האח הגדול
צילום: מסך רשת 13

האח הגדול ב"רשת" מנצחת את הסרט על גואל רצון ב"קשת"

תוכנית הריאליטי אמנם לא מפגיזה, אבל גוברת על הסדרה "חשיפה" שמגלה שהחיים לא כאלה זוהרים כשאין את דודו טופז. מהדורת החדשות של ערוץ 12 היא התוכנית הכי נצפית אמש. רצועת הפרה פריים טיים של "רשת" משיגה נתונים מאכזבים מאוד
רביב שכטר |

שוב ניצחון ל"רשת" בפריים טיים. אמנם הרייטינג של האח הגדול עדיין לא מרשים – 14.9% צפייה ו-431 אלף צופים – אך מספיק כדי לגבור על "חשיפה" של חיים אתגר ב"קשת", שמגלה שהחיים פחות זוהרים כשאין מדובר בדודו טופז. הפרק אמש על גואל רצון הביא רק 329 אלף צופים ו-13.8% רייטינג.

הנתונים של קשת לא מרשימים בעליל, בטח לאור העובדה שמהדורת החדשות שלהם היא התוכנית הנצפית ביותר אמש עם רייטיג מצוין של 19.7% צפייה ו-470 אלף צופים. בחדשות 13 לעומת זאת מסתפקים ב-9.7% ו-302 אלף צופים, כשבחדשות של תאגיד השידורים הציבורי צפו 4.3% ו-124 אלף צופים.

 

פרה פריים טיים: רק קשת

 

השליטה של החדשות 12 ברצועה שלפני החדשות היא מוחלטת. כל כך מוחלטת שהתוכנית של החדשות 12 בשעה 17:00 ("חמש עם")מקבלת יותר רייטינג מאשר זו שסוגרת את הרצועה של רשת לפני החדשות ממש ("שווה כסף"). ובכלל הרייטינג של רשת בשעות הללו אתמול נמוך מאוד גם יחסית לממוצע של הערוץ ברצועה.

כבר ב-17:00 כאמור הפער הוא פי שניים וחצי כמעט, כשחמש עם משיגה 7.1% לעומת 3.2 בלבד למהדורת חמש. אמנון לוי בשש אמנם מעלה את רשת ל-4.1% אך במקביל שש עם של עודד בן עמי בקשת משיגה 9.1%, והפער רק גדל ב-19:00, כשגיא פינס מקפיץ את אחוזי הצפייה בקשת ל-10.3 בעוד לפני החדשות ברשת מסתפקת ב-4.7%.

תוכנית חיסכון של קשת משיגה 13.7% ומספקת נקודת זינוק נהדרת לחדשות בערוץ 12, ומהצד השני שווה כסף עושה 5.7% בלבד.

 

לייט נייט: אין תחרות

 

הפרק אמש של האח הגדול היה כל כך ארוך, שלרשת לא נשארה ממש רצועת לייט נייט. בטח כששני הערוצים מחוייבים לשדר בלילה את תשדירי התעמולה (שמשיגים רייטינג כמעט זהה - 4.7%)  בקשת מול 4.5% ברשת).

התוכנית היחידה שנכנסה אמש לרצועה הזו היא חי בלילה בקשת שהשיגה 8.1% צפייה.

 

בוקר: רשת מנצחת

 

רצועת הבוקר אמש היתה בשליטה ש לרשת. אמנם באחוזי צפייה התוצאה של העולם הבוקר בערוץ 13 (4.3%) היתה כמעט זהה לזו של חדשות הבוקר בערוץ 12 (4.2%), אבל במספרי צופים ההפרש היה ברור – 113 אלף צופים ברשת מול 83 אלף בלבד בקשת.

גם לאחר מכן, פותחים יום ברשת (76 אלף צופים) מנצחת את פאולה ולאון בקשת (60 אלף צופים בלבד).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.43%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.43%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״