קד"מ מעולה של פג'ו: תזהרו - מחכה לכם אריה בחניון
במסגרת קמפיין "ימי אריות" של מותג הרכב פג'ו יצאה היבואנית חברת לובינסקי במהלך קד"מ גרילה משעשע באמצעות משרד הפרסום ברוקנר יער לוי. במהלך פשוט ומצחיק, הונחו על שמשות הרכבים בחניונים שונים בעיר פלאיירים שמדמים אריה שיושב בכסא הנהג ולעוברים ושבים המביטים ממרחק מסוים זה נראה ממש כך ובמבט ראשון קל להתבלבל.
משרד הפרסום והיבואנית מקדמים את המהלך על רקע ימי המכירות של פג'ו. הפלאיירים הוצבו על שמשות רכבים שאינם פג'ו במטרה לעודד את הנהגים של המותגים המתחרים להתעניין ברכב הצרפתי. כמו כן הפלאיירים הונחו על שמשות הרכב של עיתונאי רכב בזמן שנכחו במסיבת עיתונאים של המותג. בנוסף הונחו על שמשות הרכבים קטלוגים פתוחים של המותג, לצד תמונת האריה.
- 12.ארי 05/03/2017 16:02הגב לתגובה זותעשיה שמייצרת פרסומות קרמבולה ןליצ'י לבנק מזרחי תעשיה שכבר שנים מביכה עם פרסומות שוקה תעשיה שכבר שנים מייצרת פרסומת בנאלית אחרי השניה לא יכולה להגיד ששום דבר מביך ..
- 11.לפני 10 שנים יורו עשו מהלך זהה כמעט אחד לאחד (ל"ת)רק משתנקר 05/03/2017 11:42הגב לתגובה זו
- 10.מביך אפילו כעבודת סטודנט שנה א (ל"ת)למה יש על זה יח"צ?? 04/03/2017 20:42הגב לתגובה זו
- 9.מבריק!! (ל"ת)יעל ניסים 03/03/2017 11:39הגב לתגובה זו
- 8.יורם 03/03/2017 08:48הגב לתגובה זופלייאר מהזן הנחות ביותר בזבוז של עצים ביער
- 7.יח"צ חם פה ושם 03/03/2017 08:28הגב לתגובה זומהלך פשוט מצחיק... מי החליט את זה? הקופירייטר של המשרד ששלח אליכם את הכתבה ואתם מפרסמים? נו די עם כתבות יח"צ
- 6.אשכרה נראה כאילו האריה נוהג (ל"ת)אריה 02/03/2017 23:47הגב לתגובה זו
- 5.באומן 02/03/2017 17:39הגב לתגובה זוכמה פשוט ככה מצוין!
- 4.זול ביותר ומתאמץ מידי (ל"ת)דן 02/03/2017 16:49הגב לתגובה זו
- 3.אריה 02/03/2017 16:36הגב לתגובה זוחזזזזק
- 2.שושו 02/03/2017 16:18הגב לתגובה זוזה לא ישנה את העובדה שפג'ו זה רכב נוראי ולא אמין
- 1.רוני ירוני 02/03/2017 16:12הגב לתגובה זותגידו, הקטע הזה שמדפיסים 30 פוסטרים ותולים אותם בשביל הקקטוס לא נגמר? זה לא מאחורינו הסיפור הזה?

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.