10:25 ח"כ עזריה: הצעת החוק לאיסור חקירת ראש ממשלה - לגיטימציה לשחיתות >>

09:42 תיקון: ההסכם של לוויתן עם Heerema הינו מחודש אפריל

07:56 השנה האקדמית נפתחה - שביתת מרצים ב-17 מכללות

07:53 טראמפ: הבסנו את דאע"ש בעיר ראקה הסורית - נשמור על השלום באיזור

07:50 פעיל חמאס נעצר הלילה כשברכבו 70 אלף שקלים שיועדו למטרות טרור

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

מואב: "כחלון משדר פאניקה, הוא מבין שנכשל בניסיון להוריד את מחירי הדירות"

פרופ' עומר מואב בפוסט חריף על המהלך של כחלון שבוחן הטלת מיסוי על בעלי 3 דירות ומעלה. הנה ההסבר שלו
 |  244
ביקורת נוקבת
Share
כלי התקשורת דיווחו אתמול כי במשרד האוצר דנו לאחרונה, במסגרת חוק ההסדרים לשנים 2017–2018, באפשרות למסות משקיעים בעלי 3 דירות או יותר במס מיוחד של 1,000 שקלים בחודש על כל דירה. לפי שעה יש מחלוקת באוצר בנוגע למהלך. פרופ' עומר מואב התייחס לאפשרות הזו בחשבון הפייסבוק שלו וכתב כך: "כחלון שובר את שיאי הפופוליזם של עצמו (כבר אין לו עם מי להתחרות)" ומספק 3 הערות:


1. "הבשורות הטובות - מדובר בצעד שמסמן פניקה, כלומר כחלון מבין שהוא נכשל (כפי שכלכלנים רבים נבאו) בנסיון להוריד את מחירי הדירות בעזרת תכנית הדגל שלו, תכנית ההגרלות ההזויה שמגדילה ביקושים ונקראת "מחיר למשתכן""

2. "המלחמה במשקיעים לא רק שלא תוריד את מחירי הדירות בטווח הארוך, היא תפגע בשוכרי הדירות (והקשקוש של "שכירות הוגנת" לא יעזור). למלחמה במשקיעים יכולה להיות השפעה על מחיר הדירות בטווח הקצר, אבל סביר מאוד שאם זה באמת יוביל לירידה בביקושים ולירידה במחיר, זה גם יקטין במידה מסוימת את קצב הבניה, מה שיוביל בסופו של דבר, לפחות דירות בשוק בטווח הארוך, ומחירים גבוהים יותר".

3. "מיסוי לפי מספר דירות? ברצינות? כלומר, למשקיע שרוצה להשכיר הרבה דירות זולות בפריפריה כדאי במקום לרכוש דירה אחת מאוד יקרה במרכז ולהשכיר אותה? בלי קשר לסבירות של מיסוי על רכוש, הרעיון של מיסוי נכסים מסוימים ולא אחרים הוא מוזר, ובוודאי שמיסוי לפי ספירת דירות, במקום לפי הערך שלהם הוא ממש לא סביר."

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

244 תגובות ב-148 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
148 מחוסר דיור 01/08/2016 14:50 מחוסר דיור? לא קונים דירות במחיר מופקע
לא קונים דירות במחיר מופקע הצטרפו למחאה חפשו אותנו בפייסבוק: המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי הדיור מעלים הילוך! ביום חמישי 18.08.2016 נפגשים כולנו להפגין על מחירי הדירות המופקעים, ועל כך שהמדינה לא נותנת לנו חמצן לנשום. ההפגנה תצא מכיכר רבין בת"א בשעה 20:00!!
147 אל תפיל אותי וילדי 25/07/2016 19:17 שר האוצר רוצה זה שאמכור את הדירות ואבזבז את הכסף
כן,יש לי 3 דירות,אני לא מתהולל ולא מבזבז את הכסף שלי על מותרות,קניתי דירות זולות בערי פיתוח באמצעות משכנתאות וכסף שחסכתי,שילמתי עליו מס,שילמתי מס רכישה מטורף,ואני רוצה לעזור לילדים שלי. מה שאתה שר האוצר רוצה זה שאמכור את הדירות ואבזבז את הכסף או שאקמכור אותן ואקנה דירה אחת יקרה? איפה השל וההגינות? מישהו שם מפיל אותך,שיהיה לו לבריאות. אבל אתה,אל תפיל אותי ואת ילדיי!
146 צביצ 24/07/2016 16:08 רק בניה ממשלתית רבתית למכירה במחיר עלות תוזיל
ממשלת הימין פועלת עבור בעלי הון, שתמשיך לשקר בהורדת מחירים, אנחנו ממשיכים לחשוב שביבי אוייב העם, שקרן גדול שכל שריו רמאים קטנים.
145 ירון 24/07/2016 11:03 כחלון רוצה להטיל מס עושק
שוב האזרחים ממעמד הביניים נדפקים
144 אחד 23/07/2016 17:22 איך מיסוי של חבורה מצומצמת ביותר של עשירים תשפיע על השו
מואב הוא קשקשן
143 קליפ 22/07/2016 23:27 גילו נאות: למואב יש 4 דירות!!!
כל ביקורת על שוק הדרות נדרש "גילוי נאות" כמה דירות יש להוגה הדיעה
142 טינטין 22/07/2016 15:52 "פרופ" יש מי שמנסה לעשות ויש מי שמבלבל תמוח כמוך
כל הכבוד מר כחלון שר האוצר שלי!!!!
141 פרופ מאיפה בדיוק? 22/07/2016 15:42 פרופסור קשקשן כמה דירות יש בבעלותך?? (ל"ת)
140 איתמר 22/07/2016 13:32 אתה פופוליסט. יש מי שעושה ומי שמברבר מהצד. (ל"ת)
139 מני 22/07/2016 12:48 מס מיוחד על בעלי דירות
כחלון בפאניקה , הבטיח הבטחות רבות והמציאות טופחת על פניו . מחירי הדירות עולים ועולים ללא הפסקה . אז הנה עוד הצעה הזוייה נוספת .
138 מיכה 21/07/2016 05:41 אדם גמור לחלוטין כחלון (ל"ת)
137 מיכה 21/07/2016 05:40 צודק (ל"ת)
136 דני 13/07/2016 13:24 עומר מואב טועה
אז מה אם יש לו תואר של פרופסר , אז צריך להזכיר לא את פרקי המבוא של כלכלה , דרכי התערבות ממשלתית , וקביעת מחירי מקסימום ! מחיר למשתכן זה מחיר מקסימום שלא פוגע בכמות המיוצרת , כי גם ככה הכמות המיוצרת תלויה בשיווקי המנהל ( מר מואב לא לוקח בחשבון את חוקי כושרי הייצור )
135 אריה 10/07/2016 19:17 פשוט תמכרו אותה לזוג צעיר ולא תשלמו (ל"ת)
134 אריה 10/07/2016 19:13 פרופסור זיהית :הקבלנים יבנו פחות כשיש סיכוי לירידת מחיר (ל"ת)
133 מס לפי שווי 10/07/2016 10:36 להטיל מס על נדל"ן בשווי מעל 10 מיליון
אין היגיון של מס לפי דירות
זוג פנסיונרים 10/07/2016 14:15 הדירה שלנו, דירת ההשקעה, דירת הירושה מהורי אשתו
למה שנשלם מס?
זוכמי 23/07/2016 00:49 כדי שתמכרו את דירת ההשקעה למי שאין לו דירת ירושה
אבל למשל משרת בצבא בשבילכם.
יא 23/07/2016 12:23 ומי שאין לו ירושה יש לו כסף לדירת ההשקעה???? (ל"ת)
132 כחלון במיה עליק 10/07/2016 07:39 פחלון הוא שורש הבעיה בכך שהוא רק מדבר .ואפס מעשים בשטח (ל"ת)
131 כחלון תתעשת 09/07/2016 22:48 כחלון תתאפס אם אתה חפץ להישאר בפוליטיקה (ל"ת)
130 יוסי 09/07/2016 17:34 סוף סוף האוצר מודה... המשקיעים הם הבעיה !!! קבלו פתרון
המשקיעים הם שחיסלו ומחסלים את מלאי הדירות. וברגע ששמים את האצבע על גורם הבעיה, מכאן הדרך לפתרון כבר יותר קלה... צעד ראשון - לא לתת משכנתאות בכלל לדירות להשקעה - מי שרוצה לקנות דירה להשקעה שיביא את כל הכסף מהבית ! צעד שני - הרבה רוכשי דירה להשקעה טוענים כדי להבטיח לעצמם את הפנסיה, אז נעזוב אותם בצד כרגע ונטפל באלה שרכשו שתי דירות ומעלה, יש למסות אותם מס שנתי כאחוז מסוים מערך הדירה, שילך ויגדל ככל שמחזיקים ביותר דירות להשקעה, כך השוכרים לא נפגעים מיידית כי רוב המשכירים הם בעלי דירה אחת...ובשלב הראשון לא יפגעו.. צעד זה יגרום למשקיעים מרובי הדירות לשחרר דירות לשוק למכירה לטובת הזוגות הצעירים והזכאים... צעד שלישי - לתת לזוגות צעירים ומחוסרי דיור אפשרות למשכנתא בגובה של 80 - 90 אחוז מערך הדירה... מכיוון שאין להם חסכונות מספיקים לסכום ההתחלתי שהם צריכים להביא מהבית יש לסמוך על אותם זוגות שיהיו חכמים מספיק לעשות את השיקולים הכספיים כך שיוכלו לעמוד בהחזרים... סך הכל ההפרש בין השכירות שהם משלמים בלוא הכי היום לבין החזר המשכנתא לא עולה על 1000 - 2000 ש" בחודש ורוב הזוגות יעמדו בזה...
הציפור 10/07/2016 12:54 המשקיעים הם לא הבעיה
למה שכל מי שעבד ושילם מיסים כחוק נהיה רדוף ...הבעיה היא הממשלה שלא רוצה ירידת מחירים , צריך לבוא אליה בטענות ...תבדקו את עצמכם מה הצבעתם בבחירות
129 ליצן 09/07/2016 09:28 ליצן
כחלון הוא ליצן,לקחת בעל עסק לאביזרי רכב ולעשות אותו שר אוצר ? הזוי!!!
128 מס רכישה 8% 09/07/2016 08:56 בארה״ב זה אפס אז המשקיעים יברחו לשם
המדינה תפסיד
מס רכישה מספיק 10/07/2016 10:37 מס רכישה של 8% זה מספיק מס על משקיעים
המשקיעים מאפשרים לצעירים מגורים
יוסי 09/07/2016 19:04 מה הם בכלל השקיעו
מה הם מייצרים משהו שמכניס מטבע זר... הם סה"כ מנצלים את הריבית הנמוכה כדי לשדוד את הדירות מתחת לאפם של הזוגות הצעירים... תוך ניצול הבנקים למינוף "השקעתם"... שיברכו לחו"ל וינצלו אותם ולא אותנו...
הציפור 10/07/2016 12:55 חחח
וממי יגיעו המיסים ??? ממך ???
127 גלי 09/07/2016 08:55 נשמע דווקא שאתה בפניקה.. (ל"ת)
126 אחד שיודע 09/07/2016 08:34 אפשר לפוצץ את בועת הנדל״ן בדקה
מה שצריך זה רק להחליט שרוצים 1.1. איסור ומיסוי על דירות שמשמשות כמשרדים קליניקות ושאר ירקות יזרקו לשוק כ-200.000 דירות2. מיסוי כול סוגית הדירות רפאים לא יכול להיות שאנשים רוכשים דירות ובאים אליהן שבוע בשנה3.מיסוי כבד וחובת דיווח כולל דוח שנתי של מי שמחזיק יותר מ-2 דירות יזרקו לשוק לא מעט דירות של כסף שחור מנגד זיכוי מס לשוכרים4.איסור השתתפות במכרזי רמ״י על קבלנים שדוגרים על קרקעות5. הבאת קבלנים ועובדים זרים מחו״ל
אחד מהעם 24/07/2016 12:50 בקיצור אתה מציע לנו להפוך לצפון קוריאה? (ל"ת)
125 אבי בוסקילה 08/07/2016 23:50 חסכתי שנים ורכשתי שתי דירות קטנות לבני בקרית מלאכי
חסכתי ביחד עם אישתי במשך שנים כסף לשיפור הדיור. בסוף . קנינו שתי דירות לילדים האחד בן 14 הקטן בן 10 דירות בנות שני חדרים כל אחת . עכשיו אני מקבל שכר דירה מכל דירה בממוצע 2500ש"ח . אני מבין שעכשיו כחלון ירצה שאני אשלם לו 3000ש"ח לחודש. טפו כחלון נחזור להצביע ביבי .איכזבת אותנו
יוסי 09/07/2016 19:08 תקרא מה כתבתי בתגובה 130
אתה לא חסכת כלום... אתה ניצלת את הבנק כדי לרכוש את 2 הדירות... אתה הבאת רק 20 - 30 אחוז מהקרן לרכישת הדירות ואת השאר השוכרים המסכנים מממנים לך את עלות המשכנתא... על מי אתה בא לעבוד...
אאאא 13/07/2016 15:20 סביר שרוב אלה שיש להם מספר דירות לא קנו אותן עכשיו
כשהריביתך נמוכה. הורים רבים חוסכים לדירות לילדים כבר כשהילדים קטנים. זה בא על חשבון שעות עבודה רבות, ויתור על טיולים לחו"ל, בילויים בזבזנים ולעג של אנשים כמוך על אורח החיים הצנוע שאתה וחבריך מגדירים כקמצנות.
רועי 11/07/2016 15:15 קנאי (ל"ת)
124 נו באמת... 08/07/2016 20:27 יורד מהפסים
כחלון העילג עם החיוך הדבילי לא מפסיק להפתיע עם הרעיונות הדביליים והמלחמה שלו דווקא במי שעוזר לייצב את השוק. כל מי שלא קונה דירות מפסיד וזה כך כבר שנים רבות, בניגוד לכל ההבטחות ההזויות של פופוליזם זול של עוד פוליטיקאי כזה או אחר.
123 אוי כחלון כחלון 08/07/2016 19:06 למה הוויכוח מחירי הדירות גבוהים נקודה .כחלון נבחר בגלל
בגלל שאמר שיוריד את מחירי הדירות בגלל זה קיבל 10 מנדטים עד עכשיו ממתי שנבחר מחירי הדירות לא רק שלא ירדו אלה עלו .ולכן אין ויכוח ...לרגע זה כחלון לא הצליח ולא להצליח נקרה כישלון ולכן כחלון נכשל.....ואני יגלה לכם סוד אני הצבעתי לכחלון וחוץ ממנו אני לא מכיר אף אחד מכל חברי הכנסת שאייתו במפלגה......
122 rimonim 08/07/2016 18:45 התבלבלתה
מי שמודאג זה אתה היות ויש לך 3 דירות ויותר ואינך מעוניין לשלם זאת וזאת האמת וצר לי על האכזבה הגדולה שבה נתון ומקווה להכשיל את הצעת כחלון
אנונימי 10/07/2016 01:31 אד הומינם
לפרופסור מואב אין 3 דירות.
121 אבי 08/07/2016 18:20 מיסים
כל מי שקנה דירות להשקעה הוא לא גנב אלה שילם מסים על הכנסתו בכלכלה חופשית אפשר להשקיע בכל השקעה וזה בסדר המדינה שתוריד מסים ולא תחשוב את מי לא חלבו עדיין שהמדינה תתן לחייל משוחרר זוג צעיר לקנות פעם אחת בחיים דירה ללא מסים
120 מואב צודק בניתוח אבל 08/07/2016 18:18 יכול היה לחסוך את ההשתלחות בכחלון
המיסוי זה הפתרון אבל לא של דירות. של שכר דירה מעבר לתקרה. אפשר לשחק עם תקרת פטור ממס לשכר דירה באפן דיפרנציאלי לפי ערים ואיזורי ביקוש. באיזורי ביקוש התקרה תהיה יותר גבוהה אבל כזו שתייצב ותגביל את שכר הדירה. זה צריך ללכת עם תכנון נכון של בנייה.במקביל אין להתייחס למספר הדירות שמחזיק כל אדם אלא כל דירה בנפרד והתקרה תיצור ירידת מחירים כי מעבר לתקרה צריך לשנות את המס כך שיהיה 25 אחוז. זה בטוח מוריד את מחירי השכירות וכך גם את מחירי הדירות. ואכן זה לא משנה מי מחזיק כמה דירות כמו שאמר מואב.ואכן "שכירות הוגנת" זה שטויות של ילדים של חברי כנסת שמחפשים פופוליזם לדעתי זול.
119 יוסי 08/07/2016 18:12 כחלון לא נכשל
לאף אחד אין כוונה באמת להוריד את מחירי הדירות. מה זה כמה עשרות אלפים שלא מצליחים לרכוש דירה לעומת מיליונים שמרגישים עשירים וחיים כאילו אין מחר. לאף אחד אין כוונה להפסיק מיוזמתו את הטרוף הזה.
118 1000 זה קצת מדי 08/07/2016 16:52 עוד אחד עם 4 דירות
הרעיון מעולה,כמובן שניתן לשפר מעט בעזרת יחס לשווי דירה אך בגדול צריך להוריד את כמות. המשקיעים בדירות ולתת למשפרי דיור וזוגות צעירים אפשרות לקניה. הסיכוי שיעבור החוק אפסי לכל חבר כנסת יש כה וכמה דירות וידוע שהם לא פריארים,שומרים על הכסף שלהם טוב טוב.
117 למגיב 97 וכחלון 08/07/2016 13:41 למגיב 97 גם מי שיש לו דירה מאוכזב ולמה? בטח יש לו ילדים
ו והילדים שלו איך הם יקנו דירה ? בנוסף נניח יש אחד שיש לו דירת 3 חדרים הוא בן 45 50 עם ילדים שרוצה לשדרג ל4 חדרים אתה מבין מה קורה לאחד כזה ? תעזוב אותך אולי רק למיליונרים הגדולים זה כדאי לא לעמך ולכן אני מציע שבבחירות הבאות מי שמתאים לו מחירי דירות גבוהים שיצביע לכחלון ונראה כמה מושבים יהיו לו בכנסת.
116 כחלון תבין 08/07/2016 13:27 מה שקורה זה פשוט לביבי מתאים כישלון מהלך ומהדהד
ביבי לא צריך סופר סטר שהעם יחבב וכך קרנו של ביבי תרד ביבי צריך כישלון לאורך זמן ולקראת הסוף אולי הוא יציל את המצב ואפילו חלקית ויגנוב לנכשל את ההצגה בנוסף הנכשל בבחירות הבאות יקבל בין מנדט 1 לאפס.....וגם זה מתאים לביבי הבנתה מיסטר כחלון אתה יושן אתה ודע לך אני הצבעתי לך.....לצערי כמובן
115 יונה 08/07/2016 12:03 חגיגת כסף שחור בדירות ומתפלאים שבורחים מהבורסה
ועסקים חדשים לא נפתחים. כחלון העם איתך.
114 המדינה תפסיד פעמיים 08/07/2016 11:27 יעבירו על שם הילדים ויקנו דירות בחו״ל
מהלך מטופש
יוסי 09/07/2016 19:12 יהיה חוק של מינימום גיל 18
מתחת לגיל 18 הדירה שייכת להורים... ושלא יעבדו עליכם...
עמי 22/07/2016 18:57 מינימום 18
הצחקת את כולם.
יואב 08/07/2016 14:41 קניית דירות בחול
תוריד את הביקוש בארץ. התוכנית אולי לא טובה, אבל זאת לא הסיבה...
113 מצביע מאוכזב 08/07/2016 11:18 כחלון - הפתרון מתחת לפנס ! - מס בורסה 0.
הפופוליזם במסוי משקעים פרטיים בבורסה חוזר בבומרנג - אין משקעים = אין מיסים = בורחים לנדל"ן = נדל"ן בועה.. עד מתי תמשיך במצעד האיוולת הזה? הצבעתי עבורך ומאוכזב מאוד.
112 אלי 08/07/2016 11:14 המואב הזה מעורר בי בחילה כל פעם מחדש
איזה פרופסור מתעסק בלהשמיץ שר אוצר ?הוא בעל אינטרס מובהק ופשוט מחפש פירסום .
זחייק עדקא 09/07/2016 11:33 אלי . הוא מחפש טיפשים ונבערים כמוך ! שלא מבינים כלום (ל"ת)
111 טל 08/07/2016 10:57 אף אחת משלושת ההסברים שלו לא משכנע:
ניסיתי להקשיב לפרופ' כי אולי הוא היה משכע אותי שמיסוי 3 דירות ומעלה לא יוריד את מחירי הדירות, אבל: 1. אין כאן שום הסבר, רק מרמור. 2. למה זה יקטין במידה מסוימת את קצב הבניה? מה הקשר? איך כאן הסבר אלא רק טיעון לא הגיוני שזה "יעלה את מחירי הדירות". 3. כל משקיע הכי פשוט יודע שהתשואה על דירות זולות יותר בפריפריה (או בכלל) הן יותר גבוהות משמעותית מדירה אחת יקרה. אז פרופ' יקר, תפסיק לבלבל את המוח. מקווה שאנשים קוראים את הבלוף שלך. ומצטערים שצעד כזה יפגע קלות בעושר שלך. אבל יש אנשים שלא מסוגלים לגמור את החודש. מקווה שכחלון (הכושל עד כה, וצריך ללכת הביתה כמו שהבטיח) - יקדם את הצעד הזה ואולי משהו חיובי יקרה.
110 אח 08/07/2016 10:43 לא לתת משכנתא לדירה שניה (ל"ת)
109 נ כ ש ל ת כחלון 08/07/2016 10:40 כחלון אתה בדיחה מהלכת ולא מואב שאומר את האמת (ל"ת)
108 ארז 08/07/2016 10:40 כמה דירות יש לכותב הכתבה?
כחלון 10 תמשיך כך
107 כחלון סע לשלום נכשלת 08/07/2016 10:31 לכחלון יש יועצים זבל שגרמו לו ..להיכשל ובגדול
בבחירות הבאות מה כחלון יגיד ? ניסיתי רציתי תנו לי עוד צאנס ?.בקיצור אדון כחלון נכשלת ובגדול הציבור לא יסלח לך....הזוגות הצעירים אכלו אותה וגם אלה שרוצים לשפר דיור נפגעו ממש קטסטרופה.......... בסלולר היית תותח על.. בדיור כישלון חרוץ הציבור לא מטומטם
106 יורי 08/07/2016 10:24 תודה רבה לך משה כחלון שהעלית לי את השכ"ד ב-1000 שח (ל"ת)
זוג צעיר 08/07/2016 12:01 אתה שני דברים, אך בטח לא שוכר...
בעל דירה חמדן וחי באשליה שאתה יכול להעלות מחיר כאוות נפשך.
105 מומו 08/07/2016 10:02 יש להטיל מס הכנסה של 25% על הכנסות מהשכרה מעל 2000 ש"
לחודש בלי קשר למספר הדירות כמו על הכנסה מהבורסה, אכן תוכנית כחלון נכשלה ובגדול עלית מחירים שנה אחרונה של כ 8% פשוט לא יאמן.[ מי גורף את המילךיארדים מעלית המחירים ההזויה????? אותם צריך למסות .
104 איציק 08/07/2016 09:57 פרופסור מואב לחלוטין
ולא צריך להיות פרופסור לכלכלה כדי לזהות שאין שום דרך שבה אפשר לחשוד שמדובר בצעד שיוריד מחירים
103 מנשר 08/07/2016 09:38 הבולשביזם הכחלוני
שר האוצר כחלון נוקט בגישה הידועה לסכסך בין העניים למעמד הבינים שחסכונותיו מושקעים בדירות להשכרה.כך ישיג תמיכה עממית. כאשר ישיג את מבוקשו , ימצא דרך למסות את קרנות ההשתלמות , ולאחר שמעמד הביניים יצטרף אל עניי ישראל , יתחיל לטפל במיסוי פנסיות והעלאת מחיר הביטוחים בקופות החולים. והעיקר, חבריו משיכבת הטייקונים לא ייפגעו ,אלא יתעשרו יותר דרך מענקים ומיסוי מופחת לחברות
102 מעניין 08/07/2016 09:31 כמה דירות יש לפרופ'... (ל"ת)
101 gg 08/07/2016 08:14 אם הפרופ' באמת רציני היה לומד מהונג קונג איך להוריד מחי
איך להוריד מחירי הדירות עד לפני 4 שנים הם היו בדיוק באותה בעייה שלנו : מעט שטחים, משקיעים נוהרים, מחירים מטורפים הכל נגמר תוך שנה עד שנה וחצי והכל זה עניין של מיסוי ולא מדובר על 1000 ש"ח לחודש ולא החל מדירה שלישית ומעלה זה לא נקרא מיסוי זה לעג לרש ומעיד על קיבוע מחשבתי שכביכול לא צריך לפגוע בבעלי ההון בהונג קונג הגיעו לכדי מיסוי של 30% !!!! על נכסים ולא רק שהמחירים ירדו אלא שהכלכלה ממשיכה לפרוח ואף אחד לא ברח משם אין כל סיבה שמדינה תסבסד משקיעים בדירות והתפישה המעוותת הזו היא אבן הנגף של נתניהו וכל שריו ואת התוצאה בוודאות נראה בבחירות הבאות כמו שכל ההפתעות בחיים תופשים אותנו לא מוכנים כך יקרה הפעם וגם את המפה הזו הם לא יודעים לקרוא מראש כל ההתנהלות הזו של על מי מנוחות זהה להתנהלות ממשלות ישראל לפני מכה קיצונית כמו לפני יום כיפור או כמו לפני המהפך הפוליטי ועליית הימין לשלטון ב 1977 הפעם זה יקרה לימין בדיוק כמו שקרה לפני שבועיים בבריטניה אף אחד לא האמין אבל זה קרה - נתניהו סוף !!!
100 יונה 08/07/2016 07:11 בלי מיסוי הוגן בנדל"ן הכלכלה תקרוס
כחלון העם איתך.
99 הגולש 08/07/2016 03:23 מואב הזה הוא בדיחה לא מצחיקה (ל"ת)
98 בן אהרון 08/07/2016 00:51 הבשורות של כחלון: עוד ועוד מסים, במקום דירות!!! (ל"ת)
97 tzvika91 07/07/2016 23:56 העניין פשוט מאוד
מי שיש לו דירות - שונא את כחלון. מי שאין לו - אוהב את כחלון. מה שבטוח - אם ניתן את הנהגת המדינה בידי הטוקבקיסטים שכולם (עד עכשיו 90 ומשהו מגיבים-כשנגיע ל120 נוכל לפתוח כנסת חדשה) יודעים הכי טוב יותר מכולם מה לעשות - המדינה תפרח! או שלא? רגע, גם בהונג קונג טפשים כמונו? לא כי גם שם עלו מחירי הדירות. רגע ומה עם תורכיה? אה נו טוב התורכים הם טפשים לא? אה רגע ומה עם ארה"ב? הם לא התרסקו ב2008? אבל הם יותר טובים ויותר חכמים מאיתנו לא? בשורה התחתונה- אנחנו עם אכול שנאה עצמית. חכם, אבל אכול שנאה עצמית.
איציק 08/07/2016 09:54 אין לי ולא תיהייה לי דירה בעשור הקרוב
ואני חושב שכחלון פופוליסט והמעשים שלו רק מזיקים לי
שמטוב 08/07/2016 09:14 כחלון ניכשל זה לא קשור להתנהגות העם
כחלון ניבחר כדי להוזיל את הדירות למחירים שפויים. כחלון ניכשל בזה, המחירים של הדירות ממשיכים לעלות מהר.
תשובה לפשוט מאוד 08/07/2016 08:55 ואתה לא טוקביסט בשכר ? תפסיק לדבר שטויות ..
ללא קשר למיסוי דירות . ( וזה אך טבעי מי שאכן יש לו דירות יגיב . משום שעומדים לפגוע בו לא בצדק ! ) אני אחד מהם את הדירות שלי קניתי במיטב כספי ומשלם עליהם כחוק היטלים ושבח ועוד כהנה וכהנה . נניח ליוקר הדירות כרגע . הדרך של שר האוצר הזה היא קלוקלת מאז שהוא מכהן לא עשה מאומה רק מפריח סיסמאות וראיונות עם חיוך טפשי . אבל בשטח המצב גרוע . כל יום הוא שולף שליפה מהמותן . מאשים את כולם בכשלונות רק הוא בסדר . ואני במקרה הצבעתי לו ! ולמפלגתו . לא עוד יהיה בעתיד . הוא פשוט לא משתלט ושר אוצר גרוע נקודה .
tzvika91 08/07/2016 13:10 אני מסכים איתך
לא לגבי זה שאני טוקבקיסט בשכר, אלא לגבי זה שהוא שר אוצר גרוע. אבל כל שר אוצר שלא יבוא, יהיה חייב לנסות ולהילחם בעליית מחירי הדיור, וזה אף פעם לא יספק את כולם, מהסיבה הפשוטה שחצי מהעם הם בעלי אינטרס הפוך לגמרי מהחצי השני.
