רשת צל
לכן, כאשר מארגנים אירוע בקיץ במתחם פתוח, בשעות היום, חשוב מאוד לדאוג לפתרון הצללה איכותי למקום. בין אם בחרתם לערוך את האירוע שלכם בפארק כלשהו ובין אם בחרתם לערוך את האירוע שלכם בכל מרחב חיצוני אחר, אם האירוע שלכם נערך בעונת הקיץ החמה, אין ספק שעל מנת שהאורחים שהזמנתם לאירוע יוכלו להנות באירוע שלכם מכל מה שהוא מציע, מבלי לסבול מחום, הרי שעליכם לדאוג שיהיו במקום פתרונות הצללה שיסבו צל. רשת צל מהווה כיום את פתרון ההצללה האולטימטיבי בכל אירוע.
פתרונות הצללה לאירועים
ישנם לא מעט אנשים אשר בוחרים לערוך אירועים בקיץ דווקא במרחב פתוח כלשהו. האוויר הצלול, הטבע, הנוף, גורמים לאנשים אשר עורכים אירועים לבחור דווקא במקום פתוח כלשהו לערוך בו את האירוע שלהם. אין ספק שאירוע הנערך במרחב טבעי ופתוח יכול להיות אירוע מיוחד. אולם, חשוב מאוד לקחת בחשבון שכאשר בוחרים לערוך אירוע כלשהו בחוץ, יש צורך לדאוג להצללה איכותית ובעיקר בעונה הרלוונטית. כלומר: אם בחרתם לערוך את האירוע שלכם בקיץ, חשוב שתזכרו שללא הצללה כלשהי במקום הנבחר עבור האירוע שלכם, האורחים שלכם יסבלו מהשמש הקופחת. על כן, כיום ניתן לבחור בחברה המציעה מגוון רחב של פתרונות הצללה לאירועים. מבין הפתרונות הללו, כדאי לבחור את הפתרון היעיל, הפרקטי, האיכותי וכמובן: המתאים ביותר עבור האירוע שלכם. ניתן למצוא כיום בתחום פתרונות הצללה לאירועים: אוהלים לאירועים בגדלים שונים ודגמים שונים, רשתות צל, סוככים ועוד.
רשת צל- מדוע כדאי לבחור בה לאירועים?
רשתות צל מהוות כיום את הפתרון הפרקטי, היעיל והזול ביותר עבור אירועים. ניתן לשכור כמות נדרשת של רשתות צל בגודל הדרוש ואף לבחור באנשי מקצוע אשר יגיעו למקום בכדי להתקין את רשתות הצל באופן יציב וחזק, על מנת שהן יהיו רלוונטיות עבור הענקת צל באירוע. חשוב מאוד לדעת שלא כדאי לבחור בכל רשת צל עבור אירועים. רשת צל לאירועים חייבת להיות איכותית ובטיחותית. הרשתות חייבות להגיע עם עיגון לקשירה נוחה ועל כן, יש צורך לבחור את רשתות הצל עבור האירוע שלכם בצורה הנכונה.
כיצד תבחרו את רשתות הצל הטובות ביותר לאירוע שלכם?
היוניקורן הישראלי הבא נמצא בדרך להנפקה באוסטרליה
החברה הישראלית עומדת בפני הנפקה בבורסה הרחוקה ותהפוך לחברה ציבורית
TCM היא חברת טכנולוגיה וביג דאטה. החברה מחזיקה במוצר פיננסי בתחום הסחר מקוון. לקוחותיה מייצרים כבר שנים רווחים חודשיים תוך שהם נהנים מרמת סיכון נמוכה מאוד. הדבר נובע מיכולתה של החברה לנבא בדייקנות את עולם הסחר המקוון באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות מערכות AI בניהול ביג דאטה המייצרות נכסים דיגיטליים מניבים. היא מסוגלת להעריך בדייקנות את שווי הנכסים, החנויות המקוונות. המערכת מייצרת שווי ערך מדויק,אלפי נתונים נכנסים למאגר הטכנולוגי והדאטה של החברה, שם מייצרים אנליסטים שהם מומחים עולמיים, את כל התהליך: מה השווי הנוכחי? כמה כדאי לשלם לצורך רכישת החנות? באיזה תחום כדאי להשקיע כרגע? באיזה נתח שוק צפויה התפתחות קרובה? באיזה חלק של העולם צפויה ההזדמנות הבאה? גבי בר, מנכ"ל משותף ומייסד החברה: "אנו מעסיקים את צוות המוחות הטוב בעולם לתחום הסחר המקוון. הדאטה שלנו פורצת דרך ובשילוב אנליסטים מובילים, אנשי שיווק, קידום, ניהול ופיתוח – יצרנו חברה עולמית מובילה. לפני כמה ימים העתקנו חנות מצליחה מדרום אמריקה לעוד ארבע יבשות בעולם והבאנו אותה לרווח של 300 אלף דולר. אנו לוקחים חנויות מקומיות עתירות פוטנציאל והופכים אותן לסיפור הצלחה גלובאלי, כולל שרשרת הפצה מקצוענית". חברת TCM מבוססת על ערכי ליבה של אמון ונדיבות ללקוחותיה ,הקמנו קהילת לקוחות שותפים אומרת שני בר מנכלית משותפת ומייסדת, מה שהופך את ההון האנושי שלנו לבעלי שליחות מול לקוחות החברה , להעניק להם ערך כל יום מחדש להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו.החזון שלנו להנגיש את המסחר הדיגיטלי ללקוחותינו והיום גם לבעלי המניות של TCM. פיתחנו אפליקציית חזון שכל אנשי הצוות כותבים יום יום את החזון היומי מתוך ידיעה וחוויה רגשית שהוא כבר מתרחש. משבר הקורונה זירז את המגמה העולמית ולפיה קניוני האון ליין מתחזקים על חשבון החנויות הפיזיות. על פי חברת TCM , הסחר ברשת עמד על 12 אחוזים מהסחר העולמי לפני חודשיים וכרגע הוא הכפיל את כוחו ועוד יש המון מקום לצמיחה. גבי בר: "העולם הקמעונאי הפיזי יצטמק בתוך שנה לעשרה אחוזים מהשוק. אנשים עוברים מהפך מחשבתי שתכליתו לשמור על בריאותם, להתרחק, להתבודד. כל משבר עשה משהו לעולם. אחרי אסון התאומים השתנו הבדיקות הביטחוניות בשדות תעופה, התחלנו לקבל חדירה לפרטיות כצורך מתבקש. גם פה יהיה תהליך אבולוציוני. אנשים מעל גיל 50 נכנסים כחדשים לתחום הרכישה און ליין, קהלים גדולים וחדשים בעולם מצטרפים לטרנד". בחברה הישראלית מנתחים מדי שעה את הנתונים מאתרי הסחר הגדולים: אי ביי, אמאזון ועוד. אלפי נתונים עשרות אלפי טרה בייטים מנותבים אל מערכות לומדות למידה עמוקה בעזרת בינה מלאכותית. המערכות מנתחות את הצורך במוצרים רלוונטיים, בודקות מדדי ביקושים בכל שעה מסביב לעולם וממליצות האם לשנות את אופן הגשת המוצר לעולם מבחינה שיווקית. למשל: האם נכון לשמור על אופן אריזת והגשת המוצר בכל מדינה או שיש להתאימו מחדש לכל אזור בעולם? החברה פעילה כמעט כעשור , מייסדיה הם גבי ושני בר שמשמשים כמנכלים משותפים הוא מגיע מרקע טכנולוגי, עבד בחברות דומות בארה"ב במשך עשור. הוא מעורב בעולם הסחר המקוון מעל 20 שנה. שני מלווה את צוות המנהלים המנוסה למצוינות, לחזון והערכים להעניק ערך ללקוחות ובעלי מניות של TCM , עסקה בשיווק ומיתוג. ושוק ההון. TCM נמצאת כרגע בתהליך הנפקה בבורסה באוסטרליה. ההנפקה עצמה מתוכננת לספטמבר הקרוב. המשמעות היא שהחברה הופכת לחברה ציבורית. בתהליך טרום ההנפקה גוייס כסף מלקוחות החברה ,שמעיד על אמון במערכת יחסים שיש ל TCM עם לקוחותיה שרואה בהם שותפים אמיתיים לחזון ,להנגיש את השפע מהמסחר הדיגיטלי,. זה התבצע במטרה לאפשר לחברה לרכוש עוד נכסים דיגיטאליים ,להמשיך להשקיע בטכנולוגיה להשבחת הנכסים. גבי בר: "לקוחותינו הם הכוח המניע של - TCMעבור הרווחים שלהם אנחנו קמים בבוקר, הצמיחה של החברה מגיעה מהלב הפועם שלה-הלקוחות וההון האנושי של החברה שמזין אחד את השני הצוות פועל מסביב לשעון למען ריווחיות הלקוחות והלקוחות מביעים אמון , בהמשך הצמיחה שלהם יחד איתנו .החברה מעסיקה 110 עובדים. בישראל 45 עובדים ובעולם עוד 65 שפועלים ממכסיקו, מהפיליפינים, ארה"ב ורומניה. מה עומד מאחורי חזון החברה? מסביר גבי בר: "השוק של הסחר המקוון מתאפיין בקהל גדול ופרטי. אנשים הקימו עסקים באמזון וחלקם הצליחו בצורה מסוימת להרוויח. לנו יש עניין לרכוש לתוך המערכות שלנו חנויות פרטיות רבות ככל האפשר מסוג זה. השוק מצטמצם ומתמקצע ולפרטיים קשה יותר ליצור רווחים יפים כרגע. מה שבעבר הלא רחוק היה פשוט, נעשה כמעט לא אפשרי. הנתונים מראים שכרגע, רק 8 אחוז מהחנויות הפרטיות נושאות רווחים באופן קבוע ומדי חודש. זה קורה כיוון שהטכנולוגיה התפתחה, התחרות גדלה ועסקי אוף ליין עברו לאון ליין. כולם מנסים למכור שם, אז צריך להיות מקצוען. זה כבר לא עסק לשעות הפנאי עבור חובבנים, חסמי הכניסה גדלו. כדי להצליח צריך להקים חברה עם מוניטין, יכולות פיננסיות והרבה טכנולוגיה. אנו מחפשים נכסים דיגיטאליים שאין להם יכול להתרחב, זאת במטרה להפוך ל"בית של מותגים עולמיים" שזקוקים להשבחה, השקעה ופיתוח עסקי. אנו רוצים להרחיב את המותגים הקיימים, להיות הבית של המותגים הפרטיים. בצורה זו יש לנו יכולת לגדול מתוך המותגים ולא רק בקניית נכסים. אנו הופכים ברנדים לברנדים עולמיים וצומחים איתם. תפקידנו הוא לאתר נכסים טובים, לקנות, להעצים, את חלקם למכור ברווחיות. יש ברנדים שקנינו ואינם מיועדים למכירה. הכל עניין של בסיס טכנולוגי והון אנושי שפועל, חושב ונושם את השליחות להטיב כל יום מחדש." ההון האנושי שלנו הוא נכס שאנחנו מטפחים אותו- עם שיעורי פילאטיס, סדנאות מנטליות, מפגשים חברתיים ופרוייקט ה-WHYבו כל איש צוות מקבל מקבל התייחסות אישית לעולמו. בחברה מדברים