פער גדול בין קשת לרשת בחדשות מוצ"ש; האח והכוכב קרובות
הפער בין מהדורות החדשות של קשת ורשת במוצ"ש הוא יותר מפי 2 לטובת קשת. מהדורת סוף השבוע בערוץ 12 קיבלה אמש 20.4% עם 541K צופים לעומת 8.3% ו-223K בלבד לרשת בערוץ 13. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה. בכאן 11 חדשות השבת עם מיכל רבינוביץ' קיבלה 3.8% עם 122K צופים.
למרות הפער בחדשות, 2 תכניות הדגל-ריאליטי של קשת ורשת "האח הגדול VIP" ו"הכוכב הבא לאירוויזיון" קרובות מאוד, מה שמעלה את השאלה האם במקפצת חדשות גבוהה יותר ברשת, האח הגדול אף הייתה עוברת את הכוכב. אמש, הפער בין 2 התכניות עמד על כ-130K צופים. בקשת 12, "הכוכב הבא" קיבלה 19.4% עם 573K ואילו "האח הגדול" קיבלה 17% עם 441K. רואים עולם בכאן 11 קיבלה 4.1% עם 109K צופים.
ראש בראש בפרה-פריים:
קשת 12: ארץ נהדרת בשידור חוזר - 7.8%, פגוש את העיתונות - 12.5%.
רשת 13: ש.ח של האח הגדול - 3.3%, המטה המרכזי נחלשה מאוד לעומת השבוע שעבר עם - 4%.
כאן 11: שידור חוזר של 'החיים על פי דביר' - 1.5%, שידור חוזר של 'זמן אמת' - 2.3%.
יום ו'
'סברי מרנן' בקשת 12 עם 12.7% ו-391k ולאחר מכן שידור חוזר של 'סברי מרנן' עם 10.7% ו-313k
ברשת 'שי בשידור' עם 8.5% ו-250k
בכאן 11 שידור חוזר של 'פמת"א' עם 1.1%
בגזרת הבוקר
בקשת 'שישי בבוקר' עם גלית ויואב עם 4.2%
עברה את רשת עם 'העולם הבוקר' עם 3.4%
ראש בראש בפרה פריים
בקשת 'אופירה וברקוביץ' עם 9.2%
ברשת ש.ח של 'שנות ה-80' עם 3.4%, 'סיכום שבוע' עם 4.5%
בכאן 11 'סוכן תרבות' עם 1.8%, 'חדשות השבוע מהדורה מוקדמת' עם 1.6%
בגזרת החדשות
אולפן שישי בקשת עם 14.5% ו-432k
בחדשות 13 'שישי עם איילה חסון' בהגשת יעקב אילון עם 6.8% ו-229k
בכאן 'חדשות השבוע עם אמיר בר שלום' עם 2.4% ו-78K
יום ה
ספיישל של 'גוט טאלנט' ברשת 13 עם 13.3% ו-369K גבר על 'מונית הכסף' בקשת 12 עם 11.3% ו-303K. שידור חוזר של 'מונית הכסף' עם 10.2% ו-279K היה צמוד מאוד לשידור חוזר של נבסו ברשת 13 עם 10% ו-260K. בכאן 11 'המרדף' עם 5.5% ו-157K, 'פעם בשבוע עם תם אהרון' עם 2.7% ו-75K.
בגזרת הבוקר
בקשת 'חדשות הבוקר עם ניב רסקין' עם 4.3%
ברשת 'העולם הבוקר' עם 3%
רצועת 17-19:
בקשת 'חמש עם רפי רשף' עם 7.5%, 'שש עם עודד בן עמי' עם 8.8%
ברשת 'החדשות עם יעקב אילון' עם 4.9%, 'שש עם אמנון לוי' עם 6.1%
בכאן 11 'ערב ערב' עם 0.8%, 'מהדורת שש' עם 0.9%, 'העולם היום' עם 1.6%
ראש בראש בפרה פריים:
בקשת 'ערב טוב עם גיא פינס' עם 9.7%, 'תכנית חיסכון' עם 14.3%
ברשת 'לפני החדשות' עם 7.8%, 'ברקוד' עם 7.3%
בכאן 11 'קלמן וסגל' עם 2.2%
בגזרת החדשות
מהדורת חדשות 12 בקשת עם 16.9% ו-452k
מהדורת חדשות 13 ברשת עם 11.5% ו-381k
בכאן 11 חדשות הערב עם רומי נוימרק עם 3.8% ו-98K
- 11.ערוץ 13 קורס לנגד העיניים! פשוט מדהים! קללת ערוץ 10 (ל"ת)בני ק 04/02/2019 09:30הגב לתגובה זו
- 10.אני עם 13 -בכמה רמות מעל 12 (ל"ת)חני 04/02/2019 08:00הגב לתגובה זו
- 9.לא ברור 03/02/2019 16:12הגב לתגובה זואושרת קוטלר מעולם לא התאימה לרצועה ועכשיו עוד יותר. היא חכמה, היא תקיפה, היא דעתנית - כל מה שלא מתאים לשידור פריים טיים.
- אושרת, תפסיקי לכתוב תגובות, ותחזרי לצרוח בטירוף כרגיל (ל"ת)צרחות 04/02/2019 09:31הגב לתגובה זו
- 8.נו באמת 03/02/2019 13:31הגב לתגובה זואיזו בושה. מביך. על חשבוננו. על חשבוננו.
- 7.קשת הביסו את 13 03/02/2019 12:25הגב לתגובה זואז פעם בשבוע האח הגדול עושה מספר דו ספרתי אבל כל יתר התכניות חד ספרתיות וגרועות ברייטינג יותר מערוץ 10 הקודם. חדשות עשר זו בדיחה עצובה מאוד. עורך המהדורה ליאור לנדברג הרס כל חלקה טובה. מתי תפטרו את האיש הזה
- 6.הציבור הבין שעבדו עליו, ש- 13 זה 10+ריאליטי. טעם וזרק (ל"ת)תקציבאי 03/02/2019 11:59הגב לתגובה זו
- מדהים איך 13 חוזר להיות 10. הקריסה (שוב) בדרך (ל"ת)דודי 03/02/2019 14:34הגב לתגובה זו
- 5.יורם 03/02/2019 11:42הגב לתגובה זושלום! יש לכם ריאליטי אחרי החדשות, אז למה החדשות לא מתרוממות? אולי הגיע הזמן להניח את המפתחות על השולחן?
- צדוק לגמרי 06/02/2019 12:21הגב לתגובה זואדם שמעולם לא היה עיתונאי עורך מהדורה. כמה מביך בושה שאדם כזה עובד בתקשורת
- משה 03/02/2019 12:56הגב לתגובה זוהכתבים החלשים של ערוץ 10 לשעבר ובראשם האורקל דרוקר הם הסיבה שהצופים בורחים מהמהדורה הזו
- רביב דרוקר מספר 1 (ל"ת)רז 03/02/2019 14:28
- 4.אני 03/02/2019 11:33הגב לתגובה זומדובר על 130 אלף צופים הפרש לטובת הכוכב הבא, איך אפשר להגדיר את זה כקרבה?
- צודק 4 לגמרי 03/02/2019 12:26הגב לתגובה זוקשת מביסה אותו בכל פרמטר בולל בתכנית הבוקר. תסגרו את הבושה הזו שנקראת ערוץ 13
- מנסים ליצור דרמה, אולי הם בעד רשת (ל"ת)סופי 03/02/2019 11:41הגב לתגובה זו
- 3.אלעד 03/02/2019 11:12הגב לתגובה זויומן שישי בחדשות כאן עם 2.4%. איזה ביזיון!!! מי אחראי? אין אחראים. לא גיל עומר, המכונה "יו"ר תאגיד השידור", לא אלדד קובלנץ (המנכ"ל שהשיג רייטינג מדהים לשידורי התאגיד!), לא מנהל החדשות ברוך שי, שעל שמו רשום הבזיון הכי גדול בתולדות התקשורת הישראלית, אף אחד לא אחראי. ולמה שיהיו אחראים? הם צריכים לתת דין וחשבון למישהו? התקציב זורם, המשכורת מתקתקת, הציבור המטומטם ממשיך לשלם, אז מה הבעיה?
- 2.להחזיר את לוסי ארייש במקום יעקב אילון (ל"ת)מאי 03/02/2019 10:29הגב לתגובה זו
- 1.אורן 03/02/2019 10:06הגב לתגובה זומה עם חמישי?

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.