Next CaseNext Case

כנס Next Case 2019: בואו להיחשף לכלים עדכניים וטכניקות מתקדמות

נקסט קייס |

בשיווק דיגיטלי לא תמיד חייבים להמציא את הגלגל מחדש. תמיד עדיף קודם לחקור מה עשו לפניכם: כך תוכלו לגלות דרכים אפקטיביות להתגבר על אתגרים נפוצים, ללמוד מתובנות שהפיקו אחרים מהתהליכים שעשו, ולקבל השראה שתעזור לכם להתניע או לחדש את המסע השיווקי שלכם, במיוחד ברגעים שאתם מרגישים תקועים. 

 

כנס נקסט קייס 2019 שיתקיים ב-11 בדצמבר הוא בדיוק המקום לעשות את כל זה. הכנס, שמתקיים השנה זו הפעם השישית, הוא הכנס הפרקטי ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי ומבוסס על קונספט ייחודי: אנשי המקצוע המובילים בתחום, מציגים את סיפורי ההצלחה שלהם ולאפשר לכם ללמוד מהניסיון שלהם, ללמוד על כלים שלא הכרתם ולקחת אתכם הביתה שלל תובנות וטיפים מועילים לקידום העסק/ארגון שלכם.

הכנס נוסד ב-2013 על ידי פבל ישראלסקי, מנכ"ל סוכנות השיווק הדיגיטלי אנגורה מדיה ומייסד הבלוג הפופולרי AskPavel, העוסק בקידום אתרים ושיווק באינטרנט על כל היבטיו.

בכנס ייערכו 30 הרצאות, שכל אחת מהן תימשך 20 דקות. כל קייס סטאדי הוא ייחודי, וכל אחד נוגע בהיבט אחר של שיווק דיגיטלי: מקידום אורגני בגוגל ועד שיווק משפיענים, מפרסום ממומן ועד שימוש בביג דאטה. מכיוון שקהל היעד בכנס מגוון (מנהלי שיווק בארגונים, מקדמי אתרים, בעלי עסקים, יזמים, סטודנטים בתחומי השיווק הדיגיטלי ועוד) ההרצאות בכנס מחולקות ל-3 מסלולי תוכן המתקיימים במקביל: 

  1. המסלול האסטרטגי - מיועד למנהלי שיווק ולבעלי עסקים. ההרצאות בו יעסקו באסטרטגיות שיווקיות ובניהול השיווק ברמת המאקרו.
  2. המסלול הטכני - במסלול זה, הקייס סטאדי מעמיקים פנימה לפרטים הקטנים, טכנים ומתקדמים אשר הניבו הצלחה.
  3. **חדש** מסלול באנגלית -  מתאים לסטארטאפים וחברות הפונות לקהל הבינלאומי
כל מבקר בכנס יכול להיכנס לכל אחד מ-3 המסלולים לפי בחירתו ולעבור בין מסלול למסלול במהלך היום, לפי הנושאים שמעניינים אותו. הכנס מקפל בתוכו אוסף מרצים איכותי ומגוון במיוחד, כולל נציגים מחברות מובילות כמו Microsoft, Nestle, WeWork ואלעל.

קבלו טעימה לחלק מרשימת ההרצאות:

  • יוסי גונן, אלעל, איך המראנו עם האפליקציה החדשה תוך שנה לדירוג TOP 5 בחנות​
  • עודד און  AppsFlyer, איך שיפור ה-Inbound Funnel הגדיל יחס המרה ב-30% תוך 3 חודשים
  • עמית ביבאס Optimove, איך יצרנו פלטפורמת תוכן עם 30K קוראים שהפכה למקור לידים מרכזי
  • סיון צור , Nestle, איך גייסנו 15,000 דטאות ב-10 ימים עם קמפיין פרסונליזציה בסושיאל​
  • שירה וינברג הראל, Microsoft , איך הגדלנו את מספר המשתמשים פי 20 באמצעות שינוי חשיבתי
  • ליז כהן,  Our Crowd, איך יצרנו וקידמנו כנס שהביא 18,000 נרשמים מ-100 מדינות
  • רון שולויס, וואלה שופס, איך גייסנו עשרות אלפים לרשימת תפוצה בשבוע תוך התמודדות עם תקלות.
  • טל מאור זינגרמן, כלות אורבניות, איך הגדלנו את התנועה האורגנית ב-30% באמצעות קהילה בפייסבוק
  • אביתר יוסף Powtoon, איך הגדלנו את יחס ההמרה ב-30% באמצעות מערכות Marketing Automation
  • אריאל גייפמן, Syte, איך הגדלנו את יחס ההמרה פי 4 באמצעות Video Marketing
 

הנחה משתלמת של 15% לקוראי אייס!

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים. 

אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.