עדי ודרובניק מונתה למנהלת מחלקת תוכן שיווקי בגלובס
לאחר 5 שנים בחברת התוכן C מקבוצת פובליסיס ישראל, עדי ודרובניק (36) מצטרפת למחלקה המסחרית של גלובס כמנהלת מחלקת תוכן שיווקי. מינויה לתפקיד מגיע לאחר פרישת רבים מעובדיו הבכירים של העיתון, חלקם מהמחלקה המסחרית ובראשם המשנה למנכ"ל לענייני סחר מוטי בר זיו, בעקבות העברת הבעלות על העיתון וכניסת יובל סיגלר לתפקיד המו"ל, ממנו הספיק כבר לפרוש לאחרונה.
לודרובניק נסיון של למעלה מעשור בעולם התוכן השיווקי. בעברה מילאה תפקידים שונים בתחום התוכן השיווקי בתכניות השונות בקשת ובאתר מאקו. בגלובס מציינים כי בימים אלו מתגבש "קוד אתי" בעזרתה של ד"ר תהילה אלטשולר שורץ והמחלקה תפעל על פי הנהלים וההנחיות שיקבעו וכל זאת בכדי ליצור הבדל ברור ומסומן בין עולמות התוכן לסחר.
סמנכ״ל הסחר בגלובס, דרור בנגל: "אני שמח שעדי מצטרפת לכוחותינו. תפקיד ניהול מחלקת התוכן השיווקי הינו אסטרטגי ומאתגר יותר מתמיד ונדרשת יצירתיות רבה. אני בטוח שהיכולות של עדי יעזרו לנו ליצור מוצרים חדשים אטרקטיביים למפרסמים וכל זאת תחת "רגולציה" קפדנית פנימית".
- 5.למה בחרת בחברה כושלת כמו גלובס? (ל"ת)שלומי 01/04/2018 21:58הגב לתגובה זו
- 4.הצעה למפרסמים 04/01/2018 16:33הגב לתגובה זוהתוכן השיווקי נולד והתפתח כבר בשנות ה-50 בארצות הברית. תוכן שיווקי הינו פרסום יעיל מאוד, אשר מביא בדרך כלל לתוצאה פרודוקטיבית. שם המשחק הוא, לדעת כיצד לכתוב את התוכן השיווקי ולהגישו בצורה חכמה, יעילה ומרתקת. אנחנו פיתחנו שיטה חדשה לשיווק פרטני, באמצעות פרסום הנעה לפעולה ממוקד מטרה. דרך הפעולה החדשה, משמשת גם פלטפורמה מעולה, לפרסום תוכן שיווקי מעניין באון-ליין, המגיע ללקוחות מתעניינים, בעזרת פרסום הנעה לפעולה באוף- ליין. מתודת הפרסום הייחודית, גורמת ללקוחות פוטנציאלים, להגיב בחיוב תוך כמה דקות למסר הפרסומי, המועבר אליהם בצורה אישית, מתומצתת ומרוכזת, וכל זאת באמצעות תשדירי הנעה לפעולה, המזמינים את הציבור להתקשר ישירות למוקד של המפרסם - בזמן שידור הפרסומות. על מנת לצפות במצגת של שיטת הפרסום המיוחדת, התקשר(י) ונקבע פגישה לכשמתאים לך 0507928679
- 3.הכי תותחית שיש!!! (ל"ת)גג 31/12/2017 14:45הגב לתגובה זו
- 2.תותחית!!! (ל"ת)אסף 31/12/2017 13:19הגב לתגובה זו
- 1.אחת שיודעת 31/12/2017 13:19הגב לתגובה זובהצלחה!

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.