פרסום ראשון

לובינסקי טרייד: תקציב הפרסום לרכבי יד שנייה עובר לברוקנר

העברת התקציב ממשיכה את הרה-ארגון במערך הפרסום של לובינסקי שהחלה עוד במארס 2017 עם העברת תקציב פג'ו מברוקנר יער לוי לגליקמן שמיר סמסונוב
משה בנימין | (2)

תקציב הפרסום של לוביסנקי טרייד, זרוע מכירת הרכבים מיד שנייה ורכישת רכבים מבעלות קודמת בליסינג של קבוצת לובינסקי עבר מזרמון לברוקנר יער לוי - כך נודע לאייס.

העברת התקציב ממשיכה את הרה-ארגון במערך הפרסום של לובינסקי שהחלה עוד במארס 2017 עם העברת תקציב פג'ו מברוקנר יער לוי לגליקמן שמיר סמסונוב. ניצני השינוי במערך הפרסום נזרעו עם כניסתו של דני שביט לתפקיד מנכ"ל לובינסקי לאחר סיום דרכו של המנכ"ל הקודם אבי צור, בדצמבר 2016.

משרד הפרסום ברוקנר יער לוי מחזיר לעצמו את האחיזה בנתח הפרסום של קבוצת לובינסקי. לאחר שאיבד לגליקמן שמיר סמסונוב את תקציב פג'ו המשרד מטפל כיום במותגי MG, סיטרואן ולובינסקי טרייד. רשת הטרייד מונה 10 סניפים הפרוסים בכל הארץ: חיפה, עפולה, נהריה, חדרה, גלילות, פתח תקווה, ירושלים, ראשל"צ, אשדוד ובאר-שבע. תקציב הפרסום של חלק הטרייד עומד על כ-7 מיליון שקלים בשנה. 

את קמפיין הפרסום של לובינסקי טרייד בשנים האחרונות מוביל מגיש תכניות הספורט אלי אילדיס. נכון לעכשיו טרם ידוע האם ברוקנר צפויים להמשיך את הקו שהתחיל בזרמון גרופ. ב-2016 זכו זרמון גרופ ולובינסקי טרייד באפי זהב בקטגוריית הרכב עבור המהלך "מהפכה של יבואן".  

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    קארמה (ל"ת)
    קש 28/06/2017 00:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רינת 27/06/2017 14:15
    הגב לתגובה זו
    מגיע להם להצליח
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.