Next Case
Next Case

כנס Next Case 2019: בואו להיחשף לכלים עדכניים וטכניקות מתקדמות

נקסט קייס |

בשיווק דיגיטלי לא תמיד חייבים להמציא את הגלגל מחדש. תמיד עדיף קודם לחקור מה עשו לפניכם: כך תוכלו לגלות דרכים אפקטיביות להתגבר על אתגרים נפוצים, ללמוד מתובנות שהפיקו אחרים מהתהליכים שעשו, ולקבל השראה שתעזור לכם להתניע או לחדש את המסע השיווקי שלכם, במיוחד ברגעים שאתם מרגישים תקועים. 

 

כנס נקסט קייס 2019 שיתקיים ב-11 בדצמבר הוא בדיוק המקום לעשות את כל זה. הכנס, שמתקיים השנה זו הפעם השישית, הוא הכנס הפרקטי ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי ומבוסס על קונספט ייחודי: אנשי המקצוע המובילים בתחום, מציגים את סיפורי ההצלחה שלהם ולאפשר לכם ללמוד מהניסיון שלהם, ללמוד על כלים שלא הכרתם ולקחת אתכם הביתה שלל תובנות וטיפים מועילים לקידום העסק/ארגון שלכם.

הכנס נוסד ב-2013 על ידי פבל ישראלסקי, מנכ"ל סוכנות השיווק הדיגיטלי אנגורה מדיה ומייסד הבלוג הפופולרי AskPavel, העוסק בקידום אתרים ושיווק באינטרנט על כל היבטיו.

בכנס ייערכו 30 הרצאות, שכל אחת מהן תימשך 20 דקות. כל קייס סטאדי הוא ייחודי, וכל אחד נוגע בהיבט אחר של שיווק דיגיטלי: מקידום אורגני בגוגל ועד שיווק משפיענים, מפרסום ממומן ועד שימוש בביג דאטה. מכיוון שקהל היעד בכנס מגוון (מנהלי שיווק בארגונים, מקדמי אתרים, בעלי עסקים, יזמים, סטודנטים בתחומי השיווק הדיגיטלי ועוד) ההרצאות בכנס מחולקות ל-3 מסלולי תוכן המתקיימים במקביל: 

  1. המסלול האסטרטגי - מיועד למנהלי שיווק ולבעלי עסקים. ההרצאות בו יעסקו באסטרטגיות שיווקיות ובניהול השיווק ברמת המאקרו.
  2. המסלול הטכני - במסלול זה, הקייס סטאדי מעמיקים פנימה לפרטים הקטנים, טכנים ומתקדמים אשר הניבו הצלחה.
  3. **חדש** מסלול באנגלית -  מתאים לסטארטאפים וחברות הפונות לקהל הבינלאומי
כל מבקר בכנס יכול להיכנס לכל אחד מ-3 המסלולים לפי בחירתו ולעבור בין מסלול למסלול במהלך היום, לפי הנושאים שמעניינים אותו. הכנס מקפל בתוכו אוסף מרצים איכותי ומגוון במיוחד, כולל נציגים מחברות מובילות כמו Microsoft, Nestle, WeWork ואלעל.

קבלו טעימה לחלק מרשימת ההרצאות:

  • יוסי גונן, אלעל, איך המראנו עם האפליקציה החדשה תוך שנה לדירוג TOP 5 בחנות​
  • עודד און  AppsFlyer, איך שיפור ה-Inbound Funnel הגדיל יחס המרה ב-30% תוך 3 חודשים
  • עמית ביבאס Optimove, איך יצרנו פלטפורמת תוכן עם 30K קוראים שהפכה למקור לידים מרכזי
  • סיון צור , Nestle, איך גייסנו 15,000 דטאות ב-10 ימים עם קמפיין פרסונליזציה בסושיאל​
  • שירה וינברג הראל, Microsoft , איך הגדלנו את מספר המשתמשים פי 20 באמצעות שינוי חשיבתי
  • ליז כהן,  Our Crowd, איך יצרנו וקידמנו כנס שהביא 18,000 נרשמים מ-100 מדינות
  • רון שולויס, וואלה שופס, איך גייסנו עשרות אלפים לרשימת תפוצה בשבוע תוך התמודדות עם תקלות.
  • טל מאור זינגרמן, כלות אורבניות, איך הגדלנו את התנועה האורגנית ב-30% באמצעות קהילה בפייסבוק
  • אביתר יוסף Powtoon, איך הגדלנו את יחס ההמרה ב-30% באמצעות מערכות Marketing Automation
  • אריאל גייפמן, Syte, איך הגדלנו את יחס ההמרה פי 4 באמצעות Video Marketing
 

הנחה משתלמת של 15% לקוראי אייס!

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.


הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.