96 משה 07/07/2016 23:04 כמה דירות יש לך שנזעקת כל כך (ל"ת)
95 נ כ ש ל ת 07/07/2016 20:56 כחלון רצה כחלון ניסה כחלון השתדל אבל נ כ ש ל
בבחירות הבאות אתה טס הביתה קיבלת 10 מנדטים ולא עשית כלום ...ולא רק זה נהיה יותר גרוע
94 כחלון כישלון 07/07/2016 20:48 לצערי הצבעתי לך כחלון נכשלת בגדול כישלון נחרץ (ל"ת)
זוג צעיר 08/07/2016 12:07 תבדוק את עצמך גבר, כחלון עושה מה שהבטיח. (ל"ת)
93 אזרח 07/07/2016 20:31 פח-לון
הוא יודע להיות פופוליסט, לקחת נכסים מבעליהם ולהעבירם לציבור. זה טוב לרגע אבל בטווח הארוך אף אחד לא ישקיע. התחיל בסלולר, עבר לבנקים עכשיו לבעלי הדירות. בקיצור מעין סטאלין קטן.
92 בן אהרון 07/07/2016 20:30 במיסים כחלון תותח. לבנות דירות??? זה כבר בעיה.
אז בינתיים שיהיו עוד מיסים. אבל מאיפה יהיו דירות להשכרה???? הינה עודד שחר, מסביר בערוץ 2 שכחלון נכשל בדירות ועכשיו הולך לעשות פיגוע בבנקים... הציבור עוד ישלם על כל הנסיונות הכושלים של כחלון לייצר איזשהו שינויי חיובי.
91 ע 07/07/2016 20:27 אתה לא רציני מואב
חבל שאתה מושך בעקבות אי קבלתף לצוות ההגוי סייג לחוכמה ץ נכון תן כבוד לכחלון הוא יוכיח יכולות ותוצאות במידה ולא נחשוב.
90 תחשוב לעומק 07/07/2016 20:14 הגירעונות שישאיר כתוצאה מלרצות את כולם עצומים תמתינו (ל"ת)
89 תחשוב לעומק 07/07/2016 20:12 להעביר השקעות לברלין דירת 3 חדרים 120000 תשואה 4%
בלי הפחדות לבקרים
אבי 08/07/2016 07:20 בכול כתבה פרסומת עלובה לנפילה בברלין. די להפיל אנשים. (ל"ת)
שמטוב 08/07/2016 09:18 לא צריך ללכת על פי מודעות אבל זה הכיוון.
גרמניה, ארצות הברית ועוד שוות השקעת נדלן (לאחר בדיקה איכותית).
88 תחשוב לעומק 07/07/2016 20:10 רוב המצביעים שלך מעמד בינוני ומעלה בחירות הבאות 4
מנדטים בלחץ וזו הפעם האחרונה שלך כשר האוצר
טעות גדולה 08/07/2016 10:44 הוא יקבל אפס מנדטים הכישלון הזה....הבחור לא הצליח וחבל (ל"ת)
87 שכיר עשוק 07/07/2016 19:52 למה שלא ילאימו את הרכוש הפרטי
ויחלק אותו לחברים? את הפנסיות הם כבר גמרו כשהעבירו אותן לחתולים הפרטיים.ולנזקקים זה לא יגיע וישדד בדרך. ואחרי שכולם יהפכו לנזקקים ולא יישאר ממי ומה לקחת בכלל!!!!
86 יפים 07/07/2016 19:51 לפחות
הוא משתדל
85 hguy 07/07/2016 19:33 אולי כחלון שהפך לבולשביק יפקיע דירות מבעליהן ויעבירן
לאחרים. אולי יפקיע מכונית שלישית ויעבירה לחסרי מכונית . מי שחסך ורכש דירה הפך להיות אוייב העם. מה רוצה כחלון שאנשים יעבירו נכסיהם להשקעות שבהן מפסידים ואין עליהם תשואה. שידאג לחסרי היכולת ויעזוב את השוק. כל מה שהוא עושה ומתערב בשוק גרם עד כה לעליית מחירים. העלאת מס רכישה גרמה למשקיעים לעבור לרכישת דירות זולות יותר ותחרות עם חסרי היכולת. למה להעלות מס רכישה על דירות של 5 מליון. חסרי יכולת רוכשים דירות אלה?. גרם להקטנת רכישה של דירות יקרות וההכנסות של מס רכישה ירדו. מספיק עם הבולשביזם.
אבי 08/07/2016 07:21 צריך למסות גם מי שקונה יותר מ3 ק"ג בצל ותפו"א (ל"ת)
כמה בורות 08/07/2016 03:44 עוד טיפש שחושב שהמודל הוא רוסיה (ל"ת)
84 ברלין 07/07/2016 19:23 לאט לאט עוברים לברלין
הכסף החכם יברח מיכאן בגלל תשואה נמוכה על השכרת דירות ובגלל מיסוי גבוהה. וזה כסף שהולך ולא חוזר !!! המדינה תפסיד מאות מיליארדים מהכנסות מנדלן .
אבי 08/07/2016 07:21 יאללה, תעבור ותיפול לבד. (ל"ת)
83 סמך 07/07/2016 18:47 כחלון מתברר כפלופ פופוליסטי ...אתם מוזמנים להיכנס
כחלון העם ברובו היה איתך היתה לך הזדמנות פז לגיבוי מלא במקום זה בחרת באינטרסים פוליטיים ואישיים ובזה אתה לא שונה מביבי אתה פחדן , אם ההית סומך על בוחרך כמו שהם סמכו אליך יכולת בנקל לבצע מהלכים אמיתיים ולגרום לשינוי החמצת הזדמנות גדולה .אתה מוזמן להגיב
82 אני 07/07/2016 18:38 1 ו 3 נכונים. 2 לא נכון (ל"ת)
81 מישהו 07/07/2016 18:26 כחלון גם העלה את מס הרכישה. האם זה עזר למשהו?
כן, זה עזר לקופת המדינה. כך גם הרעיון הזה - מעשיר את קופת המדינה על חשבון האזרחים.
אבי 08/07/2016 07:22 וגם ביטל מס שבח אחת ל 4 שנים ותקע את כול שוק הנדלן יד2 (ל"ת)
80 שמוליק 07/07/2016 17:36 נדלן
כחלון/כישלון.הוא חשב שנדלן זה סלולר.מדמה למתאבק מזיע שלא מצליח להוריד את היריב.אז מה עושים.יורדים על הבנקים, הכי נוח גם כך שונאים אותם אז זה הכי פופוליסטי לפוצץ אותם ולתת לצבור לראות את הדם השותת בזירה.בושה וחוצפה - כחלון/ביזיון.
קקק 07/07/2016 19:04 מתארגן מאבק עוצמתי להשוואת מס נדלן למס שוק ההון.
זה יעבור על אפכם וחמתכם. הסיפור שלכם נגמר.
ALFA 07/07/2016 21:36 קקק אתה דביל.....
מה שיקרה פשוט מאוד... אנשים ימכרו ויעבירו את הכסף לחול... המחירים של הדירות לא ירדו כי יש חוסר...
אתה מתלהם ולא מבין 07/07/2016 19:35 קקקקה . תרגיע ! מתארגנים כינים על הראש. להחליף שר אוצר (ל"ת)
עי 07/07/2016 18:35 שמוליק אתה מדבר שטויות (ל"ת)
79 מוטי 07/07/2016 17:34 פתרון אמיתי
95% מהקרקעות הם בידי המדינה. תוזילו את מחירם ותראו איך מחיר הדירות יורד.
78 ישראל 07/07/2016 17:29 כחלון הוא שר האוצר הכי טוב שהיה כאן בעשור האחרון.
כל האינטרסנטים למיניהם, אינכם רלוונטיים. יאיר לפיד הוא דוגמא לכישלון. והוא הוכיח זאת כשר האוצר הגרוע ביותר שהיה כאן מאז ומעולם. כחלון מוביל רפורמות מרחיקות לכת בכל התחומים. כחלון המשך בדרכך והתעלם מכל הכתבות של גורמים אינטרסנטיים בשמאל. כחלון, העם איתך. בהצלחה
אלי 07/07/2016 19:04 כמה כחלון משלם לךjQuery20309478001741226763_1467907467645? (ל"ת)
אלי 07/07/2016 19:04 כמה כחלון משלם לךjQuery20309478001741226763_1467907467645? (ל"ת)
לך לישון ... עוד אחד 07/07/2016 17:48 חחחחח כמה משלמים ? לך יחצנות לטקבק שטויות (ל"ת)
גב' כהן מחדרה 07/07/2016 18:15 אני מסכימה איתו שכחלון הוא שר אוצר מצויין.
כחלון המשך בעתר שאת עם הפרוייקט מחיר למשתכן. זו תכנית נכונה ומצויינת לזוגות הצעירים חסרי הדיור. כחלון חזק ואמץ. המשך כך
77 דהן מדימונה 07/07/2016 17:20 שר אוצר כישלון אחד גדול. הציבור לא מטומטם . (ל"ת)
76 רק מס רכוש רציני 07/07/2016 17:11 מס רכוש רציני של 3-5 אחוז ואיסור על משקיעים זרים
הטלת מס רכוש כבד על בעל יותר מ2 דירות בצירןף מס רכוש כבד יותר על כל משקיע זר ואיסור פעילות משקיעים זרים בקניית דירות מהיום יעשו את העבודה. זה יגרום לגל מכירת דירות וייצר דינמיקה של ציפיות לירידת מחיר וזה לבד יגרום לנפילת המחירים. הבעיה שלכל חבר כנסת רקוב יש מליון דירות ולכן לא ייעשה דבר. יישאר גם החיוך הדבילי של השר וכל זוג צעיר מוזמן לאדת מהארץ המושחתת הזאת
אבי 08/07/2016 07:24 תמיד אמרתי שרק מס על טימטום יפתור את בעיות המדינה. הנה
ההוכחחחחחחחחה
אתה הוא הטיפש 09/07/2016 11:06 מס רכוש למשקיעים פתר הבעיה בעולם
ככלכלן אני קובע שאתה הוא הטיפש. בור וכם הארץ
75 דוד 07/07/2016 17:08 הצעה לכחלון
תבדוק להטיל מס על כל מי שיש יתרה בבנק עוד מס של 20 אחוז בנוסף למס על מספר דירות אפילו אם מושכרות הצעות גאוניות בהמשך עד לבחירות.
