הקמפיין: נועם ובר מסעירים את עולם החרדים ואסי כהן בג'ינגל חדש

Bizportal בכל שבוע, אוסף בשבילכם את הקמפיינים המעניינים, המפתיעים והמובילים של השבוע
מאיה זיסר |

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר

בזק בינלאומי במהלך פרסומי רחב היקף

בזק בינלאומי, חברת האינטרנט הגדולה בישראל, יוצאת במהלך פרסומי רחב היקף אשר ילווה את השקת רשת האינטרנט החדשה של החברה Private NGN, המיועדת ללקוחות הגולשים במהירויות הגבוהות של 10 מגה ומעלה. בזק בינלאומי תשקיע במהלך כ-5 מיליון שקלים.

הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום, 'אדלר חומסקי ורשבסקי' ומשרד האינטראקטיב d-say ויעלה בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט ובשלטי חוצות אלקטרונים במשך כשלושה שבועות זאת במטרה להדגיש את מסר הרשת החדשה והנפרדת ללקוחות המהירויות הגבוהות. המהלך הפרסומי החדש של בזק בינלאומי ישקף את תחושות המהירות, הייחודיות והעוצמה מהן ייהנו לקוחות החברה הגולשים ב- Private NGN של בזק בינלאומי. השקת הרשת החדשה תהיה מלווה במקביל גם בפעילות פנים ארגונית בבזק בינלאומי שתכלול קד"מ ברוח הקמפיין.

עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי, הסבירה כי "מטרת המהלך הינה יצירת העדפה לבזק בינלאומי. סרט הקמפיין מייצר אנלוגיה לעולם החדש אותו יחוו לקוחות בזק בינלאומי ב-Private NGN".

012 מכפילה את המהירות ומגייסת לשם כך את צדי צרפתי

חברת 012 סמייל חברת התקשורת המובילה בישראל, עולה היום בקמפיין חדש לקידום מהלך חסר תקדים, בו תכפיל את מהירות הגלישה למצטרפים ל-012 סמייל ללא תוספת תשלום.

המהלך השיווקי הרחב ילווה בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום 'גלר - נסיס', בכיכובו של צדי צרפתי, לו זה הקמפיין הפרסומי הראשון, לצידו של איל קיציס, הפרזנטור הקבוע של החברה זה שנים ארוכות. הקמפיין יעלה בערוצי המדיה השונים בהשקעה של כ- 4 מיליון שקל.

בר רפאלי ונועם טור כובשים את איילון ומושכים אש מצד החרדים

חברת FOX חוזרת גם היא לפרסם באיילון ומצליחה לעצבן את החרדים בדרך. מדובר בפרסום במחלף לה גוורדייה, על פני שלט החוצות הענק, בגודל של כ-400 מ"ר בעלות השקעה כ-250 אלף שקל.

באתר חרדים כתב, איתמר שחר, "שנתיים אחרי שהוסרו שלטי הפרסום מנתיבי איילון, הם חוזרים ובצורה הגרועה ביותר" לדבריו, רשת פוקס הציבה שלט פרסום ענק וחצוף במיוחד על הכביש".

עוד כתבה, רבקה שורץ, באתר חרדים כנגד הקמפיין של פוקס, "ישנן דרכים אחרות כדי לפרסם את הרשת וכדי לגרום לכולם לגלגל את השם פוקס על הלשון מבוקר עד ערב מבלי להיכנס לחדרים פנימיים. אז קדימה, שימו על עצמכם משהו ולמען השם (שלכם) תהיו יצירתיים, תשתמשו קצת בראש, לא רק בגוף". לכל זאת הצטרף, הרב מרדכי בלוי ואמר, "אין גרוע מזה, זו פגיעה בציבור שלם. יוצאים למלחמה" פרסום ראשון ב"חרדים"

טוק טוק טוק

הבנק הבינלאומי מנסה למשוך לקוחות בנקים אחרים לשירותי ההשקעות שלו ומציע שירות חדשני וייחודי: חשבון להשקעות. השירות החדש מעניק מעטפת כוללת המספקת כלים מקצועיים, מהמתקדמים במערכת, וזאת ללא תלות בהעברת ניהול חשבון העו"ש לבנק.

לשם קידום התכנית יוצא הבנק בקמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום 'גליקמן נטלר סמסמונוב' בכיכובו של פרזנטור הבנק - אסי כהן, אשר חוזר בדמות הג'ינגליסט במאי.

הטוטו מחזיר עטרה ליושנה, חוזר לסיסמה הותיקה 'מלא כסף מלא טוטו'

הטוטו הוותיק זוכה לחידוש ולרענון עם קמפיין פרסומי חדש. בקמפיין זה הושם דגש להציג את הטוטו ב'לבוש חדש', 'צעיר' ודינמי במטרה למצב אותו מחדש כמשחק אטרקטיבי גם לצעירים.

הקמפיין עוסק בהטמעת תנועות ריקוד המקובלות בקרב אוהדי כדורגל ברחבי העולם, משלב את רגעי שמחת המנצחים בכדורגל עם רגעי שמחת הזוכים בטוטו.

הקמפיין, עולה עם הסיסמה הותיקה של הטוטו 'מלא טוטו מלא כסף' והיקפו נאמד בכ-4 מיליון שקל ויכלול את כלל אמצעי המדיה, טלוויזיה, עיתונות, רדיו, ושילוט חוצות אלקטרוני. הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום 'גליקמן-נטלר-סמסונוב'..

לדברי, חיים עורקבי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טוטו-ווינר, "סקרנו מאות משחקים בעולם ובחנו התנהגויות של אוהדים במדינות שונות. ראינו שכולם מגיבים בתנועות גוף בעת הבקעת שער ובעת הזכייה בטוטו. ביקשנו לכן לעצב סוג של ריקוד שיאחד אוהדים בכל רחבי הארץ והדגשנו באמצעותו את השמחה הספונטנית המדבקת של הזוכים והאוהדים".

את הקמפיין מלווה השיר RAP DAS ARMAS, להיטם הענק של הצמד הברזילאי TROPA DE ELITE, שעובד לשיר הטוטו על ידי המעבד המוסיקלי תומר בירן. סרט הפרסום צולם באתרים רבים בהשתתפות כ-200 ניצבים.

מי הקטין את תחנת האוטובוס שלי?

חברת תנובה, יצרנית ומשווקת מוצרי החלב, יוצאת באמצעות פרסום גיתם BBDO במהלך שיווקי ראשון מסוגו לגבינה בולגרית מעודנת באריזה מוקטנת תחת המותג 'פיראוס'.

על התחנות המוקטנות מופיעות פרסומות למוצר, כאשר בסיס הרעיון של הקמפיין הוא להפוך את אמצעי המדיה למסר עצמו. התחנות הוצבו בסמוך לתחנות אוטובוס רגילות, בכדי למשוך את תשומת הלב ולהמחיש את גודלן, או ליתר דיוק, את 'קוטנן'.

לדברי ענת גרוס שון, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתשלובת החלב, "בשנים האחרונות מוצרים במארז אישי הולכים וצוברים תאוצה בשל גידול בתוחלת החיים, עליית גיל הנישואים, עלייה במספר הגירושים ועוד. צרכנים מבקשים מוצרים מוקטנים אשר מתאימים לצריכה אישית ואפילו מוכנים לשלם על כך מעט יותר, שכן ברוב המקרים לא להשתמש בכל הכמות עולה יותר".

יום מודעות לנכים: 'לא נכה, אל תחנה!'

עמותת נגישות ישראל בשיתוף עם משטרת ישראל ועשרות חברות עסקיות, רשויות מקומיות, משרדי ממשלה וארגונים חברתיים חברו יחד , ליום אחד להגברת האכיפה והמודעות לנושא קריטי עבור נכים - חניות נכים.

במסגרת יום המודעות יוצאת העמותה בקמפיין ארצי - חברתי לנושא חניות נכים, יוצא לדרך לקראת יום המודעות לנכים. תחת הסיסמט, 'לא נכה, אל תחנה!'

העמותה מסבירה כי "מצב חניות הנכים בארץ רע מאוד - בפועל חניות נכים במקרים רבים הינן תפוסות. המצב בלתי נסבל ולכן חשיבות יום המודעות הסיבות לבעיה".

פעילות הקמפיין הינה לשם הגברת מודעות, האכיפה וההרתאה זאת האמצעות פעילות בכנסת להגדלת קנס מ 500 שקל ל-1,000 שקל.

קמפיין הפרסום יכלול סרט טלוויזיה, מצגת הסברה, באנרים באינטרנט, תשדירים, פוסטרים, מנשרים ומדבקות. הקמפיין נעשה בהתנדבות, באמצעות משרד הפרסום 'גלר נסיס'.

עמותת אחת מתשע בקמפיין לקראת יום מודעות ארצי

עמותת אחת מתשע עולה בקמפיין לקראת יום המודעות הישראלי לגילוי מוקדם של סרטן השד באמצעות חברת twisted אשר מובילה בהתנדבות את הקמפיין באינטרנט תחת המסר: save a life.

במסגרת המהלך, תופץ אפליקציה מיוחדת ל- out look אשר תסמן עבור הגולשות את יום המודעות בצורה אוטומטית ביומן. במקביל יעלה קמפיין מדיה באתרים השונים, ותתבצע פעילות ברשת החברתית פייסבוק.

יום המודעות הישראלי לגילוי מוקדם של סרטן שד יצוין ביום שני הקרוב במהלך יום המודעות יתבקשו הנשים לבצע מספר פעולות פשוטות, שעשויות להציל חיים: לקבוע תור לבדיקת שד אצל כירורג שד, ללמוד על ההיסטוריה המשפחתית שלהן, לפרסם סטטוס בפייסבוק ולעזור בכל דרך להגברת המודעות לנושא.

קמפיין טלוויזיוני ראשון למקררי Haier מותג

חברת ניופאן, עולה בקמפיין טלוויזיוני ראשון למקררי Haier , מותג המקררים הנמכר ביותר בעולם, בהשקעה של 4 מיליון שקלים.

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יעלה בערוצים 22 ו- 10 והוא ילווה את מבצע 7 שנות אחריות מלאה על כל מקררי Haier, תחת הסיסמא: 'בלי כוכביות ובלי אותיות קטנות'.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה