נעילה חיובית בת"א: המעו"ף עלה ב-0.5%, פועלים עלתה ב-1.9%

שופרסל טסה 9% אחרי הדוחות, כת"ב מזנקת 9% ללא הודעה, פריון צוללת 6% אחרי תחזית פושרת קדימה
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
הבורסה בתל אביב ננעלה בעליות שערים. לאחר דשדוש שנמשך חצי יום, המדדים המובילים בבורסה צברו מומנטום חיובי ומדד המעו"ף שנסחר בחלק מהיום בירידות עבר לעליות שערים של 0.5% - רמת שיא כל הזמנים.

מדד ת"א 35 +0.55% מדד ת"א 35 1,473.81 +0.55% מדד ת"א 35 בסיס:1,465.73 פתיחה:1,468.8 גבוה:1,476.56 נמוך:1,468.25 תמורה:705,544,558 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.18% מדד ת"א 90 1,064.27 -0.18% מדד ת"א 90 בסיס:1,066.17 פתיחה:1,064.44 גבוה:1,066.85 נמוך:1,062.2 תמורה:150,979,108 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.46% מדד ת"א בנק 1,859.45 +1.46% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,832.66 פתיחה:1,835.24 גבוה:1,872.32 נמוך:1,833.73 תמורה:179,354,455 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.6 מיליארד שקל.

הדחיפה לשוק ההון המקומי הגיעה אחר הצהריים לאחר פרסום דבריה של המשנה לנגידת בנק ישראל. נדין בודו-טרכטנברג אמרה שיתכן שהריבית בישראל תרד לפחות מאפס.

הגורם שסיפק רוח גבית לשווקים בעולם היו דברי הפדרל ריזרב ג'נט יילן אשר ציינה כי בחודשים הקרובים לא צפוי העלאה של הריבית בארה"ב. ג'נט דיברה אתמול בקונגרס במסגרת עדותה החצי שנתית. יילן ציינה עוד הריבית צפויה להתחיל ולעלות כאשר בכירי הפד יסברו כי האינפלציה במדינה מתקרבת לרמה של 2%.

מדד המעו"ף פתח את המסחר כשהוא ניצב ברמה של 1,501 נקודות - זאת לאחר שאתמול נחלש ב-0.15% והתרחק קלות משיא כל הזמנים. מדד ת"א 75 ירד אתמול ב-0.05% ומדד הבנקים השיל 0.9%.

המסחר בעולם

בשעה זו, בבורסות באירופה נרשמות ירידות שערים מתונות. מדד הפוטסי בבריטניה יורד ב-0.3%, הקאק הצרפתי משיל 0.2% והדאקס הגרמני יורד בשיעור של 0.1%. 

בבורסות המזרח נרשמה מגמה מעורבת עם נטייה לעליות שערים. בורסת שנחאי ירדה ב-0.6%, מדד הניקיי ביפן השיל 0.1%, ההאנג-סנג הוסיף 0.1% ובדרום קוריאה הקוספי התחזק ב-0.7%.

אמש ננעל המסחר בארה"ב בעליות שערים קלות כשהמשקיעים מגיבים לדבריה של ג'נט יילן אשר סיפקו תמיכה לשוק. ה-S&P 500 התחזק ב-0.3%, הנאסד"ק הוסיף 0.14% לערכו ומדד הדאו ג'ונס ננעל בעלייה של 0.5%.

מניות במרכז

סקטור הנפט-גז המשיך לעמוד במוקד גם היום. אתמול חטפו שותפות 'לוויתן' חזק בעקבות דחייה בהחלטה על פירוק מונופול הגז - עד להקמת הממשלה הבאה. המשקיעים ימשיכו לנסות ולהעריך מתי יפותח מאגר הגז ובהתאם לזה יפעלו בשוק. השותפות הרלוונטיות הן {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש -1.77% דלק קידוחים 939.3 -1.77% דלק קידוחים יהש בסיס:956.2 פתיחה:956.2 גבוה:963 נמוך:939.3 תמורה:14,271,106 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ושותפות רציו יהש -1.6% רציו יהש 221.3 -1.6% רציו יהש בסיס:224.9 פתיחה:224.9 גבוה:225.2 נמוך:221 תמורה:2,841,425 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .

בנק לאומי +1.71% לאומי 1,962 +1.71% לאומי בסיס:1,929 פתיחה:1,938 גבוה:1,984 נמוך:1,933 תמורה:63,882,071 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עדכן הבוקר כי הוא צופה לסגור את שנת 2014 עם רווח כולל של 1.6 מיליארד שקל. הרווח שהיה אמור להירשם כתוצאה מהקטנת ההפרשה לעובדי הבנק יירשם רק בשנת 2015. כמו כן, בבנק מציינים שללא ההפרשה להסדר מול הרשויות האמריקניות - היה נרשם השנה רווח של 2.6 מיליארד שקל.

חברת פריון נטוורק +0.3% פריון נטוורק 330.5 +0.3% פריון נטוורק בסיס:329.5 פתיחה:329.5 גבוה:333 נמוך:327.7 תמורה:400,276 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה היום תחזיות פושרות מאוד לרבעון הראשון של שנת 2015 שכוללת ירידה חדה בהכנסות ושחיקה ברווח הנקי ל-9-11 מיליון דולר בלבד. מניית החברה הגיבה בשלילה.

חברת אורמת טכנו +1.06% אורמת טכנו 21,860 +1.06% אורמת טכנו בסיס:21,630 פתיחה:21,640 גבוה:21,860 נמוך:21,630 תמורה:5,589,644 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהצטרפה לאחרונה למדד המעו"ף עדכנה הבוקר כי סגרה את שנת 2014 עם הכנסות של 559.5 מיליון דולר, גידול של 5% לעומת שנת 2013. הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-143.5 מיליון דולר - זינוק של 48% לעומת שנת 2013. הרווח התפעולי התזרימי המתואם (EBITDA) עלה ב-13% לעומת שנת 2013. 

בנק מרכנתיל, מקבוצת דיסקונט +1.98% דיסקונט 982.9 +1.98% דיסקונט בסיס:963.8 פתיחה:963.8 גבוה:989.4 נמוך:963.8 תמורה:20,558,791 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , דווח על צמיחה בשיעור 4.9% בהכנסות המימון אשתקד ל-842 מיליון שקל ירידה של כ-80% בהפרשות להפסדי אשראי. הרווח הנקי של הבנק לשנת 2014 הסתכם ב-157 מיליון שקל - תשואה על ההון של 7.9%.

גיוסי הון וחוב

חברת צמח המרמן -1.65% צמח המרמן 1,190 -1.65% צמח המרמן בסיס:1,210 פתיחה:1,210 גבוה:1,216 נמוך:1,138 תמורה:84,497 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה אתמול בהצלחה הנפקת אג"ח חדשה. במכרז המוסדי שנערך אתמול נרשמו ביקושים של 134 מיליון שקל. החברה קיבלה מתוך סכום זה 50 מיליון שקל בלבד כך שריבית הסגירה תעמוד על 5.5%. השלב הציבורי שייערך בימים הקרובים ייאפשר הגדלת סכום הגיוס ל-62.5 מיליון שקל.

חברת וויטסמוק -27.6% וויטסמוק 36.2 -27.6% וויטסמוק בסיס:50 פתיחה:59.9 גבוה:59.9 נמוך:35.5 תמורה:1,529,314 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: גייסה אתמול 10.7 מיליון שקל בהנפקת המניות שביצעה לטובת מימון ההשקעה באפליקציית ה'קיבו'. המכרז שנערך אתמול נסגר במחיר של 178 שקלים ליחידה המשקף מחיר של 17.8 אגורות לכל מנייה.

חברת אפליי -40.33% אפליי 513.2 -40.33% אפליי בסיס:860 פתיחה:980 גבוה:1,001 נמוך:475 תמורה:23,047,541 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: של נועם לניר, השותפה אף היא במיזם 'קיבו' ביקשה לגייס סכום קטן יותר והצליחה בכך. היקף הגיוס הסתכם ב-5.2 מיליון שקל. מחיר המניה בהנפקה נסגר על 13 שקלים.
תגובות לכתבה(55):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 34.
    איך טבע ירדה היום?
    אסף 25/02/2015 21:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם פירסמו דוח הצלחה בניסוי אתמול..
    סגור
  • 33.
    פקיעה גבועה
    לוזון 25/02/2015 20:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1513 זה מע יעיה
    סגור
  • 32.
    איציק והחברים . בחורינו המצויינים
    ניר צ 25/02/2015 19:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה אתם.? מה קורה עם המשך התחזיות האפוקליפטיות?
    סגור
  • לניר
    והחברים 25/02/2015 21:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המילה האחרונה בשאלתך מסובכת ולא הבנו משמעותה...נא הסבר. צור קשר דרך האתר ונשמח לארח אותך במקום מדהים שטרם היית בכזה...
    סגור
  • 31.
    מחר פקיעה בין
    אליק בליק בום 25/02/2015 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1504-1511
    סגור
  • 30.
    יום נהדר היה לי אתן לכם את הרווח המדויק שלי
    סוחר חתיך 25/02/2015 18:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    26,463 שח רווח יומי סהכ... המשך יום מוצלח האם המעוף בפריצהההה?אולי אולי זה מתחיל להראות טוב ונקווה להמשך מהטוב הזה.מחר יום חשוב כי זה נר נעילה שבועי סגירה מעל הסגירה היום ואפשר להגיד מזל טוב שורטיסטים תחזיקו לידכם ווזלין לכל מקרה שלא יהיה לכו תדעו אולי יפרקו אותכם החל ממחר בעוצמה גדולה בהרבה ממה שראינו עכשיו.בהצלחה לכולם אני מין הסתם לונג למחר כאשר הוספתי היום בנמוך סחורה חמה.יום טוב לכולם (:
    סגור
  • רווח יומי
    עזוב שטויות 26/02/2015 08:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה מרווח מתחילת שנה או יותר נכון מופסד
    סגור
  • חרטטן (ל"ת)
    דוד 25/02/2015 18:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מי מה הרווחת? מדיוי? כיטוב?מטאואר שיצאת?..מי מה? (ל"ת)
    לסוחר החתיך... 25/02/2015 18:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 29.
    טכנופלסט
    דוד 25/02/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שימו לב, יש שם חברות טובות שצומחות יפה בשנה האחרונה. הולכת לדעתי לקראת טיסה בזמן הקצר.
    סגור
  • טען עוד
  • 28.
    אופ 11 בקרוב שתי ספרות לא לפספס (ל"ת)
    כן פייט טסה 25/02/2015 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    כן פייט +5.5%
    Amer 25/02/2015 16:14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מניה מבטיחה.....
    סגור
  • 26.
    הלכו הפוטים...היכו אותי על עכוזי. אדום שורף.!. (ל"ת)
    מופסד תחת 25/02/2015 16:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לא יודע מה זה פוטים ולמה אתה נותן להם להכותך?
    לתחת שלום 25/02/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    קפל ציוד..מפנים..
    סגור
  • 25.
    למה הבורסה דוהרת אם הכלכלה גרועה, אולי התעמולה בלוף!
    גדי 25/02/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תסבירו לי בבקשה את הדיסאוננס, אולי הכלכלה חזקה והמחנה מציני מבלף?
    סגור
  • לא הבנת, זה יקרה אחרי שהשמאל יבחר (ל"ת)
    אלי 25/02/2015 17:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    מי זה הגבר שעושה לשחקנים בית ספר אשרך (ל"ת)
    אבי 25/02/2015 15:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • זה בקטנה
    אל תידג 25/02/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    7 1
    זה הקטן גדול יהיה אינשאללה.
    סגור
  • 23.
    אם נראה היום 1515 זה יהיה מכה לשחקנים (ל"ת)
    גל 25/02/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יאללה בלאגאן
    אל תידג 25/02/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ניגמרו הימים הטובים בם כל דאלים גבר.
    סגור
  • 22.
    איך שומרים על השוק שלא יפרוץ בטעות שחקנים או לא? (ל"ת)
    חיים 25/02/2015 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    הפקיעה 1478-1482
    אחד שמבין 25/02/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מוחקים את כל הקולים
    סגור
  • להיפך אני רואה דווקא שהפוטים יורדים ולא הקולים מה קורא (ל"ת)
    לאחד שמבין 25/02/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אני רואה שהקולים דווקא לא נמחקים יש מסחר מה קורא פה (ל"ת)
    לאחד שמבין 25/02/2015 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בסוף החזק מנצח מה שעשו בינואר חייבים ללמד אותם
    לאחד שמבין 25/02/2015 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקח אם הפקיעה תיהיה 1515 אז יפסידו המון
    סגור
  • הכל יכו להיות חודש שעבר מחקו את הקולים בפקיעה
    לאחד שמבין 25/02/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויכול מאוד שיצליחו גם הפעם .השחקנים לא ממש התכוונו לשלם כל כך הרבה על אופציות שכתבו ב 170 נקודות וניהיו מעל 2000 רק דוגמא ל 1480 ויש עוד
    סגור
  • 20.
    מסוגלים להוריד את השוק ל 1480 (ל"ת)
    טל 25/02/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 19.
    שום יציבות הבורסה תרד היום (ל"ת)
    שיר 25/02/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 18.
    מישהו כתב כאן לפני כמה ימים שבפקיעה קול 1480
    דודו 25/02/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יימחק האמת אני מתחיל להאמין לו
    סגור
  • 17.
    למה לא מזהירים את הציבור
    ראובן שחר 25/02/2015 11:17
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מפני אפשרות של קריסה גדולה באג"ח ממשלתי --שיפגע קשות בחסכונות הציבור שמאמין שהוא משקיע באפיק סולידי שרק עולה (מזכיר את מניות הבגקים לפני 35 שנה)
    סגור
  • 16.
    קולפלנט המלכה !@ (ל"ת)
    אנונימי 25/02/2015 11:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 15.
    שהנהלת הבורסה תדאג לפתרון הבעיה בגבעות לגבי המחזיקים
    אכן הגיע כבר הזמן 25/02/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    במניה לאור העוול הרב והקיפוח שנגרם להם!
    סגור
  • 14.
    קולפלנט מניית היום !! הפריצה מעלה התחיחה (ל"ת)
    סמי 25/02/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    החתולים מדפיסים דולרים , ועכברים קונים אותם.
    ירון החתול 25/02/2015 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 14
    כמה טפשים יכולים להיות העכברים. מספיק אבל מספיק לכו עם החתולים תמיד רק תרוויחו. זה העבודה הכי קלה שמביאה הכי הרבה כסף. קנו רק נדלן ומניות שם נמצאים כל החתולים. מזה אנחנו מתפרנסים. וכל מי שחושב שהוא חכם , במודה שהוא הטיפש הגדול.
    סגור
  • לירון החתול אולי תמציא משהו חדש מספיק כבר עם עכברים
    אפרים 25/02/2015 14:30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתה מגזים כל יום להודיע העכברים הם כאלה טיפשים רק אתה חכם מכולם............ אז נמאס כל יום אותה המנטרה ללא שינוי די תשנה משהו נמאס כל יום אותו דבר ולפעמים כמה פעמים באותו היום ולקנות נדלן לך תקנה אתה במחיר דהיום נראה אותך בחוכמתך הרבה אז לכולם לא הכל נכון ורצוי לבצע מיידית כי גם הבורסה לדעתי גבוהה מדי להשקעה היום ומי שיכול שימתין עד הבחירות לפחות ויראה כיוון ומצב כל טוב לכולם
    סגור
  • למה להמתין כול יום מרויח כסף בעליות. תמתין אתה (ל"ת)
    ירון החתול 25/02/2015 16:18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • מה פשר הכול שכתבת?
    לירוני קושקוש 25/02/2015 18:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא הגיע הזמן שבגיל 67 תפסיק להתעסק רק עם עכברים וכולים בבורסה והפסדים. הייתי מציע לך למצוא בדחיפות במקום כול..איזה פות מחמד ויפה המכונה גם מנוש..התנהג עם הפות יפה ונעץ בו סוף סוף את הכפתורון שבין רגליך והיפרד סוף סוף מהבתולים המעיקים עליך. יש מצב שהנוזל שאתה לא משחרר לפות..ורק משחק עימו עצמאית..מתערבב עם הנוזל בראש וזה מה מביא אותך להתקשקש נוראית. ואולי בגלל שלא היית בצבא ואינך לומד בחיידר. לך והיתנדב לעבודה במקווה טהרה ותראה שם המון פותים. אבל...בסיכומו של יום אני מחבב אותך אש כמו שכתבתי אמש. ונסה לעשות לשולה ילד.
    סגור
  • מה זה
    לירון 25/02/2015 14:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    במודה? אתה רוצה להגיד שאתה באיי ברמודה עכשיו?
    סגור
  • איפה זקן חכם?הא הוא בהפגנה כי לא טוב לו (ל"ת)
    ירון החתול 25/02/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 12.
    חינם ובלי תור בדואר כנסו
    קולומבוס 25/02/2015 10:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גיליתי סוכנות קטנה בבני ברק המספקת בולים עד בית הלקוח ללא עלות משלוח. סוף לתור ושירות מדהים. סוכן גאון. סוכנות בארי בבני ברק.
    סגור
  • 11.
    על פי חוק לפעול לפי תקנות הבורסה גם לגבי גבעות עולם,
    הנהלת הבורסה מחוייבת 25/02/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    16 3
    ומאחר והיא לא פעלה כן לגבי גבעות ולא ביצעה הפסקת מסחר במניה זו בזמן כבר לפני מספר חודשים בעת שהודעות השותפות בגבעות היו מטעות ביותר, הרי שהנהלת הבורסה אשמה במישרין לעוול הרב שנגרם למשקיעים בנייר זה!!! בנוסף לכך, הנהלת הבורסה גרמה גם בהמשך לנזק כספי כבד למשקיעים בכך שהוציאה הודעת הזהרה/אזהרה מאוחרת מאוד בדבר כוונתה להשהות/להשעות את הנייר מהמסחר, וגם זה נעשה בניגוד לחוקי הבורסה והמינהל התקינים!!!!
    סגור
  • מדובר פה בבעיה ובקיפוח המחזיקים בנייר גבעות - נושא חשוב
    נכון מאד. 25/02/2015 11:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שהנהלת הבורסה חייבת לתקנו בהקדם האפשרי.
    סגור
  • 10.
    אני בטוח
    אני חושב אני מבין 25/02/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    61 0
    בהמשך לתגובתי אמש..אני מסתכל סביבי..העולם כמרקחה..ריח של כאוס כלל עולמי באוויר..ומליארדי אנשים ברחבי הגלובוס מטים אוזנם..קשב רב..לדברי הנגידה יאלן המכובדה..האם אמרה :"בסבלנות" או אמרה אנו רגישים או הזיזה את הפסיק או את הגבינה בנאומה.. ממש התגלמות השפיות שבשיגעון או אולי השיגעון שבשפיות. וקרוב ל200 מדינות בעולמנו עם אלפי בורסות עם מליארדי משקיעים על סף איבוד שפיות מרוב מתח... במאות עצי הפומלה שנישקפים בשדות מול משרדי אני רואה את הפרי הבשל והכבד שתלוי על העץ במלוא כוחותיו האחרונים ומאיים להיתלש ולהתנפץ בקרקע..או אולי להיקטף על ידי חקלאי פיקח שיעשה בפומלה מטעמים וריחות וטעמי גן עדן..
    סגור
  • משמע אני קיים(פילוסוף צרפתי בן הנאה ה17)
    אני חושב 25/02/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שמו היה רנה דקארט(עדיף לקרוא מאמריו בשפת המקור. מצאתי די הרבה טעויות בתרגומים) טען שהחושים מתעתעים...המחשבה מעידה על קיום. לטוען: ממש לא אדם אחד בלבד..ממש על אמת כנופיית מז'נונים כמו שכתבו כאן ככתבם ולשונם... ובלי שום קשר..הרי קוד: ליושב במרתף באזור דיזנגוף...חדל ברברת בקשר..יש מה להגיד..כנס בבקשה לנוהל נדב"ר תיקני.
    סגור
  • מה פשר הבלאגן?
    מה קורה ביאטריקס? 25/02/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    10 0
    לא ראיתי כזה בלאגן מאז העניין עם הצבעונים והשנה כרגע 1641 ואני לא שוכח את הכאוס בשנת 1636..היה ממש נורא ואיום. יואהן אמסטרדם.
    סגור
  • 9.
    שחקנים יעשו הכל כדי להוריד חזק את המעו"ף מעניין אם
    חיים 25/02/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יצליחו
    סגור
  • 8.
    אין מצב שהבורסה תעלה היום (ל"ת)
    סתם אחד 25/02/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 7.
    ביוליין..לקראת פריצה!!
    אבי 25/02/2015 09:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הודעה חשובה בהמשך!!
    סגור
  • 6.
    הם שכחו את טבע
    אנונימי 25/02/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    טבע דיווחה אתמול על תוצאות חיוביות במחקר למיגרנה. בארה"ב הם עלו! טבע הולכת לזנק!
    סגור
  • 5.
    אוהבים את המדינה מצביעים נתניהו
    רוב העם 25/02/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    3 6
    בנימין נתניהו הכי מתאים לראשות הממשלה...
    סגור
  • 4.
    קולפלנט הטבע הבאה !! (ל"ת)
    עידן נתניה 25/02/2015 08:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    ------תזכרו היום תיקון במניות הגז ......
    אןרח 25/02/2015 08:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הולכת להתפרסם ידיעה בנוגע ללויתן....
    סגור
  • 2.
    הבלוגר טימותי גרין לא טועה. החשבונאות בטאואר מסובכת
    טאואר 25/02/2015 07:56
    הגב לתגובה זו
    0 4
    קשה לעשות שם סדר. והחברה עדיין מופסדת. ש
    סגור
  • 1.
    ביונדווקס
    ביונדווקס 25/02/2015 07:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ביונדווקס מה קורה שם?
    סגור
  • רק יורדת בלי סוף. עד מתי? (ל"ת)
    ביונדווקס 25/02/2015 07:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור