מי המותג שמריץ קמפיין פרסום באפליקציה השנויה במחלוקת BLINDSPOT?
אפליקציית המסרים האנונימיים BLINDSPOT שמאחוריה עומד דור רפאלי האח של בר, לא קיבלה אפילו ימים ספורים של חסד. גולשים ברשתות החברתית כבר סימנו אותה כאויבת העם וטענו כי היא צפויה להרוס את חייהם של ילדים ובני נוער רבים שיהפכו למטרות קלות עבור חבריהם. במקביל כלי התקשורת לא חסו עליה וברוב המקרים סיקרו אותה באור שלילי.
עם נתוני פתיחה שכאלו ושיחה בלתי פוסקת, נשאר רק לחכות מי יהיה משרד הפרסום הראשון שיקפוץ על המציאה ויעלה על רכבת הפרובוקציה הדוהרת. והזוכה הוא? משרד הפרסום יהושע TBWA שמריץ בימים אלו קמפיין עבור לא אחרת מאשר עמותת ער"ן - עזרה ראשונה נפשית.
במשרד החליטו לנצל את הבאזז ולהיות הראשונים שעושים מהלך שיווקי בפלטפורמה החדשה, אבל מזווית חיובית - לקידום השירות הטלפוני והאינטרנטי האנונימי שלהם. ביממה האחרונה מאות אנשים בגילאים ובסטאטוסים שונים קיבלו הודעה אנונימית בנוסח: "אם אתה צריך, תדע שאתה תמיד יכול לדבר איתי".
אחרי שהגולש ראה את ההודעה, או אחרי שהגיב בניסיון להבין מי עומד מאחורי ההודעה, התגלה לפניו הפיתרון שלווה בפעולת הנעה להעברת המסר. במשרד מסבירים כי "המטרה היא כמובן לעודד אנשים לעשות שימוש חיובי באפליקציה ולהראות להם שבכל מקום, וגם במקומות הכי לא צפויים, תמיד יש למי לפנות, תמיד יש עם מי לדבר ותמיד ער"ן נמצאים שם בשביל שיחה אנונימית שיכולה לעשות רק טוב".
קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב - מאיה שרן
קופי - חזקוש ישורון
תקציבאית - דיאנה חוטובלי
ארט - אבישי קשת
סמנכלית לקוחות - רעיה אריאל
- 7.כרגיל יהושע עלובים (ל"ת)גיא 08/01/2016 22:22הגב לתגובה זו
- 6.ראר 05/01/2016 21:14הגב לתגובה זומביך...
- 5.אחד 05/01/2016 18:07הגב לתגובה זוולא ,הם לא מאותגרים טכנולוגית בחלקם הגדול מה שגורם נזק לא יכנס לסלולר של הילדים שלהם .
- 4.אברהם 05/01/2016 15:58הגב לתגובה זווכל מי שטוען שזה לא בסדר שהם פרסמו בפלטפורמה הזאת כנראה לא מבין את המסר. הם פנו אל האנשים שזקוקים לעזרה במקום שהכי פוגע בהם. ניצלו בצורה גאונית את המדיה. שאפו!
- שימי 06/01/2016 00:13הגב לתגובה זומילא רמי היה משלם לך הרבה כסף בשביל שתכתוב תגובות מטעם, אבל כולם יודעים שאתה מקבל גרושים
- 3.גיא מ. 05/01/2016 14:35הגב לתגובה זוכמו פרסומת למרפאת שיניים בקנדי-לנד.
- 2.לירון 05/01/2016 14:14הגב לתגובה זואת ההודעה, יקרא את הכתבה שמעודדת לפתוח את ההודעה. כמה טיפשות וזה מגיע עוד מגוף שצריך לעזור נפשית ולא להרוס!
- 1.חזקוש תעשה לי מניין! (ל"ת)רוי 05/01/2016 13:27הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
