמה שקלים בחודש והלחץ המוגבר ברפורמת הבנקים רק מראה לי שכחלון אובד עצות ושגם הוא מבין שהמחירים ימשיכו לעלות.
32 יצחקי 20/07/2016 23:49 כחלון אם רציתה להוריד מחירים היתה מבאי חברות סיניות לבנ
לבניה.
זוג צעיר 21/07/2016 06:52 תראה מי יפגע שהבועה תתפוצץ ותבין
לבד למה לא יביאו חברות מסין, הבנקים הקבלנים והמשקיעים הם לא עובדי הטכסטיל בדרום שאפשר לפרק ולהעיף אפילו במחיר שיעבוד עשרות אלפי זוגות צעירים למשכנתאות הזויות של סכומים מטורפים.
31 רוני 20/07/2016 23:47 כחלון צודק חחחחחחחחח
דירות שנרכשו להשקעה מוכרים כדי לא לשלם 25% מס.כרגע משקיעים פחות בדירות להשכרה .בגלל שהתשואה בגרמניה פי שלש מאשר בארץ.כתוצאה מחירי השכירות במרכז יעלו וכשיהיו פי שלש מהיום משקיעים יחזרו.אבל כש30% במרכז שוכרים דירות אין מצב שמחירי הדירות ירדו......אבל אולי בעוד עשור יתברר שמה שלא עושה השכל עשה הזמן אולי?
30 ' 20/07/2016 23:46 ממליץ לכולם להאזין לשיר "משיח" של שלום חנוך..זה מה
שהולך לקרות. כל הכבוד לכחלון שמתריע מפני העומד לבוא עלינו
הציבור 21/07/2016 07:25 מטומטם
ומי ישלם?
29 מיואש 20/07/2016 23:44 איך עשו מהדבר הזה שר אוצר. אסון לאומי. פשוט דביל (ל"ת)
שימי 21/07/2016 07:29 כמו שעשו מטיפש כמוך שמצביע ביבי "אזרח" (ל"ת)
עמ 21/07/2016 06:58 אתה טמבל
אתה פשוט טמבל כנראה ללא כובע.
28 מיואש 20/07/2016 23:44 איך עשו מהדבר הזה שר אוצר. אסון לאומי. פשוט דביל (ל"ת)
27 מיואש 20/07/2016 23:44 איך עשו מהדבר הזה שר אוצר. אסון לאומי. פשוט דביל (ל"ת)
26 כחלון רמאי 20/07/2016 23:44 כחלון דואג רק לחרדים והשאר לא מעניינים אותו
מפלגת השקרנים כולנו
25 אדי 20/07/2016 23:37 ריבית ריבית ריבית... מס על הבורסה
בחיים ישנם שלושה אפיקי השקעה/חיסכון:1. חיסכון בבנק(לא קיים כי הריבית אפס).2. שוק ההון(הבורסה בישראל ביזיון, מס גבוה וסחירות נמוכה).3. נדל"ן(אין מיסים אז בואו נחגוג).בקיצור מה שהשאירו לפרטים לעשות עם הכסף זה לקנות דירות ולהשכיר ואף אחד לא רוצה לשנות את המציאות הזאת כי כולם כולל כולם בצלחת מעורבבים בנדל"ן.
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 14:34 לכן תכנס למוחו של סופר-טנקר או סופר-טרוריסט ותבין...
סוכן מס' 2804 של CFR ....קרה על כך ב-גוגל...
ויביאו חברות בניה מח 21/07/2016 01:18 זה רק ענין של זמן שימסו דירות להשכרה (ל"ת)
24 אנשים יקפצו מהגג 20/07/2016 23:32 רק חסר שתלאים לצבור את הדירות . כי הממשלה יודעת לעשות
זאת . יש פה ביקוש כבוש בגלל המיסים. את הבעיה לא פתרת ואין לך שום רצון לפתור. ממשלה שאומרת שהיא לא תוריד מס על הבורסה בוודאי לא רוצה שמחירי הדירות ירדו. כחלון שמח וצוהל שאנשים יקפצו מהגגות. ומי שדחף אותם לזה הם הממשלה הכושלת בנק ישראל שאיפשר לזוג צעיר לקחת מליון שח משכנתא. על כל אחד שיקפוץ מהגג דמו יזעק מהאדמה באשמתכם. כחלון מתגלה באמירותיו כאיש מתעלל נפשית ועוד מחייך כי הוא נהנה. אתה לא תזכה להיות ראש ממשלה או כל מפלגה שתקח אותך תפסיד בבחירות. מוג לב
23 חחה 20/07/2016 23:30 שעגבניה עולה 20 שח לקילו ..ואין עגבניות ...זה בועה jQuery20301150089401184533_1469046422603 (ל"ת)
משה ראשל"צ 21/07/2016 05:49 פחות משתי שקלים ברמי לוי כולל מלפפון (ל"ת)
שומי 20/07/2016 23:32 5.90 היום בקריות ליד חיפה. (ל"ת)
שמטוב 21/07/2016 05:23 צריכה לעלות לא יותר מ- 3 שקל קילו
הסיבה קרטל מכירות של המשווקים הגדולים. העלויות של גידול העגבניה, כלומר מחירים שמקבל החקלאי, לא השתנו ב- 10 השנים האחרונות אבל המחיריםבשוק קפצו פי שניים ושלוש.
IM 20/07/2016 23:37 איזה קו לוקח לשם מהרצליה?? (ל"ת)
22 דיבורים 20/07/2016 23:29 כחלון במקום לדבר תזרז את המאוחר (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 14:36 אם הייתה רצוע שלו יותר ארוכה משל קאיה-אולי...
הרצועה קצרה והיא בידיו של שר האוצר סופר-טנקר...כחלון זה שר האוצר -דמי...בבקשה תרדו ממנו...
21 צדיק 20/07/2016 23:26 מאז כחלון המחירים רק עולים.. (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 14:39 נו?הרי הוא אמר:לא הבטחתי לכם גן של שושנים...
מה רוצים מפודל של ביבי?כחלון רק שר האוצר של קאבוקי-דמא...בחוטים מושך הטרוריסט הידוע:סוכן מס' 2804 של CFR,כש הבוס שלו הוא חוסיין אובמה...כן יו"ר CFR..
20 חחחח 20/07/2016 23:24 אם יש 30 אלף דירות אז איך יש 19000 מסכנים שהשתתפו
בהגרלה לדירה? אם לא חסר דירות אז למה כחלון עושה הגרלות וגוזר קופון? יש 30 אלף דירות לבובות ברבי
שמטוב 21/07/2016 05:24 עושים הגרלות כאשר אין סחורה לכולם. כחלון כשלון. (ל"ת)
' 20/07/2016 23:47 אין לך שכל הא? (ל"ת)
19 הציבור לא מטומטם!! 20/07/2016 23:23 כחלון מנסה להוריד את המחירים בהפחדות.. (ל"ת)
18 אזרח 20/07/2016 23:20 תוריד את המס על הבורסה ל10% ותראה איך המחירים יורדים
בריבית כל כך נמוכה ומס גבוה על נכסים בסיכון הציבור מעדיף נדל״ן
עמ 21/07/2016 07:00 צא לעבודה
לא מורדים מס על בטלנים שעובדים מהבית כחלון צודק.
לימבו 20/07/2016 23:31 פשוט מדי. לא יעבוד בישראל
בישראל צריך תכנית מסובכת, עקומה. כזו שתגרום להרבה עיוותים ופלגנות,משהו שיעלה את מפלסי השנאה, המתח, הצעקות והכעס לשיאים חדשים,משהו שלא יעבוד כדי לפנות מקום לתכנית עוד יותר הזויה.
17 שר המיסים והיחצנות 20/07/2016 23:20 היחיד שיקפוץ מהגג זה כחלון בעצמו... (ל"ת)
16 מוריס 20/07/2016 23:16 כחלון הקטן. מעולם לא היה לך מוסג בכלכלה
מעולם לא היה לך מוסג ולא רבע מוסג בכלכלה. לך הביתה
עמ 21/07/2016 07:01 ילמד
לא נורא ילמד ויעשה בית ספר ליודעים סבלנות.
אסף 20/07/2016 23:24 ולך אין מושג בעברית נכונה (ל"ת)
15 יעקוב 20/07/2016 23:11 דירות
כחלון העברת את התכנון והוועדות המחוזיות למשרד האוצר ומה עדית אותה סחבת הוועדה המחוזית , מדוע בפנוי בנוי צריך לחכות 3 חודשים להתנגדויות וכמה זמן לוקח לצבע מאושרת כמעט שנה תצמצם את זה וכמה זמן מחכים להיתר בניה עוד שנה וזה אחרי שעברת כבר 7 שנים תבדוק ותיכנס לעניין
14 צחי 20/07/2016 23:10 בדיחה
קודם שייצר 110 אלף דירות שהשוק צורך בשנה אחר שיהיה נביא זעם
אחד 20/07/2016 23:25 זהו שאין מחסור!
אין מחסור בדירות. אם היה מחסור השכירות היתה עולה כמו הדירות עצמן. הכל ספוקולצית מחיר=בועה. וסוף בועה להתפוצץ
13 חצוף 20/07/2016 23:10 אנשים יקפצו מהגגות ? אין גבול לציניות של קחלון
ממשלה של אפסים שכל החלטה שלה יותר גרועה מהקודמת כמו למשל פינוי שדה דב. כל ההתנהלות של הממשלה היא ביזיון אחד גדול. האנשים לא יקפצו מהגגות. כחלון עם המיסים שלו ימצא את עצמו עם מלאי דירות לא מכורות כי אין קונים הוא יפסיד, הבנקים יפסידו והזוגות שהתמשכנו עד מוות יגורו באוהל בשדרות . גם ככה הדירה לא שלהם אלא של הבנק נראה סביר יותר שהממשלה תברח מזעם הציבור במטוסים אבל שדה דב יהיה סגור . כחלון חושב שהעם טיפש אכן הוא מאבד כח בסקרים ועושה פרובוקציות מאיים ומפחיד כי המיסים שלו כבר לא מזיזים לאף אחד
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 14:42 כיוון שאין עוד התחלת הבניה ואין גגות,כוונתו מג גג קייסר
כוונתו במרומז מגג של ארמון ביבי בקייסריה...
12 ברוך 20/07/2016 23:09 יפה כחלון!! ולקח לך רק 5 שנים
להבין את זה
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 14:45 שר האוצר לא נבחר בשביל להבין,כיוון שהוא רק סטטיסט
שר האוצר של קאבוקי-סטטיסט מקרטון והחוטים אצל הבוס-ביבי...סופר-טרוריסט-של מרפסת-תאזבו את שרה-מימרן יקירי-אלוביץ' אדוני שלדון ...
11 משה 20/07/2016 23:08 מחירי דירות
כחלון אין סיבה שמחירי הדירות יירדו אפילו שאתה מאד רוצה באף מקום בעולם מחירי הדירות לא ירדו כמו כן הריבית 0 ואין היכן להשקיע ולא רוצים להפסיד בבורסה או אם מרויחים שאתה תיהיה שותף ה 25 אחוז מהרווחים
אחד 20/07/2016 23:27 לך תסתכל בעוד מקומות ואל תקשקש
ארה"ב מינוס 50% ירד. אירלנד מינוס 60% יפן מינוס 90%, ספרד מינוס 50%...ועוד ועוד ... הולנד רוסיה סין.... הכל קרס שם עאלק לא יורדים... חחח
10 כלכלן 20/07/2016 23:07 הפעם לשם שינוי,כחלון צודק.
מה שמונע כרגע את ירידת המחירים היא הריבית הנמוכה.
קפטן אינטרנט 21/07/2016 11:05 לכו לצפות ב "הסיבה האמיתית לעליית מחירי הדירות בישראל"
סרטון מעולה ומעמיק עם 20,000 צפיות. גם הסרטון התמציתי יותר, "הדמיון בין בועת הנדל"ן של אירלנד וישראל" יפתח לכם את העיניים
9 בנק ישראל העתיק 20/07/2016 23:06 ריבית אפס ויקבור את המסכנים
אין סיבה לריבית פחות מ2/3אחוז בישראל.