74 ' 07/07/2016 17:02 הפאניקה היחידה שאני רואה היא של אלפי טוקבקים של יחצנים
באתרים השונים שמגיבים לידיעה הזו , זו הפאניקה שאני רואה... מס על שוק הנדלן צריך להיות זהה למס על הבורסה, נקודה.
אבי 08/07/2016 07:25 חחחח, אוכל אותה חזק ברוקר פתטי???? (ל"ת)
אתה יחצן 07/07/2016 17:31 כן..עוד אחד (ואתה לא יחצן במקרה ? ) מדבר שטויות (ל"ת)
73 אורי 07/07/2016 16:29 התאוששת מהר מהלעג לשימור תפוחי אדמה מול דגנים
אני רואה שאתה כבר לא מתבייש להראות פרצופך ולהשמיע דבריך ברבים ואפילו לנסות לתת חוות דעת מנומקות, אחרי ההתבזות שלך בנימוקי הדגנים שאפשר לאגור לעומת תפוחי אדמה שמתקלקלים. אני מאד מקווה שעברת סדנא בדרום אמריקה לייבוש ושימור תפוחי אדמה ובולבוסים שהבהירה לך שהמחקרים שלך והסקת המסקנות שלך הם נלעגים, מגוחכים ועל גבול הפאטתיות.
בעל דירות . 07/07/2016 17:07 אורי . תהיה ענייני במקום קשקשן ! מואב צודק .כנס...
אתה בדיוק כמו שר האוצר כחלון - קשקשן ברמות ופופליסט עם 0 תוצאות . חי על שליפות ורץ ממיקרופון למיקרופון .. ומבמה לבמה . ומתווה דרך שמובילה משום מקום לשום דבר . כלום לא עשה אבל ממש כלום . כרגע המיסוי של הדירות שברשותי הם הדבר שיציל את יוקר הדיור ? לעג .... פשוט כחלון לועג לנו ! אגב. אני דווקא הצבעתי לכולנו מפלגתו . אבל לא עוד מפלגת כולנו זו אחיזת עיניים אחת גדולה . לא אצביע להם שום כמובן בשום מצב ( ברשותי 3 דירות כשקעה ואני משכיר אותם ) הזעתי בשבילם לרכוש והשכלתי לנצל מצב . לא שדדתי ולא גנבתי אותם . אם יהיה מס אני אגבה אותו מהדיירים כפליים !~!!!! ואז יוקר הדיור יבוא לכולם בפרצוף .
זמבורה 07/07/2016 17:30 אם אתה בעל דירות בפריפריה הרחוקה אין סיכוי שתעלה
שכירויות ואם תעלה תהיה בטוח שהדיירים לא ישארו ,המצב הכלכלי בפירפריות הרחוקות הוא לא כמו באזור המרכז ובתל אביב בפרט לגלגל על השוכרים את עלויות המס ולהשתולל בשכירויות אפשרי רק במקום אחד בישראל ,תל אביב.
בדיחה מצחיק ועלובה 07/07/2016 17:52 אתה פשוט לא מבין עניין ואין טעם להתייחס לקשקושים (ל"ת)
בא 07/07/2016 17:05 הוא מומחה , סליחה מומחויי. (ל"ת)
72 עם מטומטם 07/07/2016 16:26 שמחו כשביבי הביא את שישנסקי על הגז וכיל
הם חשבו שזה לא יגיע אליהם. גמרו לטפל בטייקונים והבריחו אותם מפה. אחכ עברו לבעלי הדירות עם מיסים מס שבח מס רכישה מס השבחה. מס על שכ"ד ועוד צ'ופרים למינהם. השלב הבא יהיה הלאמת חשבונות הבנק שלכם. לא תוכלו לעשות תנועה עם כספכם בלי האח הגדול. כבר עכשיו בבנק לאומי אם אין לך כרטיס אשראי לא תוכל למשוך כסף פיטרו את כל הכספרים ויכריחו את הצבור להתעסק עם כרטיסים נטענים . וכשיתחשק לממשלה היא לא תרשה למשוך כסף ותקח מעשר כי היא בפשיטת רגל. עם מפגר
אבי 08/07/2016 07:26 במדינה שלנו שיעור המס הכללי מהגבוהים בעולם; העיקר משסים
את הציבור במשקיעים שהם היחידים שעוד הכניסו כסף לקופת המדינה. יאללה אדיוטים תחנקו לגמרי את הכלכלה.
71 מ 07/07/2016 16:24 המדינה מספסרת בקרקעות-לכן הדירות לא ירדו. (ל"ת)
אבי 08/07/2016 07:27 בטוח, תראה כמה עולה דירה בעיר הפלסטינית החדשה.150 אלף$ (ל"ת)
בא 07/07/2016 17:06 אתה צודק מ . (ל"ת)
70 רק אולי 07/07/2016 16:19 לא בדיוק אבל בערך בים בם בום
הפתרון היחיד בסוף, הוא העלאת הריבית ומתן אפיק השקעה אלטרנטיבי למשקיעים, בלי קשר אחד לשני אין שום סיבה לא למסות את שכה"ד מהשקל הראשון כמו כל הכנסה אבל כנראה יש יותר מידי דירות לחברי כנסת אז לא עושים את זה. הריבית לא תעלה בקרוב כי זה יפגע בבנקים וכולם יודעים שלמדינה אכפת מהבנקים יותר מאשר אכפת לה מהאזרחים. אופציה נוספת היא להתחיל לבנות המון ולא רק זה אפשר להפסיק את הגזל של המדינה על הנדלן, למשל כפל מע"מ שמשלם היזם על הקרקע ואחר כך משלם הלקוח על הדירה, יותר מ50% ממחיר הדירה זה מיסים ישירים ועקיפים שהולכים לקופת המדינה, תורידו 50% ותראו איך המחיר צונח.
69 מיסוי? רק עפי שווי! 07/07/2016 16:10 דירתו של אהוד ברק שווה לפחות 30 דירות בפריפריה. (ל"ת)
68 דוד 07/07/2016 16:08 אם שר האוצר כחלון רוצה באמת להקל על הצעירים עליו
לאפשר לרוכשי דירה ראשונה משכנתה של 90 אחוז ולהביא הון עצמי של 10 אחוז מהבית 2, לרוכשי דירה שלישית ומעלה להביא הון עצמי של 80 אחוז ולאפשר משכנתה של 10 אחוז 3,לשחרר קרקעות מדינה ובכך להוזיל את מחירי הדירות 4, השאלה אם בממשלה באמת רוצים להוריד את המחירים או שכולם סיסמאות פופוליסטיות
אבי 08/07/2016 07:28 מספיק שיתנו לכול חסר דיור מאה אלף ש"ח לתשלום ראשוןלדירה (ל"ת)
67 צהיר 07/07/2016 16:07 מוכה סנוורים
כחלון הפך מסונוור ,אובססיבי ומוכה עיוורון לא מבין מה זה חוקי כלכלה חפשית וסופו שיביא הרס נוראי אם לא יתפכח. יקח שנים לתקן את נזקיו
66 דן 07/07/2016 16:00 התבטאות נמוכה ולא לא רצינית.
הפופוליסט בעימות הזה הוא דוקא פרופ' מואב. לא על דרך הטיעון הזאת תהיה תפארתו.
65 רוויטל 07/07/2016 15:37 פחלון ויצחקי הבייתה!!!כשלתם!!! (ל"ת)
64 עירית 07/07/2016 15:34 פופוליזם ושנאת עשירים
יאללה כחלון בא ונדקור ונרביץ אולי גם מעבר, היו כבר תקדימים בהיסטוריה. שילכו מפה העשירים, גם מי שיש לו 3 דירות בפריפריה הרחוקה שיעיף עצמו מכאן כי פה שונאים אותו כל הכבוד לכחלונים
63 פליקס 07/07/2016 15:32 כחלון איש סימפטי מחייך כל הזמן ונראה טמבל מושלם
לפני שש שני רכשתי במשך כל שנה דירה בבאר שבע , המטרה השכרת דירות לסטודנטים וזוגות צעירים ,התשואה היא 5% יפה נכון!? עכשיו אני על כל ששת הדירות הוסיף 1100 ₪ מי שלא יכול לשלם שיגור במקום אחר . או שילכו לגור אצל כחלון . ביבי ידע בדיוק מה הוא עושה , השמדת גורם שיכול לפגוע בו בעתיד , שוב ביבי התגלה כקוסם וראש ממשלה ששורד כל טיפש.
החשיכה הנצלנית 08/07/2016 03:45 אתה המיץ של הזבל של הקפיטליזם (ל"ת)
בא 07/07/2016 17:14 פליקס ,כנס ליוטיוב מוות קליני ותראה לאיפה מוליכה אותך
הדרך שבא אתה הולך , לסחוט שכירות מצעירים זה אנוכיות ,רישעות ,חמדנות , ורק שלושת הדברים האלה יבטיחו לך מעבר מהיר מאוד למטה למרתף שקרוי גיהנום ,תאמין לי . עוד נשמה אבודה .
באת עלינו ? 07/07/2016 17:45 עזוב אותך עכשיו ..מגיהנום ושטויות תאכלס כחלון גרוע .נק (ל"ת)
62 רוני 07/07/2016 15:31 וכמה דירות יש לך ולחברים שלך?
