דוחות חלשים לסלקום: 213 אלף מנויים בסלקום TV
יממה לאחר פרסום דוחות פרטנר, חברת סלקום פרסמה את דוחות הרבעון ה-3 שממשיכים את החולשה בשוק התקשורת הישראלי. סה"כ הכנסות החברה הסתכמו ב-910 מיליון שקל בהשוואה ל-975 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של 6.7%. הרווח הנקי של החברה נחתך ב-97% לעומת הרבעון המקביל אשתקד וירד מ-32 מיליון למיליון שקל בלבד.
עם זאת, בקטגוריית ה-OTT (טלוויזיה), סלקום TV ממשיכה לצמוח ומגיעה למצבת מנוים שעומדת נכון לעכשיו על 213 אלף בתי אב, לעומת 206 אלף מנויים בספטמבר (עת סגירת הרבעון ה-3) ו-195 אלף בסוף חודש יוני, עם סגירת הרבעון ה-2. בסוף הרבעון ה-1 של שנת 2018 עמדה מצבת לקוחות הטלוויזיה של סלקום TV על 184 אלף מנוים. מספר מנויי הטלוויזיה של סלקום מציב אותה במקום הראשון בקטגוריית ה-OTT לעומת פרטנר TV שפרסמה אתמול את דוחותיה מהם עולה כי לחברה ישנם 118 אלף מנויים.
ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום: "שירות הטלוויזיה סלקום tv ממשיך להצליח, ואנו שומרים על מעמדנו כשחקן ה- OTT TV הגדול בשוק עם כ- 213 אלף משקי בית (נכון להיום). גם ברבעון השלישי המשכנו להשקיע בחוויית הצפייה של לקוחותינו ובהוספת תכנים חדשים בתחומי הספורט והילדים. אנו ממשיכים לצרף לקוחות חדשים לשירותי הטלוויזיה, בין היתר באמצעות חבילות הטריפל והקוואטרו של החברה, ואת הרבעון השלישי סיימנו עם גידול של 6.2% בהכנסות משירותים במגזר הנייח בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד".

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.