סגירה בת"א: המעו"ף צלל עוד 3.5%, ותראו את מחזור המסחר - פשוט מטורף

מניות הגז צללו חזק: אבנר נפלה 7.1% ורציו איבדה 8%. רק מניה אחת בת"א 100 סגרה בירוק
|
(156)
באחוזת בית

המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בירידות שערים חדות. המעו"ף צלל 3.5% ומדד ת"א 75 איבד 5.3%. התמתנות הירידות בוול סטריט לקראת הנעילה בת"א מיתנה באופן משמעותי את הירידות במעו"ף. הנאסד"ק פתח במינוס 8.7% אבל כעת מאבד 2.2% בלבד. מחזור המסחר בת"א הסתכם ב-3.7 מיליארד שקלים, מחזור ללא ספק עצום.

מבין המניות, {אסם} היא היחידה בכל מדד ת"א100 שסגרה את היום בצד הירוק - עם עלייה של 0.27%. מנגד, {מזור רובוטיקה} שצללה 9% היא המניה הגרועה ביותר היום.
טבע +2.93% טבע 4,560 +2.93% טבע בסיס:4,430 פתיחה:4,475 גבוה:4,585 נמוך:4,455 תמורה:126,103,995 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 5.6% במחזור הגדול ביותר בשוק - 236 מיליון שקלים. 
מניות הגז צללו בעוצמה, {אבנר יהש}איבד 7.15% ורציו צללה 8%. 

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

באירופה אמנם נסחרים המדדים בנפילות אבל עדיין מדובר בהתמתנות בירידות. הקאק שצלל עד 8.6%, מאבד כעת 4.6% "בלבד". (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
 

מדד ת"א 35 -0.52% מדד ת"א 35 1,725.09 -0.52% מדד ת"א 35 בסיס:1,734.11 פתיחה:1,736.94 גבוה:1,740.18 נמוך:1,722.63 תמורה:808,732,584 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.78% מדד ת"א 90 1,542.87 -0.78% מדד ת"א 90 בסיס:1,555.07 פתיחה:1,554.07 גבוה:1,558.81 נמוך:1,539.05 תמורה:300,761,110 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -1.37% מדד ת"א בנק 2,542.66 -1.37% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,578.06 פתיחה:2,576.25 גבוה:2,577.24 נמוך:2,538.83 תמורה:171,582,086 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

מחזור המסחר ענק, ועומד נכון לעכשיו על כ- 3.7 מיליארד שקל.

 

מעניין לראות כי מדד הבנקים, שפתח בצניחה של מעל 4%, סגר בירידה של 2.2% בלבד. במקביל, מדד הפחד עלה עוד 28.5%. 

גלעד אלטשולר מתייחס לנפילות (תיקון או מפולת מתמשכת?) - לכתבה לחץ כאן

המעו"ף צלל אתמול ב-4.1%, מדד הבנקים איבד בשיא הירידות אתמול 5.5% ומדד הפחד בת"א זינק ביותר מ-90%. כל 100 מניות מד ת"א 100 נסגרו באדום אתמול ונקודת האור היתה בשוק האג"ח באפיק הממשלתי. החוזים באירופה (CDF) צוללים כעת בעד 6.5% ובוול סטריט בעד 4.4%.

הדרמה באסיה: הבורסה בשנחאי צללה יותר מ-8% ורושמת את היום הגרוע ביותר מאז 2007, וזאת למרות שהממשל הסיני הודיע כי יאפשר לקרנות הפנסיה של המחוזות להשקיע במניות. (לסיקור אסיה)

דאג רמזי, מנהל המחקר בקבוצת ליאוטולד (Leuthold Group) אמר ל'בלומברג', כי  הירידות בשווקים צפויות להחריף. לדבריו הירידות ב-S&P 500 יגיעו למינוס 20% מהשיא. (לסיקור המלא)

קרן המטבע העולמית מנסה לצנן את הדרמה, ולטענתה עדיין מוקדם לדבר על משבר באסיה ומדובר בתיקון בלבד. (לסיקור המלא)

