בעיות טכניות בטסלה 3 - החברה בריקול של רבבות רכבים בארה"ב

אחרי שבשנה שעברה טסלה של אלון מאסק עשתה ריקול במעל חצי מיליון רכבים, הפעם זה "צנוע" יותר - 24 אלף רכבים עם חגורת בטיחות פגומה 
נושאים בכתבה אלון מאסק טסלה

חברת הרכבים החשמליים מדווחת על ריקול גדול - טסלה של אלון מאסק בריקול בטסלה 3 עקב בעיה בחגורות הבטיחות. מדובר ב-24 אלף רכבים שהושקו בשנים 2017 עד 2022.החברה קוראת לבעלי הרכבים להגיע להחליף את חגורות הבטיחות במושבים השמאלי והאמצעי האחוריים מאחר שהן לא הותקנו כראוי ואינן בטיחותיות. 

הריקול הוא בארה"ב בלבד. זה לא הריקול הראשון של טסלה, למעשה היו בארה"ב מספר רב של ריקולים בתחילת הדרך, כאשר בסוף השנה שעברה בשל בעיה במצלמה האחורית, עשתה טסלה ריקול למעל חצי מיליון רכבים בדגמי טסלה 3 וטסלה S.

הבעיה היתה שהמצלמה האחורית עלולה היתה להפסיק לתפקד במקרה של טריקת דלת תא המטען והרכבים הרלבנטיים היו במודל 2021.

ריקול בהגדרה הוא בעלות של החברה עצמה. החברה מודה שיש בעיה, מדווחת לרשויות ומודיעה לבעלי הרכב שיגיעו כדי לתקן את הבעיה. גם בארץ יש ריקולים בדגמים ורכבים שונים. אך ככל הידוע בדגמים של טסלה שנמכרים בארץ בינתיים אין ריקולים. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    Bill Hwang 30/10/2022 09:04
    הגב לתגובה זו
    מה במכונית הזאת ככה מושך אש?
אווטר 11. צילום יואב פולסאווטר 11. צילום יואב פולס

אווטר 11 - קרוסאובר קופה חשמלי עם עיצוב מיוחד

האווטר 11 החשמלית המעוצבת המיובאת על ידי אלבר, מביאה עימה גם ביצוע מצוין על הכביש. 

אהבנו: עיצוב, תא נוסעים, נוחות

פחות אהבנו: מושב אמצעי מאחור, כיול מערכות בטיחות 

ציון מסכם 4.5 בסולם פולס

יואב פולס |
נושאים בכתבה אווטר 11 אלבר

על השקת מותג אווטר כתבנו כאן לראשונה ביולי האחרון. לחסוך לכם את החיפוש באתר, מותג אווטר הוא מותג הייצוא היוקרתי של קונצרן צ'נגן הסיני, אחד מהגדולים בסין המייצר מעל 2.4 מיליון כלי רכב בשנה. תחת מותג צ'נגן מיובא לארץ דגם הדיפאל S07 ובקרוב יצטרף אליו אחיו הקטן במעט הדיפאל S05, שניהם בייבוא של מכשירי תנועה.

מותג אווטר מיובא על ידי קבוצת אלבר, המחזיקה במגוון חברות בתחום הרכב, ליסינג והשכרה, ממסי, ייבוא אופנועי הארלי דיוודסון וטריומף, יורופקאר פעילות מימון ומשכנתאות ועוד. האווטר 11 הוא אחת המכוניות המסקרנות ביותר שהגיעו לישראל לאחרונה, עם הבטחה להיות פרימיום חשמלי ולתת לנהג איזו חוויה שונה משלל המותגים המגיעים לישראל ומבטיחים 'פרימיום', ולא ממש מקיימים.

אנחנו עם האווטר 11 בדגם ה RWD Ultra שהוא דגם הכניסה של המותג.  

תעודת חובה        
קטגוריה                קרוסאובר קופה – D-SUV
מימדים (מטר)        אורך 4.88 /רוחב 1.97 /גובה 1.601 /בסיס גלגלים 2.975
מספר מושבים        חמישה
הנעה                    חשמלית אחורית ב ULTRA
הספק ומומנט            311 כ"ס ו 36 קג"מ
סוללה וטעינה             90.4Kwh טעינת AC 11Kw, טעינת DC 280Kw
טווח ותקן               475 ק"מ, תקן יצרן.
בטיחות            ציון איבזור בטיחות 6.
מחיר                   289.0 אש"ח. 

    

עיצוב חיצוני ופנימי

העיצוב החיצוני של האווטר 11 שונה ובהחלט לטעמי. המרכב הוא מרכב גדול ורחב, עם צללית של קרסאובר קופה גבוה. החזית אטומה כמקובל בסגמנט החשמליות, עם יחידות תאורה צרות כאשר בכל צד שתיים אופקיות ואחת אנכית. העיצוב מחייך משהו ולא מאיים, אם כי מרשים ושונה. מבט מהצד מציג את צללית הקרוסאובר קופה, כאשר החלק האחורי אגרסיבי ומיוחד. הכנפיים האחוריות מתכנסות לכיוון מרכז הרכב כך שהחלון האחורי גם צר וגם פחות רחב מהמרכב. המבנה של החלק האחורי שללא ספק נהנה מהשראה מהקורבט C3, הוא אחד היפית והמיוחדים שראיתי, וככל שהתבוננתי בו יותר כך הוא היה יותר מעניין. יחידות התאורה האחוריות צרות ונמתחות לרוחב כל המרכב. לטעמי העיצוב החיצוני נאה ומיוחד, במיוחד בחלק האחורי של המכונית.