DELETE
צילום: חדשות ערוץ 2
פרסום ראשון

ביי ביי אובמה: שליח 'חדשות 2' בארה"ב אהרל'ה ברנע צפוי לחזור ארצה בקיץ

ברנע ביקש מ'חדשות 2' לסיים את תפקידו בוושינגטון ממנה הוא משדר מאז שנת 2008. כעת בוחנים בחברת החדשות של ערוץ 2 מי ימונה לנציגה בארה"ב
אלכסנדר כץ | (2)
נושאים בכתבה חדשות 2

אהרון (אהרל'ה) ברנע, שליח חברת החדשות של ערוץ 2 בארה"ב, צפוי לחזור ארצה בקיץ הקרוב, ובכך לחתום 6 שנים בוושינגטון - כך נודע לאייס. לדברי גורמים בחברת החדשות, ברנע שנמצא כעת בחופשה בישראל, ביקש לסיים את השליחות אותה הוא מבצע מאז 2008.

סוגיית חזרתו של ברנע עלתה כבר לפני כשנתיים, אז פרש יאיר לפיד מהגשת התכנית אולפן שישי לטובת הקמת מפלגת יש עתיד. ברנע עלה בבורסת השמות כמי שמועמד להחליפו, וזאת על רקע ניסיונו הרב, בין היתר בהגשת אותה מהדורה במשך יותר מ-6 שנים.

באותה עת בחברת החדשות של ערוץ 2 אף בחנו לבטל את התקן הקבוע בארה"ב במסגרת תכנית לקיצוץ בתקציב החברה בסך 5 מיליון שקלים ב-2012. כפי שסיפרו אז גורמים בחברת החדשות לאייס, עלויות החזקת כתב בארה"ב הן גבוהות במיוחד, וב'חדשות 2' שקלו לבטל את התקן לטובת העסקת כתב פרילנסר שיחסוך סכומי כסף גדולים.

ואולם, בסופו של דבר הוארכה כהונתו של ברנע מעבר לזמן שנקצב מראש (4 שנים), בחודשיים נוספים ולאחר מכן בעוד תקופה של כשנתיים בעוד פרק זמן ארוך, וזאת לאחר שלדברי גורמים ב'חדשות 2', החברה הגיעה להסכם עם ברנע לגבי הפחתה בעלויות השכר.

כעת בוחנים בחברת החדשות של ערוץ 2 מי מונה למחליפו של ברנע. בעבר עלה שמו של אודי סגל, הפרשן והכתב המדיני של 'חדשות 2', אולם היה זה לפני כשנתיים.

מ'חדשות 2' טרם התקבלה תגובה.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    תשתדלו לא להביא תמונה שלו מהבר מצווה.האיש זקן (ל"ת)
    מאפרת 18/03/2014 11:54
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שנים לא עובד. אבל במימון מלא (ל"ת)
    בדיחה מרה 17/03/2014 21:32
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.