למען ההגינות ציין בבקשה שאתה לא בא מפוזיציה....ומה אתה מציע חוץ מלבקר
61 שמעון 07/07/2016 15:27 קנאים
אתם כולכם קנאים ורוצים שידפקו את מי שקיבל ירושה או את מי שקנה דירות קטנות כדי שיעזור לו לפנסיה ואתם מקנאים שלכם אין ראינו איך הממשלה הרסה את קופות הגמל ועכשיו היא רוצה בקרוב מס גולגולת
הכנסה כשתיתפס 07/07/2016 18:54 יאללה שמעון תתחיל לשלם מסים- קנאים זה סיפורים שתכין למס (ל"ת)
צעיר 07/07/2016 15:47 קנאים? למה מי שנולד כמה שנים אחריך ולא היה מסוגל לקנות
דירה כי למד באוניברסיטה או עשה צבא צריך להדפק בגלל אנשים שלא יודעים גבול לחמדנות. רוצה להשקיע - תשלם מס. זה לא חייב להיות משהו באמץ מטומטם כמו 1000 שקל אבל כן לריך להיות מנגנון. אחרת אתא בפנסיה תלך להילחם בעזה כי לא יהיה מי שיגן עליך. מי שאין לו בבית לא ילך למות גיבור.
לוחם גולני 07/07/2016 19:01 ומה ? עם אלה שנלחמים יותר ממך ! ויש להם 4 דירות
והשקיעו כסף בתבונה . וניצלו משכנתאות זולות לפני כמה שנים בכדי לקנות דירות וחסכו פרוטה לפרוטה ועבדו 18 שעות ביום בכדי להרוויח כסף . (המשכנתא לא עלתה באותו יחס שהדירות זינקו . מה עוד שהשכירות ממנת את המשכנתא ) ועדיין נשאר עודף ונכס להשקעה מדוע ? לא ניצלת מצב
צעיר 08/07/2016 11:19 נלחמת? אתה אפילו לא יודע להבין מכתוב. מישהו יותר צעיר
ממך ושאתה עבדת וחסכת וקנית במיליון, עכשיו צריך לעבוד לחסוך ולשלם שני מיליון. משכורת השתנת? אז אתה לא ניצלת כלום מרוב שאתה חכם כי פשוט הייתה צריך לקנות אז קנית. מי שצריך לקנות עכשיו כולל ילדים שלך מתעורר למציות אחרת.
שלום 08/07/2016 07:32 קשקשנים. לא יודע בכלל מה עשית בצבא אם בכלל. אני נלחמתי
ביותר מלחמות משאי פעם תדע, לא נסעתי לחול, לא הלכתי למסעדות , ברים ובתי קפה וכול החיים חסכתי לדירה ועוד דירה ועכשיו קניתי עוד דירה לפנסיה. אם היית מז\יז את עצמך גם אתה היית יכול להיות מסודר, אז לך תעבוד בכמה עבודות כמו שאני עשיתי כול החיים ותפסיק לקנא, כי ככה לא יהיה לך כלום בחיים!
גמלאי 07/07/2016 17:03 חרותשלוש מכוניות פאר ששווה 4 דירות מס? (ל"ת)
60 שמעון 07/07/2016 15:27 קנאים
אתם כולכם קנאים ורוצים שידפקו את מי שקיבל ירושה או את מי שקנה דירות קטנות כדי שיעזור לו לפנסיה ואתם מקנאים שלכם אין ראינו איך הממשלה הרסה את קופות הגמל ועכשיו היא רוצה בקרוב מס גולגולת
59 דוד 07/07/2016 15:24 שר אוצר פופוליסטי ,איבד כל דרך ולא מבין שאנו שוכרי
הדירות נשלם את ה 1000 שקל תוספת לשכירות על השטויות שלו ואיבוד הדרך , כחלון תבדוק איך אתה שהיה לך כח וקרדיט מהעם לא הצלחת להביא להורדת מחירי הדירות וביבי הוביל אותך באף , אני שבחרתי בך ועוד רבים כמוני מאוכזבים ממך ,
58 בנצי 07/07/2016 15:20 מגן העשירים
כמה דירות האדון מחזיק .אל דאגה שר הרווחה לא ייתן לחוק לעבור
57 ציון 07/07/2016 15:19 לא ברור למה אנשים שחסכו הפכו לפרה חולבת
ברור מהיכן מגיע כחלון ממישפחה שאיען לה וזה בסדר וגם לא השכילה לתכנן שיהיה לה ! אבל כל הרעיונות שלו ושל יועצי הרוע שלו הן לפגוע באנשים שחיים כבר 40-50-60 שנה בראיה תיכנונית ארוכת טווח חסכנית מסודרת וזהו אפיק החיסכון שבחרו וייתכן שהדירות האלה הן הפנסיה היחידה שלהם מהיכן התעוזה לגעת כל הזמן באנשים כבר לא נדבר מה עושים עם הכסף נותנים כמו סם למתנחלים וללומדי תורה...אופ מה כאן לעזאזל קורה
אאא 13/07/2016 15:34 כחלון רוצה שבמקום סיכון הבנקים ע"י המשכנתאות הפנסיות
יהיו אחראיות להן. לפי התקדים האמריקאי הבנקים ילוו בלי שום ערבויות כי מי שיפול אם לוקחי המשכנתאות יפלו יהיו הפנסיונרים בעוד שאת הרווחים מקבלים הבנקים. במצמב כזה כל מי שרוצבה שיהיה לו מה לאכול בפנסיה לפני שיתווספו לתספורות גם קריסת משכנתאות יאלץ לקנות דירה שגם אם מחירה יפול עדיין תהיה קיימת להבדיל מכספי הפנסיה
אני 07/07/2016 18:41 הרציונל הוא שהם ימכרו את הדירות
וישקיעו את הכסף באפיק אחר. דירה היא לא פנסיה, היא לא השקעה והיא לא חסכון. היא מקום לגור. זה הרציונל.
ציון 07/07/2016 23:40 זה אפיק החיסכון הנכון ביותר
כאשר הקלקלה מבוססת על היי טק וכל התעשיה הישנה ניסגרת הייצוא קורס הכל לאט לאט קורס הנדלן היה העוגן הרציונאלי היחידי ולאנשים לא חסר היכן לגור הרוב מדובר בבועה
hguy 07/07/2016 19:39 ובדיוק ימכרו הדירות לך. אולי יעבירו לילדיהם העודף. (ל"ת)
56 המטרה של קחלון 07/07/2016 15:15 להעשיר עוד את קופת האוצר
זה לא יתן כלום לחסרי הדיור זולת השמחה לאיד בעל 3 דירות ימכור את הדירה הכי דפוקה שלו במקרה הגרוע וזאת בטח דירה להריסה בת 2 חדרים. משנות ה 50. בדירות אלו גרים מסכנים בשכירות של 2500 שח לחודש לא משלמים ארנונה והם ימצאו עצמם ברחוב . כי המשקיעים עזרו לממשלה במקום הדיור הצבורי ומילאו את החסר זוג צעיר עם ילד לא יקח משכנתא של 800 אלף לקנות דירה בת 2 חדרים ויגור בקומה ג בלי מעלית. לא כל המשקיעים קנו 3 דירות בתל אביב, הרצליה, רמת השרון ורמת אביב. יש גם משקיעים בעלי 3 דירות בפריפריה שמשכירים ב 1500 שח לחודש. כחלון אכן איבד את הצפון. יודע שהוא נכשל בגדול כמו בסלולר שם היה לו כסף מהאוצר לסבסד את גולן טלקום והצבור שילם זול בכיס אחד אבל המיסים עברו מכיס שני לגולן טלקום. ובדרך הוא הרס חברות פיטר עובדים ממקום העבודה ופגע בתיקי הפנסיה. הבלוף שלו כבר נחשף . כי אי אפשר לשקר כל הזמן. קחלון לקח את כל הסלים לפעול למען הדיור ולא עשה כלום. תמ"א הריסה ובבניה תקוע. פינוי בינוי לדירות ישנות אין בכלל. הוא נכשל בגדול
ציון 07/07/2016 23:43 גונבים את כל אלה שחסכו ביושר
גונבים כדי שיהיו ג'ובים כסף למיתנחלים לדתיים הזייה על סמים - זו עבירה מדינה מסוממת
55 אמיר 07/07/2016 15:15 זה לא הדרך
רבותאי , תהיו רגועים !!! זה עוד ניסוי פסיכולוגי של חכמי האוצר , זורקים ידיעה - בודקים תגובות . רעיון דבילי , לא שוויני ולא כלכלי - בטוח שלא תעבור . זוכרים מס רכישה 20 אחוז , שנגמר ב 8 אחוז ולא עזר בכלום , עכשיו זה אולי יגמר בכמה מאות שקלים לדירה , לאחר מבחן הכנסות של בעל נכס , שאותם בסופו של דבר ישלם דייר . בעית דיור זה לא יפתור .
54 אורי כהן 07/07/2016 15:10 משקיע נדלן שמדבר מהפוזיציה
משקיעיי הנדל״ן בפנקיה.רק יציאת משקיעים משוק הנדלן תוריד מחירים. חבל שכחלון לא עשה זאת לפני שנה.אבל עדין לא מאוחר.
53 עלי 07/07/2016 15:09 תעלו ריבית! תעלו ריבית! תעלו ריבית! תעלו ריבית!
יש דרך אחד ויחידה להוריד מחירים וזה להעלות את הריבית רק ממההה.... בכל העולם מפחדים להעלות ריבית בעשירית האחוז כי אז כל הבלון י ת פ ו צ ץ !!! שורה תחתונה: מבוי סתום
52 צחי 07/07/2016 15:07 פרופסור לטיפשות ובערות.מחירי הדירות יירדו על אפך וחמתך. (ל"ת)
בבר מאשדוד 07/07/2016 17:55 עוד יחצן הזוי ותלוש מהמציאות מה אתה ? מבין בכלל (ל"ת)
51 קדימה כחלון! 07/07/2016 15:06 ספסרי הדירות מתנגדים, וחסרי הדירות תומכים! (ל"ת)
50 דורשת צדק 07/07/2016 15:00 למה על עבודה ועל שוק ההון יש מיסוי ועל נדלן לא?!
