פרסום ראשון

משנה מקום, משנה מזל? לידר שוקי הון עוזבת את 'פליישר' לטובת מוטי שרף

בית ההשקעות עבר תקופה לא קלה, עסקית ותקשורתית. אחרי עשור של טיפול צמוד על ידי 'פליישר יחסי ציבור', הטיפול התקשורתי עובר למוטי שרף
אלה ברייר | (12)

בית ההשקעות 'לידר שוקי הון' שכר את שירותיו של משרד 'שרף תקשורת' זאת לאחר שנפרד מהיועץ שהיה מזוהה עמו בשנים האחרונות - עמירם פליישר.

חברת 'לידר' עברה טלטלה רבה בשנים האחרונות. לאחר שעברה קשיים כלכליים, נרכשה 'לידר השקעות' לפני כשנה וחצי על ידי איש העסקים האיטלקי דן דוד. לפני כ-8 חודשים התאבד המנכ"ל של 'לידר שוקי הון', דני ברק, דבר שהכניס להלם את עובדי החברה ואת שוק ההון. החברה גם ספגה מספר רב של עזיבות במחלקת המחקר שלה.

'פליישר יחסי ציבור' בבעלות יפעת ועמירם פליישר, שנוסד ב-1988, מטפל בתקציבים של לקוחות בעיקר מתחומי הכלכלה והפיננסים ומייצג בין היתר את קבוצת הביטוח והפיננסים הראל, בנק ההשקעות מריל לינץ, בואינג, פלאפון, אלביט מערכות, נובל אנרג'י ועוד.

'שרף תקשורת' בבעלות מוטי שרף, מספק שירותי ייעוץ בתחומי תקשורת-אסטרטגית, יחסי ציבור וניהול מוניטין לתאגידים ולקבוצות עסקיות בין היתר גם בתחום הפיננסים, בנקאות ושוק הון. בין לקוחות המשרד הקיימים: לאומי, פסגות, עמיתים ועוד.

ממשרדו של עמירם פליישר נמסר בתגובה: "משרד פליישר יחסי ציבור ליווה את בית ההשקעות לידר שוקי הון מיום הקמתו ובמשך כ-8 שנים, בנה וביסס את תדמיתו כבית השקעות מוביל. על רקע שינויים פרסונליים בהנהלת החברה ושינויי בעלות שבוצעו בה, סיימנו עבודתנו עימם. מהלכים אלה הם טבעיים בעקבות ההתפתחויות בחברות. אנו מאחלים לצוות לידר שוקי הון המשך הצלחה".

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    יוסףףף 03/02/2011 12:33
    הגב לתגובה זו
    קנאים, תמשיכו לשלוח המוני שקיות חלב לכתבי צרכנות ושבו בשקט!!!
  • 10.
    חיים 03/02/2011 00:38
    הגב לתגובה זו
    לידר מדרדרת.מאז קפץ המנכ"ל הקודם אל מותו ומאז שהבעלים החדשים נכנסו, החברה מאבדת גובה. המעבר למשרד יח"צ חדש לא תעזור לחברה. במיוחד בלט הדבר היום בדרך בה בחר המשרד החדש שלהם להוציא את הסקירה של לידר על תחום האנרגיה. ההתנהלות הראתה שהם טירונים בתחום. לתת לביזפורטל את הידיעה לפרסום ראשון ואחר כך לדה מרקר ורק בסוף לגלובס ולכלכליסט מלמדת על ראייה לא נכונה של השוק. הם היו צרכים להוציא אותה לכולם באותו הזמן. עכשיו גלובס וכלכליסט יזכרו להם את זה. ובצדק. זו ממש טעות של טירונים. אז נכון שהתחרות בתחום הברוקראז' גדלה. ונכון שרוב הצוות של המנכ"ל הקודם עזב או הועזב, ולא נשארו שם אנשים עם הבנה וקשרים בתקשורת. וגם האנשים שתפקידים ליצור את הקשרים האלה הם לא ממש גאונים בתחום. נקווה שהם ילמדו. אבל על פי ההתחלה, הדרך תהייה קשה.
  • 9.
    מהפח אל הפחת (ל"ת)
    כולם יודעים 02/02/2011 21:03
    הגב לתגובה זו
  • (ל"ת)
    יוסףףף 03/02/2011 12:35
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מביך 02/02/2011 18:55
    הגב לתגובה זו
    לאיש אין הישג אחד. כישלון עם ורמוס כישלון עם הוט, כישלון עם מירס, כישלון טיב טעם אבל מה....יודע למכור. סוחר טוב בלי קבלה אחת.
  • 7.
    מסכנים לידר - עכשיו באמת הדרך למטה קרובה... (ל"ת)
    ת.ה 02/02/2011 14:46
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    שישקו 02/02/2011 14:42
    הגב לתגובה זו
    מפרגנים...!!!! לא דואג לעמירם פליישר. לא חסרה לו עבודה.
  • 5.
    (ל"ת)
    המורה להיסטוריה 02/02/2011 14:13
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מייק 02/02/2011 13:30
    הגב לתגובה זו
    מעניין איך ילך להם עם שרף..
  • 3.
    מבין עניין? 02/02/2011 12:25
    הגב לתגובה זו
    סלמי
  • 2.
    ת.ה 02/02/2011 12:24
    הגב לתגובה זו
    .
  • 1.
    מבין עניין 02/02/2011 12:18
    הגב לתגובה זו
    בן אדם שחצן בלי קבלות רק רעש - ממש פינצ'ר - כלב נובח שלא נושך וכנראה שגם לא ינשך לעולם. אם כל זה מאחל לו הצלחה .......