לאחר הפרידה מכלמוביל: גליקמן מקבל מלובינסקי את פיג'ו ו-DS

לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן MG ו-DS מרחיבה את מערך הפרסום שלה שהסתמך בשנים האחרונות על ברוקנר יער לוי באופן בלעדי. ברוקנר ימשיך לטפל במותגי סיטרואן ו-MG
משה בנימין |

חודשיים לאחר שסיים 5 שנות עבודה עם כלומוביל - יבואנית יונדאי ומרצדס - משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב נכנס למערך הפרסום של קבוצת לובינסקי ומכרסם בנתח הפרסום של ברוקנר יער לוי בתקציב. 

לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן MG ו-DS מרחיבה את מערך הפרסום שלה שהסתמך בשנים האחרונות על ברוקנר יער לוי באופן בלעדי ומצרפת אליו את גליקמן שמיר סמסונוב שיקבל לידיו את הטיפול במותגי פיג'ו ו-DS. ברוקנר יער לוי ימשיכו לטפל במותגי סיטרואן ו-MG. 

 

דני שביט, מנכ"ל קבוצת לובינסקי: "קבוצת לובינסקי נמצאת בצמיחה משמעותית בישראל וכדי לשפר עוד יותר את מיצוב המותגים וטיפול בהשקת הדגמים החדשים בשנים הקרובות, החלטנו להרחיב את מערך נותני השירות בתחום השיווק והפרסום ולצרף את משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסנוב למלאכת הטיפול במותג פיג'ו שנמצא בתנופת דגמים חדשים ובראשם ה-3008 שזכה בתואר רכב השנה בעולם, ובמותג DS שצפוי להשיק בשנים הקרובות קו נרחב של דגמי הפרימיום של קבוצת PSA. 

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב פיג'ו הוא הגדול ביותר מתוך פעילות הפרסום של קבוצת לובינסקי. ב-2016 עמד התקציב על 66 מיליון שקלים במחירי מחירון, המהווים בפועל בין 15 ל-20 מיליון שקלים. בחלוקה הפנימית לאמצעי המדיה, חלק הארי מהתקציב נמצא בסקטור העיתונות עם כ-55%, הטלוויזיה לעומתו תופסת כ-37% מהתקציב.

תקציב הפרסום של סיטרואן שיישאר בידיו של ברוקנר יער לוי הוא ה-2 בגודלו מבין המותגים בקבוצה. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, ב-2016 עמד התקציב על כ-44 מיליון שקלים במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-10-12 מיליון שקלים. גם כאן העיתונות היא המדיה המובילה עם 62% מהפעילות לעומת הטלוויזיה עם כ-20%. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.