בוודאי שצריכים למסות
טובה 08/07/2016 07:34 גם על עבודה אין מיסוי מלא. אם היית עובדת היית יודעת.... (ל"ת)
אילן 07/07/2016 16:34 מינואר 2014 יש מס שבח מקרקעין על דירה שניה!!! (ל"ת)
49 אסון ! 07/07/2016 14:58 צריכים לגרום למשבר אם לא יהיה משבר יזום
דור שלם הולך לפח , פשוט אין להם סיכוי , אין להם סיכוי לנהל משק בית נורמטיבי .
48 יוסי 07/07/2016 14:53 תמיד יש לו מה להגיד (ל"ת)
47 IM 07/07/2016 14:44 ויצוצו האינטרסנטים
כמו תמיד אני אומר: חובה גילוי נאות...
בא 07/07/2016 14:57 אבל יש גילוי נאות, רשום לו על המצח מומחוי. (ל"ת)
46 ארבינקא 07/07/2016 14:44 למר מואב מן הסתם יש יותר משלוש דירות (ל"ת)
שמיל 07/07/2016 15:12 לאורבניקא
העם יש סיכוי שלפחות תנסה להתיחס ענינית לכתבה ולניתוח המאוד ענייני?
בא 07/07/2016 14:56 השאלה אם הוא מומחוי או ממומחויי. (ל"ת)
טובה 08/07/2016 07:39 במחיר שהוא מקבל לטוקבקים, רק ממחזר תגובות מפגרות (ל"ת)
45 בא 07/07/2016 14:42 זה עוד פרופסור מומחוי (ל"ת)
44 בובי פישר 07/07/2016 14:42 משחקים בנו אל תהיו כלים בלוח השחמט שלהם
רק ביחד נוריד את מחירי הדיור הצטרפו למחאה חפשו אותנו בפייסבוק: המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי
43 pumpkinhead 07/07/2016 14:36 סבלנות חברים
דווקא מכלכלן אני מצפה למעט סבלנותבמיוחד בימים שכאלה כשמשווקים לא מעט פרויקטים במסגרות שתי תוכניות מחיר למשתכן ומטרה נראה שהשוק מתחיל לסובב את ההגה וזה עיניין של זמן עד שתושלם הפרסה
בא 07/07/2016 14:49 אתה צודק,בינתיים זוגות צעירים יגדלו ילדים באוהל . (ל"ת)
42 רעיון מדהים 07/07/2016 14:33 רעיון מדהים
ידוע שבעלי רכב צמוד מהעבודה נוסעים בממוצע פי שלוש או יותר מבעלי רכב פרטי. עוד ידוע שלמדינה ולאזרחיה אינטרס לצמצם את שיעור הנסיעות ברכב בכלל ומכאן שכמובן ברכב צמוד בפרט. אז הרעיון המדהים שלי הוא: נטיל מס של 500 שח בחודש על בעלי רכב צמוד מהעבודה ובכך נניע אנשים להחזיר רכב צמוד למעסיק וירכשו רכב פרטי או ייסעו בתחבורה ציבורית. מדהים. הה... יש למישהו עוד רעיונות מבריקים כאלה. הרי כל בר בי רב יכול לבוא עם עשרות רעיונות להטלת מס חדש בכדי למנוע או לצמצם תופעה שהחברה רוצה לצמצם או למנוע. מה בדבר הטלת מס של 100 שח על כל חפיסת סיגריות, מיסוי הכנסות מזנות או הימורים בשיעור של 80 אחוז, אגרת רישוי כפולה או משולשת על רכבים ישנים בכדי לצמצם זיהום אוויר ועוד ועוד ועוד.....
אזרח מהשורה 07/07/2016 14:55 מדהים?
מה מדהים ברעיון.אולי אפשר להסביר?
41 שוקי 07/07/2016 14:25 מיסוי נדלן
השרים החכמים מנסים כל הזמן לכבות שריפה בדלק כאשר 50% -70% ממחיר דירה כיום הוא מסים והיטלים למיניהם מפליא כיצד תוספת מסים יורידו מחירי קניה ושכירות של דירות אבל למי זה אכפת ? יצליח טוב , לא יצליח , ימלא את הקופה בכספים שיממנו שחיתויות למקורביהם . חה חה חה
40 נמאס ממס ועוד מס 07/07/2016 14:23 שר המיסים כחלון שותה לנו תדם
שר המיסים כחלון
39 אריאל שרון 07/07/2016 14:22 הזוגות הצעירים הם אלו את הבעיה העיקרית
אם הם פשוט יחליטו שלא לקנות בכך יורידו את הביקוש .פשוט להפסיק לקנות דירות מתוך פניקה ומתוך תופעם העדר.שיכורות ושוב שכירות זה מה שיוריד את המחירים.
חכם בלילה 08/07/2016 18:22 הפתרון שלך גרוע למדי
כי אז יעלו מחירי השכירות לשמיים מעודף ביקוש והזוגות הצעירים שוב יחפשו לקנות דירות ויעלו את המחירים חזרה וחוזר חלילה
38 בושה ! 07/07/2016 14:20 לא משדר פניקה ולא כלום הם היו צריכים לעשות הרבה יותר
ולא עשו , הוא משדר בסך הכל עסקים כרגיל וחוסר רצון אמיתי להוריד את המחירים , עוד פעולה של פטישון ששוקל מאה גרם !
בא 07/07/2016 14:39 זה פטיש יום עצמאות!!!בקלפי אני אשים
לו פתק של פירסומת לפיצה
37 סוקרטס 07/07/2016 14:19 אז מה אתה מציע נשמה טובה ? (ל"ת)
36 דני 07/07/2016 14:17 מואב מתנגד. מעניין כמה דירות
להשכרה יש לו. למדנו שכל המומחים ופוליטיקאים למינהם מדברים ועוסקים מפוזיציה. בושו לכם.
35 פרופסור מפגר 07/07/2016 14:16 עשו דבר דומה בונקובר, בהונג קונג, בלונדון לטובת אנשים
ולא חסר דוגמאות. אז כולם טיפשים והפרופסור חכם? אם כך אז במקום לבלבל תאת המוח תציעה רעיון.
בא 07/07/2016 14:41 זה עוד פרופסור מומחויי (ל"ת)
34 אנונימי 07/07/2016 14:15 תשובה למואב
זה הגיוני מה שאתה מפרסם. אך כחלון צודק בדרכו היות שע"י זה אנשים יורידו את כמות הדירות שברשותם .וגם אתה פוחד היות ובטוחני שגם לך יש שלוש דירות ויותר
33 אבג 07/07/2016 14:10 שאלה
הייתי מצפה שבתחילת המאמר תבוא הצהרה שלמר מואב אין 3 דירות ואז את כל ההמשך
32 צעד חכם 07/07/2016 14:07 באמת הגיע הזמן , היה צריך לעבור חוק כבר לפני 5 שנים (ל"ת)
31 רוני 07/07/2016 14:07 אני מזמן מוכר את הנדלן בארץ וקונה בגרמניה
תשואות טובות יותר עלית ערך טובה יותר והממשל לא חושב שתפקידו לדםוק אותך אז תתקוננו לשכר דירה חודשי של חצי אחוז מערך הדירה 15000 לחודש לדירת 3 חדרים בתל אביב
30 אדי פארן 07/07/2016 14:06 צד לא חכם
זה צד לא חכם שיפגע בסופו של דבר יפגע בשוכרי הדירות.
29 כי לטיפשות אין גבול 07/07/2016 13:50 מציע מס של -1,000 ש"ח לחודש לכל בעל טלפון סלולרי. (ל"ת)
מומחה לקנוניות 07/07/2016 22:27 אני לגמרי בעד
כי אין לי טלפון סלולרי(באמת).
28 דנידין 07/07/2016 13:49 פופוליסט, פופליסט, פופוליסט
אני תקווה שהשקרן הזה יעלם מהחיים הפוליטיים לאחר הבחירות הבאות. הבטיח שיטפל במונופול הגז ולא קיים בגלל חברו קובי, הבטיח חגיגית שיוריד את מחירי הדירות ולא קיים ואולי גם זה בגלל קובי שעוסק, מה לעשות, גם בנדל"ן. כולו פופוליזם וראו את תגובת קרן המטבע מהבוקר לצעדים ההזויים בנושא הבנקאות. בקיצור כשלון אחד גדול!!!
27 משה 07/07/2016 13:47 האוצר צריך ליצור אפיק אלטרנטיבי כגון חיסכון 4% צמוד מדד (ל"ת)
26 דן 07/07/2016 13:43 מס אחיד
די לנסות ולהמציא את הגלגל לדאוג למס אחיד ולא משנה ממה דירות ,שוק ההון וכל הכנסה אחרת
25 מחפש דירה 07/07/2016 13:41 לא יעזור כמו שהגדלת מס רכישה לא עוזרת.צריך לבנות דירות
ובזה כחלון נכשל.הוא לא יעיז להוריד דרמתית את המחירים כי אז כל המשק יכנס לטלטלה כולל יציבות הבנקים.אם יהיה מס על דירות מושכרות יעלהו דמי השכירות. לא פחידים זונה עם ז......
שוכר 07/07/2016 14:21 מה נראה לך שלא מעלים שכר דירה כי המשכירים לא רוצים
להרוייח והם אנשים נחמדים??? פשוט יש איזון וגבול של כמה אנשים יכולים לשלם. והגבול קרוב מאוד לכן אל תדאג לא יצליחו לגלגל את זה על שוכר.
