Next Case
Next Case

כנס Next Case 2019: בואו להיחשף לכלים עדכניים וטכניקות מתקדמות

נקסט קייס |

בשיווק דיגיטלי לא תמיד חייבים להמציא את הגלגל מחדש. תמיד עדיף קודם לחקור מה עשו לפניכם: כך תוכלו לגלות דרכים אפקטיביות להתגבר על אתגרים נפוצים, ללמוד מתובנות שהפיקו אחרים מהתהליכים שעשו, ולקבל השראה שתעזור לכם להתניע או לחדש את המסע השיווקי שלכם, במיוחד ברגעים שאתם מרגישים תקועים. 

 

כנס נקסט קייס 2019 שיתקיים ב-11 בדצמבר הוא בדיוק המקום לעשות את כל זה. הכנס, שמתקיים השנה זו הפעם השישית, הוא הכנס הפרקטי ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי ומבוסס על קונספט ייחודי: אנשי המקצוע המובילים בתחום, מציגים את סיפורי ההצלחה שלהם ולאפשר לכם ללמוד מהניסיון שלהם, ללמוד על כלים שלא הכרתם ולקחת אתכם הביתה שלל תובנות וטיפים מועילים לקידום העסק/ארגון שלכם.

הכנס נוסד ב-2013 על ידי פבל ישראלסקי, מנכ"ל סוכנות השיווק הדיגיטלי אנגורה מדיה ומייסד הבלוג הפופולרי AskPavel, העוסק בקידום אתרים ושיווק באינטרנט על כל היבטיו.

בכנס ייערכו 30 הרצאות, שכל אחת מהן תימשך 20 דקות. כל קייס סטאדי הוא ייחודי, וכל אחד נוגע בהיבט אחר של שיווק דיגיטלי: מקידום אורגני בגוגל ועד שיווק משפיענים, מפרסום ממומן ועד שימוש בביג דאטה. מכיוון שקהל היעד בכנס מגוון (מנהלי שיווק בארגונים, מקדמי אתרים, בעלי עסקים, יזמים, סטודנטים בתחומי השיווק הדיגיטלי ועוד) ההרצאות בכנס מחולקות ל-3 מסלולי תוכן המתקיימים במקביל: 

  1. המסלול האסטרטגי - מיועד למנהלי שיווק ולבעלי עסקים. ההרצאות בו יעסקו באסטרטגיות שיווקיות ובניהול השיווק ברמת המאקרו.
  2. המסלול הטכני - במסלול זה, הקייס סטאדי מעמיקים פנימה לפרטים הקטנים, טכנים ומתקדמים אשר הניבו הצלחה.
  3. **חדש** מסלול באנגלית -  מתאים לסטארטאפים וחברות הפונות לקהל הבינלאומי
כל מבקר בכנס יכול להיכנס לכל אחד מ-3 המסלולים לפי בחירתו ולעבור בין מסלול למסלול במהלך היום, לפי הנושאים שמעניינים אותו. הכנס מקפל בתוכו אוסף מרצים איכותי ומגוון במיוחד, כולל נציגים מחברות מובילות כמו Microsoft, Nestle, WeWork ואלעל.

קבלו טעימה לחלק מרשימת ההרצאות:

  • יוסי גונן, אלעל, איך המראנו עם האפליקציה החדשה תוך שנה לדירוג TOP 5 בחנות​
  • עודד און  AppsFlyer, איך שיפור ה-Inbound Funnel הגדיל יחס המרה ב-30% תוך 3 חודשים
  • עמית ביבאס Optimove, איך יצרנו פלטפורמת תוכן עם 30K קוראים שהפכה למקור לידים מרכזי
  • סיון צור , Nestle, איך גייסנו 15,000 דטאות ב-10 ימים עם קמפיין פרסונליזציה בסושיאל​
  • שירה וינברג הראל, Microsoft , איך הגדלנו את מספר המשתמשים פי 20 באמצעות שינוי חשיבתי
  • ליז כהן,  Our Crowd, איך יצרנו וקידמנו כנס שהביא 18,000 נרשמים מ-100 מדינות
  • רון שולויס, וואלה שופס, איך גייסנו עשרות אלפים לרשימת תפוצה בשבוע תוך התמודדות עם תקלות.
  • טל מאור זינגרמן, כלות אורבניות, איך הגדלנו את התנועה האורגנית ב-30% באמצעות קהילה בפייסבוק
  • אביתר יוסף Powtoon, איך הגדלנו את יחס ההמרה ב-30% באמצעות מערכות Marketing Automation
  • אריאל גייפמן, Syte, איך הגדלנו את יחס ההמרה פי 4 באמצעות Video Marketing
 

הנחה משתלמת של 15% לקוראי אייס!

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)

ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר

בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?

רן קידר |

קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.

ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.

לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק. 

כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?

סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.

מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא. 

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים

מוצאי שבת היתה בסימן קשת, ששלטה בלוח השידורים עם פער עצום במהדורה המרכזית ובפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 18% רייטינג ו-475 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. חדשות 14 היו במקום השני עם 6.1% ו-174 אלף צופים. שתי המהדורות הנוספות גם הן מרוויחות צופים בעקבות ההיעדרות של 14 משידורי שבת, וחדשות 13, עמדה על 5.5% רייטינג ו-142 אלף צופים ואילו המהדורה של כאן11, עמדה על 116 אלף צופים ו-5.3% רייטינג.


פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירווזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 18.6% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 8.9% רייטינג ו-224 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. במקום האחרון היה הפרק המסיים של הסדרה התיעודית על ואנונו, עם נתון מכובד של 5.5% רייטינג ו-119 אלף צופים.

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 3.4% רייטינג ו-91 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-4.1% רייטינג ו-121 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-7.4% רייטינג ו-215 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 2.1% ו-57 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 11% רייטינג ו-276 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם נתונים דומים למדי, 10.9% ו-309 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 4.6% רייטיג ו-128 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.5% ו-95 אלף צופים. 

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, "אברי ושרקי" היו בראש, עם 7.3% רייטינג ו-168 אלף צופים, שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של היה במקום השני, עם 4.6% ו-117 אלף צופים, ואילו במקום האחרון היו חדשות הלילה עם שרה ב"ק, של ערוץ 14, עם 3.2% ו-81 אלף צופים.