על חבילת ערכים וערכי ליבה עמוקים ברמה של בניית סיסטם והרכבת DNAעסקי. החברה פועלת כדי לייצר מוצר פיננסי פשוט ולהנגיש לאנשים את ההזדמנויות הבלתי מוגבלות מהמסחר המקוון. סוג המוצר גבי בר מסביר: "זה מוצר פיננסי ולא השקעה. אנו לא מקבילים לאופציות אחרות, אלא יחודיים. אנו חברת יוניקורן בעולמות המוצר הפיננסי כי אין עוד חברה שאיחדה את עולם הסחר המקוון והפיננסים ביחד . עולם הסחר המקוון מייצר תשואות ורווחים פנומינאליים. הבאנו לישראל את היכולת להיות חלק מתבנית הסחר כחלק מהתפתחות וצמיחה של שוק". ורמת הסיכון? "הסיכון נמוך כי עולם הסחר צמח בכפולות ומתפתח באחוזים רבים מדי רבעון. הגדילה הזו מפחיתה את הסיכון מעצמה. תרבות הצריכה ברשת מתעצמת והולכת. הביקושים גדולים גם בזמן של מיתון עולמי. גם בתקופה בה פחות אנשים קונים, עדיין יותר אנשים קונים און ליין. גרף היצע וביקוש מראה ביקושים יורדים אבל הגרף זז ימינה ויש יותר שוק. לכן עולם הסחר המקוון רשם רווחים מצויינים גם בתקופת השפל האחרונה. הנתונים האלו מקטינים סיכונים. חנות פיזית, היא סיכון הרבה יותר משמעותי כרגע. זאת ועוד, אנו מחפשים חנויות שכבר מוכרות ומרוויחות בשוק המקומי. חנות שכבר מוכרת ומרוויחה יכולה, בטיפול מקצועי, להתרחב לעולם כולו. אנו מגדילים אותה, חושפים אותה. בכוחנו להנגיש חנות בברזיל, בלחיצת כפתור, לעוד יבשות – כולל אריזה מחדש, שפה, גרפיקה, קידום מכירות, שיווק ומכירות ברור שלכל עסקה יש תוכנית אנליסטית סיכון-סיכוי, הסיכון היחיד אצלנו הוא פשוט, להרוויח קצת פחות" כי תמיד לכל מוצר יש מחיר באינטרנט, במידה וקצב המכירות יורד, אנחנו מקפיצים קופוני הנחות ומחברים את הכלים הטכנולוגיים לאתר רוכשים לחנויות. על ההנפקה הקרובה לשוק האוסטרלי, אומר גבי בר: "החברה הופכת להיות חברה ציבורית כדי לגייס כסף לקראת כניסה לנכסים נוספים בשותפות עם הלקוחות. היכולת לנתח ולזהות את העסקאות, ביחד עם תוכנית תמחור, קנייה וניהול מקצה לקצה – הופך אותנו לפוטנציאל של חברת מיליארד דולר שווי". בחברה לא מסתירים את ההעדפה להנפקה באוסטרליה משיקולי הטבות מפליגות. "שם אנחנו הולכים להיות ההנפקה הכי גדולה השנה באוסטרליה , לפי דברי החתמים והברוקרים המקומיים, ". בימים אלה נבחנות 100 עסקאות פוטנציאליות חדשות. עסקה שנמצאת על השולחן בשווי שני מיליון דולר היא סביב תחום מוצרי היין. בסביבת הנכסים הדיגיטאליים מחזיקה כרגע החברה 300 משקיעים, יש אלף משקיעים בכל התחומים. "המודל שלנו פורץ דרך ונלמד בחברות גדולות. אנו מבצעים ניתוח אנליטי לעסקים און ליין. הברוקר האוסטרלי סיפר לנו שהוא חיפש בשנה האחרונה חברות שעושות מכירה און ליין בצורה טובה, כאלה שעוסקות בבניית מוצר פיננסי. לדבריו, הבאנו את כל החבילה ולדעתו ההנפקה הזו היא הזדמנות שאי אפשר לפספס". לביקור בדף האוהדים שלנו: https://www.facebook.com/tcmdigital/ בדיקת התאמתכם למסלולי הסחר שלנו והצטרפות היכנסו ללינק: http://lp2.tcmdigital.co.il/da