TV

פרסומת הסלולר הטובה אי פעם? צפו בסרט המדהים של Vodafone מגרמניה

מה יקרה אם תנסו להכניס את כרטיס ה-SIM לחפצים שונים שאינם המכשיר הסלולרי שלכם? כך מתחילה הפרסומת המרהיבה הזו של Jung Von Matt
משה בנימין | (13)

רק לאחרונה העלתה חברת אורנג' פרסומת שהציגה את השפה התקשורתית והאסטרטגיה החדשה שלה תחת הקונספט של "להניח את הסלולרי הצד". המהלך של אורנג' באמצעות באומן בר ריבנאי נחשב לצעד מעניין ומפתיע בזמן שמולה פלאפון מציגה את "העולם האחר" באמצעות אדלר חומסקי וסלקום שמעדיפה לפנות לקהל ממקום רומנטי יותר כשהיא שמה במרכז את הסיטואציות המשפחתיות המרגשות באמצעות גיתם.

פרסומת חדשה שעלתה לאחרונה לאוויר בגרמניה, מעניקה לנו הזדמנות לראות איך עושים את זה בחו"ל כשתקציבי ההפקה הם אינסופיים והפרסומאים מקבלים יד חופשית לצאת בקמפיין תדמית בלי להגיד מילה על המחיר, והתוצאה? אולי פרסומת הסלולר הכי טובה שתזכו לראות. כזו שמזכירה לנו שהליטוף העדין, והשפה שמשתדלת לעשות נעים מתאימה אולי לשחקניות הסלולר המבוהלות בישראל אך בחו"ל מדובר במגרש משחקים שונה לגמרי.

באופן שהולם את הסיסמה שמלווה את המותג Vodafone: "הוסיפו כח לחיים שלכם" (Add Power To Your Life) השחקן בפרסומת יושב בדיינר שכוח אל כאשר במהלך הארוחה הוא מגלה ביצה שעל קליפתה חריץ מוזר שתואם בגודלו לכרטיס ה-SIM הסלולרי. הוא מחליט להכניס את כרטיס ה-SIM שלו לביצה שמשנה את צורתה והופכת לחתול חמדמד, שהופך לחיה-רובוט, שהופך למשהו אחר וכך הלאה, כאשר כל מטמורפוזה שכזו מגיעה בתספת, כח, מהירות ועוצמה על רקע אפקטים מרשימים.

מאחורי הפרסומת עומד, מי אם לא, משרד הפרסום הגרמני יונג וון מאט (Jung Von Matt) שאחראי לכמה מהקמפיינים המדוברים בעולם הפרסום בשנים האחרונות, ועל הבימוי המרשים הופקד סבסטיאן שטראסר, שם ששווה למשרדי הפרסום בישראל להכניס ליומנים.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    צריך שהם יעבדו גם בארץ (ל"ת)
    W 22/09/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    נסחפו לגמרי - כולה טלפון סלולרי.... (ל"ת)
    בטי 17/09/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    צופה ממורמר 17/09/2013 13:25
    הגב לתגובה זו
    הוא נשאר בלי ביצה קשה והלך ברגל חזרה, כולו מטונף. אני מעדיף להשתמש בטלפון שלי אחרת.
  • 7.
    אם כבר 16/09/2013 17:30
    הגב לתגובה זו
    אם כבר פרסומת סלולר מעולה עם חיות, אז חוש הומור... כמו ל O2 http://www.youtube.com/watch?v=iMzgl0nFj3s
  • 6.
    טוביה 13/09/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    כאשר אני מנסה לראות את הסרטון, אני מקבל הודעה: This video is not available in your country מה לעשות ??
  • חשבת לעבור לברלין? (ל"ת)
    יאיר לפיד 08/10/2013 18:20
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מה קשור החתול? (ל"ת)
    אבל אבל 11/09/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    זה בעצם חד־גדיא (ל"ת)
    אמיר 11/09/2013 14:50
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    11/09/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    מי לעזאזל נותן פה כותרות וממליך מלכים?
  • ערן 11/09/2013 21:54
    הגב לתגובה זו
    מי הדביל שמאשר כותרות כמו הכותרת הזאת? פרסומות הסלולר הטובה אי פעם? אולי פרסומת הסלולר היקרה אי פעם... אפילו בארץ היו לאורך השנים מספר פרסומות חכמות יותר. גם מצחיק שהפכו את יונג וון מאט למשרד הפרסום הטוב ביקום. אחלה משרד אבל בואו נפסיק להיסחף
  • 2.
    יוסי 11/09/2013 11:56
    הגב לתגובה זו
    http://www.youtube.com/watch?v=PYAOLKSAaBM
  • דן חסכן 12/09/2013 07:05
    הגב לתגובה זו
    בזמן הזה יכולתי להיות ב youporn.com
  • 1.
    איריס 11/09/2013 11:56
    הגב לתגובה זו
    מה הצרכן הישראלי מחפש - מחיר תחרותי ושירות נורמלי. במקום זה מבלבלים לנו את המוח שנים עם כדורי פורחים וסבתות, ועכשיו עם השטויות האלה של "סלולרי?? אנחנו מנסים למכור לכם סלולרי?? מה פתאום? רק אכפת לנו מאיכות החיים שלכם". אם היה להם אכפת מאיכות החיים שלנו, היו מספקים שירות נורמלי ודי
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.