תקציב יחסי הציבור של איגוד חברות הפרסום ו-'הבצפר' עבר ל'דני לוי תקשורת'

עד לאחרונה טופל התקציב במשרדה של יפה אפרתי. תקציב האיגוד יטופל במחלקת גופי התקשורת של דני לוי ותקציב הבצפר יטופל במחלקת הצרכנות
אלה ברייר | (3)

תקציב יחסי הציבור של איגוד חברות הפרסום ו'הבצפר' הצטרפו למשרד 'דני לוי תקשורת'. עד לאחרונה טופל המתקציב אצל 'יפה אפרתי'. האיגוד יטופל במחלקת גופי התקשורת של 'דני לוי' ו'הבצפר' במחלקת צרכנות.

איגוד חברות הפרסום הוקם ב-1978 ופועל לקידום תעשיית הפרסום בישראל, העלאת הרמה המקצועית וחיזוק מעמדם משרדי הפרסום בישראל. באיגוד חברים כל משרדי פרסום המובילים בישראל, ובסך הכל כ-60 משרדים שמרכזים כ-80% מפעילות הפרסום.

בשנים האחרונות עסק האיגוד בקידום מערך מדידת הרייטינג באינטרנט, קידום מערכות המחקר והמדידה, הפעלת תחרות הפרסום קקטוס הזהב, סוגיות רגולציה ותקשורת, שת"פ עם משרד החוץ בנושאי מיתוג ישראל ועוד.

בית הספר של חברות הפרסום 'הבצפר' הוקם ב-2002, והוא נמצא בבעלות משרדי הפרסום החברים באיגוד ומנוהל על ידי ורד בטש.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    עם תקציבים של 1500שקל לא הולכים למכולת (ל"ת)
    שקד 03/02/2011 00:49
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בהצלחה (ל"ת)
    ת.ה 02/02/2011 12:25
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה! : ) (ל"ת)
    תמי ג'י 02/02/2011 11:52
    הגב לתגובה זו