מה המענק החציוני שיקבלו שחקני הנבחרת אם יעפילו ליורו?
נבחרת ישראל תשחק הערב מול איסלנד (21:45) בבודפשט בקרב ראש בראש על האפשרות להעפיל ליורו, כשניצחון הערב צפוי להבטיח את המשך דרכו של המאמן אלון חזן בתפקיד, גם ללא קשר לתוצאה בגמר. הנבחרת שתנצח עשויה לפגוש בשלב הבא את אוקראינה או בוסניה, כך שגם ניצחון הערב אינו מבטיח דבר. בנבחרת יודעים היטב את גודל המשימה. הנבחרת האיסלנדית פיזית ובמשחקים הקודמים מולה ראינו שהמשימה אפשרית, אבל לא פשוטה בכלל. בדקנו מה המענק שיקבלו השחקנים, אם אכן תתבצע העפלה ליורו.
ינהל את המו"מ, אם וכאשר. הקפטן אלי דסה (התאחדות לכדורגל)
ראשית, עלייה ליורו שווה להתאחדות לא מעט כסף. על פי ההערכות של אנשי ההתאחדות, הם אמורים לקבל כ-9 מיליון אירו נוספים, כשהשחקנים אמורים לקבל 1.5 מיליון אירו שיוחלקו בניהם.
אז איך יתחלק הכסף, במידה והנבחרת תעפיל? התשובה לכך היא פשוטה. בהתאחדות לכדורגל ניסחו נוסח שמדרג את השחקנים על פי דקות המשחק שלהם בקמפיין. למאמן אלון חזן וליוסי בניון יש סעיף שקובע שהם יקבלו 800 אלף שקל במידה והנבחרת תעפיל.
- קפטן הנבחרת ל"ביזספורט": "הכי קשה להיות רחוק מהמדינה במצב הזה"
- שנה טובה: אלה 10 הספורטאים המרוויחים בישראל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למעשה, לא מדובר במענקים כל כך גבוהים. צריך לזכור ששחקני הנבחרת לא מקבלים שכר בגין השתתפותם, פרט להוצאות שהם מקבלים במשחקי החוץ – אך מדובר בסכומים זעומים, בטח לעומת השכר שהם מרוויחים.
1.5 מיליון אירו שווים כיום כמעט 6 מיליון שקל, אבל צריך לזכור כמה השחקנים הסגל הזה מנה במהלך הקמפיין כולו. מי שיתחלק בכסף הם לא רק השחקנים ששיחקו מול איסלנד, אלא אלה שנטלו חלק בכל הקמפיין. צריך לזכור שזהבי לא נטל חלק בחלק מהקמפיין כך שבמקרה של העפלה, הבונוס שיקבל יהיה נמוך יחסית. מצד שני, הבונוס שווה ערך בקושי למענק אחד שקיבל עבור הבקעת שער בסין, כך שהדבר האחרון שצריך לעניין את השחקן הבכיר של הנבחרת הוא גובה המענק הזה.
- 1.ביום שיסתיימו הקומבינות בכדורגל נתחיל לראות את האור. (ל"ת)ניר 22/03/2024 03:41הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