תגובות לכתבה(156):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 99.
    שעה 19 הנאסדק כבר 1.5- בלבד. זו עליה תוך יומית של 7.4%
    חחחחחח 24/08/2015 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני נשבע שהנאסדק סוגר היום ירוק !!!!!! לא מאמין !!!! איזה שוק משוגע !!!!! אין כמו מפולת איכותית כדי להעיר את העצמות
    סגור
  • חחחח
    רחמים 24/08/2015 22:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צוחק מי שצוחק אחרון
    סגור
  • 98.
    במקרה הטוב מדד 25 צריך להגיעה ל580 החזרה (ל"ת)
    sדוד 24/08/2015 18:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תקן שגיאות
    רחמים 24/08/2015 22:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיתה א
    סגור
  • 97.
    בורסה טובה צריך להגיעה כמו שעלתה ל580 שהקונים יבאו (ל"ת)
    sדוד 24/08/2015 18:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 96.
    מי 580 מדד 25 לא הפסיק לעלות למה אתם בוכים כמו שעולה גם
    sדוד 24/08/2015 18:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שעולה גם יורד
    סגור
  • 95.
    זה 0 מה שיורד לעומת מה שעלה זה 2 שנים בלי הפסקה (ל"ת)
    sדוד 24/08/2015 18:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 94.
    זה אמיתי? פתיחה 8.5 ותיקון תוך שעה ל2.5? זו עליה של 6%
    קפון 24/08/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מחר ראלי מטורף במעוף אלא אם לקראת סגירה יזרקו סחורה
    סגור
  • תיקון
    רחמים 24/08/2015 22:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו יש תיקון הפוך
    סגור
  • 93.
    לא עזרו הפוילה שטיקים מהבוקר השוק אמר את דברו ל
    שמטוב 24/08/2015 17:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מפלה קשה ללבתי ההשקעות שניסו לעשות ב בבוקר פוילע שטיקים כדי ליצור מראית עין של רגיעה. ים של כסף נזיל העיף לעזזל את כל הכסף שהזרימו בתי ההשקעות כדי להטעות את הציבור על כך שאין יותר אימון בהשקעות בבורסה הישראל למשקיעים הגונים.
    סגור
  • 92.
    מי שקנה היום מניות מחר יתגלה כגאון פיננסי (ל"ת)
    קלקלן 24/08/2015 17:32
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 91.
    חלום רטוב (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 24/08/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אלוף האלופים בירידות שאפו בבר (ל"ת)
    עורב 24/08/2015 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בבר אוהבים אותך (ל"ת)
    כלכלן 24/08/2015 17:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • קסם שורט פי 2 עדיין לא החזיר לך את ההפסדים
    חלומות שווא ידברו 24/08/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כמה שנים חלמת לקבל 8% כשהפסדת 80%
    סגור
  • אתה
    א 24/08/2015 17:33
    הגב לתגובה זו
    10 0
    איש לא נחמד....
    סגור
  • 90.
    הזדמנות תרופת לסרטן בקרוב כבר פה כנסו ותראו
    פרוטליקס שער מחזיק 24/08/2015 16:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    http://karmieli.co.il/node/15594
    סגור
  • 89.
    רק צרות (ל"ת)
    גז נפט 24/08/2015 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 88.
    תקנו לאומי, טאואר, כיל, פלוריסטים,רציו ואבנר
    הכל יעלה 24/08/2015 16:13
    הגב לתגובה זו
    9 0
    עוד יום יומיים הבורסה תמריא
    סגור
  • 87.
    מה קורה חבריקו ?
    like 24/08/2015 16:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תן עידכון
    סגור
  • למי
    רמי 24/08/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מתכוון
    סגור
  • למלך ה LIIKE :) כאן
    LIKE 24/08/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבנת רמי ?
    סגור
  • איני יודע למי אתה בדיוק מתכוון..אז אתנדב לקפוץ לעגלה..
    איציק 100 24/08/2015 17:04
    הגב לתגובה זו
    73 1
    ל18 מילים: איני יודע אם הכאוס יקדים את הארמגדון או אולי הארמגדון ברוב חוצפתו יקדים את הכאוס..עד כאן באדי.
    סגור
  • like
    like 24/08/2015 17:45
    הגב לתגובה זו
    63 1
    like
    סגור
  • 86.
    עוד יומם. עוד יומיים והמזומן יוכתר למלך!! (ל"ת)
    מאיר 24/08/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 85.
    עכשיו ברצינות
    הדוקטור 24/08/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תרשמו מה יקרה בחודש הקרוב אולי אפילו בימים הקרובים מדד הפוטסי 5400 דאקס 8200 s&p 1870 נאסדק 3650 והסינים לא יודע מי יעזור להם אולי הם צריכים את הרופא
    סגור
  • 84.
    קוצב לב -יד צרה
    הדוקטור 24/08/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חברים נפתחו נקודות לחלוקה נא להכנס לאתר של פיקוד העורף
    סגור
  • 83.
    לפרופ' א100
    ד"ר אברטון ברקלי אונ 24/08/2015 14:56
    הגב לתגובה זו
    96 1
    שהיום מופיע בכתבה כרופא שתורם מידיעותיו..הלא כן אחינו?(לא תאמין איצקו..לימדתי כאן את היאנקים סלנגייאדה עברית כמו: כאילו כזה..גיסנו..יענו..ראבק..ועוד..וזה מתגלגל כאן במסדרונות..אחלא צחוקים איתם)אז מה היום? נראה שהפד והמקבילים לו באירופה ובמזרח קיבלו נוק אאוט..הלא כן יקירי? יאאללא..אין לי זמן בשבילך..נדבר בהמשך...בהאיוש..
    סגור
  • לאברוש החביב
    איציק100 24/08/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    458 1
    ...הכל תחת שליטה חברנו היקר. ההגה בידיים של פרופ' אבירם וד"ר ניר וכל שאר בחורינו הטובים במחלקתם. אני מהצד מביט בם בקור רוח והנחישות של אחי/ חברי וכל שנשאר לי..להנפיק להם מטעמים מדי פעם עם נסיכתנו כרמיתוש והבנות..דואגים להם לכל...נגיע כנראה לביקורון בסופ"ש..באיי בודי.
    סגור
  • 82.
    הדוב השחור יותר מתאים היום (ל"ת)
    לביזפורטל 24/08/2015 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 81.
    אפשר להכריז על מפולת.נאסדק כמעט 5% בחוזים
    אסון 24/08/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וזה ממשיך לרדת כל דקה.
    סגור
  • עכשיו יבואו היועצים של בתי השקעות ויספרו לנו שזה רק תיק (ל"ת)
    שמטוב 24/08/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 80.
    תיקון זה בריא כמו חקירה של האינקוויזיציה הספרדית . (ל"ת)
    בא 24/08/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 79.
    4.5% נאסדק הפאניקה בשיאה
    דיווח 24/08/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזה יום מפחיד
    סגור
  • 78.
    אף אחד לא מצפה לאינקוויזיציה הספרדית ,המשברים תמיד
    בא 24/08/2015 14:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בהפתעה .לא טובה כמובן למי שיש קולים או מניות .
    סגור
  • 77.
    יתכן ונראה את שיעור הנפילות שהיו ב 2008
    הרע מכל עוד לפנינו 24/08/2015 14:26
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לפי הדווחים יש פאניקה עולמית גדולה יותר מ 2008,אז הנסאדק צנח כמה ימים ברציפות כל יום 7%
    סגור
  • 76.
    שעה 14:04 מי שהוא רכש 100 קולים ב- 2 פעימות
    זיפו 24/08/2015 14:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האם תיקון זמני מעלה מתחיל לקראת פרסום המדד ?!!!! אני מכרתי את הפוטים. מפחיד להיות חשוף. המחיר נשחק במהירות שקה לעקוב אחריו. רבותיי אין מכירות בבנקים. המוסדיים בטוחים שזו לא מפולת ומתחילים לאסוף.
    סגור
  • תרגיל ידוע
    הדוקטור 24/08/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה נקרא תרגיל 442
    סגור
  • אני מקווה שהאינקוויזיציה הספרדית לא תידפוק לו בדלת,ואז
    בא 24/08/2015 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ירוויח מינוס 95 אחוז .שזה לא כזה כיף .
    סגור
  • 75.
    המערכת הכלכלית העולמית בפשיטת רגל
    ירון 24/08/2015 14:07
    הגב לתגובה זו
    5 2
    צפו למערכת מוניטרית עולמית חדשה. זה מה שצפוי לאחר שתוכנית ההרחבה הכמותית החדשה שהפד יציג בקרוב QE4 וסביר להניח גם הבנק המרכזי של סין ישיק בקרוב תוכנית משלו. שתיהן צפויות להיכשל כמו שתוכנית אובינמי ביפן נכשלה וגם באירופה אין הצלחה גדולה. מה יקרה לאחר שהבנקים המרכזים ישפכו עוד טריליונים לשווקים אבל הכלכלה הריאלית לא תמריא. כי החובות כבדים מאי פעם, אנשים מועסקים רובם בעבודות מסריחות שאינן מאפשרות קיום סביר. הממשלות כבר בגירעונות כבדים, והחוב הלאומי של ארה"ב לא פחות חמור משל יוון. בישראל המצב לכאורה יותר טוב, כי נטל החובות לא נפל על הממשלה, אלא על האזרחים דרך שוק המשכנתאות שהביטחונות שלהם הם בלוקים שהיום שווים X מחר 2X ומחרתיים 0.5X. המערכת הכלכלית העולמית בפשיטת רגל, זה מה שקורה כאשר כל 3$ חוב מגדיל את הצמיחה בדולר אחד בלבד, זה מסלול בטוח לפשיטת רגל לכל עסק וגם לכל מדינה. יש שני דרכים לצאת מזה, מחיקת חובות - מי יספוג את זה הבנקים ? הם יתמוטטו הבנקים המרכזיים לא יוכלו הם יפשטו רגל, מי יכול לעמוד ב-200 טריליון דולר חוב ? כנראה שינסו להרים אינפלציה קטלנית שתקטין את החוב הריאלי.
    סגור
  • יופי של ניתוח. האינפלציה קיימת רק לא רואים אותה עדין
    פיני 24/08/2015 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נקבל קוקטייל קטלני של סטגפלציה . ירידה בביקושים ואינפלציה.
    סגור
  • ניתוח מרשים ירון. מה דעתך על כיוון הנפט והזהב? (ל"ת)
    אנלייזר 24/08/2015 18:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 74.
    גובוקיט ..הסכמים רבים העתיד עוד לפניה
    שירי 24/08/2015 14:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הכל ברור..יש הפסדים אבל ההכנסות יעלו פלאים חברה מצויינת שהעתיד עוד לפניה.מי שמוכר היום יצטער..אבל תודה כי אני אוסף
    סגור
  • גובוקיט
    אמנון 24/08/2015 14:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מימשתי לפני שבוע עם 70% תשואה וברגעים אלו רכשתי שוב עוד 10,000 יחידות. מאמין בה בלב שלם
    סגור
  • 73.
    תרגעו כתבים- כל מילה שניה "צולל" - יש ירידות זה העולם (ל"ת)
    קורא 24/08/2015 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 72.
    המדד במקרה הטוב ייעצר ב 1500 פעם קודמת
    פאניקה בעולם 24/08/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ב 2008 ירדנו 40%, בינתיים לא ידנו כמעט כלום.
    סגור
  • 71.
    מירידות של 9% לירידות של 1.5%...
