ברקע לסערה הציבורית: הופסקה פעילות שתי חברות של אלון חסן בנמל אשדוד

הדירקטוריון שבראשו עומד גדעון סיטרמן החליט היום להפסיק רכישת מוצרים של חברת א.י. הופס תעשיות ולא לאפשר כניסת משאיות של חברת בן עידן הובלות לשטח הנמל. הפעילות של חברת דנה - תיבדק
יעל גרונטמן | (11)

דירקטוריון נמל אשדוד החליט להפסיק את רוב הפעילות של אלון חסן בנמל: בעקבות דיוני ועדת הביקורת של דירקטוריון חברת נמל אשדוד בדו"ח המבקר החיצוני בענינו של אלון חסן, החליט היום (ג') הדירקטוריון להפסיק את ההתקשרות עם שתי חברות שבבעלות חסן ולהשלים את הבדיקה ביחס לפעילותה של חברה שלישית.

יומיים לאחר שיו"ר הוועד ה'כל יכול' של עובדי הנמל, אלון חסן השעה את עצמו מהתפקיד, החליט הדירקטוריון שבראשו עומד גדעון סיטרמן שתי החלטות שמפסיקות לאלתר גם את המשך פעילותן של החברות שבבעלותו בשטח הנמל.

ההחלטה הראשונה היא להפסיק רכישת מוצרים של חברת חומרי הניקוי שבבעלות חסן, א.י. הופס תעשיות. כמו כן החליט הדירקטוריון שלא לאפשר כניסת משאיות של חברת בן עידן הובלות לשטח הנמל, כל עוד מתקיים ניגוד עניינים בענין החברות הנ"ל.

ההחלטה השניה היא לבצע השלמה של הבדיקה לגבי חברת דנה שירותי נמל ולוגיסטיקה, ולקיים דיון נוסף בהמשך הפעילות מול חברה זו.

כמו כן, ועדת הביקורת של הדירקטוריון מדגישה כי בניגוד לפרסומים בענין, ועדת הביקורת מעולם לא אישרה עיסוקים נוספים כלשהם של מר אלון חסן.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    זה כאן עולם אחר זה משטרה אין חוק (ל"ת)
    (פומה פומה) 19/06/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    ממשלת ארצות, הברית החליטה, טוב למות, בעד ארצינו. (ל"ת)
    יוסף 19/06/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    טוב למות בעד ארצינו. (ל"ת)
    יוסף טרומפלדור 19/06/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מפלגת העבודה תומכת בועדים הגדולים !! (ל"ת)
    פעיל שטח. 19/06/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    כל הכבוד למשטרת ישראל !! כעת יש להעמידו לדין !! (ל"ת)
    יוסף 19/06/2013 11:28
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אזרח 19/06/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    צינון של 3 שנים מהפרישה כולל הוועדי והעומדים בראשם שורש הרע נימצא בעירבוב היוצרות של כח תפקידים כיבודים שחיתות אלון הו תוצר של השיטה ובן טיפוח של ההיסתדרות וחוקיהה צריך לעקור אותם מהשורש
  • 5.
    אשדודי 19/06/2013 07:37
    הגב לתגובה זו
    רק מאתמול בבוקר...חבורת פחדנים....לתבוע אותם על רשלנות בתפקיד...
  • 4.
    צעד מסוכן. כעת ההסתדרות תשבית את הנמלים. (ל"ת)
    ירושלמי 18/06/2013 18:40
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    צביקה 18/06/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    לדרוש הצהרת הון מידית כלל בני משפחתו התוצאות יפתיעו את כולם
  • 2.
    את הכסף שלו הוא כבר צבר לא מעניין אותו מה יפסיקו לו (ל"ת)
    צריך להכניס אותו לכא 18/06/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יאללה אלון, עכשיו שביתה איטלקית? (ל"ת)
    שכן של אלון 18/06/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
מטוס אתיחאד (אתיחאד)מטוס אתיחאד (אתיחאד)

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה

אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן

רן קידר |

אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים. 

השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.

מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול

טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.

גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.

יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.