גיל סמסונוב, חנן גליקמן ויגאל שמיר
צילום: יח"צ

לאחר הפרידה מכלמוביל: גליקמן מקבל מלובינסקי את פיג'ו ו-DS

לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן MG ו-DS מרחיבה את מערך הפרסום שלה שהסתמך בשנים האחרונות על ברוקנר יער לוי באופן בלעדי. ברוקנר ימשיך לטפל במותגי סיטרואן ו-MG
משה בנימין |

חודשיים לאחר שסיים 5 שנות עבודה עם כלומוביל - יבואנית יונדאי ומרצדס - משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב נכנס למערך הפרסום של קבוצת לובינסקי ומכרסם בנתח הפרסום של ברוקנר יער לוי בתקציב. 

לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן MG ו-DS מרחיבה את מערך הפרסום שלה שהסתמך בשנים האחרונות על ברוקנר יער לוי באופן בלעדי ומצרפת אליו את גליקמן שמיר סמסונוב שיקבל לידיו את הטיפול במותגי פיג'ו ו-DS. ברוקנר יער לוי ימשיכו לטפל במותגי סיטרואן ו-MG. 

 

דני שביט, מנכ"ל קבוצת לובינסקי: "קבוצת לובינסקי נמצאת בצמיחה משמעותית בישראל וכדי לשפר עוד יותר את מיצוב המותגים וטיפול בהשקת הדגמים החדשים בשנים הקרובות, החלטנו להרחיב את מערך נותני השירות בתחום השיווק והפרסום ולצרף את משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסנוב למלאכת הטיפול במותג פיג'ו שנמצא בתנופת דגמים חדשים ובראשם ה-3008 שזכה בתואר רכב השנה בעולם, ובמותג DS שצפוי להשיק בשנים הקרובות קו נרחב של דגמי הפרימיום של קבוצת PSA. 

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב פיג'ו הוא הגדול ביותר מתוך פעילות הפרסום של קבוצת לובינסקי. ב-2016 עמד התקציב על 66 מיליון שקלים במחירי מחירון, המהווים בפועל בין 15 ל-20 מיליון שקלים. בחלוקה הפנימית לאמצעי המדיה, חלק הארי מהתקציב נמצא בסקטור העיתונות עם כ-55%, הטלוויזיה לעומתו תופסת כ-37% מהתקציב.

תקציב הפרסום של סיטרואן שיישאר בידיו של ברוקנר יער לוי הוא ה-2 בגודלו מבין המותגים בקבוצה. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, ב-2016 עמד התקציב על כ-44 מיליון שקלים במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-10-12 מיליון שקלים. גם כאן העיתונות היא המדיה המובילה עם 62% מהפעילות לעומת הטלוויזיה עם כ-20%. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.