המשבר איים על המותג, החברה התאוששה: מנכ"ל פנגו+ נבחר לאיש השיווק של נובמבר
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ברועי אלבז, מנכ"ל פנגו כאיש השיווק של נובמבר 2015, בזכות מהלך שיווקי ארוך טווח של התבססות בשוק החניה הסלולארית, שקיבל תפנית עקב המכרז של מרכז השלטון המקומי שעשוי היה לפגוע קשה מאד בחברה.
אפליקציית החניה פנגו מספקת לנהג שירותים מקיפים בתחום הרכב. על פי איגוד השיווק, באמצע חודש מאי השנה היא ניצבה בפני משבר שאיים על חוסן המותג ושליטתו בנתח השוק, לאחר שבית המשפט קבע כי בערים בהן פנגו פועלת לבנה ללא מתחרים מכוח ההסדר עם מרכז השלטון המקומי, לא ניתן יהיה לשלם עבור החניה עם האפליקציה של פנגו.
בעקבות המשבר, החליטה החברה על מהלך שיווקי אגרסיבי שכלל חתימת הסכמים ישירים מול כל הרשויות המקומיות בישראל, ביצוע רישום מחדש ללקוחות שנמחקו מהמאגר ושימור לקוחות קיימים.
כתוצאה מפעילות זו היא הצליחה לא רק לשמר את קהל לקוחותיה, אלא אף להגדיל את נתח שוק המשתמשים, ולהרחיב את השימוש במגוון המוצרים אותם היא מספקת. בתוך 3 חודשים הצליחה החברה לבצע רישום מחדש של הרוב המוחלט של הלקוחות שנמחקו בעקבות החלטת בית המשפט.
כדי לבדל את פנגו מהמתחרות – סלופארק ואיזיפארק, היא הרחיבה את מעגל השירותים והמוצרים שלה לנהג והוסיפה שירותים כגון חבילת חילוץ בתעריף מוזל, הצעות לביטוח רכב, הרחבת החניון המהיר לחניונים אסטרטגיים, שדרוג האפליקציה לטובת נוחות המשתמש, שירותי שטיפת מכוניות ועוד. המהלך הביא לגידול של מאות אלפי לקוחות חדשים.
- 3.אביב 30/11/2015 12:02הגב לתגובה זובאמת לקחת חברה צולעת וגרמת לה להבריא ואפילו לרוץ , אך עדיין לצערי בפנגו לא נתתם פתרון לדברים כמו אנונימיות משתמש ושימוש במספר רב של רכבים ביום מה שמאלץ אותי לא לוותר כלכך מהר על האיזיפארק
- רון 01/12/2015 16:27הגב לתגובה זומתי כן יתנו פתרון? לא מובן לי למה עד עכשיו אין פתרון לשימוש רב של רכבים כי על פתרון אנונימיות באפליקציות כבר וויתרתי... אז לא בטוח שאני בעצמי אוותר על איזיפארק
- 2.לירן 26/11/2015 15:33הגב לתגובה זומברוק לרועי. זיהה את הצורך כבר לפני שנים, וידע לעשות את כל המהלכים כדי להיות רלבנטי ומוביל.
- 1.בחירה ראויה. מנהל מצוין ואדם נפלא! (ל"ת)יוסי 25/11/2015 11:56הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
