הזמנה של 19.6 מיליון ד' לתדיראן קשר ממשרד הביטחון

ההזמנה הינה להצטיידות ראשונית ב"דור הבא" של מערכות קשר רדיו. החברה מצפה להזמנות נוספות כבר במהלך 2006. סמנכ"ל השיווק: "אנו רואים בפרויקט זה ספינת הדגל של החברה בעשור הקרוב"
דרור איטח |

המשקיעים בחברת תדיראן קשר יכולים לנשום לרווחה, החברה הודיעה כי קיבלה הזמנה בהיקף של 19.6 מיליון דולר ממשרד הביטחון. ההזמנה הינה להצטיידות ראשונית ב"דור הבא" של מערכות קשר רדיו לשימוש הזרועות השונים של צה"ל. החברה מצפה להזמנות נוספות בפרוייקט זה, חלקן כבר במהלך 2006.

פרויקט זה גרם לחיכוכים בין בעלת השליטה, אלביט מערכות ומשרד הבטחון, שהיו אחד הפרמטרים המרכזיים שהעיקו על המניה בחודש האחרון.

סמנכ"ל השיווק של תדיראן קשר, עמוס ויצמן אמר כי מדובר בפרויקט מהותי ואסטרטגי מהמעלה הראשונה ל"תדיראן קשר". לדבריו, "אנו רואים בפרויקט זה ספינת הדגל של החברה בעשור הקרוב".

ויצמן הוסיף כי פיתוח הפרוייקט מבוצע על ידי צוותי הפיתוח של החברה, וכולל טכנולוגיות חומרה ותכנה חדשניות וייחודיות שהושקעו בפיתוחן מאות שנות אדם. לדבריו, במערכת זו בא לידי ביטוי ולידי מינוף יכולות הפיתוח והרמה הטכנולוגית הגבוהה של תדיראן קשר.

המערכות הן מהמתקדמות מסוגן בעולם, והן בעלות יכולת משולבת של העברת דיבור ונתונים בקצבים גבוהים מאוד (בו זמנית) תמיכה בפרוטוקולי תקשורת מתקדמים ויכולת שליטה במאפייני הרדיו באמצעות תכנה- "רדיו תכנה".

הרדיו המתוכנן אמור להוות "אבן בנין" מרכזית בשדה הקרב המודרני ונותן מענה לצרכי התקשורת המתקדמים הנדרשים. הפרויקט מהוה כניסה ל"דור השלישי" של הקשר האלחוטי הצבאי .

בשנת 2005 לא הרשימה במיוחד תדיראן קשר. שורת הרווח הנקי וההכנסות לא רק שלא שופרו אלא אף ירדו לעומת השנתיים האחרונות. את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיימה החברה עם רווח נקי של 163 מיליון שקל, לצד הכנסות של 972 מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגדל one world trade tower קרדיט: גרוקמגדל one world trade tower קרדיט: גרוק

10 המגדלים הגבוהים בעולם

בין חלקם יש תחרות, רובם שברו שיא כלשהו וכולם מהווים הישג הנדסי, היכנסו לראות מיהם המגדלים הגבוהים בעולם: איפה תוכלו לעלות לקומה ה-96 ב-40 שניות ואיפה תוכלו לעמוד על רצפת זכוכית בקומה ה-120

הדס ברטל |
נושאים בכתבה מגדלים

כל אחד מהמגדלים הגבוהים בעולם הוא הישג הנדסי וטכנולוגי, אך נראה כי מתקיימת מאין תחרות בין המתכננים שלהם על שיאים שונים: בין אם מעליות מהירות, השעון הכי גדול, קומת התצפית עם הנוף הכי רחוק ומה לא. מעבר ליוקרה ולחדשנות יש לכל אחד מהם גם אלמנטים תרבותיים שמדברים על זהות ולאומיות. ריכזנו עבורכם רשימה שכולה שבירת שיאים בלתי ייאמנים של הנדסה, טכנולוגיה וחדשנות, יחד עם עוד 10 מגדלים ישראליים שמביאים לנו גם קצת כבוד.

1 # Burj Khalifa, דובאי, איחוד האמירויות

הגובה של המבנה מגיע לכ-828 מטרים. הוא הושלם ונפתח בשנת 2010. המבנה כולל כ-154 קומות + 9 קומות תחזוקה. העלות הכוללת לבנייתו הוערכה בכ-1.5 מיליארד דולר . בשעתו, המגדל    שבר שיאים רבים והפך לסמל של פריצת גבולות האדריכלות והנדסה. המבנה משמש בעיקר למגורים, מלון, משרדים ותצפית לתיירים.

המגדל נבנה כחלק מהשאיפה של דובאי להפוך למרכז גלובלי של עסקים ותיירות,

תצפית "at the top" שנמצאת בקומה 124, מושכת מיליוני מבקרים מדי שנה ומאפשרת ראייה של עד 80 קילומטר בימים בהירים. האדריכל אדריאן סמית שאב השראה מצמח ההימנוקליס המדברי בעיצוב הצורה המדורגת של המגדל, שמטרתה להפחית את עומסי הרוח בגובה רב כל כך. המעליות במגדל נוסעות במהירות של עד 10 מטר לשנייה ומחזיקות בשיא עולמי למהירות למעליות בודדות.

 

מגדל בורג' חליפה באיחוד האמירויות, קרדיט: גרוק
מגדל בורג' חליפה באיחוד האמירויות - קרדיט: גרוק


מגדל one world trade tower קרדיט: גרוקמגדל one world trade tower קרדיט: גרוק

10 המגדלים הגבוהים בעולם

בין חלקם יש תחרות, רובם שברו שיא כלשהו וכולם מהווים הישג הנדסי, היכנסו לראות מיהם המגדלים הגבוהים בעולם: איפה תוכלו לעלות לקומה ה-96 ב-40 שניות ואיפה תוכלו לעמוד על רצפת זכוכית בקומה ה-120

הדס ברטל |
נושאים בכתבה מגדלים

כל אחד מהמגדלים הגבוהים בעולם הוא הישג הנדסי וטכנולוגי, אך נראה כי מתקיימת מאין תחרות בין המתכננים שלהם על שיאים שונים: בין אם מעליות מהירות, השעון הכי גדול, קומת התצפית עם הנוף הכי רחוק ומה לא. מעבר ליוקרה ולחדשנות יש לכל אחד מהם גם אלמנטים תרבותיים שמדברים על זהות ולאומיות. ריכזנו עבורכם רשימה שכולה שבירת שיאים בלתי ייאמנים של הנדסה, טכנולוגיה וחדשנות, יחד עם עוד 10 מגדלים ישראליים שמביאים לנו גם קצת כבוד.

1 # Burj Khalifa, דובאי, איחוד האמירויות

הגובה של המבנה מגיע לכ-828 מטרים. הוא הושלם ונפתח בשנת 2010. המבנה כולל כ-154 קומות + 9 קומות תחזוקה. העלות הכוללת לבנייתו הוערכה בכ-1.5 מיליארד דולר . בשעתו, המגדל    שבר שיאים רבים והפך לסמל של פריצת גבולות האדריכלות והנדסה. המבנה משמש בעיקר למגורים, מלון, משרדים ותצפית לתיירים.

המגדל נבנה כחלק מהשאיפה של דובאי להפוך למרכז גלובלי של עסקים ותיירות,

תצפית "at the top" שנמצאת בקומה 124, מושכת מיליוני מבקרים מדי שנה ומאפשרת ראייה של עד 80 קילומטר בימים בהירים. האדריכל אדריאן סמית שאב השראה מצמח ההימנוקליס המדברי בעיצוב הצורה המדורגת של המגדל, שמטרתה להפחית את עומסי הרוח בגובה רב כל כך. המעליות במגדל נוסעות במהירות של עד 10 מטר לשנייה ומחזיקות בשיא עולמי למהירות למעליות בודדות.

 

מגדל בורג' חליפה באיחוד האמירויות, קרדיט: גרוק
מגדל בורג' חליפה באיחוד האמירויות - קרדיט: גרוק