פרסום ראשון

מכרז לפ"מ לפעילות בחו"ל: TMF, זניט וגו צפויות להתמודד

פעילות המדיה של לפ"מ בחו"ל מוערכת על ידיה בכ-70 מיליון שקלים המיועדים לרכש מדיה מ-2 ענקיות האינטנרט: גוגל ופייסבוק. גם יוניברסל בחנה כניסה למכרז אך נכון לעכשיו נראה כי לא תתמודד
משה בנימין |

מכרז לפ"מ לפעילות המדיה בחו"ל שעומד על עשרות מיליוני שקלים מעניין את חברות המדיה הגדולות בשוק המקומי. לאייס נודע כי חברת המדיה TMFזניט וגו בוחנות כניסה למכרז. חברת המדיה של קבוצת מקאן - יוניברסל - בחנה אף היא כניסה למכרז אך בשלב זה נראה כי היא תבחר שלא להגיש הצעה.

פעילות המדיה של לפ"מ בחו"ל, שעומדת במרכז המכרז, מוערכת על ידיה בכ-70 מיליון שקלים המיועדים לרכש מדיה מ-2 ענקיות האינטנרט: גוגל ופייסבוק. בהתאם תנאי הסף להתמודדות במכרז דורשים ניסיון עבר בקמפיינים בחו"ל, בשפה זרה, בפייסבוק ובגוגל. תנאי נוסף אותו הבהירו בלפ"מ מראש נוגע לגובה עמלת המדיה המקסימלית אותה יוכלו המתמודדים לדרוש בהצעת המחיר - 6.5%.

בשוק מעריכים כי ההתמחרות התחרותית בין המתמודדים צפויה להוריד את עמלת המדיה עד לאזור ה-5%. בלפ"מ ציינו עוד מראש כי מתוך התמודדים במכרז ייבחרו 2 ספקים כך שהפעילות כולה לא תנוהל באופן בלעדי על ידי ספק יחיד. מנגד, אין המכרז התייחסות לאופן חלוקת נתח העבודה בין הזוכים.

מבין המתמודדים, GO (גו) נמצאת בעמדה שונה מול לפ"מ ושאר חברות המדיה, שכן היא נמנית על רשימת הספקים של לפמ בימים אלו כחלק ממערך נותני השירותים המטפלים בפעילות המדיה בחו"ל. לצד גו, עד לתוצאות שיתקבלו במכרז הנוכחי, מטפלות בלפמ 3 חברות נוספות: ספרוס (SEPROS), ווב וויז המתמחה בשוק הרוסי ומייפל - MAPLE TEAM.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף בראש כל רצועות השידור

כמות הצופים במהדורות החדשות חזרה לנורמה, אחרי פיק חריג, אך המגמה נשמרה, 12 עדיין בראש, 14 מצמצם פערים ו-13 מגרד את ה-100 אלף צופים; אחד מעשרה צופי המהדורות המרכזיות צופה במהדורה המרכזית של כאן11

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לאחר ששככה הסערה, אמש כמות הצופים במהדורות המרכזיות ירדה ל-742 אלף צופים. כמובן, שמבחינת הנתונים של כל ערוץ וערוץ נרשמה ירידה מאשר בערב יום ראשון החריג, אבל מבחינת הדירוג עצמו, המגמות נותרו זהות. 12 עדיין בראש, 14 מדביק פערים, 13 מאבד גובה וכאן11 על גבול הנישה. 

מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.5% רייטינג ו-320 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-241 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.6% רייטינג ו-1010 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 80 אלף צופים ו-3.3% רייטינג.


פריים טיים

בערב של ריאליטי חזק, הריאליטי תמיד יהיה בראש, וכך היה גם אמש, כש-"מאסטר שף" של קשת הובילה בגאון, עם 14.2% רייטינג ו-333 אלף צופים (והיתה התכנית הנצפית ביותר בכל לוח השידורים). אחריה היתה "הפטריוטים" שהולכת ומתחזקת מדי ערב, ואתמול היתה התכנית השלישית הנצפית בלוח השידורים, עם 9.2% רייטינג ו-297 אלף צופים. השעשועון של רשת, "כלוב הזהב", היה הרחק מאחור, עם 4.9% רייטינג ו-115 אלף צופים ואילו עוד הרחק מאחור היה תכנית ראיונות חדשה של כאן11, "הייתי שם", שפתחה עם רצח רבין וקיבלה 2.5% רייטינג עם 56 אלף צופים בלבד. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.3% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.8% רייטינג ו-66 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 2% רייטינג ו-52 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 לקח את ההובלה, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, שעמד על רייטינג של 2.5% ו-55 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.2% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.