8 כחלון הבלון 20/07/2016 23:05 כחלון מאשים את כולם רק לא את הממשלה
הממשלה אשמה בניפוח בועת הנדלן כי היא לא בנתה במרכז בכוונה מתוך מטרה שכולם יעברו לפריפריה בלי לדאוג לתחבורה ותעסוקה. ואפילו ביבי אחרי המחאה הודה שכעת ינצלו את המצב לישב את הפריפריה. הבנקים לא אשמים כי הממשלה איפשרה להגדיל את המשכנתאות כדי שיקנו הממשלה אשמה כי היא העבירה את כל כספי החוסכים לקזינו הלאומי הכושל בורסה. המשקיעים הצילו את עצמם מהפסד כספי ודאגו לעתידם במקום להפסיד הון בבורסה והממשלה הזדונית העלתה מס על הבורסה כדי לממן גן לגיל 3 על חשבון משלם המיסים . זה שכעת המשקיעים עצרו זה רק בגלל המיסים שהוטלו עליהם וזה לא משקף את רצונים לרכוש דירה במקום להפסיד בבורסה. והם ירכשו בחו"ל או ישבו על הגדר . מי שאשם זה הממשלה לא הבנקים ולא הקבלנים אם יש להם דירות לא מכורות זה רק בגלל שהצבור בלי כסף הפופוליזים הרג את הבורסה וזה כולל כחלון שהרס את מניות התקשורת. יחימוביץ וחבריה בגז עם שישנסקי ולפיד ושישנסקי בכיל . וביבי שתק. אתם ורק אתם אשמים בכך . כחלון לא יתן לעובדות לבלבל אותו. אם הוא אכן חושב כך זה רק מעיד על הבנתו הכלכלית. ועל רצונו להמשיך להיות בממשלה כשהעם שונא אותו
7 מני 20/07/2016 23:01 כחלון העם איתך.הפיצוץ בקרוב. (ל"ת)
6 כחלון חסר לך הרבה לפ 20/07/2016 22:58 אתה רוצה להיתראות חכות לפרימקל לך ללמוד חשבון
אתה פלסים ברברן מראה אותך תוריד את מחיר הדירות אתה חותר רוק לגר מיאיר לפיד מה הוא עשה הפליץ מה אתה עושה מגהק אני מחכה בסיבוב שירדו אקנה עוד בית אדוני אם אתה רוצה להוריד את מחיר הדירות ? רק אם תוריד את המס על רווחי הון אני אמכור חלק מהדירות ואכנס לבורסה וכמוני יעשו עוד מאות ואז הדירות ירדו אז לך ללמוד חשבון
5 מנח 20/07/2016 22:55 ביזיון ששר במדינה שמח שאנשים יקפצו מהגג (ל"ת)
עמ 21/07/2016 07:04 שיקפצו ראש
עים הראש למטה
דוד 21/07/2016 09:58 היחידים שיקפצו ראש זה השוכרים כשנעלה להם את שכר הדירה (ל"ת)
4 שי 20/07/2016 22:55 תעלו ריבית ב 3% ואף אחד לא ישקיע בנדלן. (ל"ת)
3 רפי 20/07/2016 22:54 בכל יום מתגלה יותר ויותר כמה כחלון אידיוט (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 14:47 כך הצביע משה כחלון המיני-טייקון בהצבעות בכנסת
נגד...העלת קצבת זקנה (לא אני -הצהיר היום כחלון-זה לפיד ימח שמו!). נגד...כפל קצבאות זקנה וגם נכות בוזמנית ( נראה אותו כשיהפוך לנכה פיזי). נגד...זכוי במס הכנסה על הוצאות טיפול בילדים( ראו את אשכנזים-ילד או שניים...) נגד...פטור מע"מ על מים וביוב(אתם תחיו בביוב ותאגידים כסף כמו מים יהיה...). נגד...הלוואות מסובסדות לחילים משוחררים (שיוכלו חרה כמו כולם
2 נגידים פושעים 20/07/2016 22:52 ריבית אפסית שיקרית מנפחת נדלן בורסה
מלווים בלי הבחנה
1 רן 20/07/2016 22:52 בושה למדינה. בושה למי שבשלטון ושהיה בשלטון
בושה למדינה. בושה למי שבשלטון ושהיה בשלטון
כולכם בפניקה 21/07/2016 16:53 על פי התגובות כאן הרבה מגיבים יקפצו מהגגות (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש