
לעומק התודעה יטפל בתקציב קומפלקס מלונאות חדש באילת
משרד הפרסום לעומק התודעה קיבל לידיו את תקציב הפרסום לקומפלקס מלונאות ומגורים חדש שיבנה באילת, בפרויקט של היזם אבי כראל. תקציב ההשקה של מיזם הנדל"ן מוערך בכ-8 מיליון שקלים.
המיזם שייבנה הוא מתחם מגורים ומלונאות חדש באילת, לראשונה מזה 15 שנה. המשרד נבחר למתג את הקומפלקס החדש, ללוות את תהליך השיווק והפרסום ולנהל את הקמפיין. לדברי היזם אבי כראל: "לעומק התודעה הוא משרד קריאייטיב ברמות הגבוהות ביותר בארץ ובחו"ל. הבחירה בו הייתה טבעית והגיעה מתוך רצון להביא משהו שונה לענף הנדל"ן המסורתי. התרשמתי כי האנשים במשרד לעומק התודעה יכולים לחשוב מחוץ לקופסא, לנתח ולדבר עם קהל היעד בצורה מיוחדת".
זיו פופלבסקי, ממייסדי לעומק התודעה: "אילת תהפוך בשנים הקרובות את פניה, שדה התעופה הבינלאומי יחולל שינוי גדול בעיר באספקטים רבים. שמחתי להכיר יזם אמיץ שמוכן, לאחר 15 שנים של הקפאה בעיר, להביא לאילת קונספט שונה וייחודי. יהיה מעניין".
- 4.עידן 14/11/2017 12:09הגב לתגובה זולא בא לי לפרגן אבל חייב להגיד שנהייתי ירוק אחרי הפודקאסט הזה.
- 3.מוזנג 14/11/2017 04:37הגב לתגובה זוכל הכבוד....ללא ספק משרד בועט שמביא דברים חדשים לשוק
- 2.דלינדה 13/11/2017 18:45הגב לתגובה זובהצלחה לעומק מס אחד בענף
- 1.אורלי 13/11/2017 18:00הגב לתגובה זואיזה משרד מעולה הם !