ארץ נהדרת מנצחת את האח הגדול, אך לא נמצאת בראש הטבלה
אתמול בפריים טיים ארץ נהדרת (קשת 12) הובילה את הרצועה עם 17.5% (473K), כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. במתחרה, רשת 13, האח הגדול נחלשה ממוצאי שבת ל-14.6% (394K). זמן אמת (כאן 11) עם 3.8% (84K) ומתיר עגונות בערוץ ניפקה 2.3% (54K).
רשת 13 הוליכה את רצועת הלייט נייט - הצינור רשמה 10.8%, וגם היום שהיה התחזקה ל-7.2%. מנגד, בקשת 12, חי בלילה ניפקה נתון נאה של 8.7%, ונקסט הסתפקה ב-5.7%.
ברצועת הבוקר
הובלה ברורה לקשת 12 עם חדשות הבוקר שהניבה 4.9%,
לעומת העולם הבוקר (רשת 13) שניפקה 2.9%.
בגזרת הפרה פריים
קשת 12 - חמש עם רפי רשף - 6.9%, שש עם עודד בן עמי - 10.3%, גיא פינס - 10.6%, תכנית חיסכון - 13.5%.
רשת 13 - החדשות עם אלי ראכלין - 3.7%, שש עם אמנון לוי - 5.5%, לפני החדשות - 6.3%, שווה כסף - 5.5%.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במהדורות החדשות
- 6.יאקי 17/01/2020 17:25הגב לתגובה זולא משנה ארץ נהדרת או כל תוכנית אחרת ....האח הגדול זו התוכנית הכי עלובה שעלתה אי פעם אני לא יודע מי האנשים שרואים אותה
- 5.ירין 17/01/2020 09:32הגב לתגובה זוהכותבים שלהם ברמה של כותבים בכיתה ג בכיתה טיפולית.
- 4.ניקול 17/01/2020 03:14הגב לתגובה זוהפרק של יום רביעי היה מסריח! עשו לנו פרק כאילו זה ערוץ ויוה! הרומנטיקה המבחילה הזאת משעממת ולא מחזיקה צופים! שיחזירו את אורן חזן
- 3.סאני 16/01/2020 20:50הגב לתגובה זואתכם. ורק אתכם. את דוד ליפשיץ ואסף שלמון וצבא החיילים שלכם בקשת (דור קהאהאהן, רשף שי ויותם בייקרי). מצחיקים. אתם מאוד מצחיקים. באמת. קורעים. צחוקים על ימין זה מבדר ומרנין אנא המשיכו ככה. אתם אנשים מצחיקים. תודה על שעות של צחוק. אתם וצחוק זה אותו דבר.
- איך יודעים שבחירות? התגייסות של ארץ נהדרת לטובת השמאל (ל"ת)אזרח 16/01/2020 23:20הגב לתגובה זו
- 2.ארץ לא מצחיקה בכלל - הכל בדיחות רדודות על ביבי (ל"ת)אבי 16/01/2020 14:17הגב לתגובה זו
- 1.נכון כבר האח הגדול פאסה. (ל"ת)מן 16/01/2020 11:58הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.37% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.37% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