24 יוס 07/07/2016 13:40 זה לא ראוי להתיחסות ממש בדיחה עלובה
מסכנים השוכרים הם אלה שישלמו
23 בן 07/07/2016 13:39 מס רכוש קיים בהרבה מקומות בעולם.. בדרכ
0.5% משווי הנכס הנדלני. תכנית מחיר למשתכן בכלל לא הזויה. היא פשוט מטפלת בפלח מסוים של האוכלוסיה, שהוא זה שנפגע הכי קשה. זה נכון שהיא לא מושלמת, אבל עדיפה על כלום.
22 מכיר את כחלון מחיפה 07/07/2016 13:36 חשבתי שכחלון התקדם אבל עדיין נשארבעל חנות החלפים בחיפה (ל"ת)
21 אזרח מרוצה 07/07/2016 13:35 כל הכבוד לממשלה!!! (ל"ת)
בא 07/07/2016 13:49 רק הליכוד יכול . (ל"ת)
20 דני 07/07/2016 13:28 כחלון- כישלון גדול. נכשל בדיור וכעת יהרוג אותהו עם ועדה (ל"ת)
בא 07/07/2016 13:35 השיטה הסטנדרטית לקבור רעיון,וועדה , קוברים בסחבת
ושיעמום , ככה עשו עוד מימי בן גוריון .
19 אייל 07/07/2016 13:28 איזה כיף לא לעשות כלום ולקטר על כחלון
לזכות כחלון ייאמר שהוא כל הזמן מנסה ובע"ה בסופו של דבר הוא יצליח..... השאלה מתי ייעצר טירוף בועת הנדל"ן הזו !
אחד 07/07/2016 15:19 איזה כייף לא לעשות כלום ולהגיד:שמי משה כחלון (ל"ת)
בא 07/07/2016 13:37 מנסה זה לא מספיק ,שיביא קבלנים מחול ,שיעלה מס על נדלן
להשקעה , שלא יקשיב לשקרנית פלוק ...........מעשים חביבי . מנהל צריך לנהל .
18 פרופסור מואב 07/07/2016 13:25 נחשו כמה בתים יש לי (ל"ת)
לפי הרצאה ביוטיוב 07/07/2016 16:02 1 (ל"ת)
צחיע 07/07/2016 13:35 3 (ל"ת)
17 שואל בלי ידיעה 07/07/2016 13:24 רק שאלה- כמה דירות יש לך? (ל"ת)
16 ואנשים כגנץ בפרטי 07/07/2016 13:24 חבל שאנו מקבלים לא יוצלחים בתפקידי מפתח (ל"ת)
בא 07/07/2016 13:32 אתה מתכוון לתפקידי ניהול בכירים ,הם כולם מנהלים תבין . (ל"ת)
15 אריה 07/07/2016 13:23 איך כולם אוהבים לפרגן (ל"ת)
14 גלי 07/07/2016 13:23 למה לא?
תן לי לנחש, יש לך כמה דירות? אתה לא מעוניין בירידת מחירי הדירות? ואתה חי בעולם שכולו טוב...
13 בושה 07/07/2016 13:23 פרופסור בזוי שעוקץ את העם תחת תואר (ל"ת)
12 הרשלה 07/07/2016 13:22 יש פתרון פשוט יעיל ומהיר. להוריד את מס הבורסה והמשקיעים (ל"ת)
אבי 07/07/2016 14:03 צודק
נכון
11 המומחה 07/07/2016 13:22 רעיון גאוני
אכן יש הגיון בדבר. כל הכסף השחור מושקע בנדל"ן. אין הרבה אפשרויות השקעה נכון לתקופה. הייתי מציע מס רכישה מדורג של 10% עד מליון שח 15% עד שני מיליון וכך הלאה. מס פרוגרסיבי לחלוטין.
10 משנה את פני החברה 07/07/2016 13:22 הוא לא נכשל הפרופסור פשוט בוק כחלון עושה עבודה נהדרת (ל"ת)
בא 07/07/2016 13:41 אתה כול כך צודק ,מחירי הדירות ירדו בקדנציה שלו איזה 20
אחוז . או אולי לא , אולי הם עלו , גם אני עושה עבודה נהדרת , במקום לעבוד אני הולך לים עם החברה ,ואחכ הולכים אליה לשחק ביליארד . ואני גם מקבל בונוס ממקום העבודה וגם ממנה .
9 מדירה שנייה צריך 07/07/2016 13:21 ולעלות ריבית
הכל יסתדר
8 שגיא 07/07/2016 13:21 אי אפשר להתחמק ממס על ההכנסה הכי בטוחה שיש...
הכנסה משכר דירה! חייבים מס פרוגרסיבי על הכנסה משכר דירה!אין פתרון אחר!
7 משה 07/07/2016 13:16 כחלון כישלון
נידרש מיסוי שכ"ד בגובה 25 אחוז והטלת מס רכוש על בעלי דירות להשקעה.
בא 07/07/2016 13:31 הם יעשו את זה כשלכול 120 מושחתים בכנסת יש 10 דירות
לכול אחד?
בנצי 07/07/2016 15:24 נציגינו בכנסת יפילו את ההצעה (ל"ת)
6 משה 07/07/2016 13:15 כחלון כישלון
עוד דבר הזוי זה מסלול 10 אחוז מס ללא תיקרה . כחלון מעביר הכנסות מהמדינה לכיסם של בעלי ההון.
5 בא 07/07/2016 13:15 במקום דגל ,כחלון צריך להביא קבלנים מחול ,או לעשות משהו
אף אחד לא יצביע ללוזר כמוהו !!!
4 משה 07/07/2016 13:14 כחלון כישלון
כחלון שיסביר לנו מדוע הוא נותן פטור על הכנסה משכ"ד בגובה 60,000 לשנה לעומת משקיע בשוק ההון שימוסה בשעור 20-30 אחוז ? מדוע לתת מתנה לבעלי ההון ?
3 בא 07/07/2016 13:12 וואו,הוא הבין את זה , אפילו אימפוטנט עם כלים ,או כלי אם
תרצו מבין , אותי זה די מפתיע שהוא מבין משהו בכלל ,אחרי שמחירי הדירות לא מפסיקים לעלות ,והוא מנהל שלא מנהל . למה שלא תאשים מישהו אחר כחלון ,נגיד את ביבי , זה הרי מה שכול אימפוטנט תמיד עושה .
בא 07/07/2016 13:24 אני לא בטוח שאני יכול להגיד את זה בצורה יותר בוטה כרגע
היום היה לי יום טוב ככה שיש לי מצברוח טוב ,אבל אולי בעתיד אני אשתדל יותר כחלון ,אני מבטיח .
2 משה 07/07/2016 13:12 כחלון כישלון
שתי סיבות יחידות לעליית מחירי הדירות : 1. ריבית נמוכה 2. הטבות מס למשקיעים בדיור. כל השאר קישקוש כי אן מחסור אמיתי בדירות . יש כ 700 אלפי דירות שמוחזקות ע"י משקיעים ואם נגרום להם למכור אז לכל דירה שתתפנה ע"י משקיע יכנס שוכר וכך גם במקביל הביקוש לשכירות ירד במקביל לירידה בהיצע להשכרה. נידרש ביטול אפליית המס לטובת בעלי הדירות.
בא 07/07/2016 13:22 נראלי ששקרנית פלוק מחזיקה את כחלון בביצים באיזו צורה
הוא מנהל חלש מאוד .
פיני 07/07/2016 19:08 לכחלון אין ביצים אבל יש לו קש בראש. בקיצור לא ביצים ולא (ל"ת)
1 אחד 07/07/2016 13:02 עומר מואב , אתה פיגוע כלכלי מהלך
מה לא צודק בלמסות דירות ? למה למסות 25% על רווחי בורסה ולא למסות דירות ? את מי אתה מייצג ? כמה דירות יש לך עצמך? ראינו לאן הקפיטליזם הקיצוני שאתה תומך בו הביא אותנו , אל עבר פי פחת.
אתי 07/07/2016 13:16 הוא צודק בכל מילה מה אתה כועס
הוא לא נגד צעדים שיורידו את מחירי הדיור, אך מותר לא לומר שהצעדים האלו לא יעשו את העבודה. מה רע בדבריו? ישר צריכים לתקוף אותו לגופו של אדם??? תקוף אותו לגופו של ענין!!!! בא נראה אותך!!!
זמבורה 07/07/2016 14:10 מואב מציע כל הזמן מה אי אפשר ומה לא ,אולי תציע מה כן ,כ
כשישבת בממשלה לא שמעתי מילה אחת מה כן יוריד את מחירי הדיור ,ובתקופתם היו עליות מטורפות במחירי הנדלן,אז מגיע שר אוצר שמגיע לו צלש על עצם הרעיון לנסות להוציא את העגלה מהבוץ ויכול להיות שזה יצליח ויכול להיות שלא אבל גם צ'אנס אתה לא נותן
בא 07/07/2016 13:28 אתי,אנחנו צריכים מעשים ,אתה מבין ,לא מילים ,לא משפטים
לא פיסקאות ,לא סיפורים , במבחן התוצאה הוא כישלון מוחלט , הוא מנהל אז שינהל , מי מנהל באוצר הוא או שקרנית פלוק !? אנחנו כאן יהודים ולא מטומטמים , דירה זה מיצרך יסוד .
אט 07/07/2016 14:43 כחלון צודק
ברור שצריכים למסות דירות לפי כמות כי אם יש לאדם 3 דירות גם אם הן זולות הרי זה ייתן פתרון ל3 משפחות ולעומת זאת מי שיש לו דירה יקרה בפועל אותה דירה תימכר רק למשפחה אחת אז באיזו סיטואציה ינתן פיתרון ליותר משפחות? ולא אין לי דירה יקרה כך שזאת לא הסיבה לתגובתי
יפה כחלון 07/07/2016 16:47 רף מיסוי לפי ערך היה מביא לאי שחרור דירות בפריפריה
ועומר מואב צודק, בטווח הקצר זה כן יעזור להורדת מחירים, ובטווח הארוך להפחתת בניה. אלא שיש זמן רב ליצר צעדים משלימים שיעודדו דווקא בניה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש