Next Case
Next Case

כנס Next Case 2019: בואו להיחשף לכלים עדכניים וטכניקות מתקדמות

נקסט קייס |

בשיווק דיגיטלי לא תמיד חייבים להמציא את הגלגל מחדש. תמיד עדיף קודם לחקור מה עשו לפניכם: כך תוכלו לגלות דרכים אפקטיביות להתגבר על אתגרים נפוצים, ללמוד מתובנות שהפיקו אחרים מהתהליכים שעשו, ולקבל השראה שתעזור לכם להתניע או לחדש את המסע השיווקי שלכם, במיוחד ברגעים שאתם מרגישים תקועים. 

 

כנס נקסט קייס 2019 שיתקיים ב-11 בדצמבר הוא בדיוק המקום לעשות את כל זה. הכנס, שמתקיים השנה זו הפעם השישית, הוא הכנס הפרקטי ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי ומבוסס על קונספט ייחודי: אנשי המקצוע המובילים בתחום, מציגים את סיפורי ההצלחה שלהם ולאפשר לכם ללמוד מהניסיון שלהם, ללמוד על כלים שלא הכרתם ולקחת אתכם הביתה שלל תובנות וטיפים מועילים לקידום העסק/ארגון שלכם.

הכנס נוסד ב-2013 על ידי פבל ישראלסקי, מנכ"ל סוכנות השיווק הדיגיטלי אנגורה מדיה ומייסד הבלוג הפופולרי AskPavel, העוסק בקידום אתרים ושיווק באינטרנט על כל היבטיו.

בכנס ייערכו 30 הרצאות, שכל אחת מהן תימשך 20 דקות. כל קייס סטאדי הוא ייחודי, וכל אחד נוגע בהיבט אחר של שיווק דיגיטלי: מקידום אורגני בגוגל ועד שיווק משפיענים, מפרסום ממומן ועד שימוש בביג דאטה. מכיוון שקהל היעד בכנס מגוון (מנהלי שיווק בארגונים, מקדמי אתרים, בעלי עסקים, יזמים, סטודנטים בתחומי השיווק הדיגיטלי ועוד) ההרצאות בכנס מחולקות ל-3 מסלולי תוכן המתקיימים במקביל: 

  1. המסלול האסטרטגי - מיועד למנהלי שיווק ולבעלי עסקים. ההרצאות בו יעסקו באסטרטגיות שיווקיות ובניהול השיווק ברמת המאקרו.
  2. המסלול הטכני - במסלול זה, הקייס סטאדי מעמיקים פנימה לפרטים הקטנים, טכנים ומתקדמים אשר הניבו הצלחה.
  3. **חדש** מסלול באנגלית -  מתאים לסטארטאפים וחברות הפונות לקהל הבינלאומי
כל מבקר בכנס יכול להיכנס לכל אחד מ-3 המסלולים לפי בחירתו ולעבור בין מסלול למסלול במהלך היום, לפי הנושאים שמעניינים אותו. הכנס מקפל בתוכו אוסף מרצים איכותי ומגוון במיוחד, כולל נציגים מחברות מובילות כמו Microsoft, Nestle, WeWork ואלעל.

קבלו טעימה לחלק מרשימת ההרצאות:

  • יוסי גונן, אלעל, איך המראנו עם האפליקציה החדשה תוך שנה לדירוג TOP 5 בחנות​
  • עודד און  AppsFlyer, איך שיפור ה-Inbound Funnel הגדיל יחס המרה ב-30% תוך 3 חודשים
  • עמית ביבאס Optimove, איך יצרנו פלטפורמת תוכן עם 30K קוראים שהפכה למקור לידים מרכזי
  • סיון צור , Nestle, איך גייסנו 15,000 דטאות ב-10 ימים עם קמפיין פרסונליזציה בסושיאל​
  • שירה וינברג הראל, Microsoft , איך הגדלנו את מספר המשתמשים פי 20 באמצעות שינוי חשיבתי
  • ליז כהן,  Our Crowd, איך יצרנו וקידמנו כנס שהביא 18,000 נרשמים מ-100 מדינות
  • רון שולויס, וואלה שופס, איך גייסנו עשרות אלפים לרשימת תפוצה בשבוע תוך התמודדות עם תקלות.
  • טל מאור זינגרמן, כלות אורבניות, איך הגדלנו את התנועה האורגנית ב-30% באמצעות קהילה בפייסבוק
  • אביתר יוסף Powtoon, איך הגדלנו את יחס ההמרה ב-30% באמצעות מערכות Marketing Automation
  • אריאל גייפמן, Syte, איך הגדלנו את יחס ההמרה פי 4 באמצעות Video Marketing
 

הנחה משתלמת של 15% לקוראי אייס!

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.