אלי אילדיס. לובינסקי טרייד
צילום: יח"צ/ יוטיוב
פרסום ראשון

לובינסקי טרייד: תקציב הפרסום לרכבי יד שנייה עובר לברוקנר

העברת התקציב ממשיכה את הרה-ארגון במערך הפרסום של לובינסקי שהחלה עוד במארס 2017 עם העברת תקציב פג'ו מברוקנר יער לוי לגליקמן שמיר סמסונוב
משה בנימין | (2)

תקציב הפרסום של לוביסנקי טרייד, זרוע מכירת הרכבים מיד שנייה ורכישת רכבים מבעלות קודמת בליסינג של קבוצת לובינסקי עבר מזרמון לברוקנר יער לוי - כך נודע לאייס.

העברת התקציב ממשיכה את הרה-ארגון במערך הפרסום של לובינסקי שהחלה עוד במארס 2017 עם העברת תקציב פג'ו מברוקנר יער לוי לגליקמן שמיר סמסונוב. ניצני השינוי במערך הפרסום נזרעו עם כניסתו של דני שביט לתפקיד מנכ"ל לובינסקי לאחר סיום דרכו של המנכ"ל הקודם אבי צור, בדצמבר 2016.

משרד הפרסום ברוקנר יער לוי מחזיר לעצמו את האחיזה בנתח הפרסום של קבוצת לובינסקי. לאחר שאיבד לגליקמן שמיר סמסונוב את תקציב פג'ו המשרד מטפל כיום במותגי MG, סיטרואן ולובינסקי טרייד. רשת הטרייד מונה 10 סניפים הפרוסים בכל הארץ: חיפה, עפולה, נהריה, חדרה, גלילות, פתח תקווה, ירושלים, ראשל"צ, אשדוד ובאר-שבע. תקציב הפרסום של חלק הטרייד עומד על כ-7 מיליון שקלים בשנה. 

את קמפיין הפרסום של לובינסקי טרייד בשנים האחרונות מוביל מגיש תכניות הספורט אלי אילדיס. נכון לעכשיו טרם ידוע האם ברוקנר צפויים להמשיך את הקו שהתחיל בזרמון גרופ. ב-2016 זכו זרמון גרופ ולובינסקי טרייד באפי זהב בקטגוריית הרכב עבור המהלך "מהפכה של יבואן".  

 

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    קארמה (ל"ת)
    קש 28/06/2017 00:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רינת 27/06/2017 14:15
    הגב לתגובה זו
    מגיע להם להצליח