המניה הקטנה שמזנקת עד 15% אחרי שנבחרה ע"י גוגל כמצטיינת בצירוף לקוחות חדשים

במסגרת תחרות של Google Partners בישראל, הוכרזה אלגומייזר במקום הראשון בקטגוריית צירוף לקוחות
גיא ארז |
נושאים בכתבה אלגומייזר

חברת אלגומייזר, המתמחה בפרסום באינטרנט, באופטימיזציה ואוטומציה של קמפיינים פרסומיים, הודיעה היום (א') כי נבחרה על ידי גוגל כחברה המצטיינת בצירוף לקוחות חדשים בחודשים נובמבר–דצמבר 2015. המניה אמנם מזנקת כעת בכ-10%, בתגובה להודעה, אך פתחה את המסחר בעליות של יותר מ-15.5%, ובעצם נחלשת מאז. מחזורי המסחר שמרכזת המניה גבוהים מהממוצע בחודש האחרון, אך עדיין נמוכים, ועומדים לפי שעה על 123 אלף שקל.

כאמור, בחודשים נובמבר-דצמבר צירפה אלגומייזר את המספר הרב ביותר של לקוחות חדשים כלקוחות גוגל אדוורדס, רשת הפרסום של גוגל. צירוף הלקוחות התבצע באמצעות ותוך שימוש במערכת ה-AdAssitant שפיתחה החברה עבור עסקים קטנים בארה"ב. זאת, במסגרת תחרות שבוצעה ביוזמת תכנית Google Partners בישראל.

מדובר בלקוחות חדשים בארה"ב הן עבור אלגומייזר והן עבור גוגל, שעד כה לא השתמשו בפלטפורמת הפרסום הזו, ונחשפו אליה לראשונה הודות למערכת ה-AdAssitant - כך לפי הודעת החברה.

נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר אמר כי "קהל העסקים הקטנים משווע לשיווק אפקטיבי. היכולות של גוגל להגיע באופן ממוקד ולפלח את לקוחות המטרה של בעלי העסקים הקטנים הופך את הכלי הזה לכלי האפקטיבי ביותר. בהתחשב בעובדה שניתן להיכנס לפרסום בגוגל כמעט עם כל תקציב, אנו מצליחים למצוא עבור כל עסק קטן את נקודת האיזון שלו ולצרף אותו כמפרסם בגוגל". 

מתחילת השנה נסחרה מננית אלגומייזר ביציבות, אך ב-12 החודשים האחרונים טסה כמעט 80%, ללא שקלול העליות היום. שווי החברה עומד על 56 מיליון שקל.  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה