יוניליוור משקיעה 2 מיליון שקל בקמפיין תדמיתי לדאב

הקמפיין, תחת הקונספט של "נשים אמיתיות", מציג ארבע נשים ישראליות, אשר אינן דוגמניות ולכל אחת מהן חיסרון מסויים
אפרת אדיר |

יוניליוור ישראל משקיעה כ-2 מיליון שקל בקמפיין תדמיתי למותג דאב תחת הקונספט של "נשים אמיתיות", בכיכובן של 4 נשים ישראליות, כל אחת בעלת חיסרון, כביכול, במונחים של תפיסת היופי הקלאסי: אישה מלאה, אישה מבוגרת, אישה מנומשת בכל גופה ואישה שטוחת חזה. קמפיין הפרסום, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, יכלול שלטי חוצות ומודעות במגזינים בהן יוצגו הנשים, כשהקהל יתבקש לחוות דעתו ולהצטרף לדיון בנושא סטריאוטיפ היופי הנשי. בנוסף, יכלול הקמפיין פרסום באינטרנט באמצעות חברת RedHead. לדברי מיכל גולדמן, סמנכ"ל תחום הטיפוח ושירותי שיווק ביוניליוור ישראל: "המותג דאב הוביל מאז ומתמיד את המגמה של ניתוץ אידיאל היופי האחיד המקובל וקידום נושא ה"נשים האמיתיות", תחת הפילוסופיה לפיה ליופי הנשי גוונים רבים. על-פי תפיסה זו, אין אידיאל יופי אחיד, אלא כר רחב ועשיר של נשים יפות ואמיתיות". הקמפיין הישראלי עולה לצד עלייתו של הקמפיין העולמי, המתבסס על אותו קונספט. גולדמן מוסיפה, כי "בעקבות ההצלחה של הקמפיין בחו"ל, אנו גאים לעלות גם בארץ קמפיין בכיכובן של נשים ישראליות בלבד. אנו מאמינים שרק מותג מוביל כמו "דאב" יכול להוביל מהלך עולמי, מקיף וארוך טווח שמטרתו לעורר דיון אמיתי בנושא תפיסת היופי הנשי ואיתו אף, בטווח הארוך יותר, תהליכים של שינויי עמדות". יצויין, כי לפני כשנה עלתה דאב עם קמפיין ישראלי ראשון תחת הקונספט "נשים אמיתיות" וכעת עולה קמפיין ההמשך, תחת אותו מסר ממוקד וחד משמעי, לפיו לא צריך להיות דקיקה ו"מושלמת", כדי להראות יפה וסקסית. במקביל לקמפיין, עורך מותג "דאב" תערוכת צילומים באותו הנושא של "נשים אמיתיות", על-ידי האוצרת נטע גל-עצמון. התערוכה מציגה מקבץ צילומי נשים שצולמו על ידי אמנים ואמניות, ונוגעת בריבוי הפנים של ההוויה הנשית. בין הצלמים שיציגו בתערוכה: תמר קרוון, טל שוחט, יעל ארגוב ועוד. התערוכה תוצג ב"בית בנמל" בנמל תל אביב, החל מה-14/9 ועד ה-28/10 ותהיה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה