נפתרה התעלומה שהציתה את השוק: עדי סופר תאני - מנכ"לית פייסבוק ישראל
שבועיים לאחר
בנוסף תתמקד סופר תאני בהקמת צוות של נציגים מקומיים במשרד ברמת גן, שיעבדו בשיתוף פעולה עם הצוות הישראלי של פייסבוק בדבלין שבאירלנד.
פייסבוק מסרה הבוקר כי 3.9 מיליון גולשים משתמשים בפייסבוק בישראל מדי חודש, כאשר 2.8 מיליון מתוכם מתחברים לשירות מדי יום. לדברי החברה, 79% מהמשתמשים בפייסבוק בישראל, מתחברים לשירות באמצעות הסמארטפון.
בשבועות האחרונים, הצליחו בפייסבוק לשמור על מעטה החשאיות סביב זהות המנכ"ל, ואולם באופן טבעי נזרקו לאוויר שמותיהם של בכירים ישראלים שעובדים במטות החברה באירופה, בין היתר אלעד ברינדט, נמרוד הלוי ומרקו מיקיאלי. גם שמו של גיא אליאב, לשעבר מנכ"ל נענע10, עלה כמי שעשוי היה להיות מנכ"ל הזרוע הישראלית של פייסבוק.
לסופר תאני ניסיון רב בשיווק, מסחר אונליין וחברות סטארט-אפ. נכון להיום היא משמשת כיו"ר הסטארט-אפ Ginger Software המפתחת טכנולוגיה לתיקון שגיאות כתיב, תחביר ודקדוק באנגלית. לפני כן היא כיהנה כמנכ"לית חטיבת ה-B2C בחברת 888. בעבר הייתה סופר תאני מנכ"לית קבוצת קידום - חברת ההשכלה הפרטית הגדולה בישראל.
סופר תאני מסרה היום כי "במהלך שנות עבודתי הרבות בחברות הפונות לצרכנים, ראיתי מקרוב את ההשפעה החיובית של פייסבוק על צמיחה של עסקים, מה שמאפשר להם להגיע בדיוק לקהל שהם צריכים בין אם בארץ ובין בחו"ל".
לדברי דייגו אוליבה, המנהל האזורי של פייסבוק EMEA, "עדי נלהבת לסייע לעסקים בישראל להצליח והיא מבינה היטב כיצד הם יכולים להשתמש בפייסבוק כדי להתפתח, לצמוח ולהפיק רווחים. כבר היום פייסבוק נהנית ממערכת יחסים קרובה עם הרבה חברות וחברות סטארט-אפ בישראל. הרכישה האחרונה של אונבו, פתיחת המשרד בישראל ומינויה של עדי כמנכ"לית מוכיחים, כי המחויבות שלנו לישראל חזקה מתמיד".
- 7.ענת 25/05/2015 06:49הגב לתגובה זוהיא לא ממש מנכלית. זאת הטעיה. היא למעשה מנהלת השיווק שלהם.
- 6.איזה כוסית יא וואראדי (ל"ת)זאביק 06/04/2014 21:15הגב לתגובה זו
- 5.אנקה 21/03/2014 17:58הגב לתגובה זואכן,אלוהים בירך אותה והעניק לה מתנות.
- 4.אלעד נמרוד ומרקו הם מנהלי לקוחות, שום בכירים (ל"ת)גיא 17/03/2014 17:38הגב לתגובה זו
- 3.ברק 17/03/2014 13:52הגב לתגובה זוהיא לא באמת ניראת ככה.
- 2.גנץ 17/03/2014 12:27הגב לתגובה זואו שהיום זה לא ממש משנה..
- גלעד 17/03/2014 12:31הגב לתגובה זומדובר על אישה בשנות ה-40 לחייה, אשת מקצוע, אז מה קשור אם עשתה צבא או לא?
- 1.(ל"ת)איזה יפיפיה אמאלה 17/03/2014 12:12הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
