כדי לחשוף את המותג: השקת 'נינג'ה ישראל ילדים' תשודר בקשת
הפרק הראשון של נינג'ה ישראל ילדים של ערוץ הילדים ישודר דווק'א בקשת 12, כדי לחשוף ולקדם את המותג. שאר הפרקים ישודרו בערוץ הילדים של RGE בפלטפורמות סלקום TV ופרטנר TV.
גרסת הילדים והנוער ל'נינג'ה ישראל' תעלה לאוויר בשבת הקרובה ב-18:30, פחות משבוע לאחר סיום העונה השנייה של נינג'ה ישראל שרשמה נתוני צפייה גבוהים בקשת. 2 משדרי הגמר בשבת וראשון רשמו 24% ו-27.8% בהתאמה.
את 'נינג'ה ישראל ילדים' מנחים כוכבי הילדים והנוער אליאנה תדהר, עודד פז וקווין רובין. היא תשודר בערוץ הילדים מיום שני הבא ובכל יום שני ורביעי בשעה 15:00. במסגרת התכנית ולראשונה בעולם, יתחרו עשרות בני ובנות נוער בגילאי 12-15 בעלי יכולות ותשוקה לאקסטרים על מסלול המכשולים האתגרי שעליו התחרו בעונת הבוגרים בנמל חיפה, שעבר התאמות לגודלם הפיזי של המתמודדים הצעירים.
בתוך כך, החל מיום חמישי הבא תעלה סדרת רשת של כוכב הרשת והיוטיובר נבו עמרני בשם 'נבונינג'ה'. התכנית תעלה לאינסטגרם וליוטיוב של סלקום TV ותלווה את 'נינג'ה ישראל ילדים'. מדובר בתכנית היתולית במסגרתה מזמין עמרני 10 ילדים מובילים מ'נינג'ה ישראל ילדים' להתחרות מולו ראש בראש במשימות הזויות ומצחיקות. התכנית תכלול 10 פרקים, עם 10 ילדים שונים בני 12-15. הסדרה תשודר מדי שבוע ואורך כל פרק כ-2 דקות.
- קשת והוט ממשיכות במאבק על שוק הטלוויזיה- האם זה יוריד את המחירים?
- קשת עתרה לבג"צ נגד מועצת הרשות השנייה בפרשת FREETV
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 4.אחלה תוכנית 11/11/2019 15:18הגב לתגובה זולמה לא משטרים ברשת את כל הפרקים של נינג׳ה
- 3.ליאם 09/11/2019 08:03הגב לתגובה זועןח7חל
- 2.ימני 07/11/2019 14:32הגב לתגובה זוועכשיו עוד מרחיבים אותה גם לילדים.שרירים מנופחים,תחת,ציצי אלו גיבורי התרבות שלנו
- 1.אחד שאכפת לו 06/11/2019 14:16הגב לתגובה זולמה לא הופכים את התוכנית הזו לכזו שמשודרת בכל הפלטפורמות, על כל פרקיה?

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.