
תקציב הפרסום של סוני עובר מ'לעומק התודעה' ל'אברהם'
שנה לאחר שהעבירו את תקציב סוני לידי משרד הפרסום לעומק התודעה, מותג מכשירי החשמל מעביר את התקציב לידיו של פרסום אברהם - כך נודע לאייס.
התקציב אינו כולל את הטיפול במותג המוביל של החברה PS4, שהפך בשנים האחרונות לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים שלה בעולם הגיימינג ובכלל. בסוני מסבירים לאייס כי הבחירה לעבור לאברהם התקבלה על ידה "כהחלטה שמבוססת על שיקול אסטרטגי בניסיון למצוא את המשרד שירוץ איתנו קדימה". משרד הפרסום יטפל במסכי הטלוויזיה (בדגש על טכנולוגיית OLED שתהיה במרכז) מצלמות וכו' כאשר ה-PS4 מטופל באופן פנימי על ידי סוני.
מנגד בשוק הפרסום מעריכים כי הפרידה מ'לעומק התודעה' היא פועל יוצא של העובדה שמשרד הפרסום החל לעבוד במקביל לסוני עם מותג החשמל הסיני הייסנס לפני כחצי שנה. ההתנגשות בין התקציבים המתחרים היא זו שהובילה לפרידה בין הצדדים כאשר מטבע הדברים לעומק התודעה בחרה להשאיר בידיה את הייסנס משיקולים כלכליים של גובה התקציב העדיף, כ-8 מיליון שקלים לעומת כמיליון.
- 1.אורי 31/10/2017 14:38הגב לתגובה זותתחדשו באברהם בטוח שתעשו עבודה טובה!