המשבר איים על המותג, החברה התאוששה: מנכ"ל פנגו+ נבחר לאיש השיווק של נובמבר
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ברועי אלבז, מנכ"ל פנגו כאיש השיווק של נובמבר 2015, בזכות מהלך שיווקי ארוך טווח של התבססות בשוק החניה הסלולארית, שקיבל תפנית עקב המכרז של מרכז השלטון המקומי שעשוי היה לפגוע קשה מאד בחברה.
אפליקציית החניה פנגו מספקת לנהג שירותים מקיפים בתחום הרכב. על פי איגוד השיווק, באמצע חודש מאי השנה היא ניצבה בפני משבר שאיים על חוסן המותג ושליטתו בנתח השוק, לאחר שבית המשפט קבע כי בערים בהן פנגו פועלת לבנה ללא מתחרים מכוח ההסדר עם מרכז השלטון המקומי, לא ניתן יהיה לשלם עבור החניה עם האפליקציה של פנגו.
בעקבות המשבר, החליטה החברה על מהלך שיווקי אגרסיבי שכלל חתימת הסכמים ישירים מול כל הרשויות המקומיות בישראל, ביצוע רישום מחדש ללקוחות שנמחקו מהמאגר ושימור לקוחות קיימים.
כתוצאה מפעילות זו היא הצליחה לא רק לשמר את קהל לקוחותיה, אלא אף להגדיל את נתח שוק המשתמשים, ולהרחיב את השימוש במגוון המוצרים אותם היא מספקת. בתוך 3 חודשים הצליחה החברה לבצע רישום מחדש של הרוב המוחלט של הלקוחות שנמחקו בעקבות החלטת בית המשפט.
כדי לבדל את פנגו מהמתחרות – סלופארק ואיזיפארק, היא הרחיבה את מעגל השירותים והמוצרים שלה לנהג והוסיפה שירותים כגון חבילת חילוץ בתעריף מוזל, הצעות לביטוח רכב, הרחבת החניון המהיר לחניונים אסטרטגיים, שדרוג האפליקציה לטובת נוחות המשתמש, שירותי שטיפת מכוניות ועוד. המהלך הביא לגידול של מאות אלפי לקוחות חדשים.
- 3.אביב 30/11/2015 12:02הגב לתגובה זובאמת לקחת חברה צולעת וגרמת לה להבריא ואפילו לרוץ , אך עדיין לצערי בפנגו לא נתתם פתרון לדברים כמו אנונימיות משתמש ושימוש במספר רב של רכבים ביום מה שמאלץ אותי לא לוותר כלכך מהר על האיזיפארק
- רון 01/12/2015 16:27הגב לתגובה זומתי כן יתנו פתרון? לא מובן לי למה עד עכשיו אין פתרון לשימוש רב של רכבים כי על פתרון אנונימיות באפליקציות כבר וויתרתי... אז לא בטוח שאני בעצמי אוותר על איזיפארק
- 2.לירן 26/11/2015 15:33הגב לתגובה זומברוק לרועי. זיהה את הצורך כבר לפני שנים, וידע לעשות את כל המהלכים כדי להיות רלבנטי ומוביל.
- 1.בחירה ראויה. מנהל מצוין ואדם נפלא! (ל"ת)יוסי 25/11/2015 11:56הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.