    בונוס 24/08/2015 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביקושים גדולים
    סגור
  • 70.
    תיקון או מפולת? הכנסו
    גולדמן 24/08/2015 13:30
    הגב לתגובה זו
    4 11
    כולם יודעים למי ניתנה הנבואה. מניסיון של עשרות שנים, כול "המומחים" לא בדיוק צודקים. בוא נסתכל מה קורה מסביב. הבורסה בסין לא מפסיקה לקרוס. 1.4 מיליארד סינים טועים? ביון יש הסדר חוב. הם לא יחזירו יורו אחד! זה בור שחור. אני לא הייתי ממהר לקנות יורו, הוא עולה "אופטית". אצלנו בישראל יש סה"כ אי של יציבות יחסית והדגש על יחסית. לדעתי, מפולת לא תהיה, אבל דשדוש כן. מציע לא להילחץ, לקחת אוויר ולשקול את הצעדים בהתאם לרמזים שנתתי.
    סגור
  • למר גולדמן היקר והמכובד
    רופא 24/08/2015 14:41
    הגב לתגובה זו
    23 1
    האם אפשר לשאול ממך ברשותך את המשפט:"מפולת לא תהיה. אבל דישדוש כן. מציע לא להילחץ. לקחת אוויר ולשקול את הצעדים בהתאם לרמזים שנתתי."ברצוני להנפיק מירשם זה שנראה לי בעליל מבטיח מאוד ואף מרגיע ולהנפיקו למטופלי הלא רגועים..? במאמר מוסגר אכתוב גם ברמזים כמה מילים: להיות אופטימי ואפילו זהיר כמו מכובדי זה טוב ויפה..אך משהו בתוכי אומר לי כבר זמן רב שעולמנו הקטן שינה פאזה והולך לצעד ארוך..מכאיב..אבל יביאנו בסופו ל יום לשפיות שנעלמה ממחוזותינו בשנים האחרונות..פעם נוספת..תודה לאדון המכובד.
    סגור
  • 69.
    דחופ ומהר
    עצה שוה זהב 24/08/2015 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מי יש לו פוטימ למכור ומהר מחר יהיו עליות אבל גם לא ממליצ על קוליס מחר מורידיס את מחיר הפוטיס
    סגור
  • 68.
    ג'ובוקיט אזהרת עסק חי
    דוד 24/08/2015 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בחציון הראשון 2015 הפסד 155,000 דולר. מקורות מימון בעייתיים ולא בטוחים ,ולפיכך מזהיר רו"ח אזהרת עסק חי. הבלוף נחשף
    סגור
  • 67.
    גל רודף גל ונשבר
    הדוקטור 24/08/2015 13:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חברים כמו בל דבר תמיד יש רעידות משנה לאחר רעידת אדמה העניין שלדעתי מה שראינו עכשיו זה היה 4.5 בסולם ז"א הרעידה הגדולה תגיע בימים הקרובים שבאים עלינו לטובה מה שהיה עכשיו זה המקצה הראשון מה שיותר מפחיד זה זיז שקט פתאום כולם בודקים דופק נוגעים בעצמם לראות שהכל בסדר ממש תרחיש אימה כלשהו אל דאגה ב 1450 נק נדע לאן הולכים עד אז "אל תירא ישראל אל תירא" קדימה עם סגולה
    סגור
  • להדוקטור
    רופא 24/08/2015 14:27
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אתה מתבח עם הזמן כמו יין טוב מכרמי טוסקנה.
    סגור
  • יין פטישים
    לרופא 24/08/2015 15:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה בלאגן אני קורא פה תקוות של אנשים יקח להם שנים להחזיר את הכסף
    סגור
  • 66.
    בונוס טעות
    רמי 24/08/2015 13:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחר השער מעל 55.
    סגור
  • 65.
    תיקון או מפולת? הכנסו
    גולדמן 24/08/2015 13:17
    הגב לתגובה זו
    2 6
    כולם יודעים למי ניתנה הנבואה. מניסיון של עשרות שנים, כול "המומחים" לא בדיוק צודקים. בוא נסתכל מה קורה מסביב. הבורסה בסין לא מפסיקה לקרוס. 1.4 מיליארד סינים טועים? ביון יש הסדר חוב. הם לא יחזירו יורו אחד! זה בור שחור. אני לא הייתי ממהר לקנות יורו, הוא עולה "אופטית". אצלנו בישראל יש סה"כ אי של יציבות יחסית והדגש על יחסית. לדעתי, מפולת לא תהיה, אבל דשדוש כן. מציע לא להילחץ, לקחת אוויר ולשקול את הצעדים בהתאם לרמזים שנתתי.
    סגור
  • היכן מר זאקס?
    היי מיסטר גולדמן 24/08/2015 14:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אפשר להזמין את האדונים גולדמן זאקס לבירה לפני המבול?
    סגור
  • לגולדמן בישראל מחפסים טריגר לבועת נדלן והמפולת תגיע (ל"ת)
    ראובן 24/08/2015 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ראובן, אם אתה מתכוון למפולת בנדלן
    גולדמן 24/08/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא תהיה במנות קטנות לאורך שנים, אבל לא עתה. יש לצערי כרבע מיליון זוגות בשכירות. הם יזינו את השוק בשנים הקרובות, ואז המחירים ירדו.
    סגור
  • 64.
    בונוס
    רמי 24/08/2015 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחר מעל שער 50.
    סגור
  • 63.
    ביזפורטל , תתקנו ת"א 75 מינוס 2,47 (ל"ת)
    דוד מ 24/08/2015 13:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 62.
    לא מצליח לקנות פוטים לא מבוצע לי.אף פעם לא קרה
    ותיק 24/08/2015 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי דבר כזה. הפקודה עומדת ללא ביצוע למרות שננתי שער גבוה יותר.מה קורה פה.נראה לי המערכת בקריסה
    סגור
  • תקנה בשער שמוכרים לך ותקבל (ל"ת)
    לותיק 24/08/2015 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    לכל הגובוטים...והרי לכם הגברת השכיבו אותה חסרת הכרה !
    ג"ובוקיט-.נשכבה... 24/08/2015 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעולפת............ריסקו את האמא שלה גוססת.......
    סגור
  • 60.
    תחושת הבטן שלי אומרת שהשחקנים לא מתכוונים לשלם
