קד"מ מעולה של פג'ו: תזהרו - מחכה לכם אריה בחניון

במהלך פשוט ומצחיק, הונחו על שמשות הרכבים בחניונים שונים בעיר פלאיירים שמדמים אריה שיושב בכסא הנהג ולעוברים ושבים המביטים ממרחק מסוים זה נראה ממש כך
משה בנימין | (12)

במסגרת קמפיין "ימי אריות" של מותג הרכב פג'ו יצאה היבואנית חברת לובינסקי במהלך קד"מ גרילה משעשע באמצעות משרד הפרסום ברוקנר יער לוי. במהלך פשוט ומצחיק, הונחו על שמשות הרכבים בחניונים שונים בעיר פלאיירים שמדמים אריה שיושב בכסא הנהג ולעוברים ושבים המביטים ממרחק מסוים זה נראה ממש כך ובמבט ראשון קל להתבלבל. 

משרד הפרסום והיבואנית מקדמים את המהלך על רקע ימי המכירות של פג'ו. הפלאיירים הוצבו על שמשות רכבים שאינם פג'ו במטרה לעודד את הנהגים של המותגים המתחרים להתעניין ברכב הצרפתי. כמו כן הפלאיירים הונחו על שמשות הרכב של עיתונאי רכב בזמן שנכחו במסיבת עיתונאים של המותג. בנוסף הונחו על שמשות הרכבים קטלוגים פתוחים של המותג, לצד תמונת האריה.

 

 

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    ארי 05/03/2017 16:02
    הגב לתגובה זו
    תעשיה שמייצרת פרסומות קרמבולה ןליצ'י לבנק מזרחי תעשיה שכבר שנים מביכה עם פרסומות שוקה תעשיה שכבר שנים מייצרת פרסומת בנאלית אחרי השניה לא יכולה להגיד ששום דבר מביך ..
  • 11.
    לפני 10 שנים יורו עשו מהלך זהה כמעט אחד לאחד (ל"ת)
    רק משתנקר 05/03/2017 11:42
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    מביך אפילו כעבודת סטודנט שנה א (ל"ת)
    למה יש על זה יח"צ?? 04/03/2017 20:42
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מבריק!! (ל"ת)
    יעל ניסים 03/03/2017 11:39
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    יורם 03/03/2017 08:48
    הגב לתגובה זו
    פלייאר מהזן הנחות ביותר בזבוז של עצים ביער
  • 7.
    יח"צ חם פה ושם 03/03/2017 08:28
    הגב לתגובה זו
    מהלך פשוט מצחיק... מי החליט את זה? הקופירייטר של המשרד ששלח אליכם את הכתבה ואתם מפרסמים? נו די עם כתבות יח"צ
  • 6.
    אשכרה נראה כאילו האריה נוהג (ל"ת)
    אריה 02/03/2017 23:47
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    באומן 02/03/2017 17:39
    הגב לתגובה זו
    כמה פשוט ככה מצוין!
  • 4.
    זול ביותר ומתאמץ מידי (ל"ת)
    דן 02/03/2017 16:49
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אריה 02/03/2017 16:36
    הגב לתגובה זו
    חזזזזק
  • 2.
    שושו 02/03/2017 16:18
    הגב לתגובה זו
    זה לא ישנה את העובדה שפג'ו זה רכב נוראי ולא אמין
  • 1.
    רוני ירוני 02/03/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
    תגידו, הקטע הזה שמדפיסים 30 פוסטרים ותולים אותם בשביל הקקטוס לא נגמר? זה לא מאחורינו הסיפור הזה?
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.