מעדנות מטפלת בצווארי בקבוק כדי לצמוח ב-60%

בתוך 5 שנים (המכירות ב-2004: 128.7 מ' ש'). תשקיע 80 מ' ש' בהרחבת המפעל בגן יבנה - מזה 20 מ' ש' לפתיחה מיידית של צווארי בקבוק קריטיים. תכפיל הייצור בשנתיים
שרון שפורר |

רגע וקצת לאחר שקבוצת סנפרוסט דיווחה על שנה שביעית של גידול בהיקף המכירות וברווח הנקי, מודיעה מעדנות, אשר בבעלות סנפרוסט מקבוצת תנובה על השקעה של 80 מיליון שקל בהרחבת מפעל החברה בגן יבנה. כ-20 מיליון שקל יושקעו בחודשים הקרובים לשם פתיחה מידית של צווארי בקבוק קריטיים ביצור. עם סיום הפרויקט בעוד שנתיים, אמור המפעל להכפיל את כושר הייצור המכסימלי.

לדברי יענקל'ה יערי, מנכ"ל החברה, ההשקעה אושרה על בסיס הנחת עבודה, כי פעילות החברה תגדל בחמש השנים הקרובות בשישים אחוז. גידול זה יגיע מצמיחת המכירות בשוק המקומי בתחומי העיסוק הנוכחיים של החברה, מהרחבת היצוא לשווקים בארה"ב ואירופה ומכניסה עתידית לתחומים סינרגטיים חדשים מחוץ למקפיא.

בשנת 2004 הציגה מעדנות גידול של 14% במכירותיה בהיקף של 128.7 מיליון שקל לעומת 112.7 בשנת 2003. לדברי יערי למרות הגידול שהציגה החברה, אין ספק, כי חלק מפוטנציאל הגידול לא מומש וניבלם בשל מגבלות כושר יצור. כמו כן נמנעה הכניסה לתחומי עיסוק חדשים בשל אותן מגבלות בתשתיות יצור ואחסנה.

מעדנות תופסת היום 42% משוק המאפים הקפואים שמתחרות בה בין היתר שלושת האופים עם 20% וזוגלובק עם 11%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה