
עומדים בתור: 8 משרדים מתחרים על תקציב הפרסום של רשת 'מאניה ג'ינס'
המכרז על תקציב הפרסום של המותג מאניה ג'ינס מתסמן כעוד מכרז שיגרום להרמת גבות וביקורת בקרב תעשיית הפרסום. לאייס נודע כי לא פחות מ-8 משרדים בסדרי גודל שונים צפויים להתמודד על תקציב הפרסום או נמצאים במגעים עם החברה - לא בשורה שתשמח אף אחד מהתמודדים.
בשבועות האחרונים החלו המגעים בין נציגי מאניה ג'ינס למשרדי הפרסום שהוזמנו להשתתף במכרז על תקציב הפרסום שצפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים בפועל. עם זאת, לאייס נודע, כי החברה מבקשת לקיים מכרז עם הפרדה בין קריאייטיב למדיה, מה שלא מתקבל בשמחה בקרב המשרדים. הפרדה זו היא גם הסיבה לשונות הגבוהה בין המתמודדים, שכוללים את: זניט, מקאן וואלי, מנצ', אינומדיה, מדיו ומיקי תורג'מן שטיפל בתקציב בשנה החולפת. 2 משרדים נוספים שהיו בתמונה אך טרם החליטו אם להתמודד הם החוליגנס ולעומק התודעה.
מהשנים האחרונות זכור בעיקר המקרה של המכרז על תקציב הפרסום של מכללת אפקה אליו ניגשו לא פחות מ-23 משרדים בסדרי גודל שונים. המכרז שהתנהל באופן פומבי ואפשר כניסה לפי תנאי סף גמישים הוביל 23 משרדים מתחום הדיגיטל והאופליין לפתחה של אפקה ובנוסף גם העיר את זעמם על המכללה, כמו גם ביקורת מצד איגוד הפרסום.
המקרה הנוכחי של מאניה ג'ינס מזכיר במידת מה את הקלות שבה חברות מאפשרים לכל דורש להתמודד במכרז, ללא יד מכוונת כלשהי, או פנייה נקודתית למספר מצומצם של משרדים. עם זאת, להבדיל מאפקה, כאן נראה שמדובר בנסיון מועט במכרזים מקצועיים בתחום הפרסום, מצד הנוגעים בדבר במאניה ג'ינס - הבעלים ומנהלי השיווק.
כאמור בשנה החולפת טיפל בתקציב הפרסום של מותג האופנה מיקי תורג'מן, בעל משרד פרסום עצמאי ולשעבר ביהושע TBWA וגלר נסיס - ליאו ברנט. הפרזנטור של הרשת שכיכב בסרטון הפרסומת המרכזי כמו גם בכל פרסומי החברה הוא השחקן אושרי כהן. תקציב הדיגיטל של החברה מנוהל על ידי חברת Modern Talking בבעלותו של אבירן מניר.
- 15.כל כך הרבה דפרסיה... (ל"ת)אלי. פרסומאי 27/11/2015 12:56הגב לתגובה זו
- 14.שיווק ושות׳ 26/11/2015 13:00הגב לתגובה זוהייתי שם בפגישה על מכירה מדובר באישה שלא יודעת לעשות כלום אבל כלום ברמה של כלום מכלום
- מסכים 26/11/2015 17:12הגב לתגובה זומסכים
- 13.נדב 26/11/2015 08:20הגב לתגובה זויצא לי לעבוד עם מנהלת השיווק של מאניה ואתה טועה בגדול אדון ״לא מזוהה״ מדובר במנהלת שיווק מקצועית לחלוטין שיודעת בדיוק מה נכון למותג ( ואני מכיר כמעט את כל מנהלות השיווק של ענף האופנה ) .
- 12.גידי 26/11/2015 00:19הגב לתגובה זוכל משרד שישתתף במכרז מהסוג הזה ללקוח כל כך עלוב ופאתטי צריך לעבור שיימינג כזה שאף אחד לא ירצה לעבוד בו, אף לקוח לא ירצה להתקרב אליהם (תתפלאו רוב הלקוחות דווקא רוצים משרד פרסום שלא משפיל את עצמו), המדיה תעלה מחירים ללקוחות שלו, בעלי הבית שלו יעלו לו את שכר הדירה והוא יורחקו לצמיתות מאיגוד הפרסום, מדירוג יפעת ומרשימת הזכורות והאהובות של גלובס.
- לא שיימינג. מגבית.... (ל"ת)לא משתתף 27/11/2015 12:59הגב לתגובה זו
- 11.וילי הדולפין 25/11/2015 22:58הגב לתגובה זואיש מאד מוכשר בדיגיטל. תמשיך לצמוח ולעשות דברים מגניבים.
- 10.אם משהו טוב בדיגיטל 25/11/2015 22:52הגב לתגובה זויעשו חכם מאוד אם יתנו ל-Modern Talking לעשות הכל תחת קורת גגם. חבר'ה מדהימים, כיפיים ומרעננים. תנו בראש!
- 9.מיכל 25/11/2015 22:43הגב לתגובה זומודרן טוקינג עשו להם עבודה מצויינת!!
- 8.מיכל 25/11/2015 22:35הגב לתגובה זומודרן טוקינג עשו להם עבודה מצויינת!!
- 7.אין צורך להחליף כלום כי עשט פה עבודה יפה ונכונה בהכל (ל"ת)מפה 25/11/2015 22:35הגב לתגובה זו
- 6.הם יודעים שקונים שם מדיה כמו שקונים ירקות? (ל"ת)מדיונדו 25/11/2015 22:05הגב לתגובה זו
- 5.אבו זקן 25/11/2015 21:24הגב לתגובה זורק שהליגה הזאת נסגרה כבר מזמן. מלבד כיבוד מפנק בפרזנטציה (מי אמר שייק ספירולינה) ואיזה קרדיט גדול בצד שפעם אמר עליך איזה משהו- אין באמת סיבה לעשות את הסיבוב המיותר הזה. בהצלחה לכולם. ציפרלקס חופשי
- 4.לא נסחפו 25/11/2015 19:52הגב לתגובה זוכל מי שניגש לכזה גועל נפש הוא נחות ואפס
- 3.יונתן בראונר 25/11/2015 19:10הגב לתגובה זומיקי הוא אחד הארטים המוכשרים בענף!!בייחוד באופנה ואסטטיקה. וזה מתוך ניסיון של אחד שעבד איתו... לא מבין בשביל מה מאניה עושים מכרז?
- איזה יונתן בראונר? מבריקמן? (ל"ת)גיא 26/11/2015 12:58הגב לתגובה זו
- 2.הרשת שמפילה זכיינים ברשת.. (ל"ת)לילך 25/11/2015 18:37הגב לתגובה זו
- 1.משם 25/11/2015 17:42הגב לתגובה זומדובר בבחורה הכי טיפשה בענף
- אתה מתכוון אוברסטייטמנט (ל"ת)ליאור 25/11/2015 20:17הגב לתגובה זו