סלקום משיקה מודל חדש: 45 דקות 'זמן אוויר חינם' תמורת 45 פרסומות, מתאים לכם?
כבר בשנה שעברה הוגדרה סלקום כאחת מהחברות עם ההוצאה הגבוהה ביותר לפרסום באינטרנט. היום (א') עשתה סלקום צעד קטן נוסף אל העתיד המאוד קרוב של פרסום באינטרנט, בשילוב הסלולר והשיקה מודל חדש שעושה שימוש בפלטפורמת האינטרנט בשם זמן IS MONEY.
המהלך השיווקי אותו מציגה סלקום בשם זמן IS MONEY אמור לייצר מצב של WIN-WIN לטובת הצרכן והמפרסם כאשר בין שניהם ניצבת סלקום ומחייכת למראה הרווחים הצפויים. העקרון המוביל במודל השיווקי שהוצג הוא זמן אוויר תמורת צפייה בפרסומות באתר סלקום.
בונים על הצעירים שמחפשים עוד זמן אוויר
קהל היעד המרכזי של סלקום הם הצעירים, אחריהם בני 21-30 וקהל משני הוא למעשה כל מי שנותר מעבר לאלו. כדי לזכות בזמן אוויר חינם נדרשים לקוחות סלקום לגלוש לאתר החברה, לעבור תהליך רישום הכולל פרטים דמוגרפיים (למען הפילוח המכסימלי), ואז לבחור את הפרסומת אותה הם רוצים לראות.
לאחר צפייה בפרסומת ישאלו הגולשים שאלת הוכחה לגבי הסרטון בכדי לוודא שהם צפו בה ו/או שאלה מחקרית, כדי לדייק בפלוח של הגולש. על-פי עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, יכולים הגולשים לחסוך באמצעות המודל החדש בין 10-20% בעלויות השימוש החודשיות בהתאם למאפייני השימוש שלו.
המפרסם ישלם 1.70 עבור כל צפייה מוכחת
הגולשים יכולים לבחור בכמות צפיית הפרסומות החודשית עד 45 דקות זמן אוויר חינם. על-פי התחזת הוורודה של אנשי סלקום, "הפרסום הוא PULL טהור. הלקוח מגיע עם STATE OF MIND בו כולו מרוכז בצפייה בפרסומת ומוכן ומזומן לכך. בדרך זו המפרסם מרוויח צפייה מוכחת ומותאמת לקהל".
המודל של הפעילות מול המפרסמים הוא לתשלום תמורת צפייה מוכחת בלבד. בעבור כל צפייה מוכחת ישלם המפרסם לסלקום 1.7 שקל. המפרסם יכול גם להגדיר את קמפיין שלו לפי פילוח הקהל ולפי כמות צפיות מתבקשת ל"יוניק".
15 מיליון שקל בשנה הראשונה
הצפי הכספי של סלקום עומד על מחזור של 15 מיליון שקל בשנה הראשונה למהלך. סלקום תשקיע לא פחות מ-7 מיליון שקל בקמפיין פרסומי שיקדם את זמן IS MONEY, באמצעות גיתם BBDO.

סטיב ויטקוף מכר מניות ב-120 מיליון דולר; הונו: מעל 350 מיליון דולר
השליח של טראמפ במזרח התיכון והאיש שאחראי בצד האמריקאי על השיחות לשחרור החטופים, נכנס לממשל כאיש עסקים אמיד; מחזיק במניות אובר, סיסקו, קריפטו, נדל"ן ועוד
סטיב ויטקוף, איש העסקים ואיש אמונו של טראמפ במזרח התיכון מכר חלק ממניותיו בחברת הנדל"ן שבשליטתו. בדיווח שלו נחשף היקף אחזקות מרשים שכולל השקעות במקרקעין, סטארט-אפים, מטבעות דיגיטליים, כלי טיס וחשבון מזומן בסך 50 מיליון דולר
ויטקוף, מכר אחזקות בשווי 120 מיליון דולר בחברת הנדל"ן הפרטית שלו Witkoff Group, במסגרת מהלך שנועד להפחית סיכונים של ניגוד עניינים. לפי הדיווח, המכירה בוצעה כחלק מתוכנית כוללת להקטנת חשיפות והכנסות פוטנציאליות שעלולות להתנגש עם תפקידו הדיפלומטי. ויטקוף משמש כשליח מיוחד מטעם טראמפ למזרח התיכון ומשימות שלום נוספות, כולל מעורבות פעילה במגעים בין ישראל לחמאס ואף הרחבת סמכויות לאזור אוקראינה.
הצצה לנכסים של ויטקוף
לפי המסמכים, לויטקוף שווי מינימלי של 350 מיליון דולר - אך מדובר בגילוי חלקי. ככל הנראה שוויו האמיתי גבוה בהרבה. בין הנכסים: נדל"ן יוקרתי במיאמי, ניו יורק ודרום פלורידה, מניות ברדיט, אובר, סיסקו ו-SpaceX והשקעות בקרנות גידור, מטבעות קריפטוגרפיים ואפילו כלי טיס.
המסמך כולל גם את פירוט ההכנסות מהשנה החולפת: 35 מיליון דולר שהתקבלו כדיבידנדים מאחת מחברות ההחזקות שבשליטתו - המחזיקה בין היתר בנדל"ן, חברת ניהול גולף, מלונות וחברת הקריפטו World Liberty Financial.
World Liberty Financial - שיתוף פעולה כלכלי עם משפחת טראמפ
ויטקוף ובניו הקימו בשנה שעברה את חברת הקריפטו World Liberty Financial יחד עם שלושת בניו של טראמפ: דונלד טראמפ ג'וניור, אריק טראמפ וברון טראמפ. החברה אחראית על השקת מטבע הקריפטו USD1, ששימש את קרן MGX מאבו דאבי להשקעת ענק של 2 מיליארד דולר בבורסת Binance. מדובר בקרן השקעות ממשלתית של איחוד האמירויות.
לפי גילוי קודם, טראמפ עצמו גרף רווחים של 58 מיליון דולר מהמיזם. ויטקוף, לעומת זאת, לא פירט את חלקו בהכנסות.
נתניהו: "ישראל בבידוד מדיני, ניאלץ להתנהל ככלכלה אוטרקית"
ראש הממשלה נאם בכנס החשב הכללי בירושלים: "המוסלמים שהיגרו לאירופה הפכו למיעוט ווקאלי שמכופף את הממשלות. יריבינו מנצלים את המהפכה הדיגיטלית. ניאלץ להיות אתונה וסופר-ספרטה" - הבורסה נרעדת מ'החלפת הקלטת' של נתניהו ועוברת לירידות
ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה היום כי ישראל נמצאת במצב של בידוד מדיני הולך ומחריף. בנאום שנשא בכנס החשב הכללי בירושלים, אמר נתניהו כי ממשלות באירופה מתקפלות ללחצים פוליטיים מצד מיעוטים מוסלמים וכי מדינות כמו קטאר וסין משקיעות הון עתק בבינה מלאכותית
ובמערכות דיגיטליות במטרה להשפיע על דעת הקהל העולמית. לדבריו, מציאות זו מגבילה את היכולת של ישראל לייבא חלקי נשק ועלולה לחייב את המדינה לפתח תעשיות ביטחוניות מקומיות ולשנות את מודל הכלכלה הקיים.
זה נאום שמבטא את "עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב".
נתניהו מדבר על משק סגור, משק לוקאלי. זה היפוך של התורה הכלכלית שלו. הוא מאשים את האסלאם הקיצוני והכניעה של אירופה, כשבשורה התחתונה - צריך לשכוח ממה שהיה. אנחנו בתקופה חדשה. שורה של מדינות כבר לא מעוניינת בקשרים עם ישראל. השאלה, וזה מבלי להיכנס לפוליטיקה -
מה האחריות של נתניהו בכך ומה אחריותן של המדינות באירופה למצב שנוצר?
ישראל בודדה במערכה
נתניהו מסביר בנאום שלו שהמיעוטים המוסלמים שהיגרו לאירופה הפכו לקבוצת לחץ שיש לה כבר השפעה משמעותית על הממשלות המקומיות, בעיקר בסוגיית המלחמה בעזה. לדבריו, מנהיגים אירופאים מודים בכך בשיחות פרטיות, כשמדברים עם המנהיגים אחד-על-אחד הם תומכים בזכות של ישראל להגן על עצמה אבל בפועל אין להם ברירה והם נגררים לקו מדיני שמוביל לסנקציות והגבלות על ישראל.
"זה מצמצם את היכולת שלנו לייבא חלקי נשק, ומציב אותנו
בפני איום כלכלי של ממש" אומר נתניהו. בסופו של דבר הגינויים הרפים שהיו בתחילת המערכה מתורגמים לסנקציות ששמות למדינה 'מקלות בגלגלים'. בנוסף, נתניהו מציין שישראל מתקשה למצוא את עצמה בציר עולמי ברור, וזה קורה בשעה שהמערכת הגלובלית מתארגנת סביב בלוקים חדשים של
השפעה. "בעולם שבו המדינות מתלכדות לגושים, אנחנו נשארים במידה רבה מחוץ למשחק". בעקבות הנאום שמסמן פניית פרסה בקו החשיבה של נתניהו, הבורסה בתל אביב עוברת לירידות.
- דיווח סעודי: ישראל וחמאס הסכימו להפסקת אש של 60 יום
- שיחת הטלפון בין נתניהו וטראמפ: "מאוחדים בעמדותינו"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"להיות אתונה וסופר-ספרטה"
ישראל תיאלץ להסתגל למציאות של כלכלה
עם סממנים אוטרקיים - סיכם ראש הממשלה בכנס. לדבריו, מדובר במושג זר לו אישית ולתפיסתו הכלכלית, שכן במשך שנים דגל בשוק חופשי וראה בעצמו אחד ממובילי הרפורמות שפתחו את ישראל למסחר בינלאומי. "אני חסיד של השוק החופשי, זה מה שהנחיתי לאורך השנים", אמר, "אבל ייתכן שניאלץ
להקים כאן תעשיות נשק עצמאיות ולבסס כלכלה סגורה יותר, אם לא תהיה לנו ברירה".