    גל 24/08/2015 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מאות מיליונים על הפוטים
    סגור
  • 59.
    למיכה
    ראובן 24/08/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איפה הגובוקיט שטחנת שתגיע ל100 תוך כמה ימים מאז התרסקה והיום עוד -16 אחוז והגיע ל49-50 נק מאז השבוע שעבר נעלמת כלום אף ציוץ ממך אז גם אתה שכתבת זה לא וזה כן ומה לא ומה כן נעלמת אז כולכם חרטא אף אחד לא יודע ןלא יכול לדעת בורסה כי בורסה זה מפגש של קונה ומוכר וכל אחד מנסה משהו ותמיד למי שמוכר יש קונה ולהיפך אז אל תבלבל את השכל שאתה יודע כל ומי שלדעתי באמת מנתח נבון לדעתי זה המבין והוותיק לפעמים והם אמרו וכתבו והזהירו לפני הכל לשבת על הגדר עד יעבור המשבר הנוכחי ועד שהבורסה תתיצב אז טוב שלא שמעתי בעצתך על גובוקיט ואולי מחר אפשר לרכוש חלק ולא ב79-84 כמו שהמלצת אז לנו אז אנא ממך לא תמיד יש מה לכתוב אפילו שאתה לא מסוגל לדעת לא צריך להמליץ לאחדים כי יש פה לא מעט פתיים שמאמינים לשכמותך וחבל
    סגור
  • הג'ובוקיט
    לראובן 24/08/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    8 1
    היה בייבי של כמה מהפוחלצים האחרונים..מסביר לאומי ואחד שיודע ועוד כמה פירחחים. אחד מהם אפילו כתב באלו המילים:"אתם סתומים לא מבינים כלום לוזרים..יש לי שם עשרת אלפים וזה עושה(כן..בהווה)פי 50 סך הכל..אז יש לי ביד כרגע חצי מליון ..מה דעתכם לוזרים..יש לי רק מזה חצי מליון...")והוסיף הגבר.."זה הולך להיות גוגל קטנה..מה אתם מבינים לוזרים. לא שמעתם על החוזים הכבדים בסין ועל 3 מליארד כניסות ליום. אז מי צריך לעבוד אם כסף על הריצפה..יא לוזריפ אפסים.."
    סגור
  • לגובוקיט המגיב אתה צודק אבל הפוחלצים פה לא נעלמים חבל (ל"ת)
    אריה 24/08/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 58.
    יש פדיונות של 1.3 מיליארד,אוא תל אביב תרד
    עונש 24/08/2015 12:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יותר מ 5% וזה על כל הגרידיות שלה שלא ירדה כמעט לעומת כל העולם
    סגור
  • 57.
    רק תיקון, ומי שחכם יקנה דקס כי יוון תגיד "כן" ליורו.
    רז 24/08/2015 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • 56.
    הזדמנות לדעתי
    ינשוף 24/08/2015 12:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לאסוף אלביט מערכות
    סגור
  • 55.
    בונוס
    כלכלן 24/08/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    2 21
    בימים האחרונים אוספים סחורה בטירוף.
    סגור
  • 54.
    לכל הפסימיים תתחילו להפנים זה רק תיקון (ל"ת)
    אופטימי 24/08/2015 12:34
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 53.
    s&p חוזים רק 1.6% ירידה כעת....
    נראה טוב 24/08/2015 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 9
    רוצים ירוק
    סגור
  • צודק החבר
    רופא 24/08/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    34 0
    כמה שיותר ירוק..זה מרשם לבריאות ואריכות ימים..מגוון סלטים מבוססי ירוק עדיפים כל השומנים ומאכלים מכלי בריאות .. טיול משפחתי בטבע הירוק..מרשם בדוק לבריאות פיזית ונפשית..להרבות בשתיית תה..ובמיוחד ירוק..הכולל בתוכו עשרות ומאות יסודות משפרי בריאות..דוחי מחלות ומריעין בישין למינייהן. אוקצור..חייבים להיות בריאים צוחזקים.
    סגור
  • 52.
    TVIXמאותת על התמתנות כמעט לאפס
    תעקבו 24/08/2015 12:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה מדהים
    סגור
  • 51.
    שלא יעבדו עליכם
    המשקיף 24/08/2015 12:10
    הגב לתגובה זו
    4 4
    הסינים זורכים סחורה יותר ממה שזרקו במשבר הגדול הם יודעים משהו שאתם ואני כניראה עדיין לא יודעים. לא להתפתות, חכו כמה ימים לפני שאתם מחליטים לקנות.
    סגור
  • 50.
    מישהו מהמר על הורדת ריבית היום?
    ביב 24/08/2015 11:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי הפעם בנק ישראל יעשה משהו מועיל, ותנאי השוק בהחלט מאפשרים להורד ריבית כי אין אנפלצייה
    סגור
  • 49.
    גל שני
    הדוקטור 24/08/2015 11:56
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אנשים יקרים הכיוון הכללי כרגע הוא למטה השווקים בלחץ אדיר ובמידה ויורידו או יעלו את הריבית למי זה ישנה חוסר בהירות מוחלט לא ליפול למלכודות המעוף אמור להשיל 100 נק בימים הקרובים
    סגור
  • 48.
    מתחילים להזרים ביקושים ייסגר ירוק לדעתי (ל"ת)
    אופטימי 24/08/2015 11:55
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור
  • 47.
    מי ששם לב מתחילה התמתנות הן בחוזים והן באירופה (ל"ת)
    רואה את הנולד 24/08/2015 11:53
    הגב לתגובה זו
    2 32
    סגור
  • 46.
    שימרו על כספכם .התרחקו מהר הירידת בפתח (ל"ת)
    יניב 24/08/2015 11:52
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • יניב
    רופא 24/08/2015 13:10
    הגב לתגובה זו
    21 0
    תודה שאתה דואג לכלל. אתה בסדר גמור ואפילו נחמד..
    סגור
  • 45.
    זורקים לסל כספים כלואים, קופות פנסיה והשתלמות
    שמטוב 24/08/2015 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יועיל רק להשהיה הציבור הרחב עם כסף נזיל ימשיך למשוך כספים מהבורסה.
    סגור
  • 44.
    כל תיקון יהיה סיבה למימושים נוספים.
    בוגר 2008 24/08/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
    4 8
    להזהר מלהיכנס מוקדם. המשבר ימשך חודשים לא ימים.
    סגור
  • גם לא תיקון כנראה..
    רופא 24/08/2015 13:09
    הגב לתגובה זו
    13 1
    וגם לא ימים וחודשים..ממש שנים..אבל בוגר 2008..הציון שלך 100...
    סגור
  • 43.
    אירופה רוצה ירוק
    קדימה 24/08/2015 11:47
    הגב לתגובה זו
    1 8
    שמים לב שיש קניות
    סגור
  • אירופה רוצה?
    רופא 24/08/2015 13:07
    הגב לתגובה זו
    41 0
    מה נהיה כאן? מי נתן לה אפשרויות לחוש..לרצות? והרי למדתי בשיעורי גאוגרפיה שאירופה היא אחת היבשות על כדור הארץ. המורה..למיטב זכרוני..לא הזכיר תכונות אחרות אנושיות שיש לה..מה שכן..המורה ההוא..כבר בזמנו..הדגיש שהתנהלות היבשת בעבר ..ונראה לו בעתיד(העתיד של אז משמע היום..)קלוקלת ויביאה לצרות צרורות.
    סגור
  • 42.
    יושב שותה קפה
    הדוקטור 24/08/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    8 5
    שלום חברים כמו שאמרתי בשבוע שעבר 1600 בימים הקרובים המעוף מגיע ל 1450 בהצלחה לכולם
    סגור
  • 41.
    לדעתי הידיים החלשות נגמרות ויסתיים בירוק היום (ל"ת)
    חכם מה אומר 24/08/2015 11:39
    הגב לתגובה זו
    4 37
    סגור
  • הידיים החלשות נגמרות? למה נחלשו המסכנות? מי החלישן?
    רופא 24/08/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    14 0
    ואם תיגמרנה..? נישאר בלי ידיים? לא חבל להקריב את הידיים הנהדרות בהגנה על גיבובי שטויות ושקרים? הייתי ממליץ לשמור על הידיים ולהשתמש בהן רק לצורך הדברים שהן אמורות באמת לעשות.
    סגור
  • 40.
    ניצני ירוק אין זריקת סחורה.
    דיווח 24/08/2015 11:34
    הגב לתגובה זו
    3 61
    גופים אוספים מניות. תפנימו אין סיבה להשמך הירידות כי שערי הבורסה בסין מחקו כבר שנה שלמה של עליות,כך רויטר מדווח. הסיבה לירידות ההאטה המסויימת בסין אבל זה לא צפוי להמשך
    סגור
  • איזה ניצנים ואיזה כרוביות
    דיווח אמין 24/08/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    16 1
    על מה כבודו בדיוק מדבר? האם באמת ניתחת את המצב והתייעצת עם הגורמים הרלוונטים לגבי המצב או שאתה פותח הפה ויוצא לך משפט מוזר שאתה בעצמך רק שואף לו אבל לא יודע בוודאות יתכנותו
    סגור
  • הניצנים נראו בארץ
    הדוקטור 24/08/2015 12:10
    הגב לתגובה זו
    56 2
    ניצני מימושים כבדים הגל השני בדרך והוא יהיה הרבה אבל הרבה יותר מסיבי
    סגור
  • 39.
    בונוס
    נבון 24/08/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לפני המראה.
    סגור
  • תודיע לנו כשהיא תנחת......... (ל"ת)
    דוד 24/08/2015 12:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • חחחח בדיוק דוד! (ל"ת)
    מיכלוש 24/08/2015 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    אורבים לכולם עם הגשת דו"ח מחזור מיותר ומעצבן
    רשות המיסים 24/08/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שאין בינו לבין מס כלום. לכולם מנכים מס ישר בבנק. ועכשיו הם יטפסו על הציבור המסכן ויתעללו בו עוד ועוד לפיד הכושל הוכיח שהוא גם רשע . העיקר הוא דאג לסקטורים שלו ניצולי השואה הזקנים ושאר הזקנים לא עניינו אותו ועוד אינטרסים אישיים שלו. זאת השנה האחרונה שרשות המיסים תזכה לקבל ממני שקל מס.
    סגור
  • חובת הדיווח טובה לסוחרים. בדרך כלל תקבל החזר\זיכוי (ל"ת)
    עופר 24/08/2015 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 37.
    רבותיי אין פניקה אצל המוסדיים
    זיפו 24/08/2015 11:20
    הגב לתגובה זו
    3 54
    דיסקונט ולאומי אפילו לא חזרו לשער שלפני המשבר היווני. בינלאומי בקושי יורדת. המוסדיים לא רואים בירידות מפולת אלא תיקון ששווה איסוף. אני לא קונה כלום אבל מדווח עבורכם את הקורה בשטח.
    סגור
  • תודה על הדיווח זו אכן התחושה (ל"ת)
    מבין 24/08/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
    1 15
    סגור
  • תודה על הדיווח
    לא מבין 24/08/2015 11:50
    הגב לתגובה זו
    13 0
    אבל זאת לא התחושה ולא המציאות. רצונות ..שאיפות ומאוויים אינם נילקחים בחשבון.
    סגור
  • חבר . אתה חסר ניסיון מוחלט. הדיווחים שלי שווים זהב
    זיפו 24/08/2015 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבין שאתה בפוטים ואני קצת מקלקל לך את החגיגה . מחר תקבל 3% למעלה ותבין את משמעות הדיווח שהעברתי לך על מגש של כסף
    סגור
  • 36.
    המפולת תימשך בודאות ואנחנו עוד לא בשיא! (ל"ת)
    מני-אנליסט בכיר 24/08/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 35.
    בונוס
    אילנה 24/08/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ניסוי מצוין בשתל עצם.
    סגור
  • בונוס
    שמואל 24/08/2015 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מאמין בה קניתי בהצלחה.
    סגור
  • 34.
    השוק נירגע
    ריטצ 24/08/2015 11:05
    הגב לתגובה זו
    3 6
    הקונים חוזרים.
    סגור
  • 33.
    חיי בסרט
    p1720 ספטמבר 24/08/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה שלא תשלמו היום תשלמו בפקיעה !!!
    סגור
  • 32.
    נגמר זהו.
    חכם 24/08/2015 10:56
    הגב לתגובה זו
    3 9
    רואים את האור מחר ירקרק.
    סגור
  • 31.
    אם מחר אין עליות אני צינצנת.
    שמוליק 24/08/2015 10:52
    הגב לתגובה זו
    5 34
    קדימה תוכלו בונזו.
    סגור
  • ונניח ואתה אינך צודק.. יש סיכוי לזה נכון?
    רופא 24/08/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    10 0
    איך תהפוך עצמך לצינצנת? האם מנסיונך היית כבר פעם כזה ואפשר לעשות זאת? והבעיה...אנו מחבבים אותך והיינו רוצים אוצך חזרה ממצב צינצנת..אבל..שוד ושבר..לא יודעים לעשות זאת..אז מה..תישאר צימצנת לעד? איזה באעססה...
    סגור
  • תחביא את הכסף שנשאר לך בצנצנת ותכניס גם את עצמך (ל"ת)
    יודע דבר מבאר שבע 24/08/2015 18:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    According to Reuters
    התיקון מסתיים 24/08/2015 10:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    According to Reuters, the slump on Monday means that the Shanghai bourse has given up all its gains for the year, while the CSI300 is down over 6 percent for the year.
    סגור
  • 29.
    השווקים באסייה היום חזרו לעשרים לפני 3 שנים
    רוצי 24/08/2015 10:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא ימשיך לרדת עוד.
    סגור
  • 28.
    חוזים כרגע בערך 2% ירידות בדאו אם יישאר
    אלי 24/08/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ברמה הזאת, עד תחילת המסחר בארה"ב יש סיכוי לתיקון למעלה לדעתי. ושוב זה לא מפולת זה תיקון לעליות שערים של מדדי סין והתיקון קרוב לסיום.
    סגור
  • 27.
    לא ממליץ לעשות כרגע דבר.בטח שלא נגזרים
    אלי 24/08/2015 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ובטח שלא שורטים.
    סגור
  • 26.
    לא לפסול מהלך תוך יומי של מעבר לעליות
    אלי 24/08/2015 10:31
    הגב לתגובה זו
    4 4
    במידה ותהיה התפתחות חיובית היום,בין אם בסין,אירופה או ארה"ב.
    סגור
  • 25.
    16 מסכים איתך. (ל"ת)
    א 24/08/2015 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    רק פוטים יכולים לעזור לכם
    ברוך 24/08/2015 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כי כל יום המניות ימשיכו לרדת כאן ובכל העולם
    סגור
  • 23.
    השאלה , לא מי מוכר, אלא מי מוכן לקנות ?
    אוי 24/08/2015 10:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כנראה האנליסטים של בתי ההשקאות בכספי הפנסיות שלנו. (אלו שניבאו שהבורסה תעלה בהרבה לפני שבועיים. אוי , אוי , אוי
    סגור
  • 22.
    היום לקחת
    שש 24/08/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    היום לקחת ומחר למכור
    סגור
  • 21.
    אפריקה
    שש 24/08/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכי טובה היום אפריקה רק 2 אחוז זה סימן שבקרוב יתחילו שם עליות בטירוף לאסוף אפריקה
    סגור
  • 20.
    הזדמנות
    123 24/08/2015 10:18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הזדמנות ענקית לאופצית שורט בימי הנפילות אפשר לברוח אבל עדיף להרוויח.
    סגור
  • 19.
    בתחילת החודש כתבתי פה מעוף 1600 עד סוף
    אלי 24/08/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    החודש,זה היה צפוי שיהיו ירידות חריפות,אבל לא האמנתי עד כמה חריפות. לדעתי אנחנו בתחתית כעת. ההאטה בסין היתה חייבת להשפיע על השוק וטוב שזה קרה.זה עדיין לא מפולת כי חברות וכלכלות במצב טוב יחסי והריביות עדיין בשפל הסטורי לכן למי שמחפש השקעה לעוד חודשיים שלוש המחירים קורצים מאד כעת
    סגור
  • 18.
    בונוס מציאה
    רמי 24/08/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בקרוב הודעה מהסרטים.
    סגור
  • 17.
    סתם מפחידים אותכם
    חכם 24/08/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    3 4
    לקנות בקרוב עליות.
    סגור
  • 16.
    הולך להיות ראלי מטורף (ל"ת)
    אופטימי 24/08/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 15.
    חבל שביזפורטל במקום למתן גורם לפאניקה (ל"ת)
    מיקי 24/08/2015 10:02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 14.
    אי של יציבות
    שמאלני 24/08/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    4 7
    היכן המנהיג העול יכול סופרמן גאון קוסם וכו.חשבתי שאנחנו אי של יציבות....חחחח הוא שותק ועוד מעט יאשים את השמאל ואת הערבים....
    סגור
  • 13.
    בלוף
    אבי 24/08/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    משוגעים תרדו מהגג ! איך יכול להיות שהמשק במיתון היצוא כבר אבוד ל 2015 היבוא יורד דרסטי אנשים לא מצליחים לגמור את החודש והבורסה עולה ? מספר ספקולנטים מזרימים ביקושים פקטיבים לבורסה וברגע שיגמר להם הכסף לקנות מניות אז יתחיל הברוך !
    סגור
  • 12.
    הריבית האפסית היא הבעיה
    לכל המבינים 24/08/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ולא הפתרון.מנפחת בלי טעם
    סגור
  • 11.
    היום יפסקו הירידות בצהריים
    מדיום 24/08/2015 09:45
    הגב לתגובה זו
    11 11
    מחר יציב וירוק.
    סגור
  • מחר יסגרו את הבורסה כדי לעצור את הצונמי של משיכות (ל"ת)
    שמטוב 24/08/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • חי בסרט
    דוד 24/08/2015 10:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נגמרה הבועה של הבורסהכסף וירטואלי שבגללו הורידו ריבית במשך 8 שנים אין יותר מה להוריד המשק מת
    סגור
  • 10.
    מי שלא יוצא מהבורסה טמבל
    שימי 24/08/2015 09:43
    הגב לתגובה זו
    6 7
    תזכרו ב2008,גם אז ניסו להרגיע, נגמר ב50% ירידה. מי שמשקיע לטווח ארוך של ,נים שישב ולא יעשה כלום,כל השאר מומלץ לברוח לחוף מבטחים,מזומן.
    סגור
  • 9.
    והחכמים אוספים לא להיות עדר ולא לתת להם
    הפחדנים בורחים 24/08/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    10 9
    התיקון יגיע ובגדול
    סגור
  • עד שיגיע התיקון תישארו בלי תחתונים
    ברוך 24/08/2015 09:43
    הגב לתגובה זו
    6 4
    ירוקנו לכם את החשבוןנקודההשוק כרכע גועש ומסוכן ביותר
    סגור
  • הפחדנים יקנו שוב בשיא חחחחח (ל"ת)
    גיבור 24/08/2015 09:28
    הגב לתגובה זו
    8 9
    סגור
  • לקנות בשיא
    פחדן שחשב 24/08/2015 09:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אבל ה חחחחח שלך ריסק אותי מהתרגשות ונכנסה בי רוח גבורה ואני יעשה כל מה שתגיד..רק תגיד כבר.
    סגור
  • לבורסה אין תחתית (ל"ת)
    ברוך 24/08/2015 10:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    למכור 50% ולעשות חושבים בסוף שבוע (ל"ת)
    ריאליסט 24/08/2015 08:45
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 7.
    היכן הבוקר
    מעניין 24/08/2015 08:35
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הגיבורים של אתמול, שאמרו לקנות, ובסוף היום לקנות יותר. מי שפועל בבורסה רק על היגיון, כמו זה העוסק בטיפשות הזאת הקרויה "ניתוח טכני"
    סגור
  • במידה ויהיה קריסה בצהריים הורדת ריבית (ל"ת)
    נגידה 24/08/2015 09:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 0.1% ממש ישנה משהו (ל"ת)
    מה הורדת ריבית תעזור 24/08/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 6.
    חכו לנפילה שתהייה בשנה הקרובה בשוק הדירות בישראל (ל"ת)
    מנחם 24/08/2015 08:32
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • למנחם הם מחפשים טריגר ומצאו דרך הבורסה להפיל הנדלן (ל"ת)
    ראובן 24/08/2015 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מי שחושב שהנפילות אפיזודה חולפת - זה רק מתחיל עכשיו...
    משקיע עם שיער לבן 24/08/2015 08:30
    הגב לתגובה זו
    8 3
    הנפילות אתמול הן רק קדימון למה שצפוי בטווח הקרוב...
    סגור
  • 4.
    יתחיל קטסטרופה יסתיים ירוק (ל"ת)
    חזאי 24/08/2015 08:21
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • 3.
    לא מוכר למרות הפחד כי לא רוצה להגיע למחזור של 811000 ול
    גמלאי 24/08/2015 08:16
    הגב לתגובה זו
    8 7
    מת למכור, אבל אין לי כח להתעסק עם מס הכנסה ואין לי כוח להתחיל להגיש דו"ח שנתי. אני גמלאי חסכתי קצת כסף וחשבתי שאחיה מהריבית בעת זקנתי. בגלל הריבית האפסית נאלצתי להקיע במניות. עכשיו אני תקוע ולא יכול למכור למרות המפולת כי אני לא רוצה להגיע למחזור שנתי של 811000 ש"ח. אני זקן ואין לי כוחות נפשיים להתעסק עם דוח שנתי. הוראת האוצר שצריך דוח על מחזור כזה היא אחזרית! במכירות של פעמיים שלוש בשנה מגיעים לזה, וכבר מכרתי לפני חודשיים בגלל הירידות באגרות החוב. למה אף אחד לא מסביר לאוצר שבגלל ההוראה הזאת אנשים מפסידים כסף? בגללה הם לא פועלים מתוך הגיון עסקי? במיוחד זקנים- אין להם כח להתעסק עם דוחות!
    סגור
  • כן למכור
    גימלאית 24/08/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה כל כך בעיה-תלך למס הכנסה תמלא טופס וזהו-לא יבקשו ממך כלום והכי חשוב תציל את הכסף...אם זו מפולת תשאר עם הנייר ביד..לא המלצה כמובן פעל לפי שיקול דעת
    סגור
  • מה אתה
    אדון גמלאי 24/08/2015 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מקטר? כל הסיפור שלך אפילו לא סוחט דמעות. תתעסק עם מס הכנסה. זה ממש לא נורא, וזה חשוב למדינה.
    סגור
  • מתחזה לגימלאי מסכן (ל"ת)
    לבונה 24/08/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מגיע לכם שהכל יתרסק לכם (ל"ת)
    פניקה של טיפשים 24/08/2015 08:08
    הגב לתגובה זו
    2 20
    סגור
  • לאידיוט
    דומנו 24/08/2015 08:37
    הגב לתגובה זו
    30 1
    למה מגיע לנו? מה עשינו רע ולא בסדר? ומה איתך? לך לא מגיע? או שאתה לא מושקע?או שהמניות שלך רק עולות? איזה "כייף" לקרוא על הבוקר איזה מופרע דבילי שמאחל לכולם רעות.
    סגור
  • דפוק הפנסיה שלך נדפקת
    אסף 24/08/2015 08:54
    הגב לתגובה זו
    14 1
    חשבת על זה גם אם אתה מושקע וגם אם לא אתה תפסיד מהירידות בעקיפין
    סגור
  • 1.
    לא למכור
    גאון 24/08/2015 08:05
    הגב לתגובה זו
    8 14
    זה יום הירידות האחרון. מחר התיצבות ולאחר מכן עליות. ככה זה תמיד.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות