לייק? פייסבוק תציע חסות של 40 מיליון ליש"ט לנבחרת אנגליה

הרשת החברתית הענקית היא אחת מ-4 חברות שמעוניינות להפוך לספונסריות של הנבחרת הכושלת. חברת Nationwide, שהעניקה חסות ב-11 השנים האחרונות, נטשה
אור זיו - Bizספורט |

רק לפני חודש וחצי, פאביו קאפלו אסר על שחקניו להשתמש ברשתות חברתיות, עם דגש על פייסבוק, במהלך הגביע העולמי. אבל בזמן שעבר מאז, אנגליה הודחה בצורה כואבת, האיטלקי כמעט נבעט הביתה ובסוף נשאר, ועל הדרך תמה החסות של הנבחרת עם חברת Nationwide. כמה אירוני שדווקא פייסבוק היא זו שהציעה 40 מיליון ליש"ט כדי להפוך לספונסרית החדשה של "שלושת האריות".

הרשת החברתית האמריקנית, שלא מחזיקה בניסיון משמעותי בהענקת חסויות, לא נבהלה מהיכולת החלשה של האנגלים, ומציעה כמות כפולה מזו ש-Nationwide שילמה להתאחדות האנגלית. בנוסף, לפייסבוק ערך מוסף, בכך שהיא מציעה להתאחדות אפשרות נוחה לשתף פעולה עם האוהדים.

פייסבוק, עם זאת, לא לבד, והיא מתחרה עם 3 חברות אחרות על הזכות להציג את הלוגו שלה על חולצות האימון של הנבחרת. גם ענקיות התקשורת O2 ואורנג', בנוסף לבנק סנטאנדר הספרדי, בשיחות עם ההתאחדות האנגלית. לא נותר זמן רב לאנגלים למצוא את החסות הנכונה, מכיוון שכבר ב-11 לאוגוסט אנגליה תקיים משחק ידידות מול הונגריה בוומבלי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה