איך להאזין לרדיו בכל מקום?
פעם כל אנשי השכונה היו מתקבצים בגזוזטרה ומאזינים ברצינות תהומית לשידורי הרדיו שדאז נחשבו לחידוש פורץ דרך. עם זאת, כיום כל אחד יכול להקשיב לרדיו ואף מכל מקום, כך שכבר אין צורך באותו מכשיר נייח, אלא מספיק להחזיק בנייד בכדי להאזין לתחנה האהובה. מכאן שאם התחלתם לרוץ ונמאס לכם מהפליידיסק הקבוע, אם אתם כל בוקר עומדים בפקקים ומבקשים לגוון את התחנות שאתם קולטים מהרכב, או אם אתם אי שם בחו"ל ומתגעגעים לשידורי הרדיו של הבית, נראה שהגיע הזמן שגם אתם תיישרו קו ותיהנו מהאזנה מקוונת לרדיו. כיצד עושים זאת? להלן מדריך פשוט ומהנה.
פשוט ויעיל
האופציה הפשוטה ביותר היא לשבת מול המחשב (או להחזיק ביד נייד חכם), להיכנס לגוגל, ולחפש אחר רדיו באינטרנט. משם ניתן לבחור את האתר הרצוי ואת התחנה הרצויה, כאשר פה נגלה לכם שניתן לשמוע הרבה יותר מאשר רק את התחנה המוכרת והאהובה מהארץ, אלא בין היתר ניתן לשמוע תחנות משלל מדינות בחו"ל, ואף להתקבע על סגנון מסוים וליהנות משלל אופציות ממוקדות. כך למשל אפשרי לבחור סגנון, שנה ומדינה, ופשוט להקשיב ללקט שירים שעונים במדויק על הדרישה המוסיקלית.
האזנה דרך MAC
יש לכם MAC? השתמשו ב iTunesבכדי ליהנות ממוזיקה שמוזרמת ישירות מהאינטרנט. באמצעות iTunes תזכו לשמוע מגוון סוגי שמע, כולל תכניות מלל. שנפרט כיצד? בואו נעבור שלב אחר שלב. כל שצריך לעשות זה להיכנס ל iTunes ומיד לאחר מכן לבחור בקטגוריית "מוסיקה". לאחר שהפריט קופץ מימין נכנסים לקטגוריית "ספרייה" ובוחרים בכפתור "רדיו באינטרנט" (מופיע בסרגל היישומים משמאל). אופציה זו אינה זמינה? בסרגל שמופיע בצד ביחרו באופציה "עריכה" ולאחר מכן באופציה "רדיו באינטרנט". מה עתה? הקישו על הכפתור "סיום". מבקשים לבחון אלו תחנות זמינות עבור האזנה? זהו את המשולש שמופיע לצד הקטגוריה הרצויה ובכדי להתחיל להאזין פשוט לחצו פעמיים על התחנה הרצויה.
תוצאה מרבית
מה חשוב לדעת? אם משתמשים בחייגן, ביחרו בתחנה שמציעה קצב סיביות שמתחת ל48 קילו סיביות, וזאת בכדי לקבל תוצאה מרבית. כיצד מוודאים מהו קצב הסיביות של התחנה הרצויה? פועלים כך: בוחרים תחנה, לאחר מכן את קטגוריית "עריכה" ומשם מתמקדים בקטגוריית "מידע על השיר".
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הרבה ומעבר להאזנה
אין ספק שהרדיו שינה את חיינו בעשור האחרון, ולו כי באמצעות האזנה מקוונת לרדיו ניתן להאזין לתוכניות שכבר שודרו, לברר באיזה תאריך ובאיזו שעה עתידה להיות משודרת התוכנית הרצויה, לדלג מעל שירים מסוימים, לבחור סגנון מועדף ואפילו זוכים ליצור לבד תחנה - ולו כזו שמבוססת על אמן אהוב. שנדגים כיצד? עומדים על האמן הרצוי ומקישים על האופציה "צור תחנה" (נכון עבור (iPhone. כמו כן, שימו לב שאם מדובר ברדיו בשידור חי, הרי שלא יתאפשר לדלג על שירים מסוימים ולא יתאפשר להשתהות.
תתקדמו!
- 1.שם 02/02/2020 15:56הגב לתגובה זופייר, לא מבין את המאמר, ממליץ לקרא את סדרת מאמרי "אודיותר" בice
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
