פרסומת הסלולר הטובה אי פעם? צפו בסרט המדהים של Vodafone מגרמניה
רק לאחרונה העלתה חברת אורנג' פרסומת שהציגה את השפה התקשורתית והאסטרטגיה החדשה שלה תחת הקונספט של "להניח את הסלולרי הצד". המהלך של אורנג' באמצעות באומן בר ריבנאי נחשב לצעד מעניין ומפתיע בזמן שמולה פלאפון מציגה את "העולם האחר" באמצעות אדלר חומסקי וסלקום שמעדיפה לפנות לקהל ממקום רומנטי יותר כשהיא שמה במרכז את הסיטואציות המשפחתיות המרגשות באמצעות גיתם.
פרסומת חדשה שעלתה לאחרונה לאוויר בגרמניה, מעניקה לנו הזדמנות לראות איך עושים את זה בחו"ל כשתקציבי ההפקה הם אינסופיים והפרסומאים מקבלים יד חופשית לצאת בקמפיין תדמית בלי להגיד מילה על המחיר, והתוצאה? אולי פרסומת הסלולר הכי טובה שתזכו לראות. כזו שמזכירה לנו שהליטוף העדין, והשפה שמשתדלת לעשות נעים מתאימה אולי לשחקניות הסלולר המבוהלות בישראל אך בחו"ל מדובר במגרש משחקים שונה לגמרי.
באופן שהולם את הסיסמה שמלווה את המותג Vodafone: "הוסיפו כח לחיים שלכם" (Add Power To Your Life) השחקן בפרסומת יושב בדיינר שכוח אל כאשר במהלך הארוחה הוא מגלה ביצה שעל קליפתה חריץ מוזר שתואם בגודלו לכרטיס ה-SIM הסלולרי. הוא מחליט להכניס את כרטיס ה-SIM שלו לביצה שמשנה את צורתה והופכת לחתול חמדמד, שהופך לחיה-רובוט, שהופך למשהו אחר וכך הלאה, כאשר כל מטמורפוזה שכזו מגיעה בתספת, כח, מהירות ועוצמה על רקע אפקטים מרשימים.
מאחורי הפרסומת עומד, מי אם לא, משרד הפרסום הגרמני יונג וון מאט (
- 10.צריך שהם יעבדו גם בארץ (ל"ת)W 22/09/2013 12:22הגב לתגובה זו
- 9.נסחפו לגמרי - כולה טלפון סלולרי.... (ל"ת)בטי 17/09/2013 14:06הגב לתגובה זו
- 8.צופה ממורמר 17/09/2013 13:25הגב לתגובה זוהוא נשאר בלי ביצה קשה והלך ברגל חזרה, כולו מטונף. אני מעדיף להשתמש בטלפון שלי אחרת.
- 7.אם כבר 16/09/2013 17:30הגב לתגובה זואם כבר פרסומת סלולר מעולה עם חיות, אז חוש הומור... כמו ל O2 http://www.youtube.com/watch?v=iMzgl0nFj3s
- 6.טוביה 13/09/2013 15:27הגב לתגובה זוכאשר אני מנסה לראות את הסרטון, אני מקבל הודעה: This video is not available in your country מה לעשות ??
- חשבת לעבור לברלין? (ל"ת)יאיר לפיד 08/10/2013 18:20הגב לתגובה זו
- 5.מה קשור החתול? (ל"ת)אבל אבל 11/09/2013 15:53הגב לתגובה זו
- 4.זה בעצם חד־גדיא (ל"ת)אמיר 11/09/2013 14:50הגב לתגובה זו
- 3.11/09/2013 12:54הגב לתגובה זומי לעזאזל נותן פה כותרות וממליך מלכים?
- ערן 11/09/2013 21:54הגב לתגובה זומי הדביל שמאשר כותרות כמו הכותרת הזאת? פרסומות הסלולר הטובה אי פעם? אולי פרסומת הסלולר היקרה אי פעם... אפילו בארץ היו לאורך השנים מספר פרסומות חכמות יותר. גם מצחיק שהפכו את יונג וון מאט למשרד הפרסום הטוב ביקום. אחלה משרד אבל בואו נפסיק להיסחף
- 2.יוסי 11/09/2013 11:56הגב לתגובה זוhttp://www.youtube.com/watch?v=PYAOLKSAaBM
- דן חסכן 12/09/2013 07:05הגב לתגובה זובזמן הזה יכולתי להיות ב youporn.com
- 1.איריס 11/09/2013 11:56הגב לתגובה זומה הצרכן הישראלי מחפש - מחיר תחרותי ושירות נורמלי. במקום זה מבלבלים לנו את המוח שנים עם כדורי פורחים וסבתות, ועכשיו עם השטויות האלה של "סלולרי?? אנחנו מנסים למכור לכם סלולרי?? מה פתאום? רק אכפת לנו מאיכות החיים שלכם". אם היה להם אכפת מאיכות החיים שלנו, היו מספקים שירות נורמלי ודי
אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
לאחר תקופת שיא של מהדורות חדשות בכל הערוצים, הנתונים לא רק שחוזרים לקדמותם אלא אף מייצרים הפרשים גדולים יותר בין גופי השידור, כשחדשות 13 יורדת מזה זמן רב לנתון לא מחמיא, עם מתחת ל-100 אלף צופים
סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול היה נמוך יחסית, עם כ-712 אלף צופים, אבל נתון מפתיע ולא מחמיא נרשם במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שירדה מתחת לרף ה-100 אלף צופים. בראש, כמובן, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 15.5% רייטינג ו-350 אלף צופים,
, חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.1% ו-202 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של 13 עמדה על 4.5% רייטינג ו-95 אלף צופים ואילו חדשות
כאן 11 היו עם נתונים עגומים אף יותר, ועם 2.7% רייטניג ו-65 אלף צופים בלבד.
ריאליטי האוכל בראש הפריים טיים
בפסגת הפריים טיים, עמדה, איך לא, "מאסטר שף", והוכיחה בפעם המי יודע כמה שרייטינג וריאליטי לא סתם מתחילים באותה האות, ועמדה על 14.6% רייטינג ו-337 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 6.5% רייטינג ו-141 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 5.9% רייטינג ו-180 אלף צופים. בסיום הרשימה היתה "זמן אמת", תכנית התחקירים כאן11, שהתמקדה בבר קופרשטיין, שורד השבי, ועמדה על 4.7% רייטינג ו-101 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-72 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחילה להיות תחרות של ממש, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
- רועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.3% ו-62 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.3% רייטינג ו-44 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-33 אלף צופים.
חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
המהדורה המרכזית של חדשות 13 ממשיכה לצנוח, והיא במקום האחרון מבין כל המהדורות, ולא רק שירדה מתחת לרף מאה אלף צופים, אלא עומדת על 66 אלף צופים בלבד
סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול ממשיך לרדת, כשאתמול עמד על 700 אלף צופים בדיוק (כמובן, בהתאם לנתוני המדידה), אבל הדרמה ממשיכה להתרחש במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שממשיך להתרסק מבחינת הרייטינג ונמצא במקום האחרון בטבלת המהדורות.
בראש, כמו
תמיד, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 14% רייטינג ו-353 אלף צופים, ואילו גם חדשות 14 שומרת על יציבות והיתה עם רייטינג של 7.7% ו-208 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות
12, אלא אף היה משמעותית פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של כאן11 עמדה על 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים ואילו חדשות 13 הגיעו לשפל חדש, ורשמו 2.6% רייטינג ו-66 אלף צופים בלבד.
פריים טיים
חזרתה של "ארץ נהדרת" ללוח השידורים היא גם חזרתה לראש הפריים טיים. התכנית הותיקה של קשת עמדה על נתון חריג של 18.9% ו-441 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה, היתה הפטריוטים, שנמצאת באופן קבוע בחמשת התכניות הנצפות ביותר, ועמדה על 8.3% רייטינג ו-264 אלף צופים. אחריה היה ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", שעמד על 5.9% רייטינג ו-128 אלף צופים. את הרשימה סגרה "סודות המטבח נחשפים", התכנית המקדימה ל-"משחקי השף" של רשת, שקיבלה 3.4% רייטינג ו-83 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-69 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחזקת מדי יום, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
- רועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד,
אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
